Wie neemt hier nou wie serieusquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet zo serieus nemen. Je had toch meegelezen?
Ik neem altijd iedereen serieus. Je had toch meegelezen??!quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:51 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Wie neemt hier nou wie serieus
Gelijk ook op Tchock reagerende. Ik 'zit' op de UvA.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:48 schreef Ties02 het volgende:
Welkom Saul
Welke uni zit je? Kan ik de OP even updaten
Jammer de pammerquote:Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
Ja. Maar heb geen lijstje bijgehouden van iedereen. Mooi!quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik neem altijd iedereen serieus. Je had toch meegelezen??!
Ik ben een nieuwkomer, zowel op de uni als op dit forum.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jammer de pammer
Studeer je nog een specifieke richting Saul? Ik gok strafrecht
Alles gehaald?quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:55 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ik ben een nieuwkomer, zowel op de uni als op dit forum.
waar gaat dit over? extra vak nemen en 1500 euro van de overheid extra krijgen? ik ben geinteresseerdquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:47 schreef Ryon het volgende:
Zo'n onzin dat bedrag per studiepunt. Neemt niet weg dat het een mooie motivatie is voor reguliere studenten om nog een vak er bij te doen. Per 10 punten die je extra haalt trek je een goede 1500 euro bij de staat vandaan.
Heel goed. Ik mag je nu al.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:57 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Hallo daar. Ja. De studiepunten zijn gelukkig binnen.
Dank. Als dat 'beeld' maar niet zo snel verandert als dat je het vaststelt. Die taak is aan mij.quote:
En deze snedigheid waardeer ik ook. Uitstekend.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:00 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Dank. Als dat 'beeld' maar niet zo snel verandert als dat je het vaststelt. Die taak is aan mij.
Dat komt omdat de verweren altijd zijn dat de lagere rechter uitging van een onjuiste rechtsopvatting. De Hoge Raad meldt dan dat dat niet het geval is.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:07 schreef Polacco het volgende:
Kent er iemand een arrest van de Hoge Raad waarin zij vaststellen dat er sprake is van een lagere rechter die blijk geeft van een "juiste rechtsopvatting"?
Ik lees namelijk altijd dat wanneer de HR de lagere rechter gelijk geeft die lagere rechter "blijk heeft een rechtsopvatting die niet onjuist is". Dat betekent niet dat het een juiste rechtsopvatting is, nee hij is slechts niet onjuist.
Toen ik dat zag, was ik ook even aangeslagen en dan bedoel ik niet ten positieve. Wat doet dat hier op een forum voor rechtsgeleerden? Dat kan toch niet.quote:
Je hebt in elk geval een goede serie smaak.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:00 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Dank. Als dat 'beeld' maar niet zo snel verandert als dat je het vaststelt. Die taak is aan mij.
Hallo Bruce. Ook liefhebber dus. Mooi!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:20 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Je hebt in elk geval een goede serie smaak.
Dat is wat je per vak moet betalen als je geen subsidie meer krijgt van de staat. De overheid legt behoorlijk veel geld bij zodat jij kan studeren. Elk vak dat je dus doet wanneer je nog subsidie krijgt is dus tussen de 750 en 1500 euro waard.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:57 schreef Studeur het volgende:
[..]
waar gaat dit over? extra vak nemen en 1500 euro van de overheid extra krijgen? ik ben geinteresseerd
Hoiquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:52 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Gelijk ook op Tchock reagerende. Ik 'zit' op de UvA.
Hahahaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:45 schreef _Rooos_ het volgende:
Die banner, wat slecht.![]()
Ik dacht vanavond even wat dingen door te gaan lezen, maar ik werd net wakker voor de kachel slapend op het boek.![]()
Ik ben toe aan weekend...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |