Ja dit dus.... ik hou niet zo van herhalingenquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:28 schreef roos85 het volgende:
Ik hoop dat dit echt de laatste keer is dat er Maxime vs Janine verhaallijn is, anders overweeg ik echt met kijken.
Man, hij domineert elke aflevering dat hij weer eens in beeld is. Wat een eindbaas!quote:
Beetje vaag dat je als man zijnde je eigen vrouw niet geloofdquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:33 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Man, hij domineert elke aflevering dat hij weer eens in beeld is. Wat een eindbaas!
Ja, absoluut, maar ik had het meer over de acteurquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Beetje vaag dat je als man zijnde je eigen vrouw niet geloofd
Ik zal altijd de kant van mijn man kiezen
Zeker als er een twijfel is
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:45 schreef Frey het volgende:
Het wordt tijd dat iedereen Maxime nou eens een keer gaat uitkotsen. Maar dan ook echt iedereen.
Zeker wel, Maxime wilde hoe dan ook wraak.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:47 schreef Luxuria het volgende:
Ik vind het gewoon echt dom dat Janine zo op die Maarten is in gegaan.
Had er gewoon niks mee gedaan en er waren geen problemen geweest
Een paar weken?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:47 schreef Beeertjee het volgende:
Och och, Maxime wint deze strijd. Maargoed dat is ook niet zo raar want Janine is niet meer geloofwaardig na hun vorige ruzie. De schrijvers en dus ook de rest kijken niet naar de geschiedenis en vergeten dus dat er heus een mogelijkheid bestaat dat Maxime wel fout zit. Saai, gaat weer een paar weken duren.
Inderdaad, heel slecht. Ze komt overal mee weg of het loopt toch nog goed af voor haar..quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
ik hoop het ook, maar de schrijvers houden van Maxime ofzo....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:04 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ohquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gewoon wat de schrijvers verzinnen....
Stom
Tot na de zomer danquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Een paar weken?
Ik zie deze schrijvers er gerust voor aan om dit te rekken tot de zomercliff, waarbij Janine en Maxime elkaar tijdens een "gezellige" familievakantie in de haren vliegen op een cliff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |