SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
Jij bent nog echt de enige volgens mij die Bing en Sjors weer samen wilt zienquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:01 schreef Fluxy het volgende:
Peterkelder:
Is dat dan al helemaal zeker? Ik heb hier en daar wel wat geruchten gelezen, maar tot nu toe is het nog niet bevestigd door RTL, Endemol of Everon zelf
Fluxy:
Ik had het gehoord dus geloofde het wel maar als het echt nog niet zeker is hoop ik echt dat bing blijft leven en kiest voor sjors!!!!!sjors
zet hem op meid!
Ik dacht de derde...quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:34 schreef Frey het volgende:
Wie is Tim?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die tweede foto...quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:34 schreef Frey het volgende:
Wie is Tim?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil het niet zien hoor maar ik wil een hele grote rel tussen sjors en aysanquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Jij bent nog echt de enige volgens mij die Bing en Sjors weer samen wilt zienMaar ik denk toch nog steeds dat Bing de serie zal verlaten
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:05 schreef Fluxy het volgende:
[..]
Ik dacht de derde...
Nee toch niet!...
Of wel?...
Ik weet het niet meer hoor!!!
Waarbij Aysen tijdens een wraakactie op Sjors per ongeluk Bing tot het dodelijke slachtoffer maaktquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:06 schreef Fluxy het volgende:
[..]
Ik wil het niet zien hoor maar ik wil een hele grote rel tussen sjors en aysan
potver, dat zou wat zijn... en dan Sjors; wie zijn schuld was het ook weer?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Waarbij Aysen tijdens een wraakactie op Sjors per ongeluk Bing tot het dodelijke slachtoffer maakt
Ja en dan als wiet terug is dat ze dan keihard wraak neemt op aysanquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Waarbij Aysen tijdens een wraakactie op Sjors per ongeluk Bing tot het dodelijke slachtoffer maakt
Ja hahaquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:10 schreef maily het volgende:
[..]
potver, dat zou wat zijn... en dan Sjors; wie zijn schuld was het ook weer?
hmm... wat denk je van de combi Wiet-Sil? zou dat wat kunnen worden?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:10 schreef Fluxy het volgende:
[..]
Ja en dan als wiet terug is dat ze dan keihard wraak neemt op aysan
Eerst graag een dodelijke wraakactie op Nina, waarbij Maxime en Lucas ook het slachtoffer wordenquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:10 schreef Fluxy het volgende:
[..]
Ja en dan als wiet terug is dat ze dan keihard wraak neemt op aysan
Oh got(tschalk)...quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:24 schreef maily het volgende:
nu op rtl boulevard; interview met Rohan...
ik kende die niet... maar nu herken ik zijn hoofd... is hier al vaak gepost, met of zonder bril, hihiquote:
Nee niet lucas hij is wel aardig enz. Maar hij vertelde op tv is een keer dat het nog heeeeel lang duurt voordat hij de serie uitgaatquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Eerst graag een dodelijke wraakactie op Nina, waarbij Maxime en Lucas ook het slachtoffer worden
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:24 schreef maily het volgende:
nu op rtl boulevard; interview met Rohan...
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:29 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
"RTL Boulevard, is dat niet dat programma met Rob Verlinden...? Of heet hij nou Alberto Vermicelli?
Naja, Winston presenteert dat programma. Hij is ooit nog eens begonnen als Arnie in GTST... Of was dat nou in Onderweg naar Morgen...?"
perfectquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:29 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
"RTL Boulevard, is dat niet dat programma met Rob Verlinden...? Of heet hij nou Alberto Vermicelli?
Naja, Winston presenteert dat programma. Hij is ooit nog eens begonnen als Arnie in GTST... Of was dat nou in Onderweg naar Morgen...?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |