Aangezien jij het dus niet snaptquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
Waarom zou ik te jong zijn, de hele f*cking klas kijkt het. Zelfs kinderen van 8 kijken er met volle spanning naar.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:34 schreef Chocoprince het volgende:
Ze vroegen mij eerst voor die Jillz reclame, maar ik vind dat spul niet te beffen dus deed ik het niet.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:34 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
[..]
Zelden zoveel waarheden gehoord.
pics van jezelfquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:34 schreef Chocoprince het volgende:
Ze vroegen mij eerst voor die Jillz reclame, maar ik vind dat spul niet te beffen dus deed ik het niet.
daar heb ik nog een hele fles van, mijn dropshot is bijna opquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:35 schreef Angel-Joy het volgende:
Smirnoff ice, wie wilt een slokje van mij?
First world problem.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daar heb ik nog een hele fles van, mijn dropshot is bijna op
inderdaad, moet morgen toch naar de winkels om make up te kopen dus neem wel meteen weer dropshot meequote:
Wat voor make up?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
inderdaad, moet morgen toch naar de winkels om make up te kopen dus neem wel meteen weer dropshot mee
Hè bah.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:39 schreef Ga.aguyim het volgende:
m'n riem zit net iets te strak, raar gevoel als je loopt
Doe hem dan losserquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:39 schreef Ga.aguyim het volgende:
m'n riem zit net iets te strak, raar gevoel als je loopt
moet nieuwe eyeliner halen en misschien nog een lipgloss ofzo.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat voor make up?
Neem je ook wat voor mij mee?
zestien.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Aangezien jij het dus niet snaptWeet niet hoe oud je bent..
Lippenstift is beterquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
moet nieuwe eyeliner halen en misschien nog een lipgloss ofzo.
Suredropshot
Nee, daar zijn schaamlippen voor.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
wat is daar vies aan? je strakke roek schuurt nooit tegen je klit?
quote:
Ik heb het vorig jaar een paar keer gekeken. Met die haddewich en art kooijmanquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Ah, ik ben 17 en volg het al zo'n 3 a 4 seizoenen
dan krijgt het bezoek rare ideeën en er zijn allemaal mannen nu in de kamer ;s ik kan wel naar de wc gaan, maar dan lijkt het alsof ik moet poepenquote:
Ga naar de keuken om eten of drinken te halen danquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dan krijgt het bezoek rare ideeën en er zijn allemaal mannen nu in de kamer ;s ik kan wel naar de wc gaan, maar dan lijkt het alsof ik moet poepen
hoe gaat ie?quote:
wat is je probleemquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dan krijgt het bezoek rare ideeën en er zijn allemaal mannen nu in de kamer ;s ik kan wel naar de wc gaan, maar dan lijkt het alsof ik moet poepen
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:44 schreef Stuart het volgende:
Morgen de laatste werkdag van de week
Dan gewoon lippenstift+lipglossquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa ik vind glanzende lippen mooier![]()
Eindelijk eten
Ja, dat was leuker vlees om naar te kijken dan dit jaarquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:43 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik heb het vorig jaar een paar keer gekeken. Met die haddewich en art kooijman
daar zit onderhand al een laagje eelt op?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, daar zijn schaamlippen voor.
Waarom zeg ik dit
yes.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:44 schreef Stuart het volgende:
Morgen de laatste werkdag van de week
Die paar uurtjes die jij nog moet stellen niets voor johquote:
ja goed hoorquote:
de vrouwen zitten in de keuken, zoals het hoortquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ga naar de keuken om eten of drinken te halen dan
Wat.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, daar zijn schaamlippen voor.
Waarom zeg ik dit
Van 7 tot 13 is idd niet lang, maar vroeg opstaanquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die paar uurtjes die jij nog moet stellen niets voor joh
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:45 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
de vrouwen zitten in de keuken, zoals het hoort
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Van 7 tot 13 is idd niet lang, maar vroeg opstaan
Dat is inderdaad minderquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Van 7 tot 13 is idd niet lang, maar vroeg opstaan
gezellig beppen toch.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:45 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
de vrouwen zitten in de keuken, zoals het hoort
Nee, ik draag toch ondergoed.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:44 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
daar zit onderhand al een laagje eelt op?
met zulke ondragelijke pijnen kan ik nog niet eens uit de woonkamer lopen. ik zou naar iets kunnen wijzen en als ze daar naar blijven kijken kan ik snel de riem losser makenquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar was daarmee je probleem, en ja. Accepteer het ?
Oef ja, je moet inderdaad niet aan je riem zitten in de woonkamer waar iedereen bijzit, das wel heel ordinair enzo natuurlijk.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
met zulke ondragelijke pijnen kan ik nog niet eens uit de woonkamer lopen. ik zou naar iets kunnen wijzen en als ze daar naar blijven kijken kan ik snel de riem losser maken
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:46 schreef JRRY het volgende:
[..]![]()
Jas das echt kut, om 5,6 uur al op moeten staane
Ja daarom. Maar wel vroeg weekend. En morgen pas om 13 beginnenquote:
vind je dat niet leuk?quote:
neequote:Op donderdag 17 januari 2013 20:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
gezellig beppen toch.
ben je jarig ofzo?
echtquote:
Al met al niet al te slecht dusquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:50 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Ja daarom. Maar wel vroeg weekend. En morgen pas om 13 beginnen
Nee, nep.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:50 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
vind je dat niet leuk?
[..]
needat zou nog erger zijn geweest. familie die ik amper zie die opeens leuk gaan doen
[..]
echt?
goede garp!! XDDquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je weet wel, lippen die zich schamen xD
misschien als het eten is weggezakt kan ik een poging wagenquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oef ja, je moet inderdaad niet aan je riem zitten in de woonkamer waar iedereen bijzit, das wel heel ordinair enzo natuurlijk.
Shit man
Nee komt goedquote:
Als je ook maar betaald krijgt dan ondanks die weinige urenquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee komt goedEn volgende week is ook wel chill
Krijg gewoon de uren betaald die ik werk.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je ook maar betaald krijgt dan ondanks die weinige uren
Aha. Dan zou een paar uur extra boven die 19 niet verkeerd zijnquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Krijg gewoon de uren betaald die ik werk.
Hoe weet jij dat ik 19 uur werk? is trouwens volgende week, maar krijg er nog een dag bijquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aha. Dan zou een paar uur extra boven die 19 niet verkeerd zijn
*meldt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:00 schreef Ga.aguyim het volgende:
vrouwen bij wie het staat zonder make up
Dat heb je hier verteld lieve schatquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik 19 uur werk? is trouwens volgende week, maar krijg er nog een dag bij
quote:
ja doe ik ook wel eens, maar geen opzichtige kleuren, meestal gewoon lichtroze ofzoquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan gewoon lippenstift+lipgloss
Smakelijk
oh hahaaquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heb je hier verteld lieve schat
Klinkt vreemd.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:02 schreef Hypocriet het volgende:
Niemand ziet bij mij het verschil tussen wel/geen makeup
Bij mij ook niet. Alleen als ik meer mascara op doe. En oogpotlood. Maar dat is bijna nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:02 schreef Hypocriet het volgende:
Niemand ziet bij mij het verschil tussen wel/geen make up
less is more zeggen zequote:Op donderdag 17 januari 2013 21:03 schreef Stuart het volgende:
Ik hou wel van weinig make up. Ik hou niet van die opmaakpoppen
Dat is wel leuk jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja doe ik ook wel eens, maar geen opzichtige kleuren, meestal gewoon lichtroze ofzo
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:05 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zij heeft natuurkunde met mij geloof ik.ok.
ik zorg wel dat ik er tijd voor heb maar ik ben ook weer geen make-updoos ofzoquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat is wel leuk ja
Ik doe alleen make up op als er tijd over is in de ochtend. En mijn haar, tsjah, daar haal ik mijn handen doorheen en het is al klaar
Misschien wil ze gaaguyim les volgen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Zij heeft natuurkunde met mij geloof ik.
Terecht ditquote:
Snap ik hoor, zeker alleen eyeliner en mascara?quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zorg wel dat ik er tijd voor heb maar ik ben ook weer geen make-updoos ofzo
Preciesquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
less is more zeggen ze
Ja heel soms wat oogschaduw maar dat doe ik alleen als ik wat boeiends heb, naar school doe ik alleen eyeliner en mascara of alleen mascara, wel altijd labello, lippenstift of lipglossquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Snap ik hoor, zeker alleen eyeliner en mascara?
Ik ben gewoon lui, want zou ook wel iedere wat make up op willen doen.
Ja, daar ben ik wel eens geweest. Hooguit 2 of 3 keer though. Waarom?quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:09 schreef supersof het volgende:
Hee stu, ben je een keer in Oxford geweest? Vast wel toch
Daar ben ik ook geweestquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik wel eens geweest. Hooguit 2 of 3 keer though. Waarom?
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:10 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ook gewoon te lui voor dit dat![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Luiheid is goedzonder luie mensen hadden we nooit het wiel uitgevonden dit dat
Ja toen ik daar op vakantie wasquote:
Nou ik wou je beledigen, maar je speelt niet meequote:Op donderdag 17 januari 2013 21:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja toen ik daar op vakantie was
jij beledigt mij altijd. Terwijl ik meeste van de tijd gewoon aardig benquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nou ik wou je beledigen, maar je speelt niet mee
dientjequote:
Ik haat labelloquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja heel soms wat oogschaduw maar dat doe ik alleen als ik wat boeiends heb, naar school doe ik alleen eyeliner en mascara of alleen mascara, wel altijd labello, lippenstift of lipgloss
sorry sofje maar ik meen het nooit, jij bent te goed voor mijquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:14 schreef supersof het volgende:
[..]
jij beledigt mij altijd. Terwijl ik meeste van de tijd gewoon aardig ben
mja heb nogal droge lippen dus moet altijd wat bij de hand hebben anders word ik knetter van die velletjes en ga ik ze eraf plukken waardoor het gaat bloeden enzoquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik haat labello
Ik haat jou gaygay.
Maar als je te vaak labello gebruikt, dan worden jouw lippen juist droog.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja heb nogal droge lippen dus moet altijd wat bij de hand hebben anders word ik knetter van die velletjes en ga ik ze eraf plukken waardoor het gaat bloeden enzo
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
sorry sofje maar ik meen het nooit, jij bent te goed voor mij
ohquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar als je te vaak labello gebruikt, dan worden jouw lippen juist droog.
goed hoorquote:
Wel okay thanks. Morgen krijgen we hier waarschijnlijk sneeuwquote:
Sneeuw is idd klotr spulquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel okay thanks. Morgen krijgen we hier waarschijnlijk sneeuw
Hoe is het met jou?
Mooi zoquote:
bedankt hypo!quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Gewoon. Je bent wel een leuke user op zich.
jazeker, geslapen tot 15:15 <3quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Mooi zoGenoten van je vrije dag?
Mensen gaan rijden als debielen dus heel langzaam. Ja, alles duurt dan lang. Een paar vlokken sneeuw en alles ligt op zijn kopquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Sneeuw is idd klotr spul
Veroorzaakt het ook zoveel files daar?
Dat weet ik niet, maar van te veel vaseline/labello gaan jouw lippen juist uitdrogen heb ik gelezen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh
Wat moet ik dan gebruiken?purol ofzo?
ik gebruik het ook niet de hele tijd maar heb al mijn hele leven droge en gescheurde lippenquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar van te veel vaseline/labello gaan jouw lippen juist uitdrogen heb ik gelezen.
Dus je moet het beperken tot paar keer per dag ipv hele tijd.
Je lippen raken verslaafd. Door het vet laagje op je lippen kunnen de velletjes niet weg gaan, die blijven dan plakken. En dan gebeurde er nog iets maar dat ben ik vergetenquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar van te veel vaseline/labello gaan jouw lippen juist uitdrogen heb ik gelezen.
Dus je moet het beperken tot paar keer per dag ipv hele tijd.
nicequote:Op donderdag 17 januari 2013 21:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
jazeker, geslapen tot 15:15 <3
m'n hart smolt spontaanquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:23 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik heb moeite met complimenten geven gvd. Ik doe ook maar mijn best. Lul.
Gewoon vaker met jouw tong langs jouw lippen een optie?quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik gebruik het ook niet de hele tijd maar heb al mijn hele leven droge en gescheurde lippen
Oh ja, zo iets was het iddquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Je lippen raken verslaafd. Door het vet laagje op je lippen kunnen de velletjes niet weg gaan, die blijven dan plakken. En dan gebeurde er nog iets maar dat ben ik vergeten
Als je toch niks te doen hebtquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
dat meen je niet, dat is toch niet nice. mis je bijna een hele vrije dag.
mijn moeder zegt al dat ik op een kameleon lijkquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gewoon vaker met jouw tong langs jouw lippen een optie?
Damn, klinkt verkeerd
[..]
Oh ja, zo iets was het idd
Neee niet met je tong man. Dat maakt het alleen maar ergerquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mijn moeder zegt al dat ik op een kameleon lijk
Wat gemeen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Slapen is fijn als je vaak vroeg op moet hoorquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
Altijd wel wat te doen, kom op. Je moet toch van je vrije dag volop genieten?
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar het brandt en ik MOET pulkenquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Neee niet met je tong man. Dat maakt het alleen maar erger
Huilen. Denk ik.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
wat als een meisje je huwelijksaanzoek weg giechelt?
Ik heb een vast ritme, is het tenminste ook niet kut als ik eens het 1e n aar school moet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Slapen is fijn als je vaak vroeg op moet hoor
Ik bijt ze er altijd van afquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar het brandt en ik MOET pulkenwat nu
ja who caresquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik heb een vast ritme, is het tenminste ook niet kut als ik eens het 1e n aar school moet.
Uiteindelijk is het alleen maar fijner.
jamaar dan bloedt het en blijven er korstjes op groeienquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik bijt ze er altijd van afheb ik van mn vader, die doet dat ook altijd
ik heb mijn dag niet vandaagquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:31 schreef supersof het volgende:
prom. lukt het niet dat woordassociatiespel
Heb je het over mij?quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
wat deprimerend, ik moet gewoon net zolang aandringen tot ze die ring om haar vingers ramt
Ja. Gewoon slaan tot ze ja zegt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
wat deprimerend, ik moet gewoon net zolang aandringen tot ze die ring om haar vingers ramt
ja dat is kut I know, maar jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jamaar dan bloedt het en blijven er korstjes op groeien
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:31 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ooktoetsweek verneukt, dat wel.
aaawhquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb mijn dag niet vandaag
Of gewoon je tong er langs glijen/ ongeveer elke 2 minuten.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:32 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat is kut I know, maar jatoch maar labello
of ff scrubben
Nee dat is niet goedquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Of gewoon je tong er langs glijen/ ongeveer elke 2 minuten.
Ik niet begrijpen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:32 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
nee, dat was een liefdesveroek
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:31 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ooktoetsweek verneukt, dat wel.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:33 schreef JRRY het volgende:
[..]![]()
Ai kut, maar stond je vorige toetsweek wel goed?
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:33 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
En het ging al zo slecht op school
NIET PULKEN!quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar het brandt en ik MOET pulkenwat nu
dat ik dit van jou persoonlijk hoor doet me deugd, nu ga ik het altijd zo doenquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:32 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja. Gewoon slaan tot ze ja zegt.
Weet ik niet preciesquote:
Slaap lekkerquote:
Dat zijn ook wel geweldige bronnen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet ik niet preciesAls ik het wist zou ik het zeggen.
http://www.girlscene.nl/p/2655/non-stop_droge_lippen
http://mens-en-gezondheid(...)-schrale-lippen.html
Hier staat het onder andere
iel girlscene, dus er zijn meisjes die dat ook hebben?quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet ik niet preciesAls ik het wist zou ik het zeggen.
http://www.girlscene.nl/p/2655/non-stop_droge_lippen
http://mens-en-gezondheid(...)-schrale-lippen.html
Hier staat het onder andere
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:31 schreef supersof het volgende:
prom. lukt het niet dat woordassociatiespel
sarcastisch of nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:36 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat zijn ook wel geweldige bronnen.
Goedzoquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb al de hele dag niet gepulkt
girlscene, kom op sofjequote:Op donderdag 17 januari 2013 21:37 schreef supersof het volgende:
[..]
sarcastisch of nietik heb dat nooit door
cool!quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:37 schreef JRRY het volgende:
j
[..]
JA het gaat hier ook zo op buienradar te zien.
kan ik beter tegen jou zeggen, wie gaat er nou na het hardlopen met iemand die wil afvallen naar de mac, echt seriouslyquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kan ik beter tegen jou zeggen, wie gaat er nou na het hardlopen met iemand die wil afvallen naar de mac, echt seriously
ja duhquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
iel girlscene, dus er zijn meisjes die dat ook hebben?
Sarcastisch.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:37 schreef supersof het volgende:
[..]
sarcastisch of nietik heb dat nooit door
oh naja. Ik kan geen andere vinden.quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:40 schreef supersof het volgende:
[..]
oh naja. Ik kan geen andere vinden.
Ja hij wou perse een milkshakequote:Op donderdag 17 januari 2013 21:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kan ik beter tegen jou zeggen, wie gaat er nou na het hardlopen met iemand die wil afvallen naar de mac, echt seriously
het is jouw taak om te zeggen DOE HET NIET.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja hij wou perse een milkshakeik heb alleen een Bigmac en 2 euro knaller hamburgers op
.
Zei ik ook... zonder mij zou die geeneens hardlopenquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het is jouw taak om te zeggen DOE HET NIET.
ja maar dan ben je niet medeplichtig en nu wel dus ik geef jou de schuld en hij moet discipline krijgen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zei ik ook... zonder mij zou die geeneens hardlopen
Maar hij moest en zou zijn milkshake halen anders was die zonder mij alsnog gegaan!
Weet ik ja. Dank je.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:41 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
jij bent op zich best een leuke user
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar dan ben je niet medeplichtig en nu wel dus ik geef jou de schuld en hij moet discipline krijgen.
fokitquote:
Waardeloos is dat. Ik had gisteren ook een half uur met bagger internetquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:50 schreef Fok-it het volgende:
Mijn internetverbinding zuigt kut met peren dus het wordt een drama om hier te praten maar oke
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sorry ik wilde het gewoon even kwijt anders blijf ik ermee zitten
Hoiiquote:
De klacht is eigenlijk gewoon C1000 dusquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:54 schreef Taexon het volgende:
Oke het IQ ligt inderdaad denk wel laag in Hillegom.
1. Kassa mevrouw bij C1000 zonder humor
2. Marokkaanse ventjes van ~10 die cool hun middelvinger opsteken en je uitschelden
3. Domme kassa mevrouw die me geld moet geven voor me flessen en zegt ""dat is dan 5,50 (iets rond dat bedrag)"
4. Kassa mevrouw die een uur naar rijbewijs blijft staren om leeftijd te zoeken
5. Ik woon er
Wel toevallig dat dit allemaal in een straal van 250 meter om de C1000 is
AHquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:56 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
De klacht is eigenlijk gewoon C1000 dus
C1000AH
Jaquote:
Hetzelfde als hierquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mensen gaan rijden als debielen dus heel langzaam. Ja, alles duurt dan lang. Een paar vlokken sneeuw en alles ligt op zijn kop
Heb daar ooit gewerktquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jij weet.
Nu nog de skittles- en chocolavolgorde goed doen.
weet ikquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb daar ooit gewerkt![]()
![]()
Rood als laatste toch?En puur > Melk > wit
Fijn hehquote:
geen ideequote:Op donderdag 17 januari 2013 22:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Fijn heh![]()
![]()
Ik weet het nog![]()
![]()
zo emotioneel word ik ervan
Ik kan wel mijn uniform dragen van de tweede kamerquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:06 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
geen idee![]()
![]()
ik zie jou nu voor me in zo'n albert heijn pakje
schattig wel.
![]()
Kjoet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik kan wel mijn uniform dragen van de tweede kamer![]()
![]()
![]()
Geen idee. Ik vind het echt super super tofquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]vanwaar precies dan?
ik snap het nog steeds niet.
supertof jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vind het echt super super tof
ik aan pliesiequote:Op donderdag 17 januari 2013 22:11 schreef Stuart het volgende:
Bij 'uniform' denk ik altijd aan school
quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vind het echt super super tof
quote:
Doen we dat wel een keer, rollenspel enzo.quote:
Ja nee niet op die manier.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Doen we dat wel een keer, rollenspel enzo.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:14 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja nee niet op die manier.
Ik vind het alleen schattig. Krijg meer de neiging om je haartjes door de war te doen en in je wangetjes te knijpen dan.
Dat doe je toch welquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:14 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja nee niet op die manier.
Ik vind het alleen schattig. Krijg meer de neiging om je haartjes door de war te doen en in je wangetjes te knijpen dan.
Gemeen wel, maar lief, maar gemeenquote:
Hoezo gemeen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gemeen wel, maar lief, maar gemeen
Geeeeen idee. google het even dan?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:14 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb van mijn Iphone een hotspot gemaakt en hem gelinkt naar mijn laptop. En net zei hij: Illegale actie gedetecteerd, Ip-adres wordt opgeslagen. Daar is toch niks illegaals aan?
Omdat knijpen.quote:
Nou vooruit danquote:
Joyriderquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ze houden me voor nonsens aan
Modem kapot. Daarom probeer ok het op met mijn iPhone-verbinding maar die houdt nog geen 2.sec 3G of hij valt al uitquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Geeeeen idee. google het even dan?
Welkom bij T-mobile!quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Modem kapot. Daarom probeer ok het op met mijn iPhone-verbinding maar die houdt nog geen 2.sec 3G of hij valt al uit
Alsof je mij weg wilt sturenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:23 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja.
En anders slaap je maar op de bank zaterdag.
Dat is waar ja.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Alsof je mij weg wilt sturenkom je 10 minuten later smekend of ik terug wil komen omdat je het anders koud krijgt
Ik word er echt agressief van inderdaadquote:
Ik zit zelf met bliep ook op het netwerk van T-mobile, 2x pas gebruikt maar geen echte problemen gehad, sporadisch viel die weg van 3g naar 2g maar toen was ik ook in een winkelquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik word er echt agressief van inderdaadhet is gewoon echt bespottelijk hoe ziekelijk slecht internet hun aanbieden
Daarom dusquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:25 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat is waar ja.sowieso na een horrorfilm wel
![]()
Hij valt bij mij de hele dag lang om de 5 seconden uit elke dag systematisch sinds ik hem heb.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik zit zelf met bliep ook op het netwerk van T-mobile, 2x pas gebruikt maar geen echte problemen gehad, sporadisch viel die weg van 3g naar 2g maar toen was ik ook in een winkel
Misschien is het de Aifoon welquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij valt bij mij de hele dag lang om de 5 seconden uit elke dag systematisch sinds ik hem heb.
'Maar eerlijk' - Hypocrietquote:
Eb net een nieuwe dus daar ligt het niet aanquote:
Gelukkig ben ik bevooroordeeld om een Nexus 4 te mogen hebbenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eb net een nieuwe dus daar ligt het niet aan
Sorry kan ik het goedmaken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |