quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:22 schreef vinnieboy het volgende:
Een kat hoort ook als een koning behandeld te worden
Dit, een kat is een kat..... dus behandelen met respect!quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:27 schreef Nemephis het volgende:
Jij bent zijn personeel, je hebt je maar aan te passen
Humor heb je dus niet. Tyft op naar ONZquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:30 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Nee, geen honten... kadden zijn de baas!
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:30 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Honten die met kadden bevriend zijn
[ afbeelding ]
ditquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:30 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[Upd] Noord-Afrikanen onthoofden kat (+ foto)
lol ja daar heb ik ook wel een zwak voor iddquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:30 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een vroegere vriendin van mij had 2 kadden en 1 hont en 1 zo'n kad die had dus echt een crush op die hontquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:37 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
lol ja daar heb ik ook wel een zwak voor idd
Toch klinkt het gewoon leuk, kadden zijn grappig, ik wil ook een katquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
De jouwe doet het nog subtiel. Die van mij zijn gewend om 's ochtends extra (nat) voer te krijgen en als ik er naar hun zin niet op tijd uit ben (voornamelijk de kater) blijft met zijn potje tegen mijn kop aan tikken.
Katten zijn ook leuk. Dan koop je toch een kat?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:50 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Toch klinkt het gewoon leuk, kadden zijn grappig, ik wil ook een kat
Hmm ja misschien doe ik dat ook wel. Maar ik wil ook een herder pup en ja komt toch heel wat bij kijkenquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Katten zijn ook leuk. Dan koop je toch een kat?
Herkenbaar idd, doet één van de mijne ook wel eens. Toch vergeef ik hem dat aangezien het mij al 2x heeft geholpen toch nog op tijd uit bed te komen, aangezien ik toen op het punt stond me te verslapen (wekker had ik in mijn slaap al uitgedaan).quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
De jouwe doet het nog subtiel. Die van mij zijn gewend om 's ochtends extra (nat) voer te krijgen en als ik er naar hun zin niet op tijd uit ben (voornamelijk de kater) blijft met zijn potje tegen mijn kop aan tikken.
Ja, raar hè, dat mensen om hun huisdieren geven enzo, en ze graag dichtbij ze willen hebbenquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:52 schreef padlarf het volgende:
sowieso je dieren in je slaapkamer laten
Ja, dat klopt. Fijn dat je het met me eens bent.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:53 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, raar hè, dat mensen om hun huisdieren geven enzo, en ze graag dichtbij ze willen hebben
Gelijk schoenen uit en ontstemmingsdouche hierquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:52 schreef padlarf het volgende:
sowieso je dieren in je slaapkamer laten
Dresscode voor een feestje bij jou thuisquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:54 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Gelijk schoenen uit en ontstemmingsdouche hier
ontstemmingsdouche wat. moet je daar onder als je niet in de stemming bent?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:54 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Gelijk schoenen uit en ontstemmingsdouche hier
wtf iddquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:02 schreef Studeur het volgende:
[..]
ontstemmingsdouche wat. moet je daar onder als je niet in de stemming bent?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |