Da's waarquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:49 schreef Sounddragon het volgende:
Een windhoos TT? we gaan wel erg veel inleveren aan niveau nu
Vind je? ik vind het net Duploquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:06 schreef einschtein het volgende:
Gave TT.
Om nog enigzins relevant te reageren: Windows 8 lijkt me ansich wel okay, maar heb er geen zin in om het te proberen. Te veel moeite, voor als het me misschien niet bevalt. Maar grafisch ziet het er imo wel nice uit.
Moet het kosten?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:35 schreef motorbloempje het volgende:
ikwileenmotorkopenomopnaarspanjetegaanenhijmoetrijdenwetenjullieiets?
Zolang er geen hulpmiddelen bij zitten, is het inderdaad natuurijs. Het is door de natuur bevroren.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:02 schreef Geerd het volgende:
Uhmzz definitie natuurijs ontgaat mij hier even, sinds wanneer zit er asfalt onder natuurijs?
Uhmzz telt bij mij niet, sloten plassen beekjes dat teltquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zolang er geen hulpmiddelen bij zitten, is het inderdaad natuurijs. Het is door de natuur bevroren.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Natuurijs
Whehe; dat zei Anne ook al toen ik hem wilde kopen; kocht deze klapjap in V&A, daar stond het op pre installed. Ik wen er vanzelf wel weer aan, voorlopig draait het wel redelijk op dit hok. Het is anders, en Outlook zuigt als je Gaymeel hebt (6 accounts ofzo), maja, da's niet onoverkomelijk.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:25 schreef Salatrel het volgende:
oh 8 kan wmb ook de tiepus krijgen. ik blijf lekker bij 7geheel vanwege het feit dat ze het bij microsoft afwisselen met goeie en slechte versies
Morgen zijn er geen examens meer. Dus dat lukt sowieso niet meer.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:07 schreef BlackLining het volgende:
Zag trouwens vandaag nog een lessert op de wegAls dat er ééntje van <24 was mag die wel eens opschieten
Waarom zijn er morgen geen examens meer?quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:11 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Morgen zijn er geen examens meer. Dus dat lukt sowieso niet meer.
Omdat het volgens het cbr technisch niet mogelijk is om zo snel die resultaten door te voeren.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:17 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Waarom zijn er morgen geen examens meer?
Het knmi verwacht geen neerslag morgen als ik op de website kijk, dus dat kan het niet zijn..
Wat een onzin. Ik heb op de dag van slagen mijn rijbewijs nog aangevraagd.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Omdat het volgens het cbr technisch niet mogelijk is om zo snel die resultaten door te voeren.
Dat kan wel, dat is onzinquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Omdat het volgens het cbr technisch niet mogelijk is om zo snel die resultaten door te voeren.
Maar wat nou als het eens een keer wel wat langer duurt? Dan heb je daardoor ineens een andere categorie dan waarvoor je examen heb gedaan. Ook niet echt eerlijkquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:32 schreef einschtein het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik heb op de dag van slagen mijn rijbewijs nog aangevraagd.
En dat terwijl CBR ook tegen mij zei, "ja, kan morgen pas'''. Volgens mij is CBR wat blijven hangen in de vorige eeuw, toen de data tussen CBR en gemeentes nog maar 1x per dag werden gesynchroniseerd. En dat was rond 0:01. Nu is het real-time.
Dat staat toch op dat ding waarmee je hem aanvraagt wat je krijgt?quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar wat nou als het eens een keer wel wat langer duurt? Dan heb je daardoor ineens een andere categorie dan waarvoor je examen heb gedaan. Ook niet echt eerlijk
Maar vroeg(en nu dus ook nog, terwijl het niet zo is) werd toch ook gewoon gezegd dat je de volgende werkdag kon aanvragen? Terwijl het misschien wel wat langer zou kunnen duren?quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar wat nou als het eens een keer wel wat langer duurt? Dan heb je daardoor ineens een andere categorie dan waarvoor je examen heb gedaan. Ook niet echt eerlijk
Ja ik bedoel ook langer dan dezelfde dag, dus gewoon de volgende werkdag. Pipoquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:38 schreef einschtein het volgende:
[..]
Maar vroeg(en nu dus ook nog, terwijl het niet zo is) werd toch ook gewoon gezegd dat je de volgende werkdag kon aanvragen? Terwijl het misschien wel wat langer zou kunnen duren?
Eigenlijk kun je met alles dan wel zo beginnen.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja ik bedoel ook langer dan dezelfde dag, dus gewoon de volgende werkdag. Pipo
Ik blijf het debiel vinden.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:41 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik snap het natuurlijk ook wel. Vooral met zoiets als dit kan het CBR beter geen risico nemen.
Nu je het zo zegt, best idioot jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:47 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik blijf het debiel vinden.
Constant '19 januari dit, 19 januari dat', en dan blijkt dat je op 18 januari ook al niet meer kan
Het is Europeese wetgeving en dus kan onze overheid weinig aan die datum doen. Maar ze hadd we n het inderdaad beter op een maandag kunnen invoeren ofzoquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:47 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik blijf het debiel vinden.
Constant '19 januari dit, 19 januari dat', en dan blijkt dat je op 18 januari ook al niet meer kan
Het blijft een beetje frapant.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het is Europeese wetgeving en dus kan onze overheid weinig aan die datum doen. Maar ze hadd we n het inderdaad beter op een maandag kunnen invoeren ofzo
Hoe kan het dat de regelgeving in België uitgesteld is dan? Daar kon het bljkbaar wel op een andere dagquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het is Europeese wetgeving en dus kan onze overheid weinig aan die datum doen. Maar ze hadd we n het inderdaad beter op een maandag kunnen invoeren ofzo
Lulkoekquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Examinator bedoel je, niet instructeurquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:00 schreef BlackLining het volgende:
[..]
LulkoekJe kunt in tegenstelling wat die instructeur telkens zegt gewoon meteen na je examen naar de gemeente om hem aan te vragen
Meh ja, bij mij zeiden ze dat beide, maar goedquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:00 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Examinator bedoel je, niet instructeur
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:28 schreef Sounddragon het volgende:
Ehhh, let op, daar ligt een drempeltje![]()
Ouch!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:28 schreef Sounddragon het volgende:
Ehhh, let op, daar ligt een drempeltje![]()
Zo'n soort maatregel zou heel logisch zijn imho; is er al een beetje natuurlijk, alleen nu dwingt de verzekering dat min of meer af, door je domweg niet te verzekeren als je een PK-pakhuis wilt gaan rijden met je luier om.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:20 schreef lipjes het volgende:
Wie gaat er nou windows 8 gebruiken
Tevens over het nieuwe rijbewijs, ik zie een verhoging van het aantal verkeersongevallen voor motorrijders als voor me
En ik wil dat iedere 18 jarige ook niet meer met een 300PK auto mag rijden maar ook eerst 4 jaar ervaring op moet doen met lichtere auto's
Hear-hear.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:20 schreef lipjes het volgende:
En ik wil dat iedere 18 jarige ook niet meer met een 300PK auto mag rijden maar ook eerst 4 jaar ervaring op moet doen met lichtere auto's
Laat voorop staan dat ik het allemaal een grote idioterie vind. Maar ik denk dat het geen kwaad kan automobilisten periodiek examen te laten doen. Bij het vernieuwen van je rijbewijs eerst even een rondje rijden met een examinator.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zo'n soort maatregel zou heel logisch zijn imho; is er al een beetje natuurlijk, alleen nu dwingt de verzekering dat min of meer af, door je domweg niet te verzekeren als je een PK-pakhuis wilt gaan rijden met je luier om.![]()
Treffend dat dat voor motorfietsen niet zo werkt, zou je daaruit kunnen concluderen dat het allemaal wel meevalt met die motorrijders, en dat hele rijbewijs beperken maar een onzinnige schertsvertoning is?![]()
![]()
![]()
Als je auto- en motorregeltjes nu met elkaar gaat vergelijken, zou een beginnend automobilist nu eerst 2 jaar in een brommobiel moeten rijden, voor hij Suzuki Alto mocht gaan rijden, of na een extra examen misschien wel in een echte auto
Je houding ook op de laatste fotoquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:49 schreef einschtein het volgende:
Mooi gevalletje 'ik ben oud dus ik hoef nergens naar om te kijken'-vanmiddag op de motor:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Naja, ik denk ook dat een deel van het probleem wel te zoeken is in roekeloosheid en onervarenheid van de jeugd, maar wat ze nu flikken met de motorrijbewijzen maakt de boel alleen maar risicovoller imo.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:22 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Laat voorop staan dat ik het allemaal een grote idioterie vind. Maar ik denk dat het geen kwaad kan automobilisten periodiek examen te laten doen. Bij het vernieuwen van je rijbewijs eerst even een rondje rijden met een examinator.
Sneller EMG cursussen uitdelen aan aso's.
De wegen worden steeds voller en dan kun je het gewoon echt niet meer maken om te bumperkleven, idioot hard te rijden of te bellen tijdens het rijden.
Maar ja, voorlopig zal onze geliefde overheid de jeugd wel de schuld blijven geven.
Nou, een achttienjarige op een Hayabusa lijkt me nou niet zo'n tof idee.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zo'n soort maatregel zou heel logisch zijn imho; is er al een beetje natuurlijk, alleen nu dwingt de verzekering dat min of meer af, door je domweg niet te verzekeren als je een PK-pakhuis wilt gaan rijden met je luier om.![]()
Treffend dat dat voor motorfietsen niet zo werkt, zou je daaruit kunnen concluderen dat het allemaal wel meevalt met die motorrijders, en dat hele rijbewijs beperken maar een onzinnige schertsvertoning is?![]()
![]()
![]()
Dat is niet waar.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Op een CBR600RR wel? Of een willekeurige andere reezert? OF... en nu komt de grote garp: op een opgevoerd brommertje op de snelweg, zoals je nu gaat krijgen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:43 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nou, een achttienjarige op een Hayabusa lijkt me nou niet zo'n tof idee.
En daarom hadden ze toen de 25KW/Onbeperkt regel ingevoerd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:43 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nou, een achttienjarige op een Hayabusa lijkt me nou niet zo'n tof idee.
Ik ben benieuwd wanneer het braafste jongetje zich gaat realiseren dat ze nu de boel de nek omdraaien met een regel die straks het tegenovergestelde gaat bewerkstelligen; mensen gaan zich straks mateloos irriteren aan motoren op snelwegen die niet goed doorrijden omdat dat domweg niet kan, met alle gevolgen van dien; mark my wordsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:11 schreef Sloggi het volgende:
Klopt. Het kabinet had die regel ook helemaal niet in hoeven te voeren. Maar ja, braafste jongetje van de klas en zo...
Soms moet je nu eenmaal wat extra gas geven (en dan bedoel ik niet dat je 150 km p/u moet rijden) om een onveilige situatie te voorkomen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer het braafste jongetje zich gaat realiseren dat ze nu de boel de nek omdraaien met een regel die straks het tegenovergestelde gaat bewerkstelligen; mensen gaan zich straks mateloos irriteren aan motoren op snelwegen die niet goed doorrijden omdat dat domweg niet kan, met alle gevolgen van dien; mark my words
Ja ik zie de berichten al voor me:quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer het braafste jongetje zich gaat realiseren dat ze nu de boel de nek omdraaien met een regel die straks het tegenovergestelde gaat bewerkstelligen; mensen gaan zich straks mateloos irriteren aan motoren op snelwegen die niet goed doorrijden omdat dat domweg niet kan, met alle gevolgen van dien; mark my words
Een 11Kwtje gaat +/- 135 als je geluk hebt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:20 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Soms moet je nu eenmaal wat extra gas geven (en dan bedoel ik niet dat je 150 km p/u moet rijden) om een onveilige situatie te voorkomen.
Maar zo'n lichte motor heeft toch nog wel wat over? Mijn vriendin kwam prima mee op de snelweg toen ze nog een lichte motor had, meen ik me te herinneren.
Da's niet veilig op de snelweg.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:21 schreef lipjes het volgende:
[..]
Een 11Kwtje gaat +/- 135 als je geluk hebt.
Een gemiddelde 25KW-er gaat ergens rond de 150 tot 170(?)
Sterker nog, de nieuwe Inazuma 250 heeft 18KW en gaat maar 135km/h
Vóór die 25Kw regel, kon je ook al kiezen tussen licht of zwaar afrijden <500cc of daarboven, als je licht deed, moest je ook 2 jaar wachten voor je op een dikke mocht rijden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:10 schreef lipjes het volgende:
[..]
En daarom hadden ze toen de 25KW/Onbeperkt regel ingevoerd.
Dit omdat elke jonge gast zijn motor rijbewijs haalde en zich met 1000CC tegen de eerste de beste boom aan reed.
En er was niks mis met het 25KW/Onbeperkt.
Sterker nog, het was gewoon een prima regel waaraan niks veranderd hoefde te worden.
quote:
Precies.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:20 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja ik zie de berichten al voor me:
"Motorrijder van de weg gedrukt"
"Motorrijder van achter aangereden op A27"
Deze komt niet verder dan 120km/hquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:25 schreef lipjes het volgende:
[..]
Kan even niet vinden wat de topsnelheid van de KTM Duke 125 is helaas.
En hoe slecht het wel niet is voor het blokquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:25 schreef Sounddragon het volgende:
En dan heb ik het nog niet eens over het kutgeluid van zo'n opvoerde brommer die constant op 95% van zijn vermogen draait
In dat geval, nuff said, daar ga je niet mee de snelweg opquote:
Je heb ook nog dat de gassies die erop zitten wellicht denken makkelijk mee te kunnen, en dingen gaan proberen die totaal buiten hun bereik liggen.quote:
Dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je houding ook op de laatste foto"Nigga wut?"
Haha, nee ik ga daar dit jaar niet heen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:24 schreef einschtein het volgende:
[..]
Die reclame zie/hoor je steeds op RTV Noord
dat stukje over ggoed geplandquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:07 schreef lipjes het volgende:
Enigzins goed nieuws voor de uitgestelde examens:
http://www.motor.nl/nieuw(...)r-oude-regeling.html
'dit jaar'quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:26 schreef lipjes het volgende:
[..]
Haha, nee ik ga daar dit jaar niet heen.
Heb ik voorlopig nog niet nodig
Eens. En ik heb ook al zo'n vermoeden wat de Nederlandse regering dan gaat doen. Er zullen waarschijnlijk dan boetes komen voor motorrijders die te langzaam optrekken of iets dergelijks. In ieder geval zal de motorrijder wel de schuld krijgen. Een andere optie is verplichte gele hesjes, want ja, er worden de laatste tijd toch zoveel motorrijders van achteren aangereden?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, morgenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:10 schreef einschtein het volgende:
Gingen er nog mensen naar de Noordelijke Motorbeurs vanavond/komend weekend?
Dat start allemaal op een laag bedragjequote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:15 schreef einschtein het volgende:
Mochten mensen wat nodig zijn, voor de motor trouwens:
https://www.onlineveilingmeester.nl/nl/#!/veilingen/529
Motorzaak die failliet is gegaan.
Waarom zou iemand dit willen: https://www.onlineveiling(...)ingen/529/kavels/659quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:15 schreef einschtein het volgende:
Mochten mensen wat nodig zijn, voor de motor trouwens:
https://www.onlineveilingmeester.nl/nl/#!/veilingen/529
Motorzaak die failliet is gegaan.
Jezusquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:49 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Waarom zou iemand dit willen: https://www.onlineveiling(...)ingen/529/kavels/659
Ik vrees dat ik daar een hele dag voor moet gaan inplannenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:40 schreef einschtein het volgende:
Zo, brommert is weer schoon.
Ik kan mijn velgen weer zien.
Die stellen ze zo'n 3-4 keer per dag bijquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:12 schreef BlackLining het volgende:
Lijkt erop dat de KNMI zijn verwachtingen heeft bijgesteld, het gaat volgende week gewoon door met vriezen
Dakarquote:
KTM Duke 125 kreeg ik op een winderige dag niet boven de 106km/u wind MEE, wind tegen kon ik 100km/u niet eens aantikken. Een YBR heb ik 106km/u mee gereden, met samengeknepen billen invoegen op de provinciale weg waar je 100km/u mag rijden. 11kW is leuk voor 16-jarigen die eerst examen afleggen. Brommers allemaal door de shredder, zwaarder praktijk en theorie examen en dan 11kW knijpen tot 80km/u. Komt politie bij controles opgevoerde of ontgrenste motoren tegen, dan meteen ook de shredder in. Maar helaas, dat zal dus ook niet gebeuren. Alhoewel je misschien ook niet die 16-jarigen op de gewone weg wilt hebben... want rijden kunnen de meesten echt niet. Elke week wil ik er nog wel één of meer van de brommer af slaan als ik ze tegenkom op het fietspad met m'n trapfietsje.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:27 schreef lipjes het volgende:
[..]
En hoe slecht het wel niet is voor het blok
Van de YBR125 kan ik ook geen top snelheid vinden
Met veel moeite nogquote:
Pittig scootertje hoor.quote:
Wees blij dat je 'm hebt voor vandaag, zou ik zo zeggenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:43 schreef Lilliesleaf het volgende:
Heb ik woensdag m'n rijbewijs eindelijk, moet ik alsnog wachten. Luxe probleem, dat wel.
Precies: Luxe probleem.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wees blij dat je 'm hebt voor vandaag, zou ik zo zeggen
Haha nee, helemaal zelf gemaaktquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
per ongeluk pak vla buiten laten staan?
Ja maar dat is 2 takt.. met die 115cc had je vast wel meer dan 15pk.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:33 schreef Sounddragon het volgende:
Mijn MTX80 met 115 cc Malossi liep al 140, en die was een jeeezuseind rapper als deze koffiemolen
Heb vanmiddag de mijne ook even onder het zijl uit gehad. Even op gezeten, toen maar weer toegedektquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:21 schreef Tankiej het volgende:
Vanmiddag lekker motoren gekeken op de motorbeurs in Groningen. Begint dan toch wel weer te kriebelen, ik wil ook weer rijden! Maar met de hoeveelheid zout die hier nu ligt, blijft ie lekker in de garage staan
Hahaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:31 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Heb vanmiddag de mijne ook even onder het zijl uit gehad. Even op gezeten, toen maar weer toegedekt
Ja, ik zag nu ook maar een paar staan. Ik was blij dat ik niet was gegaan, want de wegen zijn gewoon wit van het zoutquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:26 schreef einschtein het volgende:
Ik was gisteravond naar de Noordelijke Motorbeurs geweest. Genoeg leuks gezien.
Was als één van de weinige op de motor gegaan. Lekker bij de ingang geparkeerd, hoppa.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog een goeie rugzak gekocht.
[ Bericht 6% gewijzigd door Joooo-pi op 19-01-2013 21:44:33 ]heitieh
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:37 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, ik zag nu ook maar een paar staan. Ik was blij dat ik niet was gegaan, want de wegen zijn gewoon wit van het zout![]()
Maar wel een erg leuke beurs. Ik heb op verschillende motoren gezeten, als laatste ff op een nieuwe HD gezeten
(slechts ¤9500...wat mij dus meeviel)
Gister viel de weg wel mee. Stonden alleen wel 2 motoragenten bij 't kruispunt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog een goeie rugzak gekocht.![]()
Ik mag hem ook op woensdag ophalen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:43 schreef Lilliesleaf het volgende:
Heb ik woensdag m'n rijbewijs eindelijk, moet ik alsnog wachten. Luxe probleem, dat wel.
quote:Op zondag 20 januari 2013 00:48 schreef Salatrel het volgende:
Wat doet satudarah als er een beetje sneeuw ligt. Nou die stappen bij mij in de trein...
Werd het toch nog gezelligquote:Op zondag 20 januari 2013 00:48 schreef Salatrel het volgende:
Wat doet satudarah als er een beetje sneeuw ligt. Nou die stappen bij mij in de trein...
"Jongens, ik dacht dat HD's zo betrouwbaar waren?"quote:Op zondag 20 januari 2013 00:48 schreef Salatrel het volgende:
ik woon niet ver van zo'n honk af. Maar lui rijden veel scootertjes XD en cheape fietsen.quote:Op zondag 20 januari 2013 10:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Jongens, ik dacht dat HD's zo betrouwbaar waren?"
het mooiste was nog dat 1tje met 6 kruidvatactiekaartjes naa mij toe kwam met de vraag of ik ze wilde stempelen want de automaat op het station was stukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toevallig in de buurt van De Punt?quote:Op zondag 20 januari 2013 00:48 schreef Salatrel het volgende:
Het zijn ook net mensen hequote:Op zondag 20 januari 2013 11:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het mooiste was nog dat 1tje met 6 kruidvatactiekaartjes naa mij toe kwam met de vraag of ik ze wilde stempelen want de automaat op het station was stuk![]()
Ideaal tegen ingeblikte prutsersquote:
Op de motor?quote:Op zondag 20 januari 2013 17:54 schreef rene90 het volgende:
Godver het mag wel weer stoppen, is nu niet echt veilig om hier te rijden vanavond laat naar huis toe
Ja, heen weg was nog te doen want de A10 was wel schoon. Alleen de kleine weggetjes vlak bij mijn huis waren minder prettig.quote:
Succes, Moet er hier niet aan denkenquote:Op zondag 20 januari 2013 17:56 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ja, heen weg was nog te doen want de A10 was wel schoon. Alleen de kleine weggetjes vlak bij mijn huis waren minder prettig.
Ja ik kan wel met de bus naar huis en dan haal ik morgen mijn motor weer op, ben in principe 3 dagen vrij dus wat dat betreft is het geen ramp.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:58 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Succes, Moet er hier niet aan denkenCentimeter of 10, 12 ligt er, en op de weg is alles vastgereden..
quote:Op zondag 20 januari 2013 17:48 schreef BlackLining het volgende:
Hier ligt alweer een centimeter of 10
Fucking stuifsneeuw ook. Ging net even naar buiten om de oprit een beetje schoon te kijken. Staat mijn motor daar ónder de carport alsnog helemaal ingesneeuwd
Kwestie van de sneeuw even boos aankijken. Hij ging wel wegquote:
Het sneeuwt hier alweerquote:Op zondag 20 januari 2013 20:25 schreef Tankiej het volgende:
Grappig, zie je net bij het NOS journaal dat er volgens hun radar hier een hele dikke sneeuwbui overheen is gekomen, en het hier nog steeds zou moeten sneeuwen. Er is nog steeds geen vlokje gevallen
Centimeter of 15 in het mooie Brabantquote:Op maandag 21 januari 2013 01:29 schreef Lilliesleaf het volgende:
Hier in Groningen nog altijd amper sneeuw.. ja, de stukken gras zijn bedekt met een laagje wit spul, maar that's it.
Wel erg koud..
Proostquote:Op maandag 21 januari 2013 02:23 schreef Geerd het volgende:
Hehe thuis schijt weer, lekker aan de pils!!
Die eerste carnaval doe ik niet aan.quote:Op maandag 21 januari 2013 02:30 schreef BlackLining het volgende:
Centrale verwarming of Carnavals vereniging?
Dan laat maarquote:Op maandag 21 januari 2013 02:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die eerste carnaval doe ik niet aan.
Moet je nagaan, hebben ze het al zo makkelijk dat 9/10 keer het knipperlicht automatisch uit gaat, maakt zelfs zo'n irritant knipperend geluidje, en toch weten ze dat ding aan te laten staan.quote:Op maandag 21 januari 2013 07:50 schreef lipjes het volgende:
Vandaag bijna een aanrijding.
Auto had knipperlicht naar links aanstaan, dus ik denk mooi dan kan ik ook gelijk door.
Gaat die toch rechtdoor
Ja inderdaad, blijf het knap vinden.quote:Op maandag 21 januari 2013 07:51 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Moet je nagaan, hebben ze het al zo makkelijk dat 9/10 keer het knipperlicht automatisch uit gaat, maakt zelfs zo'n irritant knipperend geluidje, en toch weten ze dat ding aan te laten staan.
Blijkbaar, 'tis dat ik die keuze niet heb (RuG heeft geen parkeerterrein die beschikbaar zijn voor studenten) maar met dit weer zou ik anders ook niet eens met de auto willen..quote:Op maandag 21 januari 2013 07:53 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja inderdaad, blijf het knap vinden.
Btw, lees ik dit echt, 900+km?
http://www.anwb.nl/verkeer
Vanochtend in 20-25 min naar mijn werk gereden, groene golf mee en geen rare dingen verder meegemaaktquote:Op maandag 21 januari 2013 08:12 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Blijkbaar, 'tis dat ik die keuze niet heb (RuG heeft geen parkeerterrein die beschikbaar zijn voor studenten) maar met dit weer zou ik anders ook niet eens met de auto willen..
Iets over: beginnende motorrijders zouden niet op Hayabusa's moeten rijden.quote:Op maandag 21 januari 2013 08:14 schreef lipjes het volgende:
[..]
Vanochtend in 20-25 min naar mijn werk gereden, groene golf mee en geen rare dingen verder meegemaakt
Mwa, is op zich niks mis mee, maar pas je wel aan.quote:Op maandag 21 januari 2013 08:16 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Iets over: beginnende motorrijders zouden niet op Hayabusa's moeten rijden.
Zo ook: beginnende automobilisten zouden niet in moeilijk eng weer midden in de spits moeten rijden.
Voor goed aangepast rijden is ervaring nodig, ik heb m'n rijbewijs pas een half jaar en ik denk niet dat ik boven de 2000 km kom aan zelfstandig gereden stukken.quote:Op maandag 21 januari 2013 08:20 schreef lipjes het volgende:
[..]
Mwa, is op zich niks mis mee, maar pas je wel aan.
Rijd nu 3 jaar auto, maar als het sneeuwt/glad is dan rijd ik net alsof ik nog maar een jaar rijd.
Lekker op mijn gemakkie.
Met daarnaast de voordelen van het motorrijden
Ik reed in mijn eigen auto, toen had ik nog niet eens 500km weggereden, ook gelijk in de sneeuw.quote:Op maandag 21 januari 2013 08:23 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Voor goed aangepast rijden is ervaring nodig, ik heb m'n rijbewijs pas een half jaar en ik denk niet dat ik boven de 2000 km kom aan zelfstandig gereden stukken.
Bij nader inzien: rond de 2000-2500 km zit ik ondertussen denk ik.
Ik heb hier ook niet echt veel reden om te rijden. Kan de auto niet kwijt bij de universiteit, behalve dat, fietsen gaat zóó veel sneller, niet normaal gewoon.quote:Op maandag 21 januari 2013 08:26 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik reed in mijn eigen auto, toen had ik nog niet eens 500km weggereden, ook gelijk in de sneeuw.
Moest toch naar mijn werk
Auto kopen in januari
Ik pak hier de metro en ben in 20 minuten op het werkquote:Op maandag 21 januari 2013 08:28 schreef Lilliesleaf het volgende:
Vandaar ook dat ik me nu maar even de sneeuw in ga werpen en toch ga fietsen: .. met OV sta ik praktisch net zo lang buiten te bibberen als op de fiets, plus dat ik er dan 10 minuten langer over doe om er te komen.
Ja, het GVB in Amsterdam doet het ook prima. Heb alleen door de NS wel een uur vertraging opgelopen op een stuk van normaal 25 minuten.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik pak hier de metro en ben in 20 minuten op het werk
Alleen ik haat het OV![]()
Maar goed, zelfs met dit weer geen metro die uitvalt. Respect...
Gisterenavond ook met de trein geweest en echt helemaal geen vertraging gehadquote:Op maandag 21 januari 2013 09:12 schreef MarchingHome het volgende:
[..]
Ja, het GVB in Amsterdam doet het ook prima. Heb alleen door de NS wel een uur vertraging opgelopen op een stuk van normaal 25 minuten.
Je weet toch dat je met dit weer iets eerder moet vertrekkenquote:Op maandag 21 januari 2013 09:37 schreef Vrieskist het volgende:
Goedenmorgen, er vanochtend een uur langer over gedaan met het OV
Dan had ik er alsnog een uur langer over gedaan. Mijn klacht gaat over de reistijd, niet te tijd van aankomstquote:Op maandag 21 januari 2013 09:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je weet toch dat je met dit weer iets eerder moet vertrekken
Dat ligt het hier dus welquote:
Daarmee kan je wel in de sneeuwduinen rijden, soort Nederlands Dakar gevoelquote:Op maandag 21 januari 2013 12:56 schreef lipjes het volgende:
Tevens, dit lijkt me wel een heerlijk pekelmotortje
http://www.autoscout24.nl(...)029770000000&asrc=st
Hahaquote:Op maandag 21 januari 2013 13:19 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Daarmee kan je wel in de sneeuwduinen rijden, soort Nederlands Dakar gevoel
Ik heb heel veel issues met het OV. Maar dat is persoonlijk.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:38 schreef einschtein het volgende:
Ik heb geen isues met het OV, alleen met de gemiddelde drukke bus.
Lekker rustig achterover zitten, je laten rijden, warm, droog. I don't mind.Misschien ligt het aan het traject dat ik reis, als ik al met het OV reis.
Ik heb mazzel dat ik in Almere Buiten opstap, want dan kan ik lekker met mijn knieen tegen andere mensen zitten. De mensen die daarna instappen (parkwijk, centrum, muziekwijk, poort) kunnen lekker ophopen in het gangpad en balkonsquote:Op maandag 21 januari 2013 14:38 schreef einschtein het volgende:
Ik heb geen isues met het OV, alleen met de gemiddelde drukke bus.
Lekker rustig achterover zitten, je laten rijden, warm, droog. I don't mind.Misschien ligt het aan het traject dat ik reis, als ik al met het OV reis.
Ik ben dus één van die mensen die op Centrum instapt en jaloers kijk naar die krappe vierzits-plekken...quote:Op maandag 21 januari 2013 14:40 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ik heb mazzel dat ik in Almere Buiten opstap, want dan kan ik lekker met mijn knieen tegen andere mensen zitten. De mensen die daarna instappen (parkwijk, centrum, muziekwijk, poort) kunnen lekker ophopen in het gangpad en balkons
Kortom, hoop dat de sneeuw snel weg is, dan kan ik een motor gaan zoeken die mij naar mijn werk gaat brengen.
Lucky bastard.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:40 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ik heb mazzel dat ik in Almere Buiten opstap, want dan kan ik lekker met mijn knieen tegen andere mensen zitten. De mensen die daarna instappen (parkwijk, centrum, muziekwijk, poort) kunnen lekker ophopen in het gangpad en balkons
Kortom, hoop dat de sneeuw snel weg is, dan kan ik een motor gaan zoeken die mij naar mijn werk gaat brengen.
Als ik in een luie bui opstap op Europapark om uit te stappen op centraal (quote:Op maandag 21 januari 2013 14:46 schreef einschtein het volgende:
[..]
Lucky bastard.
Ik stap zo'n 3 stations voor Groningen CS en heb meestal wel plaats. En zo niet, njah, pech, kwartiertje staan. I don't mind. Station is 2 minuten lopen van mijn huis.
Ik stap dan ook 2 stations voor Europapark in.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:48 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Als ik in een luie bui opstap op Europapark om uit te stappen op centraal () is het anders aardig druk altijd.
Dat is wel heel erg lui, van Europapark naar CSquote:Op maandag 21 januari 2013 14:48 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Als ik in een luie bui opstap op Europapark om uit te stappen op centraal () is het anders aardig druk altijd.
Ik kijk jaloers naar die lege Inter City die nu langs Almere Buiten dendertquote:Op maandag 21 januari 2013 14:45 schreef MarchingHome het volgende:
[..]
Ik ben dus één van die mensen die op Centrum instapt en jaloers kijk naar die krappe vierzits-plekken...
Dat is sinds kort dan weer dikke vette pech voor jouquote:Op maandag 21 januari 2013 15:22 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ik kijk jaloers naar die lege Inter City die nu langs Almere Buiten dendert
Je had toch al een motor?quote:Op maandag 21 januari 2013 14:40 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
dat moet met kamernood en alles toch niet zo'n ramp zijn?quote:Op maandag 21 januari 2013 17:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Je had toch al een motor?
Ik kan zo weer halsoverkop naar Leiden. Blijkt dat ik mijn appartement toch nog niet verhuurd heb omdat die nieuwe huurder er vanaf ziet. Als ik binnen 3 dagen geen nieuwe vind mag ik lekker dubbele huur gaan betalen![]()
Zou je zeggen hequote:Op maandag 21 januari 2013 17:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
dat moet met kamernood en alles toch niet zo'n ramp zijn?
startte in 1 keerquote:Op maandag 21 januari 2013 17:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hoe doet zo'n xt660z het in de sneeuw?
neuh was blij dat ik heel thuis ben gekomenquote:Op maandag 21 januari 2013 17:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar ook een beetje wezen spelen in de sneeuw?
Ze hebben druk gestrooid en geschoven vannacht alleen is er snachts te weinig verkeer om het zout goed in te rijden. (bron radio nieuws)quote:Op maandag 21 januari 2013 17:56 schreef Lilliesleaf het volgende:
Kut OV.![]()
Waarom kunnen ze niet gewoon de hoofdwegen strooien, ipv het zo'n jakkie te laten worden?
Verhuren aan het lokale kamp, nooit geen omkijken meer naarquote:Op maandag 21 januari 2013 17:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Je had toch al een motor?
Ik kan zo weer halsoverkop naar Leiden. Blijkt dat ik mijn appartement toch nog niet verhuurd heb omdat die nieuwe huurder er vanaf ziet. Als ik binnen 3 dagen geen nieuwe vind mag ik lekker dubbele huur gaan betalen![]()
Had vandaag nergens last vanquote:Op maandag 21 januari 2013 17:56 schreef Lilliesleaf het volgende:
Kut OV.![]()
Waarom kunnen ze niet gewoon de hoofdwegen strooien, ipv het zo'n jakkie te laten worden?
Scheelt dat ik het 5 jaar terug ook al keer gehad hebquote:Op maandag 21 januari 2013 19:07 schreef lipjes het volgende:
Ik ga zo ook weer mijn studie induiken.
Gaat weer zwaar worden
Ja ik ben hier lang geleden eens mee begonnen, nooit afgemaakt en nu veel betere instructies e.d.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Scheelt dat ik het 5 jaar terug ook al keer gehad heb
En wat is het?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:11 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja ik ben hier lang geleden eens mee begonnen, nooit afgemaakt en nu veel betere instructies e.d.
Ik wil niet ruilenquote:Op maandag 21 januari 2013 19:17 schreef lipjes het volgende:
[..]
Photoshop + 3ds max + unity.
Game development.
Klinkt een stuk ingewikkelder dan een toets met 50 vragen waarvan je der 20 fout mag hebben en pvtje schrijvenquote:
4 fout deze manquote:Op maandag 21 januari 2013 19:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Klinkt een stuk ingewikkelder dan een toets met 50 vragen waarvan je der 20 fout mag hebben en pvtje schrijven
Daarom ben ik ook maar gaan "werken" studeren is niet echt mijn ding snap overal de kloten niet van
Ik krijg nog steeds nachtmerries van de naam 3DS Max.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:17 schreef lipjes het volgende:
[..]
Photoshop + 3ds max + unity.
Game development.
Valt wel mee, moeilijkste zijn de modellen makenquote:Op maandag 21 januari 2013 19:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Klinkt een stuk ingewikkelder dan een toets met 50 vragen waarvan je der 20 fout mag hebben en pvtje schrijven
Daarom ben ik ook maar gaan "werken" studeren is niet echt mijn ding snap overal de kloten niet van
Heb wel het idee dat ik nu ook meer begrijp wat er staat dan de eerste keerquote:Op maandag 21 januari 2013 19:35 schreef Salatrel het volgende:
Ja ik ookresultaat was beter dan verwacht. Blijkbaar paar keer goed gegokt
wat voor examen is dat dan, conducteurs?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat ik nu ook meer begrijp wat er staat dan de eerste keer
Gaat wel goed komen anders doen we het keertje over.
Second that!quote:Op maandag 21 januari 2013 20:16 schreef Dekatria het volgende:
Zal blij zijn als het gaat dooien. Zooi overal.
Die vader die om half 5 's nachts werd thuisgebracht door de politiequote:Op maandag 21 januari 2013 20:23 schreef Geerd het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1320291
Een bandit jaquote:
Vraag me toch af hoeveel van die karretjes er rond rijden. Er vanuit gaande dat ik een kilometer of 4 á 500 in de week rijdt en dan zeker op de snelweg structureel te hard ga zou ik toch denken dat ze me al een keer gepakt zouden moeten hebben..quote:Op maandag 21 januari 2013 20:23 schreef Geerd het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1320291
Gaat prima hoor, 4, 500 kilometer in de weekquote:Op maandag 21 januari 2013 21:16 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Een bandit jaVind ik niet heel erg geschikt voor woon-werk en die wil ik graag in goede staat houden
Zoiets zou het voor mij ook zijn, maar ik moet mijn motor in de binnenstad van Amsterdam parkeren. Daar parkeer ik liever een oud hok dan mijn mooie glimmende Banditquote:Op maandag 21 januari 2013 21:20 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Gaat prima hoor, 4, 500 kilometer in de week
Ja, dat probleem ken ikquote:Op maandag 21 januari 2013 21:22 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Zoiets zou het voor mij ook zijn, maar ik moet mijn motor in de binnenstad van Amsterdam parkeren. Daar parkeer ik liever een oud hok dan mijn mooie glimmende BanditMeestal wordt zoiets als fietsenrek gebruikt.
Niet zoveel, het is commercieel hey als jij rustig 140 rijdt op de snelweg etc is dat niet echt spannend = geen kijkersquote:Op maandag 21 januari 2013 21:20 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Vraag me toch af hoeveel van die karretjes er rond rijden. Er vanuit gaande dat ik een kilometer of 4 á 500 in de week rijdt en dan zeker op de snelweg structureel te hard ga zou ik toch denken dat ze me al een keer gepakt zouden moeten hebben..
* Stukje hout zoekt..
[..]
Gaat prima hoor, 4, 500 kilometer in de week
Ik had het meer over VROS algemeen.. Ik ga doorgaans met een nog redelijk bescheiden 150, 160 over de snelweg. Je ziet de voor minder voorbij komen in dat soort programma's.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Niet zoveel, het is commercieel hey als jij rustig 140 rijdt op de snelweg etc is dat niet echt spannend = geen kijkers
Daarom is het volgens mij ook maar 1x in de week anders heb je niet eens materiaal genoeg.
Sja dan zul je wel geluk hebbenquote:Op maandag 21 januari 2013 21:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik had het meer over VROS algemeen.. Ik ga doorgaans met een nog redelijk bescheiden 150, 160 over de snelweg. Je ziet de voor minder voorbij komen in dat soort programma's.
Mijn bandit is nog iets te netjes om te laten mishandelen en ik heb ook wel budget voor een extra fiets. En ik vind de Bandit ook wat te sportief voor zulke ritjesquote:Op maandag 21 januari 2013 21:24 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, dat probleem ken ik
Had de mijne altijd in de binnenstad van Leiden staan. Heeft hem meerdere krassen opgeleverdVreemd genoeg in Den Bosch nooit last van gehad.
Ik heb het geld even niet voor een andere fiets. Hoop binnenkort toch ook weer in Den Bosch te wonen en te werken, dus dan staat ie er toch alleen maar voor plezierritjes. Maar dat is bij mij ook 4, 500 kilometer in de week als ik vrij ben
Je hebt een 1200 neem ik aan?quote:Op maandag 21 januari 2013 21:33 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Mijn bandit is nog iets te netjes om te laten mishandelen en ik heb ook wel budget voor een extra fiets. En ik vind de Bandit ook wat te sportief voor zulke ritjes
Dat schijnen juist veel lompere slagschepen te zijn. Je hoort veel betere dingen over de 600.quote:
Heb je voorbeelden?quote:Op maandag 21 januari 2013 21:42 schreef BlackLining het volgende:
Zet daar eens snel fatsoenlijke knipperlichten op
Ik heb er zulke op zitten:quote:
Lawaai, aantal toeren, rijgedrag, benzineverbruik.quote:
1:16quote:Op maandag 21 januari 2013 21:50 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Lawaai, aantal toeren, rijgedrag, benzineverbruik.
Precies, als die van mij dat al haalt, zit andere tandwielverhouding op enzoquote:
Uhmzz oke, kun je niet beter een prius kopen?quote:Op maandag 21 januari 2013 21:50 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Lawaai, aantal toeren, rijgedrag, benzineverbruik.
Ze kunnen 1:25 rijden, maar ja....quote:Op maandag 21 januari 2013 21:59 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Precies, als die van mij dat al haalt, zit andere tandwielverhouding op enzo![]()
Wat zeg je hiervan? http://www.mlmparts.com/n(...)tern-e-approved.html
Ik heb al een C1quote:Op maandag 21 januari 2013 21:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhmzz oke, kun je niet beter een prius kopen?
Ook toevallig.. Rijden we allebei Bandit én C1 dan?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:04 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ik heb al een C1![]()
Ik zou wel op mijn Bandit woon-werk kunnen doen, maar ik hou dan ding liever netjes. Ben er nog al zuinig op. Vandaar dat ik liever een 2e fiets daarvoor gebruik en dat hoeft dan geen hele bijzonder blitse fiets te zijnVolgens mij ben ik ook niet uniek in het (willen) hebben van meerdere fietsen?
Misschien beetje n00b vraag, maar zijn deze voor voor of achter, of allebei?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ze kunnen 1:25 rijden, maar ja....Iets met Prius enzo inderdaad..
Ik vind ze wel niceJe moet natuurlijk zelf weten wat je het mooiste vind, maar ik heb persoonlijk die standaard knipperlichten altijd afgrijselijke dingen gevonden.
Koud buiten godverdomme. Moest toch maar weer eens binnen gaan roken
Tuulk je bent helemaal vrij daar inquote:Op maandag 21 januari 2013 22:04 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ik heb al een C1![]()
Ik zou wel op mijn Bandit woon-werk kunnen doen, maar ik hou dan ding liever netjes. Ben er nog al zuinig op. Vandaar dat ik liever een 2e fiets daarvoor gebruik en dat hoeft dan geen hele bijzonder blitse fiets te zijnVolgens mij ben ik ook niet uniek in het (willen) hebben van meerdere fietsen?
Ik rij met flink optrekken en beetje sportief rijden 1:19 op de SVquote:Op maandag 21 januari 2013 22:07 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Misschien beetje n00b vraag, maar zijn deze voor voor of achter, of allebei?
1 op 25 schijnt te kunnen, maar dat nodigt ook niet echt uit vind ik, beetje lekker optrekken kan ik niet laten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |