Scrut is een dikke taxichauffeur, waarom zou je daar geen Merc. aan kunnen linkenquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Utrecht ook en ik woon ook in Oost. Op de een of andere manier kan ik een Merc niet linken aan...je snapt me wel.
Ik kijk naar uitzending gemist, dan kan ik de oninteressante stukjes doorspoelenquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:33 schreef jacqhassel het volgende:
Jian melden.;)
wie is de mol begint
Net als dit topicquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik kijk naar uitzending gemist, dan kan ik de oninteressante stukjes doorspoelen
quote:
Deze toch wel?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Utrecht ook en ik woon ook in Oost. Op de een of andere manier kan ik een Merc niet linken aan...je snapt me wel.
Kwestie van "on demand" instellen.quote:
vond ik altijd wel leuk om te kijken, maar nog geen aflevering gezien deze keerquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:33 schreef jacqhassel het volgende:
Jian melden.;)
wie is de mol begint
Ik kijk juist dit jaar voor het eerst, nooit eerder gezien.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
vond ik altijd wel leuk om te kijken, maar nog geen aflevering gezien deze keer
ik heb ER ook via rtl gemist gekeken, op een zondag oid toen ik tijd over had. Maar dat wekelijks bijhouden lukt me niet meer.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik kijk juist dit jaar voor het eerst, nooit eerder gezien.
Ow das jammer is dit jaar wel leuk om te zienquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
vond ik altijd wel leuk om te kijken, maar nog geen aflevering gezien deze keer
Ja, die wel. Maar wit is-ie idd mooier dan uielengroen.quote:
Omdat 't in RLS staat hequote:Op donderdag 17 januari 2013 20:41 schreef Jian het volgende:
[..]
leuker dan vorige keren?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:42 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Ow das jammer is dit jaar wel leuk om te zien
Die meid, ik weet niet hoe ze heet (die haar rug brak) zat bij p&w gister. Ik kreeg daar een naar gevoel bij. Alsof ze een deal had.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, ik moet zeggen dat ik wel kijk omdat ik er hier eigenlijk min of meer op geattendeerd werdquote:
Nah, die is gewoon een beetje raar.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Die meid, ik weet niet hoe ze heet (die haar rug brak) zat bij p&w gister. Ik kreeg daar een naar gevoel bij. Alsof ze een deal had.
Zo vrolijk en vreselijk overdreven over haar letsel.
Geloof ik niet, die heeft geld of een contract aan haar gebroken rug.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, die is gewoon een beetje raar.
Zij zat een tijdje bij de Jakhalzen en kan ook niet echt wat volgens mij, dus alles voor een beetje publiciteitquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Die meid, ik weet niet hoe ze heet (die haar rug brak) zat bij p&w gister. Ik kreeg daar een naar gevoel bij. Alsof ze een deal had.
Zo vrolijk en vreselijk overdreven over haar letsel.
nu word ik wel nieuwsgierigquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Geloof ik niet, die heeft geld of een contract aan haar gebroken rug.
Ze werkt voor Vroege Vogels bij de VARA.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Geloof ik niet, die heeft geld of een contract aan haar gebroken rug.
Ah een HOERRRRRRRR, watje met haar gebroken rugwervel DUHquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Zij zat een tijdje bij de Jakhalzen en kan ook niet echt wat volgens mij dus alles voor een beetje publiciteit
Dat springen is toch bij SBS6?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan moet je NU de tv aanzetten, ze gaat zo springen.
Maakt niet uit, allemaal idiotenquote:
Joh echtquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:05 schreef MichieldeR het volgende:
Janine sprong op Ned 1 bij WIDM. Gebroken ruggewervel en inmiddels geopereerd.
Ik zelf heb werkelijk geen idee.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:09 schreef Deisyy het volgende:
Dat klinkt niet best, maar wie is Janine?
Ik ken maar 1 Janine en die liep nog gezellig naast Ludo toen ik haar voor het laatst zag.
Maar jij liep zo hard te schreeuwen dat het een hoer was die haar rug gebroken had voor een contractquote:
Janine Abbring, hier op de foto met haar Ludoquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:09 schreef Deisyy het volgende:
Ik ken maar 1 Janine en die liep nog gezellig naast Ludo toen ik haar voor het laatst zag.
Hee, ik kwam haar vandaag al eerder tegen ergens op internet. Kan dat?quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Janine Abbring, hier op de foto met haar Ludo
[ afbeelding ]
Dan kies ik toch voor je 280 CEquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Janine Abbring, hier op de foto met haar Ludo
[ afbeelding ]
Oh ja nou ja dat hoer kwam een beetje van de aandacht. En ik zag haar bij P&W gister. Toen vroeg ik me af hoe dat allemaal zit. Die meid heeft een doodsmak gemaakt en deed er naar mijn gevoel nogal leuk en luchtig over. Ik rook geld.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar jij liep zo hard te schreeuwen dat het een hoer was die haar rug gebroken had voor een contract
Dat was een fijne wagenquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:16 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Dan kies ik toch voor je 280 CE
Die heb ik wel eens in het echt ontmoet, milfquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:09 schreef Deisyy het volgende:
En? Beviel ze?quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Die heb ik wel eens in het echt ontmoet, milf
Dan heb ik haar foto zeker gezien omdat ze bij P&W kwam. Ik ken haar verder niet en weet van geen doodsmak. Moet ik nu weer terug in mijn hok?quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja nou ja dat hoer kwam een beetje van de aandacht. En ik zag haar bij P&W gister. Toen vroeg ik me af hoe dat allemaal zit. Die meid heeft een doodsmak gemaakt en deed er naar mijn gevoel nogal leuk en luchtig over. Ik rook geld.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb ik haar foto zeker gezien omdat ze bij P&W kwam. Ik ken haar verder niet en weet van geen doodsmak. Moet ik nu weer terug in mijn hok?
Jazeker, Carolien de Bruijn is een mooie vrouwquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, als ze misbruik van me zou willen maken, dan stribbel ik niet zo heel erg tegenquote:
niet dom ook, ...... dat is dan weer minderquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jazeker, Carolien de Bruijn is een mooie vrouw
Kijk ! Dat is mannentaalquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, als ze misbruik van me zou willen maken, dan stribbel ik niet zo heel erg tegen
Ze slikt je mobiel nog in zonder zorgen. Wat een kinquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Die ken ik weer nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jazeker, Carolien de Bruijn is een mooie vrouw
Ja, dat is altijd balen, vrouwen met een beetje hersenenquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:25 schreef Jian het volgende:
[..]
niet dom ook, ...... dat is dan weer minder
Oh die van de TV kantinequote:
Ik heb het over deze muis, Carolien dusquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze slikt je mobiel nog in zonder zorgen. Wat een kin
Ik zou 'r geven....quote:
echt en dan denk ik, waarom toch?quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat is altijd balen, vrouwen met een beetje hersenen
Jij geeft alles met een kutquote:
Ik voel een bandquote:
Das nou jammerquote:
Ze heeft waarschijnlijk een goed karakterquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik voel een band![]()
Het vreemde was wel dat toen ik "Janine Carolien gtst" googelde ik Mary Borsato tegenkwam, die zou ik zeker overslaan als ik op vrouwen viel.
[ afbeelding ]
En ze kan goed naaienquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze heeft waarschijnlijk een goed karakter
Ech nieeeee!!!!!!!quote:
Ik voel een elf stedentocht aankomenquote:
Koud hèquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik voel een elf stedentocht aankomen
quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik voel een band![]()
Het vreemde was wel dat toen ik "Janine Carolien gtst" googelde ik Mary Borsato tegenkwam, die zou ik zeker overslaan als ik op vrouwen viel.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |