SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes en orgie meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er mag op 1 laptop gefokt worden, de rest blijft UIT. HEB JE ME GEHOORD?
VOOR ELKE FOK POST AT JE EEN GLAS SANGRIA!!!!SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Mijn BMW was 14 jaar oud, daar mocht ook niemand in rijdenquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijne is nu 4,5 jaar oud.. En nog heb ik er moeite mee
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Samz!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en weg
[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2013 16:09:31 ]![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
Samz!GaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.foto haal ik straks wel weer weg ivm privacy!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja, maar daarom is ie nog wel kut. Ik wist niks.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Vooral mooi op de foto gezetquote:. Da's ook een kunst, mooie foto's maken.
Kan mijn broertje welquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vooral mooi op de foto gezet. Da's ook een kunst, mooie foto's maken.
![]()
![]()
![]()
Rotterdam. Zat er gister ook al over na te denken. Lijkt me bere gezellig. Alleen het punt dat ik daar als volledige vreemde eend in de bijt kom zit ik een beetje meequote:
I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Ja, want ik ken IEDEREEN daar...... NOTquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:12 schreef zeefje het volgende:
[..]
Rotterdam. Zat er gister ook al over na te denken. Lijkt me bere gezellig. Alleen het punt dat ik daar als volledige vreemde eend in de bijt komt zit ik een beetje mee
Ow, dat ligt niet op de routequote:Op donderdag 17 januari 2013 16:12 schreef zeefje het volgende:
[..]
Rotterdam. Zat er gister ook al over na te denken. Lijkt me bere gezellig. Alleen het punt dat ik daar als volledige vreemde eend in de bijt komt zit ik een beetje mee.
Ah joh, met drank kom je vanzelf los.
![]()
Ik kom niet van op SC, dus in dat opzicht ken ik jullie niet, en jullie mij niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, want ik ken IEDEREEN daar...... NOTI like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Waarom zou je dan gaanquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:13 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik kom niet van op SC, dus in dat opzicht ken ik jullie niet, en jullie mij niet.?
![]()
Rotterdam-gorkum is goed te bereiken hoorquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, dat ligt niet op de route.
Ah joh, met drank kom je vanzelf los.
Mobiel in de ene hand, pener in de anderquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:16 schreef Ishimaru het volgende:
Ben er bijna, sta ff stil bij tankstation voor plaspauze.
![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mobiel in de ene hand, pener in de ander.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mobiel in de ene hand, pener in de ander.
Vanaf nu ongeveer gaat dit topic dood worden. Iedereen naar de meet
NOESSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:16 schreef Ishimaru het volgende:
Ben er bijna, sta ff stil bij tankstation voor plaspauzeIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Duidelijk. Een vloer die net gedweild is, die is GLAD!
Auw
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Kusje op je bibs?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Duidelijk. Een vloer die net gedweild is, die is GLAD!
Auw![]()
Waarom gaan mensen ineens allemaal op donderdagmiddag boodschappen doen.
C1000 en Albert Heijn allebei bomvol![]()
![]()
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA OP DE WHATSAPP OOK AL BERICHTEN DAT ZE ER BIJNA ZIJN!!
* Huppelmuts DUIKT SNEL ONDER DE DOUCHEIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Omdat het kanquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
Waarom gaan mensen ineens allemaal op donderdagmiddag boodschappen doen.
C1000 en Albert Heijn allebei bomvol.
![]()
Douchenquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA OP DE WHATSAPP OOK AL BERICHTEN DAT ZE ER BIJNA ZIJN!!
* Huppelmuts DUIKT SNEL ONDER DE DOUCHE![]()
![]()
Eerst een pilsje!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik 17quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
Wow, heb al 1431 punten bij het KruidvatDit account is niet meer in gebruik.![]()
Kom je dat vanavond vieren?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
Wow, heb al 1431 punten bij het Kruidvat![]()
![]()
Hoiquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:27 schreef xFriendx het volgende:
Een goedemiddag weer (nog) nuchtere meeters.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
Extra koffie neemt... als enige nuchtere daar zijn![]()
![]()
Natuurlijk... Kruidvat heeft altijd wel goede aanbiedingenquote:
Ik zal ook nuchter zijn... Ik moet ook naar huis rijdenquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
Extra koffie neemt... als enige nuchtere daar zijn
Best wel triest.. in twee jaar tijd ofzo voor 1431 euro aan spullen gekocht daarquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Natuurlijk... Kruidvat heeft altijd wel goede aanbiedingen![]()
![]()
Mja, als je bedenkt hoeveel je waarschijnlijk bespaard hebt ten opzichte van supermarkt boodschappen... niks mis mee lijkt mijquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Best wel triest.. in twee jaar tijd ofzo voor 1431 euro aan spullen gekocht daar
Mensen die zich zonder drank niet kunnen vermaken zijn ookquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben toch geen drinker hoor
En zonder vermaak ik me ook wel![]()
![]()
![]()
![]()
Of ik moet gewoon niet zoveel kopen..quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, als je bedenkt hoeveel je waarschijnlijk bespaard hebt ten opzichte van supermarkt boodschappen... niks mis mee lijkt mij![]()
Bij welk pompstation staat Viro?
[b]AirwiN schreef [/b]
Geld moet rollen.... de economie moet weer aantrekken....quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Of ik moet gewoon niet zoveel kopen..
Ga vooral door....
Klopt, daarom bezuinig ik ook nergens opquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Geld moet rollen.... de economie moet weer aantrekken....
Ga vooral door....![]()
![]()
Duidelijk 1 binnen een straal van 5km want hij staat nu bij mij binnenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Duidelijk 1 binnen een straal van 5km want hij staat nu bij mij binnen![]()
![]()
Ik moet nog douchen!!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik kijk al een tijdje mee, en soms post ik ietsquote:
Ik heb zin om in bed te gaan liggen, zo koud.
Ik lig alweer in bedquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:41 schreef Samzz het volgende:
Ik heb zin om in bed te gaan liggen, zo koud.
Kutverwarming![]()
![]()
10 sollictaties verstuurd en allemaal afgewezen. Mijn week kan niet meer stuk
Das wel balen hoor!quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:43 schreef zeefje het volgende:
10 sollictaties verstuurd en allemaal afgewezen. Mijn week kan niet meer stuk![]()
Afgewezen op? Geen ervaring? Inmiddels vervuld (vaak bullshit want 2 weken later staat diezelfde vacature er gewoon weer).quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:43 schreef zeefje het volgende:
10 sollictaties verstuurd en allemaal afgewezen. Mijn week kan niet meer stuk![]()
Oh, die is kapot, hequote:Op donderdag 17 januari 2013 16:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik lig alweer in bed
Kutverwarming.
Ze wachten wel even op jequote:.
VIP ja, limo staat al klaarquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij bent special guest. Je kunt dan natuurlijk niet als eerste aankomen he.
![]()
Jaquote:
Ben benieuwd wat mam gaat doen dadelijk. Zie haar er serieus voor aan omdat ding met de hamer van de muur te slaan
Al zoveel gezeik mee gehad.![]()
Uiteraard.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze wachten wel even op je.
[..]
VIP ja, limo staat al klaar.
![]()
Tip: bel een installateur of koop een nieuwe!quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja
Ben benieuwd wat mam gaat doen dadelijk. Zie haar er serieus voor aan omdat ding met de hamer van de muur te slaan
Al zoveel gezeik mee gehad.
Maar dat ga ik niet doenquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tip: bel een installateur of koop een nieuwe!
Zal wel een nieuwe komen nu.![]()
Kruip gewoon tegen een koe aanquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja
Al zoveel gezeik mee gehad.. Lekker warm.
![]()
De zinnenquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Afgewezen op? Geen ervaring? Inmiddels vervuld (vaak bullshit want 2 weken later staat diezelfde vacature er gewoon weer).
' de vacature is inmiddels door iemand anders ingevuld ' en ' op basis van u verstrekte informatie welke vergelekn is met het relevante functie-profiel is de keuze niet op u gevallen' heb ik de afgelopen dagen gezien.
En ja idd die vacature staat al zo'n 3 maanden open, 2 maanden geleden erop gereageerd en hij staat nog steeds open
Mja, je had je moeder vanochtend al even kunnen bellen over de situatie en dan in overleg met haar iemand kunnen bellen.... Als je nu zo'n bedrijf gaat bellen zal ie het of al te druk hebben, of je lekker een avond tarief voorschotelenquote:
Lekker onder de dekentjes zittenquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, je had je moeder vanochtend al even kunnen bellen over de situatie en dan in overleg met haar iemand kunnen bellen.... Als je nu zo'n bedrijf gaat bellen zal ie het of al te druk hebben, of je lekker een avond tarief voorschotelen![]()
![]()
Standaard reacties...quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:47 schreef zeefje het volgende:
[..]
De zinnen
' de vacature is inmiddels door iemand anders ingevuld ' en ' op basis van u verstrekte informatie welke vergelekn is met het relevante functie-profiel is de keuze niet op u gevallen' heb ik de afgelopen dagen gezien.
En ja idd die vacature staat al zo'n 3 maanden open, 2 maanden geleden erop gereageerd en hij staat nog steeds open
Het ideale kandidaatsprofiel op dit moment, is voor elk bedrijf:
een afgestuurde HBO/WO-er van 18 jaar
4 jaar werkervaring en die akkoord gaat voor een salaris waarvoor zelfs Polen hun bed niet uit komenDit account is niet meer in gebruik.![]()
Kut werk ook allemaal... En maar zeggen dat ze in de zorg veel werk hebben.I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Ik heb geen koe.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kruip gewoon tegen een koe aan. Lekker warm.
![]()
Thuiszorg poetsen!quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:48 schreef zeefje het volgende:
Kut werk ook allemaal... En maar zeggen dat ze in de zorg veel werk hebben.![]()
![]()
Geen mbo-ers? Die vragen ze toch ook veel.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Standaard reacties...
Het ideale kandidaatsprofiel op dit moment, is voor elk bedrijf:
een afgestuurde HBO/WO-er van 18 jaar
4 jaar werkervaring en die akkoord gaat voor een salaris waarvoor zelfs Polen hun bed niet uit komenI like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Niet echt mijn vakgebiedquote:poetsen doe ik al genoeg.
de zorghuizen hier staan om je te springen hoorquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:48 schreef zeefje het volgende:
Kut werk ook allemaal... En maar zeggen dat ze in de zorg veel werk hebben.![]()
![]()
Van seks krijg je het ook warmquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Genoeg, maar ik heb er geen bij de hand..
![]()
Dan ben ik te min.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:50 schreef rival het volgende:
[..]
de zorghuizen hier staan om je te springen hoor
Seksquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Van seks krijg je het ook warm.
.
Klopt. Iedereen neuken hier straks dusquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Van seks krijg je het ook warm.
![]()
![]()
Kom mij eens redden!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ah ok. Ik doe het er soms bij. Verdient op zich wel lekkerquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:50 schreef zeefje het volgende:
[..]
Niet echt mijn vakgebiedpoetsen doe ik al genoeg.
![]()
![]()
Ik weet toch niet waar jij zitquote:hoe weet jij dat de zorghuizen bij jou om mensen springen dan
Maar als echt 40urige werkweek word je het denk ik snel zat.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ah ok. Ik doe het er soms bij. Verdient op zich wel lekker
Dan wel denk ik ja. Al is het meer een beetje thee drinken dan poetsen bij de meestenquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:56 schreef zeefje het volgende:
[..]
Maar als echt 40urige werkweek word je het denk ik snel zat.![]()
![]()
Ja? Ik dacht dat het ook allemaal weinig tijd was en veel huisjes schoonmaken..ligt waarschijnlijk ook wel aan organistatie denk ikquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dan wel denk ik ja. Al is het meer een beetje thee drinken dan poetsen bij de meestenI like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
regio Amsterdam...quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:55 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik weet toch niet waar jij zithoe weet jij dat de zorghuizen bij jou om mensen springen dan
mijn mams werkt in de zorg...![]()
Ik zag dat je half duitse wasquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dan wel denk ik ja. Al is het meer een beetje thee drinken dan poetsen bij de meesten
Oh oke. Amsterdam is ver vanaf mijquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:59 schreef rival het volgende:
[..]
regio Amsterdam...
mijn mams werkt in de zorg....
Mbo-ers hebben ze momenteel wel veel nodig in de zorg. De rest is te duur
is ook weer zo ja!quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:00 schreef zeefje het volgende:
[..]
Oh oke. Amsterdam is ver vanaf mij.
Mbo-ers hebben ze momenteel wel veel nodig in de zorg. De rest is te duur![]()
Ik heb veel bij oude, alleenstaande mensen moeten poetsen. Die waren allang blij dat ze iemand hadden om even mee te praten. Beetje schoonmaken (25%), grotendeels praten (75%) kwam vaker voor dan andersomquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:58 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ja? Ik dacht dat het ook allemaal weinig tijd was en veel huisjes schoonmaken..ligt waarschijnlijk ook wel aan organistatie denk ik.
![]()
Relaxed danquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik heb veel bij oude, alleenstaande mensen moeten poetsen. Die waren allang blij dat ze iemand hadden om even mee te praten. Beetje schoonmaken (25%), grotendeels praten (75%) kwam vaker voor dan andersom.
je werkt zeker niet regio zuidholland?
Zorggroep regio Venloquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:02 schreef zeefje het volgende:
[..]
Relaxed danje werkt zeker niet regio zuidholland?
![]()
![]()
Super gaaf. Heb van de zomer super genoten van citytrip Berlin.. manmanman wat een stadquote:. Duits is zowiezo een gave taal.
Berlijnquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:04 schreef zeefje het volgende:
[..]
Super gaaf. Heb van de zomer super genoten van citytrip Berlin.. manmanman wat een stad. Duits is zowiezo een gave taal.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry, daar woont de helft van mijn familie![]()
![]()
Foto woont dichterbijquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:04 schreef zeefje het volgende:
[..]
Waarmee kan ik u van dienst zijn?![]()
![]()
Zoiets had ik gehoord ja. Ik ga er denk ik niet vaker heen omdat het 7 uur reizen is, en ja dat vind ik heul lang...:')quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Berlijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry, daar woont de helft van mijn familieI like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Is ook best lang! Maar ik zal wel moeten. Plus dat het gewoonquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:05 schreef zeefje het volgende:
[..]
Zoiets had ik gehoord ja. Ik ga er denk ik niet vaker heen omdat het 7 uur reizen is, en ja dat vind ik heul lang...:')![]()
![]()
is.
![]()
Nou, dan kan dat ene uurtje naar mij er toch met gemak vanaf?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Is ook best lang! Maar ik zal wel moeten. Plus dat het gewoon![]()
![]()
is.
![]()
![]()
Jij komt bij lange na niet in de buurt van Berlijn.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, dan kan dat ene uurtje naar mij er toch met gemak vanaf?![]()
![]()
Mooiste stukje Berlin voor jou?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Is ook best lang! Maar ik zal wel moeten. Plus dat het gewoon![]()
![]()
is.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Voor jou ga ik echt een uitzondering maken. Ik neuk je één keer helemaal naar de klote.Tsk tskquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij komt bij lange na niet in de buurt van Berlijn..
![]()
Boh lastig. Er is zoveeeel moois. Schloss Charlottenburg, maar ook de Brandenburger Tor. Maar ook de rest is zo mooi. En dan heb je nog allemaal die leuke, mooie parkjes overalquote:.
Bovendien een geweldig uitgaansleven!
Ik ben echter het liefst op de Kurfürstendamm te vinden
De hele stad straalt gewoon zoveel uit..![]()
Paniekzaaierquote:
Ik ga zo eerst gewoon eten hoor
En douchen, en scheren.. Dat mag ook wel weer na 4 dagen niet scheren
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Het KaDeWe op kurfürstendammquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Boh lastig. Er is zoveeeel moois. Schloss Charlottenburg, maar ook de Brandenburger Tor. Maar ook de rest is zo mooi. En dan heb je nog allemaal die leuke, mooie parkjes overal.
Ik ben echter het liefst op de Kurfürstendamm te vinden.
Die parkjes zijn romantisch. En sonycenter heb ik ook uuuuuren gezeten. Ook meui
Ik wil weer !I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Berlijnquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:16 schreef zeefje het volgende:
[..]
Het KaDeWe op kurfürstendamm.
Die parkjes zijn romantisch. En sonycenter heb ik ook uuuuuren gezeten. Ook meui
Ik wil weer !
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Liep ik daar in mijn echte nederlands touristen kleding. Tussen de Chanel en Prada meisjes met hun hondje in een tasje om lekker samen te shoppen...:')I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Ik heb dat allemaal gezien.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Boh lastig. Er is zoveeeel moois. Schloss Charlottenburg, maar ook de Brandenburger Tor. Maar ook de rest is zo mooi. En dan heb je nog allemaal die leuke, mooie parkjes overal.
Ik ben echter het liefst op de Kurfürstendamm te vinden
De hele stad straalt gewoon zoveel uit..C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
KaDeWequote:Op donderdag 17 januari 2013 17:16 schreef zeefje het volgende:
[..]
Het KaDeWe op kurfürstendamm.
Ik wil weer !![]()
Ik heb al heel wat avonden doorgebracht in die parkjes![]()
![]()
Whahaquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:20 schreef zeefje het volgende:
Liep ik daar in mijn echte nederlands touristen kleding. Tussen de Chanel en Prada meisjes met hun hondje in een tasje om lekker samen te shoppen...:')![]()
![]()
Ik vond dat station ontzettend mooi.quote:
Oh ja en het Olympiastadion.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Centraal station van Berlijn?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond dat station ontzettend mooi.
Oh ja en het Olympiastadion.![]()
Muhahaha eet je mee?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Cs van berlin is grooooooot. Ik kon niks vinden
Okquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hihiquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:31 schreef zeefje het volgende:
Cs van berlin is grooooooot. Ik kon niks vinden
Leuke verlichting ook als het donker is![]()
![]()
Dat weet ik niet. Haha.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hihi
Leuke verlichting ook als het donker isI like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Echt hequote:Op donderdag 17 januari 2013 17:33 schreef Nixx- het volgende:
Maar vliegvelden bouwen kunnen ze daar niet!![]()
![]()
Aloha
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Hoi Aldo.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nee.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ga jij naar de meet bij Huppel?
Ik had er niet echt veel zin in.Komt wel goed uit, ik heb vandaag weer een opdracht van het werk binnen gekregen. Zo meteen maar eens aan beginnen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
typmutsquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee.
Ik had er niet echt veel zin in.Komt wel goed uit, ik heb vandaag weer een opdracht van het werk binnen gekregen. Zo meteen maar eens aan beginnen.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:
Straks ook poetsmuts.
Zometeen eten en douchen.. rond 8 uur wel bij Hups ongeveer denk ik![]()
kom je hier poetsen ja?quote:
of fruit brengen? Ik vind het beide een goed plan
Jij gaat ook? Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zometeen eten en douchen.. rond 8 uur wel bij Hups ongeveer denk ik![]()
Ik heb vandaag thuis al gepoetst, dus nee bedankt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kom je hier poetsen ja?
of fruit brengen? Ik vind het beide een goed planMaar binnenkort voor geld.
bazinquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb vandaag thuis al gepoetst, dus nee bedankt.Maar binnenkort voor geld.
Veranderd nu de zin om wel opeens te komen dan?quote:
Ik weet het ook pas sinds vanmiddag dat ik kan hoor![]()
Nee. Maar Joof krijgt nog een cadeautje van me.quote:
Ben er echt blij mee. Vorige week gestopt met studie en deze week al een baan gescoord.quote:
gestopt?quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben er echt blij mee. Vorige week gestopt met studie en deze week al een baan gescoord.Wat hoor ik nou?
Ik dacht al. Het zat in mijn hoofd dat ik je pas over 9 dagen zou zien.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Veranderd nu de zin om wel opeens te komen dan?
Ik weet het ook pas sinds vanmiddag dat ik kan hoor
Ja, was het toch niet voor mij. Maar binnenkort open dag voor iets nieuws en dan in maart al beginnen, waarschijnlijk.quote:
Ik hoop het voor jequote:Op donderdag 17 januari 2013 18:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, was het toch niet voor mij. Maar binnenkort open dag voor iets nieuws en dan in maart al beginnen, waarschijnlijk.
hoever was je al?
kutMijn huisgenoot heeft mensen over de vloer, maar ik ben ziek en ik moet nu nog iets eten gaan koken in pyjama terwijl er allemaal mensen zijn
Half jaartje.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je
hoever was je al?
Bestel pizza.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:27 schreef AldoTheApache het volgende:
kutMijn huisgenoot heeft mensen over de vloer, maar ik ben ziek en ik moet nu nog iets eten gaan koken in pyjama terwijl er allemaal mensen zijn
ow dan boeit het nietquote:
Ik wil pizza in de oven doen, maar ik durf mijn kamer niet uit in mijn pyjamaquote:![]()
Trek snel een broek aan dan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ow dan boeit het niet
[..]
Ik wil pizza in de oven doen, maar ik durf mijn kamer niet uit in mijn pyjama![]()
Persoonlijk zou ik er schijt aan hebben.
maar ik ben dan ook:quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Trek snel een broek aan dan.
Persoonlijk zou ik er schijt aan hebben.
Mjah, Hoorn meet zie ik je sowiesoquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht al. Het zat in mijn hoofd dat ik je pas over 9 dagen zou zien.
ga jij dan met de auto vanuit Rotterdam?quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, Hoorn meet zie ik je sowieso
Je bent Sheldon? Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar ik ben dan ook:
[ afbeelding ]Klopt. Tenzij het zo hard sneeuwt dat de trein niet rijdt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, Hoorn meet zie ik je sowiesoA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
een contactgestoord wezenquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent Sheldon? Wat heeft dat ermee te maken?
[..]
Klopt. Tenzij het zo hard sneeuwt dat de trein niet rijdt.![]()
Tsss.... ik ben niet eens uitgenodigd voor de Hoorn meet
Maar aan de andere kant, ben ik net zo Sheldon als Aldo...
Jij?quote:
Lieverd, de Hoorn meet staat al maanden gepland. Er kan niemand meer bij, het is anders te vol.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:34 schreef Spezza19 het volgende:
Tsss.... ik ben niet eens uitgenodigd voor de Hoorn meet
Maar aan de andere kant, ben ik net zo Sheldon als Aldo...A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Daar kan je 100 mee wordenquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
hihi grapjequote:
Ik ben juist heel sociaal, maar als ik ziek ben moet ik alleen gelaten worden, of vertroetelddan heb ik geen zin in sociale praatjes enzo
Dat maakt niet uit... maanden geleden ben ik ook al niet uitgenodigdquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Lieverd, de Hoorn meet staat al maanden gepland. Er kan niemand meer bij, het is anders te vol.
Daar gaan wij mekander meetenquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Lieverd, de Hoorn meet staat al maanden gepland. Er kan niemand meer bij, het is anders te vol.
Moet dat dan? Sociaal doen? Oh dat doe ik dus foutquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hihi grapje
Ik ben juist heel sociaal, maar als ik ziek ben moet ik alleen gelaten worden, of vertroetelddan heb ik geen zin in sociale praatjes enzo
14 SHADES OF GREY
De laatste keer dat ik op ziekenbezoek ging liep het nogal uit de hand.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hihi grapje
Het was nog voordat je in de SC kwam.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit... maanden geleden ben ik ook al niet uitgenodigd
Zal eens tijd worden.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daar gaan wij mekander meeten
Ooit leer je het welquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Moet dat dan? Sociaal doen? Oh dat doe ik dus fout![]()
vertel vertel!quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:36 schreef Fera het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik op ziekenbezoek ging liep het nogal uit de hand.We schrijven mee!!
Heul niet.... ik kom hier al een tijdje hoorquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Het was nog voordat je in de SC kwam.
Ik heb er nu een relatie mee.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ooit leer je het wel![]()
[..]
vertel vertel!We schrijven mee!!
![]()
Ik hoop hetquote:
14 SHADES OF GREY
Niet zo lang als dat er over die meet gepraat werd, volgens mij. Bovendien heeft het heul lang in de OP gestaan, dus had je gewoon kunnen zeggen: "Ik wil!" Hij is er pas uitgehaald toen het vol zat.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heul niet.... ik kom hier al een tijdje hoor
Ja, hij is geweldig.quote:Hij spint zo lief.
Dan ga ik ook maar op zieken bezoekquote:
14 SHADES OF GREY
is hij nog steeds zo'n baas?quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, hij is geweldig.Hij spint zo lief.
Moet jij nog eten?quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet zo lang als dat er over die meet gepraat werd, volgens mij. Bovendien heeft het heul lang in de OP gestaan, dus had je gewoon kunnen zeggen: "Ik wil!" Hij is er pas uitgehaald toen het vol zat.
![]()
ze gaan weg
PIZZA TIME MODDAFOKKA'S![]()
het enige wat er nog te eten is in dit huis met mijn zieke hoofd
Natuurlijk. Hij groeit als kool en ziet er steeds mooier uit.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is hij nog steeds zo'n baas?Hij volgt me overal als ik er ben en gaat graag op me liggen.
Ik denk dat ik twee hartjes heb gestolen.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk. Hij groeit als kool en ziet er steeds mooier uit.Hij volgt me overal als ik er ben en gaat graag op me liggen.
Ik denk dat ik twee hartjes heb gestolen.
Nope, ik zit vol.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
ICH BIN DABEIquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Meet in Rotterdam. Eind februari. Hier thuis.
#TeamMiley![]()
mag ik ook komen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Meet in Rotterdam. Eind februari. Hier thuis.ik woon ook in Rotterdam
Nee hoor, ik kon alleen niet zien of je serieus was of niet. Dat is het nare aan tekst. Ik dacht, laat ik eens behulpzaam zijn.quote:
Natuurlijk.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mag ik ook komen?ik woon ook in Rotterdam
Ik moet het wel eerst nog aan twi vragen.![]()
Soort van verlate housewarming, aangezien we tegen die tijd pas net de bank hebben.![]()
![]()
Daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kon alleen niet zien of je serieus was of niet. Dat is het nare aan tekst. Ik dacht, laat ik eens behulpzaam zijn.
Hopelijk is mijn pizza hier snelIk heb WEL honger namelijk haha
quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Soort van verlate housewarming, aangezien we tegen die tijd pas net de bank hebben.
Ik wil jullie huis ook wel zien.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Soort van verlate housewarming, aangezien we tegen die tijd pas net de bank hebben.
Daar kom je nu mee. Oh wacht ik woon al 5 jaar op mijzelfquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:45 schreef Myraela het volgende:
Goede tip trouwens voor iedereen die binnenkort uit huis gaat, bestel je bank op tijd.
14 SHADES OF GREY
gewoon bij Ikea een bank halenquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:45 schreef Myraela het volgende:
Goede tip trouwens voor iedereen die binnenkort uit huis gaat, bestel je bank op tijd.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Twi heeft toch niks te zeggen daaroverquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Soort van verlate housewarming, aangezien we tegen die tijd pas net de bank hebben.![]()
En hij is er nog steeds niet?quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar kom je nu mee. Oh wacht ik woon al 5 jaar op mijzelf![]()
Het een paleisje, kei raar dat het hier midden in Rotterdam zuid staat. Vrijstaand huis, grote tuin en een eigen wijnkelder.quote:![]()
Sure, een "wijn" kelderquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het een paleisje, kei raar dat het hier midden in Rotterdam zuid staat. Vrijstaand huis, grote tuin en een eigen wijnkelder.![]()
O, nice.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het een paleisje, kei raar dat het hier midden in Rotterdam zuid staat. Vrijstaand huis, grote tuin en een eigen wijnkelder.Ik ben benieuwd.
Ja welquote:ik was zo verstandig om een bank mee te nemen die op mijn kamer stond
intussen heb ik wel een andere bank gekocht.
14 SHADES OF GREY
Zuid??quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het een paleisje, kei raar dat het hier midden in Rotterdam zuid staat. Vrijstaand huis, grote tuin en een eigen wijnkelder.![]()
* AldoTheApache krijgt de kriebels
Ze hadden geen mooie banken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gewoon bij Ikea een bank halenJammer wel, want ik heb medewerkerskorting. Bank die we nu hebben is veel toffer.
![]()
![]()
Yup, sowiesoquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ga jij dan met de auto vanuit Rotterdam?
Of wie je er wenst te gebruikenquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, het is maar net waarvoor je het kiest te gebruiken he.![]()
Charlois, beter bekend als Sjaarloos.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zuid??![]()
* AldoTheApache krijgt de kriebels![]()
![]()
Wacht, wat?quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het een paleisje, kei raar dat het hier midden in Rotterdam zuid staat. Vrijstaand huis, grote tuin en een eigen wijnkelder.
Het was een grapje.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja welik was zo verstandig om een bank mee te nemen die op mijn kamer stond
intussen heb ik wel een andere bank gekocht.
Mijn moeder heeft mooie banken van Markplaats. Die kon ze met een bepaalde service laten bezorgen, dat ging lekker vlot.
pauperwijkquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Charlois, beter bekend als Sjaarloos.nee grapje
Ik ga maar eens aan m'n opdracht werken. Als ik 1/3 af krijg vandaag, mag ik chocolade eten van mezelf.
In Kralingen heb je daar gelukkig geen last vanquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
's avonds gewoon niet buiten komen. Dan merk je er niets van.
Ach mijn broertje woonde er al een paar maanden op zichzelf en toe moesten er nog meubels komenquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Het was een grapje.
Mijn moeder heeft mooie banken van Markplaats. Die kon ze met een bepaalde service laten bezorgen, dat ging lekker vlot.
14 SHADES OF GREY
Lekker in het homo-bos wandelen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
In Kralingen heb je daar gelukkig geen last van![]()
comebackquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lekker in het homo-bos wandelen.
Het was een fopje.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vrijstaan huis in Sjaar? Hoe doe je dat?
Overigens zijn ze er wel, stukje verderop aan het eind van de dorpsweg.![]()
Zal wel trol opmerking zijnquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vrijstaan huis in Sjaar? Hoe doe je dat?
Ik heb een keer pannenkoeken gegeten in het pannenkoekenhuis in het kralingse bos. Best lekker, maar achterlijk duur voor een pannenkoek.quote:![]()
![]()
Ik dacht al..quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het was een fopje.
Overigens zijn ze er wel, stukje verderop aan het eind van de dorpsweg.
Liegert!Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ohja, ik ging douchen en aankleden en lenzen in doen en fuuuu dan naar Hups..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
kloptquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb een keer pannenkoeken gegeten in het pannenkoekenhuis in het kralingse bos. Best lekker, maar achterlijk duur voor een pannenkoek.![]()
maar kralingen is wel
KOM HIERHEEN JIJ!!!quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Twi heeft toch niks te zeggen daaroverIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Het zal nog even duren voor ik een vrijstaand huis kan betalen. Daarbij ga ik dan liever voor een van de oude panden aan de parklaan.quote:![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:58 schreef arachide. het volgende:
Ik wil ook in Rotterdam wonenHet duurt nog zo'n 4.5 maand
hoeveel van die potloodjes heb je dan wel niet gejat?quote:
aGWHIEGEKFCSMKDSNGJERBD. WAT COOOLquote:
Jij moet nu keilang wachten op die bank, is dat ook zo bij IKEA?(ik ben namelijk wél verliefd op een bank van de IKEA![]()
#TeamMiley![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
Mensen op de meet: veel plezier!
Mensen hier: Hoi
Hoiquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
Mensen op de meet: veel plezier!
Mensen hier: Hoi![]()
Lekker geslapen?14 SHADES OF GREY
Bij IKEA wacht je niet, je neemt het gewoon mee als het op voorraad is.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
aGWHIEGEKFCSMKDSNGJERBD. WAT COOOL
Jij moet nu keilang wachten op die bank, is dat ook zo bij IKEA?(ik ben namelijk wél verliefd op een bank van de IKEA![]()
[ afbeelding ]
Laat het wel even weten, dan ga ik mee om hem te halen. Iets met korting.![]()
Winterslaap?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Uh het is zeven uur 's avonds. Ik ga alweer bijna slapen14 SHADES OF GREY
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij IKEA wacht je niet, je neemt het gewoon mee als het op voorraad is.
Laat het wel even weten, dan ga ik mee om hem te halen. Iets met korting.
Wat ben je liefquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij IKEA wacht je niet, je neemt het gewoon mee als het op voorraad is.
Laat het wel even weten, dan ga ik mee om hem te halen. Iets met korting.
Ik hoop dat je er over 4 a 5 maanden nog werkt.
#TeamMiley![]()
M'n halfjaar contract gaat vanaf februari in. Dus ik denk het wel.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wat ben je lief
Ik hoop dat je er over 4 a 5 maanden nog werkt.![]()
![]()
En de rest van de dag ookquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel prima geslapen vannacht jaof heb je nog iets anders gedaan dan slapen?
14 SHADES OF GREY
http://www.funda.nl/huur/(...)170-mathenesserlaan/
Dit is echt wel keigaaf, maar ik denk toch echt dat dat boven mijn budget is
#TeamMiley![]()
Moooooooooiquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:10 schreef Myraela het volgende:
Wij hebben deze bank gekocht.
[ afbeelding ]
#TeamMiley![]()
Mooi huis, perfecte locatie. Maar inderdaad wat duur.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:10 schreef arachide. het volgende:
http://www.funda.nl/huur/(...)170-mathenesserlaan/
Dit is echt wel keigaaf, maar ik denk toch echt dat dat boven mijn budget is
Al vind ik het voor wat je er voor krijgt wel meevallen, maar als student wat hooggegrepen.![]()
Via vestia kan je al rond de 500 euro heel leuk zitten, dus ik vind het even prima. Dan maar geen monumentale gevel ofzo. Zolang de muren maar niet van karton zijn en als ik er maar niet standaard word beroofd zodra ik de straat op ga.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mooi huis, perfecte locatie. Maar inderdaad wat duur.
Al vind ik het voor wat je er voor krijgt wel meevallen, maar als student wat hooggegrepen.#TeamMiley![]()
Jawel, heb wat gelezen voor school. Hier wat gezwets, wat pakketjes naar het postkantoor gebracht en wat boodschapjes gedaan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En de rest van de dag ookof heb je nog iets anders gedaan dan slapen?
Maar wel bijna hele dag in bed gelegen ja, verwarming is kapot![]()
![]()
Logisch dan zou ik ook in bed blijvenquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jawel, heb wat gelezen voor school. Hier wat gezwets, wat pakketjes naar het postkantoor gebracht en wat boodschapjes gedaan.
Maar wel bijna hele dag in bed gelegen ja, verwarming is kapot
14 SHADES OF GREY
500 euro kaal, is een prima bedrag.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Via vestia kan je al rond de 500 euro heel leuk zitten, dus ik vind het even prima. Dan maar geen monumentale gevel ofzo. Zolang de muren maar niet van karton zijn en als ik er maar niet standaard word beroofd zodra ik de straat op ga.
En over de buurt zou ik niet teveel nadenken. Puur kijken of het goed bereikbaar is, hoe de parkeermogelijkheden (gratis) zijn en of je bijvoorbeeld nog wel een supermarkt in de buurt hebt voor een snel boodschapje. Je gaat namelijk toch geen lange nachtelijk wandelingen door de omgeving maken, je moet er gewoon wonen. Als de omgeving wat minder goed is, gewoon aan de hoofdstraat wonen, daar voel je je veel veiliger omdat er altijd meer mensen zijn dan in zo'n achteraf straatje.![]()
Oh, daar ga je zo lekker in zitten/hangenquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:10 schreef Myraela het volgende:
Wij hebben deze bank gekocht.
[ afbeelding ].
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: