Jojo is mijn kat van ongeveer 4 jaar oud. Hij is erg lief en vooral erg dik. Jojo slaapt vaak bij mij op de kamer. En aangezien ik een enorme uitslaper ben en Jojo niet, wenst hij de kamer vaak al rond 9 uur 's ochtends te verlaten om beneden door middel van brokjes eten zijn gewicht op peil te houden. Hij probeert mij meestal duidelijk te maken dat hij weg wil door te miauwen, maar dit is niet genoeg om mij er toe aan te zetten om de deur voor hem te openen, aangezien dat te veel moeite kost tijdens het slapen.
Meestal wordt de deur wel voor hem open gedaan door ander aanwezigen in het huis. Vandaag was dat echter niet het geval. En als Jojo zijn zin niet krijgt gaat hij muiten. Eerst ging hij naast mijn hoofd zitten en in mijn oor miauwen, wat mij ook niet echt bij zinnen bracht. Daarop besloot Jojo om op mijn hoofd te gaan zitten, waardoor ik uiteraard wel wakker werd omdat ik bijna geen lucht kreeg. Toen moest ik wel de deur voor hem openen, dit irritante gedrag kon ik niet tolereren.
Klacht: Kat op hoofd en vroeg uit bed moeten om de deur open te doen
Heeft FOK!verkiring met Klojo120