SPOILER: bingoprijsjes worden verzorgd door:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Muis006 op 17-01-2013 20:26:45 ]
Pisang ambon, Pina colada, blue curaçao, sinaasappelsap en evt wat witte wodka.quote:
euhm ... ?quote:
Jammerquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, meer een "oh ja, daar wil ik eigenlijk wel heen, maar ik weet niet of ik dat trek na 5 (!) dagen beurs die eindigt op díe zaterdag om 17:00 en dan moeten we nog afbouwen en de hele troep terug naar Den Haag brengen en dan nog naar huis en ik ben zwanger en mn benen zijn dan vast 6x zo dik, maar ik wil eigenlijk wel"-oh ja.
kan ook, ik kan dat rare taaltje niet lezen!quote:
Wat is er mis met Dik? Hele normale naam hoor.quote:
Kronsele met sjuum.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:57 schreef Muis006 het volgende:
Oeh lekker.
Beter ga ik eerst vlaai eten want ik kan sowieso al niet goed tegen drank
Tong modusquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat is er mis met Dik? Hele normale naam hoor.
Heel jammer Fred! Sterkte met de drukte en de verhuizing, ik haal jullie uit het voorbehoudlijstje.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:48 schreef Fred_B het volgende:
Mijn vrouw en ik kunnen er helaas niet bij zijn. Het is hier momenteel te druk met allerlei zaken (o.a. een aankomende verhuizing) om dat weekend op en neer naar NL te reizen.
Zelfs als je zou moeten, haal je het nog makkelijkquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:00 schreef Cat22 het volgende:
En nu zie ik dat ik 14 mei een teamoverleg heb tot 14.00 uur.
Maar dat kunnen ze vast prima zonder mij, ik lees de notulen wel.
Ik zeg nog niet definitief nee. Ik laat het ff afhangen van de staat van m'n lijfquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jammer
Maar heel begrijpelijk! Het klinkt al loodzwaar zonder beurs en zwanger![]()
Maar ik wil weer blijven loosjeeeren! En dan mis ik veel teveel van de voorpret stressquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfs als je zou moeten, haal je het nog makkelijk
Maar veel leuker is als je vrij hebt natuurlijk
Ik heb de week ervoor verplicht vakantie. Maar dan hoef ik niet zo nodigquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:11 schreef Greys het volgende:
Ik denk ook dat ik die hele week vrij neem
Ga toch niet op vakantie, dus dat lijkt me wel wat, een hele week met drie Eurovisie avonden
Dag van de finale en ochtend erna moet ik dan wel weer werken waarschijnlijk.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:11 schreef Greys het volgende:
Ik denk ook dat ik die hele week vrij neem
Ga toch niet op vakantie, dus dat lijkt me wel wat, een hele week met drie Eurovisie avonden
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
Die datum is al zeker toch, de 14e?
Dan ga ik morgen ook die hele week vrij vragen.
Ja, behalve als de EBU de officiële songfestivaldata nog wijzigtquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
Die datum is al zeker toch, de 14e?
Dan ga ik morgen ook die hele week vrij vragen.
Hm? Logeren we bij Greys?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Volgens mij zijn er logeerders zat hoor Greys!
Hoop ik niet, ga ik vrij zitten vragen, flikken ze zoiets.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, behalve als de EBU de officiële songfestivaldata nog wijzigt
Maar dat lijkt me niet.
Ja hoor, prima.quote:Kunnen we voor de 26e weer een dealtje maken met ophalen?Ivm parkeren.
ooooooo jaaaaa!quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:21 schreef Greys het volgende:
Oeh Cat, dan doen we de woensdag er na een saunadagje
Even koken en eten snel, hongerrrrrrrrrrr.
Gezellig he?quote:
Waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:25 schreef Goodbye het volgende:
![]()
![]()
![]()
Maar je bent er de vorige keer geweest, maakt dat het deze keer niet makkelijker?
We houden er maar vast rekening mee.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel.
Behalve natuurlijk als ik er vanuit ga dat het nu makkelijker is, want dan ga ik weer nonchalanter (lees harder) rijden en mis ik eerder afslagen enzo.
Jajajajaja, been there, done that. In ´97 vroeg ik m´n moeder na vijf minuten of we weer naar huis mochten.quote:
Hehehehehequote:Op donderdag 17 januari 2013 19:31 schreef Muis006 het volgende:
Op zaterdagavond van de bank naar de voorraadkast lopen om een zak chips te pakken,
dat is de tocht der tochten.
Hier spreekt een kenner.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Of een goeie scheet laten in een broek met scheur.
Of je uitkleden om te gaan douchen, wachten tot 'ie warm wordt... wachten... wachten.. KUT, boiler uitgevallen. Naar beneden gaan, boiler resetten en boven de douche weer aanzetten. DA'S PAS KOUD. [/ervaring]quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:33 schreef Muis006 het volgende:
Of van de douche naar je slaapkamer terwijl je alleen een handdoek omhebt.
Bohhh koud.
Oeiquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Of je uitkleden om te gaan douchen, wachten tot 'ie warm wordt... wachten... wachten.. KUT, boiler uitgevallen. Naar beneden gaan, boiler resetten en boven de douche weer aanzetten. DA'S PAS KOUD. [/ervaring]
Jawel, die lag in bed.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oeigelukkig nooit meegemaakt.
Was A niet thuis?
quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:31 schreef Goodbye het volgende:
Word je weer een beetje blij als ik je vertel dat ik maar liefst 3 keer naar een ijshockeywedstrijd ben geweest? Wel van de concurrent, waarschijnlijk, maar ach.
Handdoek om?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:33 schreef Muis006 het volgende:
Of van de douche naar je slaapkamer terwijl je alleen een handdoek omhebt.
Bohhh koud.
Dat lijkt me ook een beetje too much, ja..quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, ik vrees ook. En zondag zit ook vol, dus echt 0,0 tijd om beetje bij te komen.
oeh met jou kan ik pratenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
[/quote]quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
oeh met jou kan ik praten
[spoiler] mits die concurrent niet Tilburg was
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Of een goeie scheet laten in een broek met scheur.
Twee weekjes voor m'n due date... Hmmmmquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook een beetje too much, ja..En mei zal al helemaal wel niets worden!
Of we moeten op kraamvisite
.
Flyersquote:
Ja, maar die weten het echt pas volgende week. Haar zus (mijn collega) heeft haar knieband gescheurd op wintersport en moet geopereerd worden. Dus hangt even af van wanneer dat is en hoe lang ze moet blijven, of ze uberhaupt nog komen. In dat geval komen ze niet eten, dus wil je bij Guus, Wilma en Vio het eten weg halen ajbquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:29 schreef Muis006 het volgende:
Grees, vraag jij nog aan Anoes en Daan of die komen en of ze mee-eten?
OP is bijgewerkt, jammer Fred!
Zou zo maar kunnen dat mini-XM of mini-duvel er al is!quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Twee weekjes voor m'n due date... Hmmmm
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
oeh met jou kan ik pratenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij Guus en co staat geen eten!quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar die weten het echt pas volgende week. Haar zus (mijn collega) heeft haar knieband gescheurd op wintersport en moet geopereerd worden. Dus hangt even af van wanneer dat is en hoe lang ze moet blijven, of ze uberhaupt nog komen. In dat geval komen ze niet eten, dus wil je bij Guus, Wilma en Vio het eten weg halen ajbVergeten te zeggen nog, vanmiddag pas afgesproken met ze.
Ze zitten tegenwoordig in zo'n stadion er vlak bij. Maar idd altijd volle bak en heel gezellig publiek!quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
Flyers
ik ging vroeger als kleine dreumes altijd die kant uit voor playoff wedstrijden ... papa ging mee want het was immers zijn auto
volle bak in Thialf
ik vergeef het jequote:
er vlakbij?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ze zitten tegenwoordig in zo'n stadion er vlak bij. Maar idd altijd volle bak en heel gezellig publiek!
Ja oké, maar ik dacht dat het er los naast stond en dus geen Thialf heette.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
er vlakbij?
het zit eraan vast!
daar zitten ze al 100 jaar ofzo
[ afbeelding ]
links van de fotograaf is de kantine, verderop zit de bekende 400 meterbaan ... allemaal Thialf
is niet erg, toffe sfeer iigquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja oké, maar ik dacht dat het er los naast stond en dus geen Thialf heette.
Getver, wat een ranzige combi!quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook, ik proef de limoncello en de gehaktballen al bijna
Ik op die foto dus een fotograaf zoeken om links daarvan de kantine te kunnen zien.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
er vlakbij?
het zit eraan vast!
daar zitten ze al 100 jaar ofzo
[ afbeelding ]
links van de fotograaf is de kantine, verderop zit de bekende 400 meterbaan ... allemaal Thialf
quote:
whehehehequote:Op donderdag 17 januari 2013 19:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik op die foto dus een fotograaf zoeken om links daarvan de kantine te kunnen zien.
Of limoncello in de gehaktballen.quote:
quote:
Gestoofde ballen in limoncellosausquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Of limoncello in de gehaktballen.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:02 schreef Peter het volgende:
[..]
Gestoofde ballen in limoncellosaus
En dan daar lekker klotsen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:03 schreef sp3c het volgende:
gewoon die gehaktballen eerst in je mond stoppen en dan je drankje
ransapen
lijkt me nix mis meequote:
Zit ineens te denken of we geen ballen kunnen krijgen bij Qwea's orgasmes.quote:
My middle namequote:
[insert grapje over iemand ballen en orgasmes/]quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zit ineens te denken of we geen ballen kunnen krijgen bij Qwea's orgasmes.
Pff, jij begon over ballen en bijgaande zaken.quote:
Ik dacht, wie voelt zich nou weer aangesproken? Ben jij het met een nieuwe UI!quote:
Ik mis groen als kleurquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:16 schreef Greys het volgende:
Even een nieuw icon maken
Nieuwe ESF logo is vandaag ook bekend gemaakt.
[ afbeelding ]
botervliegquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:16 schreef Greys het volgende:
Even een nieuw icon maken
Nieuwe ESF logo is vandaag ook bekend gemaakt.
[ afbeelding ]
Ik ben een nieuwe aan het maken nu met het nieuwe ESF logoquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:23 schreef Oognip het volgende:
Greys, je hebt nu echt bijna dezelfde UI als MD
En dáárom win jij altijd met wordfeudquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zeg nog niet definitief nee. Ik laat het ff afhangen van de staat van m'n lijf. Ik vermoed dat die deplorabel is, maar je weet het maar nooit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, scheisse, ik ben zo slecht in dat spel. Lemme think.quote:
Doe je wordfeuden?quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:51 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb rotletters
Wat moet je nou met 3 S'en
Leg wat moois, je wint toch wel.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:51 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb rotletters
Wat moet je nou met 3 S'en
mijn kat voldoet ook nog steeds prima.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:37 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb altijd al deze UI gehad, geen zin om na denken over een andere.
Ik gaat het proberen!quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Leg wat moois, je wint toch wel.
Nee, Taniaquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:43 schreef Muis006 het volgende:
Tevens denk ik dat Daniel de Mol is, maar dat terzijde.
We hebben geen rood scherm gezien bij Timquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee, TaniaZij had geen jokers en had alle vragen op Tim gezet en Tim is er uit. Dan kan het toch haast niet anders dan dat zij de mol is?
We hebben geen rood scherm gezien nee, maar hij is er toch wel gewoon uit? Het ging een beetje raar, maar dacht dat ze wel afscheid genomen hadden? En nee, dat van Tania weet je ook niet maar tochquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
We hebben geen rood scherm gezien bij Timen je weet natuurlijk nooit of Tania het wel echt zo gespeeld heeft.
Ik vertrouw het niet.
Ik weet het nog steeds nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:05 schreef Muis006 het volgende:
Qweebeebje, staat onze stationsdate nog of ben je van plan de campagne gewisseld?
'lekker ding' krijgt opeens een heel nieuwe betekenisquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:13 schreef sp3c het volgende:
roomsoesje??
das wel voor het eerst denk ik
Woonde je maar in Den Bosch want dan had ik de meest briljante woordgrapquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:31 schreef sp3c het volgende:
maar roomsoesjes zijn zo mini!
* sp3c is een huis!
je hebt hem al eens gehoord!quote:
Onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:43 schreef sp3c het volgende:
ze zagen er steeds een belediging in op de een of andere manier
snap jij het, snap ik het
echt hoorquote:
Als jij in Geleen een stuk vlaai had gegeten was je toegejuicht, sterker nog... vereerd als een held.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
echt hoor
als goede gasten verdiepten we ons in de lokale gebruiken en investeerden we in de lokale economie enzo ... worden ze boos
ik zal ze nooit begrijpen
ik zou sowieso vereerd moeten worden als een held maar ik wil daar best een stuk vlaai voor etenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als jij in Geleen een stuk vlaai had gegeten was je toegejuicht, sterker nog... vereerd als een held.
Kom volgende week naar het hotel en ervaar de roem!quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zou sowieso vereerd moeten worden als een held maar ik wil daar best een stuk vlaai voor eten![]()
wel een sjaal om en eenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:57 schreef sp3c het volgende:
maar dan moet ik wel nu weg want het zal wel weer zoeken zijn
ah ja, blote bast was het he?quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:04 schreef sp3c het volgende:
zo goed kan ik er nu ook weer niet tegen!
Hoe heb je dat nu weer klaargekregen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:41 schreef Muis006 het volgende:
Ziek en enkel verstuikt
Gelukkig is het volgende week pas.
Daar deed ik het voorquote:
Ik verloor mijn evenwicht en stapte uit, maar de ondergrond was ongelijk.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe heb je dat nu weer klaargekregen?die enkel dus.
Beterschap!
Pechmuisje.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik verloor mijn evenwicht en stapte uit, maar de ondergrond was ongelijk.
Hoofdprijs moeten Maes en ik nog kopenquote:
Jaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik durf wel te stellen dat ik hier een aantal bijzonder coole prijsjes heb liggen.
Er zal om gevochten worden!
Gaan jullie hem samen kopen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoofdprijs moeten Maes en ik nog kopen
Maar we weten al wat het wordt en het is altijd verkrijgbaar, zeg maar
Dat!quote:
Weet ik nietquote:
8 personen hebben gevrijwilligd om een bingoprijsje te kopen, staan in spoiler in de OPquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:39 schreef Goodbye het volgende:
Prijsjes? Hoeveel prijzen hebben we straks wel niet, voor iedereen iets?
Weet ik, ik ben er één van.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:40 schreef Greys het volgende:
[..]
8 personen hebben gevrijwilligd om een bingoprijsje te kopen, staan in spoiler in de OP
En Maes en ik doen samen de hoofdprijs.
Ohhhhhhhhh zoquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Weet ik, ik ben er één van.Maar HPKW zegt dat ze prijsjeS heeft, vandaar!
De spanning, ik kan het niet aan!!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhh zo![]()
Ja maar dat snap je als je het ziet
Ik weet het puur omdat ze mij er ooit eentje gaf in de sauna.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De spanning, ik kan het niet aan!!
Oh dus het is een 18+ prijsje?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet het puur omdat ze mij er ooit eentje gaf in de sauna.
Zoooooooo, nu weet je nog niets
Ja, mijn wenkbrauw ging ook al omhoog!quote:
We doen 4 rondjes bingo.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:48 schreef Muis006 het volgende:
Maar Grees, hoezo een hoofdprijs? Hoe werkt dat, is het een 'gewone' bingorondje of doe je dan iets spesjaals?
/Bingo-noob
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Een van mijn prijzen is een terugkrijgertje. Een van mn verstandelijk gehandicapten waar ik mee wandel, vond het niet mooi.
Dat ligt overigens meer aan haar slechte smaak dan aan de prijs.
quote:En dank u voor de felicitaties! Gister rook mijn huis naar appeltaart, vandaag naar chocoladetaart.
Ja, jullie prijsjes wil ik wel winnenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:58 schreef Goodbye het volgende:
Nou, dat je deze keer maar wel even oplet, Greys. Ik heb het gevoel dat wij met z'n allen awesome prijsjes hebben!
zij?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:57 schreef Greys het volgende:
Ja dat doet HPKW bij mij ook altijd, ook als ik juist expres zit te smokkelen en nummers niet aankruis omdat ik niet wil winnen, dan kruist zij wel even![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, jullie prijsjes wil ik wel winnenDenk ik!
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
zij?
wie is hpkw dan???
ik snap er nix meer van
Oh dus toen je gisteren zei "ik ben niet zo vrouwelijk als HPKW" was dat als diss naar HPKW toe bedoeldquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
zij?
wie is hpkw dan???
ik snap er nix meer van
JA!!!!!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh dus toen je gisteren zei "ik ben niet zo vrouwelijk als HPKW" was dat als diss naar HPKW toe bedoeld?
Hahaha, sorry!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
JA!!!!!
maar ik snap nu het gebrek aan reactie wel een beetje
ooh boyquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:02 schreef Greys het volgende:
sp3c geen zorgen, we doen naamstickerts weer deze keer
Met username. Zodat je na afloop van de meet nou eens weet wie wie was
...en dan onthoudt hij weer alleen Liesjequote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:05 schreef sp3c het volgende:
komt goed
op een gegeven moment ken ik iedereen en dan komen de grappen ... wacht maar af ...
Lag ook aan de stof waar het op geplakt werd en of iemand met zijn vettige bitterballentengels aan de plakkant was geweestquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En hopelijk donderen ze er dit keer niet af omdat het een ziljoen graden is.
nou jou herken ik nog wel want jij hebt sproetjesquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:51 schreef Takaiki het volgende:
[..]
...en dan onthoudt hij weer alleen Liesje![]()
Ow en Erik natuurlijk door zijn ubertofness en de woesj in zijn haar
Ik twijfel of ik zal kortwieken of mijn huidige bescheiden whoesj durf te behouden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:51 schreef Takaiki het volgende:
[..]
...en dan onthoudt hij weer alleen Liesje![]()
Ow en Erik natuurlijk door zijn ubertofness en de woesj in zijn haar
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou jou herken ik nog wel want jij hebt sproetjes
En KIEN! zou dan niet mogen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:58 schreef Greys het volgende:
En als je dan denkt 'Ik roep niet dat ik bingo heb' dan steekt HPKW jouw arm wel even in de lucht en roept ze JA HIERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
Heel behulpzaam type
Dan ga ik op safe en klep alleen over het ESF.... tot Joop.... jeweetwelquote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:33 schreef Qwea het volgende:
hebben we al een muzieklijst? Dan kan ik die downloaden. Ik heb iig :
LMFAO I'M Sexy and I Know It
Another lever - Freak me
Freestylers - Push up
Jason Mrazjes
David Guetta - Titanium
Psy - Gangam style
Liberty X - Just a little
Rick ashley - never gonna give you up
Avicii - Silhouettes
Anouk - nobody's wife
PULCINO PIO - Het Kuikentje Piep
wildstylez feat. niels geusebroek - year of summer
Justin Timberlake - Sexy Back
Fun. - Some nights
Anouk - R U kidding me
Queen - Teo Torriatte
Queen - Spread your Wings
Vul es aan aub? Welke willen jullie erop?
Ook best. Als ik maar niet het topic door hoefquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan je beter kopiëren, plakken en aanvullen.
Daar weet ik heul niks van!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:46 schreef Muis006 het volgende:
Waarom moet dit nog een keer?
Greys heeft er allang een en heeft dat ook in het topic gezet
Tevens zijn de bingostempels er dinsdag
Okeeeejquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:01 schreef Muis006 het volgende:
Qweeee snellllllll help het topic volposten voor de TT weer gewijzigd moet.
Ooh. Geil. Ik heb krees al appje gedaanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hij isserGrees heeft het ook allemaal al binnengehaald.
Ik kots op de ovchipkaart, de ibgroep en op translink.quote:
Ooh kak, die moet ik ff downen anders slaat mo me.quote:
omg. Wat is deze.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:04 schreef Muis006 het volgende:
Ik hoop dat Avery en Kepner weer bij elkaar komen.
Nooit gedacht dat ik dat zou zeggen
Ik vind Kepner echt heel vaak erg stomquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:04 schreef Muis006 het volgende:
Ik hoop dat Avery en Kepner weer bij elkaar komen.
Nooit gedacht dat ik dat zou zeggen
Ja precies, en wat ze zei op het laatst tegen Avery vond ik wel echtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind Kepner echt heel vaak erg stom. Had liever gehad dat Kepner dood was gegaan in plaats van
Lexie
.
En toch heeft Kepner ook wel haar momentjes dat ik denk.
Ik vind Debbie Allen sowieso stomquote:
Ik wil Lexie terug. En Mark. Damn Mark was hot.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind Kepner echt heel vaak erg stom. Had liever gehad dat Kepner dood was gegaan in plaats van
Lexie
.
En toch heeft Kepner ook wel haar momentjes dat ik denk.
Hear hearquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind Debbie Allen sowieso stom.
Ja, maar is mis wel Yang dr toffe opmerkingen :quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben wel blij dat Yang dat depressieve een beetje kwijt is. Dat gejank tussen haar en Hunt en dan dat hele vliegtuiggedoe. Arizona draait tenminste ook weer bij
.
Neeeeeee. Niet Naomi.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:10 schreef Muis006 het volgende:
Oh hee Q, voor de laatste ep komt dinges terug, hoe heet ze, de ex van Sam
Ja die.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neeeeeee. Niet Naomi.
Godverdomme. Violet is ook nog steeds niet dood.
Dan gaat Lucas ook maar mee.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja die.
Violet dood is zielig voor Lucasmaar ze is wel irritant ja.
Was in Judging Amy ook al zo.
Neeeeeeee.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Van de nieuwe interns vind ik eigenlijk niemand leuk, behalve dat meisje wat ook in Waterworld speelde(en in Veronica Mars en in True Blood heel even)
[ afbeelding ]
Eensquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Van de nieuwe interns vind ik eigenlijk niemand leuk, behalve dat meisje wat ook in Waterworld speelde(en in Veronica Mars en in True Blood heel even)
[ afbeelding ]
Ik alleen als ze ook op geen moment met Karev naar bed gaat. Zodra ze dat doet vind ik 'r niet meer leukquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neeeeeeee.
Ik vind die van Alex wel tof.
I agree on that one!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik alleen als ze ook op geen moment met Karev naar bed gaat. Zodra ze dat doet vind ik 'r niet meer leuk.
Ik voor mezelfquote:
Ook een goed doelquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik voor mezelf
Ik wil het nog langer, maar dan moet ik wel af en toe laten punten anders breekt het dadelijk af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |