SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes en orgie meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er mag op 1 laptop gefokt worden, de rest blijft UIT. HEB JE ME GEHOORD?
VOOR ELKE FOK POST AT JE EEN GLAS SANGRIA!!!!SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Mijn BMW was 14 jaar oud, daar mocht ook niemand in rijdenquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijne is nu 4,5 jaar oud.. En nog heb ik er moeite mee
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Samz!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en weg
[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2013 16:09:31 ]![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
Samz!GaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.foto haal ik straks wel weer weg ivm privacy!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja, maar daarom is ie nog wel kut. Ik wist niks.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Vooral mooi op de foto gezetquote:. Da's ook een kunst, mooie foto's maken.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Kan mijn broertje welquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vooral mooi op de foto gezet. Da's ook een kunst, mooie foto's maken.
![]()
![]()
![]()
Rotterdam. Zat er gister ook al over na te denken. Lijkt me bere gezellig. Alleen het punt dat ik daar als volledige vreemde eend in de bijt kom zit ik een beetje meequote:
I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Ja, want ik ken IEDEREEN daar...... NOTquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:12 schreef zeefje het volgende:
[..]
Rotterdam. Zat er gister ook al over na te denken. Lijkt me bere gezellig. Alleen het punt dat ik daar als volledige vreemde eend in de bijt komt zit ik een beetje mee
Ow, dat ligt niet op de routequote:Op donderdag 17 januari 2013 16:12 schreef zeefje het volgende:
[..]
Rotterdam. Zat er gister ook al over na te denken. Lijkt me bere gezellig. Alleen het punt dat ik daar als volledige vreemde eend in de bijt komt zit ik een beetje mee.
Ah joh, met drank kom je vanzelf los.
![]()
Ik kom niet van op SC, dus in dat opzicht ken ik jullie niet, en jullie mij niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, want ik ken IEDEREEN daar...... NOTI like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Waarom zou je dan gaanquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:13 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik kom niet van op SC, dus in dat opzicht ken ik jullie niet, en jullie mij niet.?
![]()
Rotterdam-gorkum is goed te bereiken hoorquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, dat ligt niet op de route.
Ah joh, met drank kom je vanzelf los.
Mobiel in de ene hand, pener in de anderquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:16 schreef Ishimaru het volgende:
Ben er bijna, sta ff stil bij tankstation voor plaspauze.
![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mobiel in de ene hand, pener in de ander.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mobiel in de ene hand, pener in de ander.
Vanaf nu ongeveer gaat dit topic dood worden. Iedereen naar de meet
NOESSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:16 schreef Ishimaru het volgende:
Ben er bijna, sta ff stil bij tankstation voor plaspauzeIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Duidelijk. Een vloer die net gedweild is, die is GLAD!
Auw
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Kusje op je bibs?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Duidelijk. Een vloer die net gedweild is, die is GLAD!
Auw![]()
Waarom gaan mensen ineens allemaal op donderdagmiddag boodschappen doen.
C1000 en Albert Heijn allebei bomvol![]()
![]()
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA OP DE WHATSAPP OOK AL BERICHTEN DAT ZE ER BIJNA ZIJN!!
* Huppelmuts DUIKT SNEL ONDER DE DOUCHEIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Omdat het kanquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
Waarom gaan mensen ineens allemaal op donderdagmiddag boodschappen doen.
C1000 en Albert Heijn allebei bomvol.
![]()
Douchenquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA OP DE WHATSAPP OOK AL BERICHTEN DAT ZE ER BIJNA ZIJN!!
* Huppelmuts DUIKT SNEL ONDER DE DOUCHE![]()
![]()
Eerst een pilsje!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik 17quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
Wow, heb al 1431 punten bij het KruidvatDit account is niet meer in gebruik.![]()
Kom je dat vanavond vieren?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
Wow, heb al 1431 punten bij het Kruidvat![]()
![]()
Hoiquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:27 schreef xFriendx het volgende:
Een goedemiddag weer (nog) nuchtere meeters.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
Extra koffie neemt... als enige nuchtere daar zijn![]()
![]()
Natuurlijk... Kruidvat heeft altijd wel goede aanbiedingenquote:
Ik zal ook nuchter zijn... Ik moet ook naar huis rijdenquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
Extra koffie neemt... als enige nuchtere daar zijn
Dit account is niet meer in gebruik.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: