Utrecht ook en ik woon ook in Oost. Op de een of andere manier kan ik een Merc niet linken aan...je snapt me wel.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Amsterdam is een hele groene stad. Mijn witte Mercedes was ook enigszins groen geworden, zo weinig reed ik erin. Vandaar dat ik 'm inderdaad niet meer heb.
Scrut is een dikke taxichauffeur, waarom zou je daar geen Merc. aan kunnen linkenquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Utrecht ook en ik woon ook in Oost. Op de een of andere manier kan ik een Merc niet linken aan...je snapt me wel.
Ik kijk naar uitzending gemist, dan kan ik de oninteressante stukjes doorspoelenquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:33 schreef jacqhassel het volgende:
Jian melden.;)
wie is de mol begint
Net als dit topicquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik kijk naar uitzending gemist, dan kan ik de oninteressante stukjes doorspoelen
quote:
Deze toch wel?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Utrecht ook en ik woon ook in Oost. Op de een of andere manier kan ik een Merc niet linken aan...je snapt me wel.
Kwestie van "on demand" instellen.quote:
vond ik altijd wel leuk om te kijken, maar nog geen aflevering gezien deze keerquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:33 schreef jacqhassel het volgende:
Jian melden.;)
wie is de mol begint
Ik kijk juist dit jaar voor het eerst, nooit eerder gezien.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
vond ik altijd wel leuk om te kijken, maar nog geen aflevering gezien deze keer
ik heb ER ook via rtl gemist gekeken, op een zondag oid toen ik tijd over had. Maar dat wekelijks bijhouden lukt me niet meer.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik kijk juist dit jaar voor het eerst, nooit eerder gezien.
Ow das jammer is dit jaar wel leuk om te zienquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
vond ik altijd wel leuk om te kijken, maar nog geen aflevering gezien deze keer
Ja, die wel. Maar wit is-ie idd mooier dan uielengroen.quote:
Omdat 't in RLS staat hequote:Op donderdag 17 januari 2013 20:41 schreef Jian het volgende:
[..]
leuker dan vorige keren?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:42 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Ow das jammer is dit jaar wel leuk om te zien
Die meid, ik weet niet hoe ze heet (die haar rug brak) zat bij p&w gister. Ik kreeg daar een naar gevoel bij. Alsof ze een deal had.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, ik moet zeggen dat ik wel kijk omdat ik er hier eigenlijk min of meer op geattendeerd werdquote:
Nah, die is gewoon een beetje raar.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Die meid, ik weet niet hoe ze heet (die haar rug brak) zat bij p&w gister. Ik kreeg daar een naar gevoel bij. Alsof ze een deal had.
Zo vrolijk en vreselijk overdreven over haar letsel.
Geloof ik niet, die heeft geld of een contract aan haar gebroken rug.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, die is gewoon een beetje raar.
Zij zat een tijdje bij de Jakhalzen en kan ook niet echt wat volgens mij, dus alles voor een beetje publiciteitquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Die meid, ik weet niet hoe ze heet (die haar rug brak) zat bij p&w gister. Ik kreeg daar een naar gevoel bij. Alsof ze een deal had.
Zo vrolijk en vreselijk overdreven over haar letsel.
nu word ik wel nieuwsgierigquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Geloof ik niet, die heeft geld of een contract aan haar gebroken rug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |