En terecht. Koerdistan heeft geen bestaansrecht.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:30 schreef GGMM het volgende:
Zal wel weer een Turk geweest zijn die de Koerdische vlag heeft weggehaald
Eerst die aanslag en nu dit. Ze maken het steeds bonter.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:31 schreef Caland het volgende:
[..]
En terecht. Koerdistan heeft geen bestaansrecht.
watquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Stylo, je gifje was op tv man
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Uh oh er is iemand op zijn pik getrapt.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:31 schreef Caland het volgende:
[..]
En terecht. Koerdistan heeft geen bestaansrecht.
Je haast autistische neigingen tot het maken van gifjes zeggen mij het tegendeel.quote:
quote:
Link?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom lijkt het uitshirt van Turkistan ehm Koerdistan op de Macedonische vlag?
Koerden jatten gewoon alles van andere culturen en maken het zich eigen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ze geen eigen identiteit hebben.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je toch een compleet verkeerd beeld. Kan gebeuren.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Je haast autistische neigingen tot het maken van gifjes zeggen mij het tegendeel.
Hij heeft het nog nooit in Spanje laten zien, daar scoort ie niet zoveel hoor.quote:
Jouw kop ook niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat ze geen eigen identiteit hebben.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Koerdisch_voetbalelftalquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Koerden jatten gewoon alles van andere culturen en maken het zich eigen.
Dat antwoord had Stylo moeten geven...quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat ze geen eigen identiteit hebben.
Wie was er eerst dan? Matsoe matsoe of Caland?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad, die is van matsoe matsoe gejat.
Rustig maar. Ik ben er weer.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:37 schreef Doublepain het volgende:
Dit topic mist bazigheid
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Koerdisch_voetbalelftal
Ik ben ouder. Die jongen kopieert alles.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wie was er eerst dan? Matsoe matsoe of Caland?
En ik...kniel voor de sire a.u.b.quote:
Aha dus ze zijn van Macedonie overgestapt op Schotlandquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/w(...)tional_football_team
Ik dacht al.
Twentequote:Op donderdag 17 januari 2013 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha dus ze zijn van Macedonie overgestapt op SchotlandWelk land willen ze volgend jaar overnemen?
Turkije.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha dus ze zijn van Macedonie overgestapt op SchotlandWelk land willen ze volgend jaar overnemen?
Weet niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Begin je toch gewoon over die drie Koerdische hoeren die in Parijs zijn afgeschoten.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:40 schreef GGMM het volgende:
Stylo mag wel wat meer beledigd zijn. Dit is niet leuk zo.
Heb je nog nieuwe wallpapers van mrstylo gevonden?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga al stoppen. Nog 1 DM en dan ga ik Madvillain wel weer tekenen.
Dat gaat te ver voor mijquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Begin je toch gewoon over die drie Koerdische hoeren die in Parijs zijn afgeschoten.
Jonko op.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:40 schreef GGMM het volgende:
Stylo mag wel wat meer beledigd zijn. Dit is niet leuk zo.
Jij ook.quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga al stoppen. Nog 1 DM en dan ga ik Madvillain wel weer tekenen.
Hoeren?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Begin je toch gewoon over die drie Koerdische hoeren die in Parijs zijn afgeschoten.
Dan lees je het niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:42 schreef Caland het volgende:
Dat boek van Zlatan slaat echt helemaal nergens op.
Go fuck yourself.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:42 schreef Caland het volgende:
Ik ben op de helft maar ik ga hem niet meer uitlezen nee.quote:
http://psv.netwerk.to/design/quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je nog nieuwe wallpapers van mrstylo gevonden?
Die sla ik ook over, die van Van der Meijde ook trouwens.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:42 schreef Caland het volgende:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://psv.netwerk.to/design/
Het blijft een hilarische site
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |