Aangezien jij het dus niet snaptquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
Waarom zou ik te jong zijn, de hele f*cking klas kijkt het. Zelfs kinderen van 8 kijken er met volle spanning naar.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:34 schreef Chocoprince het volgende:
Ze vroegen mij eerst voor die Jillz reclame, maar ik vind dat spul niet te beffen dus deed ik het niet.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:34 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
[..]
Zelden zoveel waarheden gehoord.
pics van jezelfquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:34 schreef Chocoprince het volgende:
Ze vroegen mij eerst voor die Jillz reclame, maar ik vind dat spul niet te beffen dus deed ik het niet.
daar heb ik nog een hele fles van, mijn dropshot is bijna opquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:35 schreef Angel-Joy het volgende:
Smirnoff ice, wie wilt een slokje van mij?
First world problem.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daar heb ik nog een hele fles van, mijn dropshot is bijna op
inderdaad, moet morgen toch naar de winkels om make up te kopen dus neem wel meteen weer dropshot meequote:
Wat voor make up?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
inderdaad, moet morgen toch naar de winkels om make up te kopen dus neem wel meteen weer dropshot mee
Hè bah.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:39 schreef Ga.aguyim het volgende:
m'n riem zit net iets te strak, raar gevoel als je loopt
Doe hem dan losserquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:39 schreef Ga.aguyim het volgende:
m'n riem zit net iets te strak, raar gevoel als je loopt
moet nieuwe eyeliner halen en misschien nog een lipgloss ofzo.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat voor make up?
Neem je ook wat voor mij mee?
zestien.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Aangezien jij het dus niet snaptWeet niet hoe oud je bent..
Lippenstift is beterquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
moet nieuwe eyeliner halen en misschien nog een lipgloss ofzo.
Suredropshot
Nee, daar zijn schaamlippen voor.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
wat is daar vies aan? je strakke roek schuurt nooit tegen je klit?
quote:
Ik heb het vorig jaar een paar keer gekeken. Met die haddewich en art kooijmanquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Ah, ik ben 17 en volg het al zo'n 3 a 4 seizoenen
dan krijgt het bezoek rare ideeën en er zijn allemaal mannen nu in de kamer ;s ik kan wel naar de wc gaan, maar dan lijkt het alsof ik moet poepenquote:
Ga naar de keuken om eten of drinken te halen danquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dan krijgt het bezoek rare ideeën en er zijn allemaal mannen nu in de kamer ;s ik kan wel naar de wc gaan, maar dan lijkt het alsof ik moet poepen
hoe gaat ie?quote:
wat is je probleemquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dan krijgt het bezoek rare ideeën en er zijn allemaal mannen nu in de kamer ;s ik kan wel naar de wc gaan, maar dan lijkt het alsof ik moet poepen
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:44 schreef Stuart het volgende:
Morgen de laatste werkdag van de week
Dan gewoon lippenstift+lipglossquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa ik vind glanzende lippen mooier![]()
Eindelijk eten
Ja, dat was leuker vlees om naar te kijken dan dit jaarquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:43 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik heb het vorig jaar een paar keer gekeken. Met die haddewich en art kooijman
daar zit onderhand al een laagje eelt op?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, daar zijn schaamlippen voor.
Waarom zeg ik dit
yes.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:44 schreef Stuart het volgende:
Morgen de laatste werkdag van de week
Die paar uurtjes die jij nog moet stellen niets voor johquote:
ja goed hoorquote:
de vrouwen zitten in de keuken, zoals het hoortquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ga naar de keuken om eten of drinken te halen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |