Bij mij staat aardig wat op het spel. Als ik dit tentamen niet haal kan ik pas ergens volgend jaar in maart beginnen met de Nova / LFS, en dat vind ik niet fijn omdat het meteen een (heel) stuk moeilijker wordt voor mij.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:39 schreef Valid het volgende:
[..]
Ik doe ook vaak enkel de her, zodat de tt beter verspreid zijn. Moet je hem wel halen inderdaad.
Ja. Nóg een vak waar ik niet lekker in kom.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:40 schreef Ties02 het volgende:
Op donderdag 17 januari 2013 21:39 schreef Valid het volgende:
[..]
Ik doe ook vaak (helft van de vakken) enkel de her, zodat de tt beter verspreid zijn. Moet je hem wel halen inderdaad.
Doe jij rechtsgeschiedenis nou ook 2e kans?
Wel in de OP?quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:42 schreef Ties02 het volgende:
Hee ik zie helemaal geen mooie banner in de TT
¤1730 voor een los vak?quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:41 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Bij mij staat aardig wat op het spel. Als ik dit tentamen niet haal kan ik pas ergens volgend jaar in maart beginnen met de Nova / LFS, en dat vind ik niet fijn omdat het meteen een (heel) stuk moeilijker wordt voor mij.
Nog los van het feit dat dit ene tentamen net zoveel kost als een heel fucking jaar. Godzijdank hoef ik het niet zelf te betalen.
Banner is een ander woord voor FA.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:42 schreef Ties02 het volgende:
Hee ik zie helemaal geen mooie banner in de OP
Tering, dat is pittig inderdaad.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:43 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Bijna inderdaad. Leiden hanteert ¤ 150 per EC; dit vak is 10 EC
Of 15 seizoenkaarten voor de Eagles.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:44 schreef Ties02 het volgende:
Pfoe daar kan je aardig wat mooie schoenen van halen
Inderdaad.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:44 schreef Ties02 het volgende:
Pfoe daar kan je aardig wat mooie schoenen van halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of een mooie das.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:45 schreef Valid het volgende:
Of een mooi horloge. Of een mooie manchetknoop.
Is het zo erg?quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:45 schreef Valid het volgende:
[..]
Helaas omgekeerd evenredig aan de studie.
Ik snap het ook niet helemaal, maar er zijn tegenwoordig meer universiteiten die het zo doen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:47 schreef Ryon het volgende:
Zo'n onzin dat bedrag per studiepunt. Neemt niet weg dat het een mooie motivatie is voor reguliere studenten om nog een vak er bij te doen. Per 10 punten die je extra haalt trek je een goede 1500 euro bij de staat vandaan.
Ja, eigenlijk al een dag of vijf. Doe steeds maar een paar uurtjes per dag productief, zit verder een beetje af te wachten en soms een afspraak met iemand... Heb nog twee vakken (strafprocesrecht en rechtsgeschiedenis) waar ik gewoon niet lekker in kom. Kan te maken hebben met het feit dat dit vakken zijn die ik het hele semester geskipt hebt, maar bijvoorbeeld strafprocesrecht interessert me ook gewoon niet zo. Ik vind Sv onlogisch ingedeeld en heb het gevoel dat ik enkel moet leren wat waar staat, terwijl een logische indeling (ook volgens de HC-docent) behoorlijk ontbreekt. Gewoon niet leuk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |