Alleen jammer dat aan het eind van deze verhaallijn, een nieuw personage in de serie en in Jef zijn leven kwam.quote:
Hahaha! Die aversie tegen Barbara is het eerste waar ik me tegen ga verzetten.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:10 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Alleen jammer dat aan het eind van deze verhaallijn, een nieuw personage in de serie en in Jef zijn leven kwam.
Dat zal je niet meevallen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:17 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Hahaha! Die aversie tegen Barbara is het eerste waar ik me tegen ga verzetten.
Ongeveer de eerste 2 seizoenen vond ik haar nog best een leuk personage.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:17 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Hahaha! Die aversie tegen Barbara is het eerste waar ik me tegen ga verzetten.
Ik koester Charlotte Besijn
[youtube][/youtube]
Verder verheug ik me zeer op de 'achtervolging' in het AA&V kantoor bij de ontknoping.
En de 'er is op Jef geschoten' cliff, maar de dag erna toch weer niet.
Het probleem was inderdaad dat barbara steeds meer een (oude) zuurpruim werd.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:20 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ongeveer de eerste 2 seizoenen vond ik haar nog best een leuk personage.
Maar de jaren daarna.
Vond haar up's en downs en leuke en minder leuke verhaallijnen niet storender dan die van anderen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:20 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ongeveer de eerste 2 seizoenen vond ik haar nog best een leuk personage.
Maar de jaren daarna.
De komst van Fos, Florien ( Fay zat er maar heel kort in toch?) vond ik best een leuke toevoeging.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:30 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Vond haar up's en downs en leuke en minder leuke verhaallijnen niet storender dan die van anderen.
Claim zelfs dat ze ook niet storender waren dan die van anderen
Ik was blij met Barbara, zeker nadat al die waardeloze Fischer aanvullingen kwamen opdraven. Zij hield het inspiratieloze zaakje nog enigszins bij elkaar.. in 'meerwaarde'. De komst van Fos, Fey en Florien en alle dwangmatige vernieuwingen en nergens op gebaseerde doorborduursels op wat geweest was, was iig het begin van de grootste GTST dip ooit. Maar gelukkig was er altijd Barbara
Ik hoor weinig overtuigende argumentenquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:47 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
De komst van Fos, Florien ( Fay zat er maar heel kort in toch?) vond ik best een leuke toevoeging.
Zeker Fos vond ik wel grappig. Toen die verliefd was op Janine.En er later vandoor ging met Skylar.
![]()
Ik vond Barbara de laatste seizoenen verschrikkelijk en erg onredelijk. Haalde zelf van allerlei streken uit, wat iedereen snel moest vergeten. Maar oweej als iemand iets ten nadele van haar deed.
Maar misschien wil ene van Bartholhoven zijn mening over Barbara nog is ventileren.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:04 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:Dat moet je niet poste! Sommige willen nog niet weten hoe het aflooptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daarom zet ik het ook in een spoilertagquote:Op vrijdag 18 januari 2013 07:32 schreef Fluxy het volgende:
[..]
Dat moet je niet poste! Sommige willen nog niet weten hoe het afloopt
Ik vraag me oprecht af hoe je dan over Karin, Sylvia en Dorothea denktquote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:16 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Ik hoor weinig overtuigende argumenten
Niets wat niet ook op andere lange termijn personages van toepassing is/was.
Ik was erg onder de indruk van haar slot verhaal.
Die affaire met Martijn ging nergens over. Maar de hele afwikkeling van de Huygens familie ging sowieso nergens over. Dat ze me daar irriteerde was niets nieuws. Elke affaire in GTST irriteerde me in die tijd. Het was altijd dezelfde voorspelbare manier. (Anton en Maxime daarentegen zag niemand aankomen, maar dat mocht ook wel eens na 20 jaar)
Anyway... Dat die affaire een twist kreeg naar het 'nep kanker' verhaal zag niemand aankomen.
Dat Barbara als semi heiligboontje de hoofdpersoon hierin werd, was verrassend.
Het was tevens de eerste keer, na de doffe ellende en gebrek aan kijkers de jaren ervoor, dat GTST weer in opspraak kwam. En Charlotte Besijn heeft het érg goed neergezet. Het gebeurt niet vaak meer, wat zeg ik, helemaal niet meer, dat personages die er al 10 jaar inzitten een twist krijgen waar iedereen zich nog over kan verbazen. Het lullige, afgeraffelde en amateuristische afscheidsfeestje waarmee Barbara uiteindelijk vertrok vond ik niet echt gepast. Een personage die, zeker in die tijd, een leading rol speelde in het volledige tweede decennia GTST verdiende wel iets meer..
Daarmee stelde ze niet alleen teleur in haar vertrek, ook de ontknoping in de terugkeer van Isabella, wat wel heel subtiel en hoopvol opbouwde in die weken ervoor, werd een lachertje.
Bijna net zo lullig als hoe Ludo, Dian Alberts in recast 3 weer ineens in de Rozenboom zag, na haar jaren lange vlucht voor hem. Hij even verbaasd opkeek, en weer verder ging met z'n bespreking.
Maar goed, Barbara dus.. Leuke meid
Helaas gaat dat nog een tijdje zo door, als ik de nieuwe spoilers zo ziequote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:04 schreef Frey het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in het "Janine is gek" gezeik.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Helaas gaat dat nog een tijdje zo door, als ik de nieuwe spoilers zo zie
Zou mooi zijn, maar ik denk eerder dat het andersom zal zijn met deze schrijvers:quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:12 schreef Frey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een mannetje van Ronald Verkerk heeft opdracht gekregen iets aan het probleem "Tante Heks" te doen.
Ik hou er ook niet van.. Wanneer komt Nick terug?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:04 schreef Frey het volgende:
Ik ook niet, echt die schrijvers verpesten weer een personage..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:04 schreef Frey het volgende:
Ja weet ik alleen ben nog al nieuwsgierig... Dus vandaar dat ik het had opengeklikt....quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Daarom zet ik het ook in een spoilertag
Inderdaadquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ook niet, echt die schrijvers verpesten weer een personage..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |