Bij mij staat aardig wat op het spel. Als ik dit tentamen niet haal kan ik pas ergens volgend jaar in maart beginnen met de Nova / LFS, en dat vind ik niet fijn omdat het meteen een (heel) stuk moeilijker wordt voor mij.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:39 schreef Valid het volgende:
[..]
Ik doe ook vaak enkel de her, zodat de tt beter verspreid zijn. Moet je hem wel halen inderdaad.
Ja. Nóg een vak waar ik niet lekker in kom.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:40 schreef Ties02 het volgende:
Op donderdag 17 januari 2013 21:39 schreef Valid het volgende:
[..]
Ik doe ook vaak (helft van de vakken) enkel de her, zodat de tt beter verspreid zijn. Moet je hem wel halen inderdaad.
Doe jij rechtsgeschiedenis nou ook 2e kans?
Wel in de OP?quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:42 schreef Ties02 het volgende:
Hee ik zie helemaal geen mooie banner in de TT
¤1730 voor een los vak?quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:41 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Bij mij staat aardig wat op het spel. Als ik dit tentamen niet haal kan ik pas ergens volgend jaar in maart beginnen met de Nova / LFS, en dat vind ik niet fijn omdat het meteen een (heel) stuk moeilijker wordt voor mij.
Nog los van het feit dat dit ene tentamen net zoveel kost als een heel fucking jaar. Godzijdank hoef ik het niet zelf te betalen.
Banner is een ander woord voor FA.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:42 schreef Ties02 het volgende:
Hee ik zie helemaal geen mooie banner in de OP
Tering, dat is pittig inderdaad.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:43 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Bijna inderdaad. Leiden hanteert ¤ 150 per EC; dit vak is 10 EC
Of 15 seizoenkaarten voor de Eagles.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:44 schreef Ties02 het volgende:
Pfoe daar kan je aardig wat mooie schoenen van halen
Inderdaad.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:44 schreef Ties02 het volgende:
Pfoe daar kan je aardig wat mooie schoenen van halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of een mooie das.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:45 schreef Valid het volgende:
Of een mooi horloge. Of een mooie manchetknoop.
Is het zo erg?quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:45 schreef Valid het volgende:
[..]
Helaas omgekeerd evenredig aan de studie.
Ik snap het ook niet helemaal, maar er zijn tegenwoordig meer universiteiten die het zo doen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:47 schreef Ryon het volgende:
Zo'n onzin dat bedrag per studiepunt. Neemt niet weg dat het een mooie motivatie is voor reguliere studenten om nog een vak er bij te doen. Per 10 punten die je extra haalt trek je een goede 1500 euro bij de staat vandaan.
Ja, eigenlijk al een dag of vijf. Doe steeds maar een paar uurtjes per dag productief, zit verder een beetje af te wachten en soms een afspraak met iemand... Heb nog twee vakken (strafprocesrecht en rechtsgeschiedenis) waar ik gewoon niet lekker in kom. Kan te maken hebben met het feit dat dit vakken zijn die ik het hele semester geskipt hebt, maar bijvoorbeeld strafprocesrecht interessert me ook gewoon niet zo. Ik vind Sv onlogisch ingedeeld en heb het gevoel dat ik enkel moet leren wat waar staat, terwijl een logische indeling (ook volgens de HC-docent) behoorlijk ontbreekt. Gewoon niet leuk.quote:
Inderdaad ik had dat 2 weken geleden ofzo. Gelukkig nu wel het idee dat het een beetje aardig loopt maar moet nog steeds ontzettend veel doen voor volgende week en morgen en het weekend eigenlijk weer drukquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:48 schreef Valid het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk al een dag of vijf. Doe steeds maar een paar uurtjes per dag productief, zit verder een beetje af te wachten en soms een afspraak met iemand... Heb nu gewoon twee vakken (strafprocesrecht en rechtsgeschiedenis) waar ik gewoon niet lekker in kom. Kan te maken hebben met het feit dat dit vakken zijn die ik het hele semester geskipt hebt, maar bijvoorbeeld strafprocesrecht interessert me ook gewoon niet zo. Ik vind Sv onlogisch ingedeelt en heb het gevoel dat ik enkel moet leren wat waar staat, terwijl een logische indeling (ook volgens de HC-docent) behoorlijk ontbreekt. Gewoon niet leuk.
Ja, een bachelor tegen instellingstarief is 9000 euro. Vroeger kon je voor 48 euro al een studiepunt krijgen, je was dan goedkoper uit als je contractstudent werd met de invoering van het instellingstarief, dus hebben ze dat maar verhoogt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:47 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal, maar er zijn tegenwoordig meer universiteiten die het zo doen.
Waardeloos is dat. Ik word nog extra in verwarring gebracht door een stapel artikelen die geschrapt wordt (stuk of 12) en net zo'n stapel die aangepast is per 1 januari i.v.m. Wet versterking positie R-C. Niet zo'n big deal allemaal, mits je er even rustig de tijd voor neemt om het te bekijken. Heb zo'n uitgeprint documentje in slechte lay-out waarop alle wijzigingen staan. En dat doe ik niet, dus blijft het vaag.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:50 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Inderdaad ik had dat 2 weken geleden ofzo. Gelukkig nu wel het idee dat het een beetje aardig loopt maar moet nog steeds ontzettend veel doen voor volgende week en morgen en het weekend eigenlijk weer druk
Ik snapte trouwens ook geen zak van strafrecht. Heb gewoon wat schema's uit m'n hoofd geleerd en de derde keer was het raak.
Verfrissend is èen uitdrukking die hier èventueel zòu kunnen gebruiken ja.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Verfrissend. De tekst staat nu tenminste ook fatsoenlijk gecentreerd.
Oh damn dat maakt het nog erger ja. Die nieuwe shit was er natuurlijk allemaal niet back in the day dat ik nog strafrecht volgde.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:52 schreef Valid het volgende:
[..]
Waardeloos is dat. Ik word nog extra in verwarring gebracht door een stapel artikelen die geschrapt worden (stuk of 12) en net zo'n stapel die aangepast is per 1 januari i.v.m. Wet versterking positie R-C. Niet zo'n big deal allemaal, mits je er even rustig de tijd voor neemt om het te bekijken. En dat doe ik niet, dus blijft het vaag.
Tjah, het enige wat je dan kan doen is gewoon even een dag de stof te forceren. Zo heb ik na de kerst ook omgevingsrecht er door heen gedrukt. Als je er eenmaal echt mee bezig bent, gaat het opeens vanzelf en ben je binnen een paar uur er mee klaar i.p.v dat je er een hele week tegen aan loopt te hikken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:52 schreef Valid het volgende:
[..]
Waardeloos is dat. Ik word nog extra in verwarring gebracht door een stapel artikelen die geschrapt worden (stuk of 12) en net zo'n stapel die aangepast is per 1 januari i.v.m. Wet versterking positie R-C. Niet zo'n big deal allemaal, mits je er even rustig de tijd voor neemt om het te bekijken. En dat doe ik niet, dus blijft het vaag.
Ik zou me niet blind staren op wet versterking positie R-C. Afgelopen drie tentamens is daar welgeteld 1 vraag over gesteld. Het antwoord op die vraag viel letterlijk uit de wettekst te halen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:52 schreef Valid het volgende:
[..]
Klopt, dat is precies wat ik eigenlijk moet doen. Maarja, komende dagen natuurlijk weer veel verplichtingen / jarig / etc. Maargoed.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:54 schreef Ryon het volgende:
[..]
Tjah, het enige wat je dan kan doen is gewoon even een dag de stof te forceren. Zo heb ik na de kerst ook omgevingsrecht er door heen gedrukt. Als je er eenmaal echt mee bezig bent, gaat het opeens vanzelf en ben je binnen een paar uur er mee klaar i.p.v dat je er een hele week tegen aan loopt te hikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn wat kruimels van je liga tussen je toetsenbord gevallen. Zoek even bij de functietoetsen of bij de shift-toets.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:53 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Verfrissend is èen uitdrukking die hier èventueel zòu kunnen gebruiken ja.
Hmm...quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:55 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Ik zou me niet blind staren op wet versterking positie R-C. Afgelopen drie tentamens is daar welgeteld 1 vraag over gesteld. Het antwoord op die vraag viel letterlijk uit de wettekst te halen.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:56 schreef Valid het volgende:
[..]
Klopt, dat is precies wat ik eigenlijk moet doen. Maarja, komende dagen natuurlijk weer veel verplichtingen / jarig / etc. Maargoed.
Ben jij jarig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feliciteerd alvast!
Sorry ik eet nooit Liga. Alleen Sultana met appelsmaak.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Er zijn wat kruimels van je liga tussen je toetsenbord gevallen. Zoek even bij de functietoetsen of bij de shift-toets.
Ja! Dankje!quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:01 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ben jij jarig?
Feliciteerd alvast!
Koningquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:02 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Sorry ik eet nooit Liga. Alleen Sultana met appelsmaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |