400 en we hebben een deal.quote:
Brommix kan je hier in de buurt bijna nergens meer vinden.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:33 schreef GateWayX het volgende:
Wat tank je met dat apparaat? Brommix of mengt ie zelf?
bij elk tankstation, action of wat dan ook heb je 2takt olie. ik geef je bij de aankoop iig genoeg meequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:38 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Brommix kan je hier in de buurt bijna nergens meer vinden.
Je moet 't zelf mengen dus? Hoe weet je dan hoeveel olie je er in moet gooien? Of komt dat niet zo nauw?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:09 schreef leeell het volgende:
[..]
bij elk tankstation, action of wat dan ook heb je 2takt olie. ik geef je bij de aankoop iig genoeg mee
1 deel olie op 40 delen benzine. dus 4 liter benzine tanken = 100ml olie er bij mikken (staat gemeten op de fles, dus je kan het zonder maatbeker of wat doen) , liever te veel dan te weinig.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:11 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Je moet 't zelf mengen dus? Hoe weet je dan hoeveel olie je er in moet gooien? Of komt dat niet zo nauw?
quote:
Mocht je ooit weer hier zijn krijg je van mij een biertje.quote:
Dame?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wilde mn maagdelijkheid ervoor geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |