Hij gedraagt zich echt als een tering debiel ja. Paar klappen op school gehad of een korfbal snoeihard op zijn hoofd gekregen ofzo.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben je op je hoofd gevallen ofzo?
Laatste dagen doe je echt raar.
Volgens mij heb ik die al, even kijken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:45 schreef mrstylo het volgende:
Angry Birds Rio is vandaag gratis, J0rdii en Gram.
Stijn zit in zijn emo-periode.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich echt als een tering debiel ja. Paar klappen op school gehad of een korfbal snoeihard op zijn hoofd gekregen ofzo.
Ik heb net zuurkool gegeten, dat zal hem goed doen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Stijn zit in zijn emo-periode.
Gaat van zuurkool je sperma beter van smaken dan?quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb net zuurkool gegeten, dat zal hem goed doen.
Alweer?quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb net zuurkool gegeten, dat zal hem goed doen.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gaat van zuurkool je sperma beter van smaken dan?
Ik sla het meestal over de laatste tijd, maar gaan ze het ook over de neus van Advocaat hebben?quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alweer?
[ afbeelding ]
De neus van Advocaat.
Sylvana Simons en Jort Kelder gaan hun mening over Lance Armstrong geven in DWDD... Ik sla maar weer een keertje over.
Thnx, goed advies.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Sylvana Simons en Jort Kelder gaan hun mening over Lance Armstrong geven in DWDD... Ik sla maar weer een keertje over.
Dit doet me aan dit topic denken: ONZ / [Paint] neusturtlesquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De neus van Advocaat.
Wtfquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Thnx, goed advies.
[..]
Dit doet me aan dit topic denken: ONZ / [Paint] neusturtles
Veel kijkplezier.
Ik ben anders wel benieuwd naar Sylvana haar mening in deze zaak.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alweer?
[ afbeelding ]
De neus van Advocaat.
Die Happybob is echt goed.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Thnx, goed advies.
[..]
Dit doet me aan dit topic denken: ONZ / [Paint] neusturtles
Veel kijkplezier.
Die had ik nog niet, bedankt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:45 schreef mrstylo het volgende:
Angry Birds Rio is vandaag gratis, J0rdii en Gram.

Heb ze nu ook allebei.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die had ik nog niet, bedankt. [ afbeelding ]
Die Angry Birds Seasons heb ik ook al eens gratis gedownload, moet alleen de normale versie nog gratis krijgen.
Al die apps worden altijd wel een keer gratis, mooi man.
Hoe ging je tentamen?quote:
Die van vorige week heb ik iig gehaald.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb ze nu ook allebei.
Heb ook Space, die had ik gekocht voor 80 cent.
[..]
Hoe ging je tentamen?
Mooi man. Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die van vorige week heb ik iig gehaald.Mag nu aan m'n mastert beginnen.

Heb er 3000 euro voor gekregen. Heb geen schulden meer.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Stylo, je gifje was op tv man
Welke en waarquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Thanks man.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mooi man. Gefeliciteerd. [ afbeelding ]
[..]
Heb er 3000 euro voor gekregen. Heb geen schulden meer.
quote:
Alleen wel Copyright weggeshoptquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
[..]
Alleen wel Copyright weggeshopt
En terecht. Koerdistan heeft geen bestaansrecht.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:30 schreef GGMM het volgende:
Zal wel weer een Turk geweest zijn die de Koerdische vlag heeft weggehaald
Eerst die aanslag en nu dit. Ze maken het steeds bonter.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:31 schreef Caland het volgende:
[..]
En terecht. Koerdistan heeft geen bestaansrecht.
watquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Uh oh er is iemand op zijn pik getrapt.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:31 schreef Caland het volgende:
[..]
En terecht. Koerdistan heeft geen bestaansrecht.
Je haast autistische neigingen tot het maken van gifjes zeggen mij het tegendeel.quote:
quote:
Link?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom lijkt het uitshirt van Turkistan ehm Koerdistan op de Macedonische vlag?
Koerden jatten gewoon alles van andere culturen en maken het zich eigen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ze geen eigen identiteit hebben.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je toch een compleet verkeerd beeld. Kan gebeuren.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Je haast autistische neigingen tot het maken van gifjes zeggen mij het tegendeel.
Hij heeft het nog nooit in Spanje laten zien, daar scoort ie niet zoveel hoor.quote:
Jouw kop ook niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat ze geen eigen identiteit hebben.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Koerdisch_voetbalelftalquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Koerden jatten gewoon alles van andere culturen en maken het zich eigen.
Dat antwoord had Stylo moeten geven...quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat ze geen eigen identiteit hebben.
Wie was er eerst dan? Matsoe matsoe of Caland?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad, die is van matsoe matsoe gejat.
Rustig maar. Ik ben er weer.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:37 schreef Doublepain het volgende:
Dit topic mist bazigheid
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Koerdisch_voetbalelftal
Ik ben ouder. Die jongen kopieert alles.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wie was er eerst dan? Matsoe matsoe of Caland?
En ik...kniel voor de sire a.u.b.quote:
Aha dus ze zijn van Macedonie overgestapt op Schotlandquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/w(...)tional_football_team
Ik dacht al.
Twentequote:Op donderdag 17 januari 2013 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha dus ze zijn van Macedonie overgestapt op SchotlandWelk land willen ze volgend jaar overnemen?
Turkije.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha dus ze zijn van Macedonie overgestapt op SchotlandWelk land willen ze volgend jaar overnemen?
Weet niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Begin je toch gewoon over die drie Koerdische hoeren die in Parijs zijn afgeschoten.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:40 schreef GGMM het volgende:
Stylo mag wel wat meer beledigd zijn. Dit is niet leuk zo.
Heb je nog nieuwe wallpapers van mrstylo gevonden?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga al stoppen. Nog 1 DM en dan ga ik Madvillain wel weer tekenen.
Dat gaat te ver voor mijquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Begin je toch gewoon over die drie Koerdische hoeren die in Parijs zijn afgeschoten.
Jonko op.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:40 schreef GGMM het volgende:
Stylo mag wel wat meer beledigd zijn. Dit is niet leuk zo.
Jij ook.quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga al stoppen. Nog 1 DM en dan ga ik Madvillain wel weer tekenen.
Hoeren?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Begin je toch gewoon over die drie Koerdische hoeren die in Parijs zijn afgeschoten.
Dan lees je het niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:42 schreef Caland het volgende:
Dat boek van Zlatan slaat echt helemaal nergens op.
Go fuck yourself.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:42 schreef Caland het volgende:
Ik ben op de helft maar ik ga hem niet meer uitlezen nee.quote:
http://psv.netwerk.to/design/quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je nog nieuwe wallpapers van mrstylo gevonden?
Die sla ik ook over, die van Van der Meijde ook trouwens.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:42 schreef Caland het volgende:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://psv.netwerk.to/design/
Het blijft een hilarische site
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |