SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes en orgie meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er mag op 1 laptop gefokt worden, de rest blijft UIT. HEB JE ME GEHOORD?
VOOR ELKE FOK POST AT JE EEN GLAS SANGRIA!!!!SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik heb tequilaquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:30 schreef Blind_Guardian het volgende:
Moet ik nog iets meenemen (wodka oid)?
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Bring your own bitchquote:?
booze, I knowWhistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Krijg je geen spijt vanquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:19 schreef MeneerLogica het volgende:
Hmm oke ik geef homeland een kans![]()
FYI: vanaf september S03.Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.![]()
Ik ben de bossbitch alquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:32 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Bring your own bitch?
booze, I know
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
En ik neem net als de helft van de gasten ook massageolie mee
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Ik drink er toch niet vanquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:32 schreef muhahaha het volgende:
Zeg, eigen drank? Dus die sangria is voor mij alleen?
[b]AirwiN schreef [/b]
Goede serie vergeleken met dexter/breaking bad?quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:32 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Krijg je geen spijt van![]()
FYI: vanaf september S03.![]()
Ok, hoeveel experience lever je op? En komt er ook een expansionquote:
Condooms, massageolie, tequila, spelletjes
Niet nodig.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja
Ja
Ja![]()
![]()
Heb ik allebei niet gezienquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:33 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Goede serie vergeleken met dexter/breaking bad?
Maar zowel de serie zelf als diverse acteurs hebben afgelopen week (en vorig jaar ook trouwens) Emmy Awards gewonnen. Zegt wel iets toch
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.![]()
Dacht dat dit een onschuldige meet werdquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Snappumnietmeer
Klinkt goedquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Van condooms kun je leuke ballonbeestjes maken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:34 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Dacht dat dit een onschuldige meet werd
Snappumnietmeer“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dit.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van condooms kun je leuke ballonbeestjes maken.
Waarom zou ik ze anders meenemen?
Ah, nooit begrepen waar je ze anders voor moest gebruikenquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van condooms kun je leuke ballonbeestjes maken.
Gelukkig heb je mij.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:36 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ah, nooit begrepen waar je ze anders voor moest gebruiken“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
True, oke oke ik ga het downloadenquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:34 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Heb ik allebei niet gezien
Maar zowel de serie zelf als diverse acteurs hebben afgelopen week (en vorig jaar ook trouwens) Emmy Awards gewonnen. Zegt wel iets toch![]()
![]()
Was dat maar waarquote:
Dexter en Breaking Bad zijn ook aanradersquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:37 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
True, oke oke ik ga het downloaden
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dexter en Breaking Bad zijn ook aanraders
En Once Upon A Time
Die neemt Viro mee voor mequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Allebei alles al van gezien. Ben best een serie junkie. Maar bedoelde meer of het net zo goed is.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dexter en Breaking Bad zijn ook aanraders![]()
Ik ben gewoon niet verrast. Gewoon echt nietquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:41 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Allebei alles al van gezien. Ben best een serie junkie. Maar bedoelde meer of het net zo goed is.![]()
Misschien zelfs beter
[b]AirwiN schreef [/b]
MeneerLogica kende Homeland eerst ook nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet verrast. Gewoon echt niet![]()
![]()
Onwijs goede serie over een scheikunde leraar die crystal meth gaat verkopen. En alles eromheen maar ga meer niet zeggen.quote:![]()
Oh, ik nam 'm ook al mee voor jequote:
Dan kan mn externe harde schijf wel thuis blijven..
Hmm, moeilijk te geloven aangezien dexter en bb echt onwijs goed zijn. Maar nu moet ik het wel kijkenquote:![]()
![]()
Hmm, maar eens gaan kijken dan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:41 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Onwijs goede serie over een scheikunde leraar die crystal meth gaat verkopen. En alles eromheen maar ga meer niet zeggen.![]()
Breaking Bad (TV Series 2008– ) - IMDbquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, maar eens gaan kijken dan.
kijk het gemiddelde.![]()
Da's behoorlijk hoogquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:43 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Breaking Bad (TV Series 2008– ) - IMDb
kijk het gemiddelde.
Huppel, heb jij die serie?![]()
Ja na 'The Wire' Hoogste rating voor een serie volgens mij. Zieke serie.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Da's behoorlijk hoog
Huppel, heb jij die serie?![]()
Ken ik -wederom- nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:44 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja na 'The Wire' Hoogste rating voor een serie volgens mij. Zieke serie..
![]()
Ik had het al opgezocht, jammer dat het al een paar jaar oud is. Eerst een schijfruimte kopen en dan maar eens downloadenquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:46 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
The Wire (TV Series 2002–2008) - IMDb![]()
![]()
Haha valt mee hoe oud hoor. Is wel een onwijs goede serie. White Collar ook.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had het al opgezocht, jammer dat het al een paar jaar oud is. Eerst een schijfruimte kopen en dan maar eens downloaden![]()
Even noterenquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:48 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha valt mee hoe oud hoor. Is wel een onwijs goede serie. White Collar ook.![]()
![]()
Ben soms wel is jaloers op mensen die van die onwijs goede series nog moeten zienAls ik ze nu kijk kan ik het einde dromen. Ook al maakt dat bij sommige niet uit. Heb dexter met me vriendin bij seizoen 6 opnieuw vanaf 1 gekeken omdat ze het niet kon. Nu volgen we het samen
![]()
![]()
Ik dacht dat ik één contractpersoon had bij het uitzendbureau, ben nu al door 3 verschillende personen gebeld![]()
![]()
Niet meerquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Da's behoorlijk hoog
Huppel, heb jij die serie?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ga naar de winkel
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik volg (probeer het tenminste) alleen the Vampire Diaries nog, verder niks.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Vreselijk. Twilight en dit soort series, allemaal de hype van nu. Vond true blood eerste 2 seizoenen wel vet. Maar is uiteindelijk allemaal hetzelfde.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:54 schreef Samzz het volgende:
Ik volg (probeer het tenminste) alleen the Vampire Diaries nog, verder niks.
![]()
een stukje beter dan gisterquote:Ik lig nu ook op de bank ipv bed en de gordijnen zijn open enzo
verkleuring van de wondquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kun je zien of een snijwond ontstoken is?Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kun je zien of een snijwond ontstoken is?![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kun je zien of een snijwond ontstoken is?
Not. Sure if seriousDit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik vind het wel leuk.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:56 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Vreselijk. Twilight en dit soort series, allemaal de hype van nu. Vond true blood eerste 2 seizoenen wel vet. Maar is uiteindelijk allemaal hetzelfde.Is dit eens serieuze vraagquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kun je zien of een snijwond ontstoken is??
quote:quote:Ik heb nooit wondjes, dus ik zou het niet weten.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk.
[..]
Is dit eens serieuze vraag?
![]()
Waarom vraag je dat aan mij?quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kun je zien of een snijwond ontstoken is?
Rood er omheen, kloppend gevoel?
Je hebt je gister gesneden? Heb je het gespoeld met water en daarna pleister erop?
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2013 14:03:20 ]![]()
Tenzij dat mes van gister roestig was en uit een sloot met dode dieren kwam, acht ik de kans op ontsteking erg kleinquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb nooit wondjes, dus ik zou het niet weten.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Bovendien ontstaat een infectie meestal na enkele dagen, niet na 1 dagquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tenzij dat mes van gister roestig was en uit een sloot met dode dieren kwam, acht ik de kans op ontsteking erg klein![]()
Rood is niet perse teken van ontsteking, maar komt ook van genezing.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
blauw is meestal verontrustendquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:05 schreef Samzz het volgende:
Rood is niet perse teken van ontsteking, maar komt ook van genezing.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Zwart nog meerquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
blauw is meestal verontrustend![]()
![]()
Blauw, zwart, paars en geel/groen moet je niet hebben iddquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
blauw is meestal verontrustend.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik heb ijs op m'n kut volgens mij.. jezus wat is het koud buiten![]()
![]()
![]()
Omdat geen ideequote:Op donderdag 17 januari 2013 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat aan mij?
Rood er omheen, kloppend gevoel?
Je hebt je gister gesneden? Heb je het gespoeld met water en daarna pleister erop?
Het is wel een beetje rood, en pijnlijk, maar dan kan ook zijn omdat het op een klote plek zit
Gisteren ja, en inderdaad gespoeld + pleister. Gisteravond er alweer afgehaald, want 't bleef niet zitten.![]()
Maar Vinnie, is je wond rood, opgezet, warm en komt er vocht uit?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Je moet ook niet naakt naar buiten gaan met dit weerquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:07 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik heb ijs op m'n kut volgens mij.. jezus wat is het koud buiten![]()
![]()
pleister is gewoon om het bloeden even tegen te houden, als het dicht is pleister er gewoon weer af laten, kan het helenquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat geen idee
Het is wel een beetje rood, en pijnlijk, maar dan kan ook zijn omdat het op een klote plek zit
Gisteren ja, en inderdaad gespoeld + pleister. Gisteravond er alweer afgehaald, want 't bleef niet zitten.![]()
![]()
Beetje, geen idee, nee, nee.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:07 schreef Samzz het volgende:
Maar Vinnie, is je wond rood, opgezet, warm en komt er vocht uit?
Daar zit ie.![]()
Was inderdaad niet slim neequote:Op donderdag 17 januari 2013 14:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je moet ook niet naakt naar buiten gaan met dit weer![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Was inderdaad niet slim nee![]()
![]()
![]()
Ik heb slecht nieuws... Je gaat doodquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beetje, geen idee, nee, nee.
[ afbeelding ]
Daar zit ie.
Alleen niet van die wond![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb slecht nieuws... Je gaat dood
Alleen niet van die wond![]()
![]()
Ik ben de laatste dingetjes aan het inpakken. Eerst nog even wat drank kopen, dan ga ik vinnie en tgnd ophalen. Tot om ca. 17 uur, Huppel
Oh, da's een keurig net streepjequote:Op donderdag 17 januari 2013 14:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beetje, geen idee, nee, nee.
[ afbeelding ]
Daar zit ie..
Don't worry, je wondje is niet ontstoken en de kans dat dat gebeurt is relatief klein.
Kloptquote:Wat denk je zelf? De straat ligt vol sneeuw, overal pekel... nee dus.quote:Ik hoop dat je ziet dat het een paint is?quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, da's een keurig net streepje.
Don't worry, je wondje is niet ontstoken en de kans dat dat gebeurt is relatief klein.
![]()
![]()
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Wat denk je zelf? De straat ligt vol sneeuw, overal pekel... nee dus.
[..]
Ik hoop dat je ziet dat het een paint is??
Weet ik veelquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? De straat ligt vol sneeuw, overal pekel... nee dus.![]()
![]()
Exact.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vast wel
[..]
Jij denkt echt dat ik met sneeuw/ijzel ga rijden?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Alleen sneeuw in de kleine straatjes toch.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat ik met sneeuw/ijzel ga rijden?![]()
Nee, hoorquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Alleen sneeuw in de kleine straatjes toch.. Hier liggen ook de grotere straten nog vol
.
Dan moet ik dus eerst 200 meter door de sneeuw heen, nee dank u.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Alleen sneeuw in de kleine straatjes toch.![]()
Dat is correct.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
Muhahaha zei tegen me dat de meet ook morgenavond nog is![]()
Maar dan ben ik er niet meerquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
Muhahaha zei tegen me dat de meet ook morgenavond nog is
Ik moet morgen om 12 uur thuis zijn, heb half twee cursusquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar dan ben ik er niet meer![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:18 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga tanden poetsen en richting het station![]()
![]()
Ga je mond spoelenquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Alleen sneeuw in de kleine straatjes toch.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik moet ook vroeg wegquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik moet morgen om 12 uur thuis zijn, heb half twee cursus
Ik ben dus al een paar dagenquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat ligt er al een paar dagen
Nou hier niet, ligt overal nog genoeg van die aangevroren smurrie..quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Hebben wij dat toch goed voor elkaar hier in Limburgquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou hier niet, ligt overal nog genoeg van die aangevroren smurrie..![]()
![]()
PANIEK PANIEK!!!
Bij de super hier om de hoek hebben ze geen Knorr Wereldgerechten Roti
[b]AirwiN schreef [/b]
Jumbo op Piazza wel!quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:28 schreef Huppelmuts het volgende:
PANIEK PANIEK!!!
Bij de super hier om de hoek hebben ze geen Knorr Wereldgerechten RotiDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:28 schreef Huppelmuts het volgende:
PANIEK PANIEK!!!
Bij de super hier om de hoek hebben ze geen Knorr Wereldgerechten Roti![]()
![]()
Oh, en Hups, als ik morgen niet vroeg of helemaal niet hoef te werken kom ik miss wel even spieken vanavond
Ik heb echt geen tijd (en zin) om daar helemaal heen te fietsen!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Is goed!quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, en Hups, als ik morgen niet vroeg of helemaal niet hoef te werken kom ik miss wel even spieken vanavondIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik doe jou DMenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb wel bier!!
[b]AirwiN schreef [/b]
Misschien kunnen wij even langs een super rijden?quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb echt geen tijd (en zin) om daar helemaal heen te fietsen!
Hoeveel pakken wil je hebben? 1 of 2?What you forget, you are gonna repeat.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is correctU mag door voor een kusje
![]()
Ik zei net tegen iemand dat het morgen zaterdag was![]()
![]()
Dat vindt ze toch te ver wegquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan kom ik 'm wel ophalen
Oeh, het is half drie geweestquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
. Mag ik ook meedoen?
Ik heb even een kleine en een 'grote' snor gefixt voor op tv
quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, het is half drie geweest. Mag ik ook meedoen?
![]()
![]()
![]()
Je hebt al wat meer vetquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:44 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ben raar, ik heb het echt totaal niet koud buiten![]()
![]()
Ik ga zo ook de kou in, mijn voorraad doeken raakt behoorlijk krapjes. Vooral de 30x30, dat is zo'n leuk formaat
.
ik zag dat jullie het over series hadden....
Ik heb een tip, Awake. dat was samen met Homeland de grote winnaar bij de emmy's heb ik begrepen.... heb gisteren de pilot gezien, Vet goed!!!![]()
Sneeuw maakt het niet per se kouder hequote:Op donderdag 17 januari 2013 14:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, maar niet zoveel. En vorige week had ik het koud zonder dat er sneeuw lag
![]()
![]()
*probeert te onthouden*quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:45 schreef rival het volgende:
ik zag dat jullie het over series hadden....
Ik heb een tip, Awake. dat was samen met Homeland de grote winnaar bij de emmy's heb ik begrepen.... heb gisteren de pilot gezien, Vet goed!!!Nee, maar het is nu wel kouder volgens mij.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Sneeuw maakt het niet per se kouder he![]()
Dat zou best kunnen ja. Ik vond het iig kouderquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
*probeert te onthouden*
[..]
Nee, maar het is nu wel kouder volgens mij.![]()
![]()
zodra ik de planniing voor vanavond weet contact ik je ff over het hoe of wat en of dat gaat lukkenquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet er zo ook de kinderen weer halen![]()
![]()
Volgens mijn sidebar is het -3 in Amersfoort. Gister was het -12..quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
*probeert te onthouden*
[..]
Nee, maar het is nu wel kouder volgens mij.
Vorige week ook naakt naar buiten gegaan dan?quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen ja. Ik vond het iig kouder![]()
![]()
Lekker VAAAGGGquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:48 schreef rival het volgende:
[..]
zodra ik de planniing voor vanavond weet contact ik je ff over het hoe of wat en of dat gaat lukken![]()
Iedere dag he..quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vorige week ook naakt naar buiten gegaan dan?
En ik was goed ingepakt![]()
![]()
Waaaaaaaaat?!quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Volgens mijn sidebar is het -3 in Amersfoort. Gister was het -12..![]()
![]()
Jajaquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Iedere dag he..
En ik was goed ingepakt![]()
![]()
ik heb een geleende auto op het moment.... ik moet daarmee bij iemand langs.. mij werd gevraagd om om half 10 in Amsterdam te zijn...quote:
dat komt uiteraard heel slecht uit...dat zei ik dus.. ze kijken nu ff of het anders kan,.,,
daarom beetje vaag...![]()
Ik ga ook maar eens lopen richting station![]()
Daag
Okequote:Op donderdag 17 januari 2013 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb een geleende auto op het moment.... ik moet daarmee bij iemand langs.. mij werd gevraagd om om half 10 in Amsterdam te zijn...
dat komt uiteraard heel slecht uit...dat zei ik dus.. ze kijken nu ff of het anders kan,.,,
daarom beetje vaag...![]()
![]()
Ook bestquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:53 schreef rival het volgende:
ik kan de auto ook thuis achterlaten dan komt het ook goed.. moeten we met jouw auto Lo![]()
![]()
Tot zoquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga ook maar eens lopen richting station![]()
Daag![]()
![]()
Ik ookquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:53 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben sowieso nooit bewust vaag, ik hou van duidelijk
/autist![]()
![]()
DM even je mobiele nr? hoelaat ik je moet ophalen en waar ...?quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:56 schreef rival het volgende:
[..]
in het geval dat dit kan heb ik niks meer te plannen eigenlijk![]()
Deze stalker heeft je gewoon ff op je mobiel wat gestuurdquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
DM even je mobiele nr? hoelaat ik je moet ophalen en waar ...?![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
Deze stalker heeft je gewoon ff op je mobiel wat gestuurd![]()
![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ok, klaar met bellen met de baas, nu als een malle aan de schoonmaak hier
[b]AirwiN schreef [/b]
Succesquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Ok, klaar met bellen met de baas, nu als een malle aan de schoonmaak hier![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Station voorbij dan rechts, toch?![]()
Station voorbij, dan heb je dus het station links van je!! Weg blijven volgen, met de bocht mee bruggetje over. Bij de rotonde linksaf en dan ben je eigenlijk al bij mij in de straatIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
2quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Misschien kunnen wij even langs een super rijden?
Hoeveel pakken wil je hebben? 1 of 2?
[b]AirwiN schreef [/b]
Joof komt ook ineens?quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Station voorbij, dan heb je dus het station links van je!! Weg blijven volgen, met de bocht mee bruggetje over. Bij de rotonde linksaf en dan ben je eigenlijk al bij mij in de straat
Vrije inloop.
![]()
quote:quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Altijd bij mij tochquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Joof komt ook ineens?
Vrije inloop.
[b]AirwiN schreef [/b]
ik heb genoeg ruimtequote:Op donderdag 17 januari 2013 15:08 schreef Spezza19 het volgende:
Straks moeten jullie uitwijken naar een andere locatie![]()
![]()
Dan kan ik nietquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Jullie?quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:08 schreef Spezza19 het volgende:
Straks moeten jullie uitwijken naar een andere locatie
Jij komt niet?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Echt nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Sjaak is wel een leuke naam.
Zijn er al mensen in de buurt?
Nee toch? Toch?!!
AAAAAAAAAAAAAAA WAAROM DOE IK ALTIJD ALLES OP HET LAATSTE MOMENT!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Kindquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Gaat LoLa rijden?quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:19 schreef rival het volgende:
[..]
Zorg ik dat LoLa komt en dan ga je zo doen?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ligt aan onze geboortedatum, ik doe ook alles last minutequote:Op donderdag 17 januari 2013 15:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee toch? Toch?!!
AAAAAAAAAAAAAAA WAAROM DOE IK ALTIJD ALLES OP HET LAATSTE MOMENT!!.
Vanochtend nog even rap de sangria gemaakt.
![]()
Definieer in de buurt?quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee toch? Toch?!!
AAAAAAAAAAAAAAA WAAROM DOE IK ALTIJD ALLES OP HET LAATSTE MOMENT!!![]()
Mijn bier is nog niet eens koudquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ligt aan onze geboortedatum, ik doe ook alles last minute.
Vanochtend nog even rap de sangria gemaakt.
![]()
Mn zoon is nu hard aan het werk ook. Ik moet nog douchen en verzinnen wat ik aan wil doen
[b]AirwiN schreef [/b]
+1quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ligt aan onze geboortedatum, ik doe ook alles last minute.
![]()
Mijn zoon is zo stoer daar kan JIJ nog wat van lerenquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:20 schreef rival het volgende:
[..]
ohja kinderen komen er bij mij niet in inderdaad
[b]AirwiN schreef [/b]
Bier in de sneeuw zettenquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn bier is nog niet eens koud![]()
Mn zoon is nu hard aan het werk ook. Ik moet nog douchen en verzinnen wat ik aan wil doen.
![]()
Je ging toch als eva??quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn bier is nog niet eens koud![]()
Mn zoon is nu hard aan het werk ook. Ik moet nog douchen en verzinnen wat ik aan wil doen![]()
Binnen een kwartier aanbellenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dit is toch niet de carnavalsmeetquote:
Ik ga aan haar vragen hoe jij bent als bijrijderquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:21 schreef rival het volgende:
[..]
daar lijkt het wel op ja..... dus als je na vanavond niks meer van me hoort
[b]AirwiN schreef [/b]
Bijrijder zijn....
Ammenooitniet... ja in een lijkenwagen misschienDit account is niet meer in gebruik.![]()
Bij iedereen in de auto wil ik zelf rijden behalve als ik bij Riv in de auto zit, dan durf ik het nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:23 schreef Spezza19 het volgende:
Bijrijder zijn....
Ammenooitniet... ja in een lijkenwagen misschien
[b]AirwiN schreef [/b]
En bij mij ook nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij iedereen in de auto wil ik zelf rijden behalve als ik bij Riv in de auto zit, dan durf ik het niet.
![]()
Mensen durven bij mij geen bijrijder te zijn....
Nee hoor, geintje... mensen voelen zich altijd veilig als ze met mij meerijden
Het eerste wat ik zei in de auto was "zal ik rijden?"quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Mag helaas niet ivm verzekeringquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het eerste wat ik zei in de auto was "zal ik rijden?".
![]()
Peuk op, ik ga weer verder hier
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij hebt een beperking op je verzekering?quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mag helaas niet ivm verzekering.
says who?quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:27 schreef Spezza19 het volgende:
Mensen durven bij mij geen bijrijder te zijn....
Nee hoor, geintje... mensen voelen zich altijd veilig als ze met mij meerijden![]()
![]()
De auto is niet verzekerd als een ander erin rijd. Leasewagen. Alleen mijn partner mag er ook in rijdenquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jij hebt een beperking op je verzekering?.
![]()
Ahquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De auto is niet verzekerd als een ander erin rijd. Leasewagen. Alleen mijn partner mag er ook in rijden.
Gelukkig nietquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Vergeet niet om me alle sappige verhalen te vertellen.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vergeet niet om me alle sappige verhalen te vertellen.![]()
![]()
JA HALLO HALLO WAT IK NOU NET MEEMAAKTE. GING IK OP FOK.NL KWAM IK OP DE FRONTPAGE HEHE DUS IK PM DANNY HEEE DANNYYYY HIER MOET IK NIET ZIJN. DUS STUURT IE ME DE GOEDE LINK XD EN NU BEN IK HIER.![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat paddo's niet meer mochten....quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:37 schreef Topiek het volgende:
JA HALLO HALLO WAT IK NOU NET MEEMAAKTE. GING IK OP FOK.NL KWAM IK OP DE FRONTPAGE HEHE DUS IK PM DANNY HEEE DANNYYYY HIER MOET IK NIET ZIJN. DUS STUURT IE ME DE GOEDE LINK XD EN NU BEN IK HIER.
Haha, dan moet je ook komenquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik moet wel op de hoogte blijven natuurlijk..
![]()
Huppel wilde er weer eenquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik dacht dat paddo's niet meer mochten....![]()
![]()
Ikquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:38 schreef charmed_angel het volgende:
Wie blijven Er morgen allemaal plakken?.
Kom je ook lieverd?![]()
![]()
Om de een of andere reden moet ik zo hard lachen.quote:
Ik zie dat ook gewoon zo letterlijk voor me.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik heb HJquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk het wel
Als mijn diarree weg is
Heb alleen geen juist bier. Alleen Heineken![]()
En ik denk dat ik er zo 1 pak
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan gaan we schreeuwen naar jequote:![]()
Leuke caps-post trouwens
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan kom ik binnen met caps.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan gaan we schreeuwen naar je![]()
Leuke caps-post trouwens![]()
![]()
Uiteraardquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
1 ding: geen gezeik op mij of mijn rijstijl of je ken lopend naar huisquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:21 schreef rival het volgende:
[..]
daar lijkt het wel op ja..... dus als je na vanavond niks meer van me hoort
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2013 15:43:27 ]![]()
Das een lange wandeling hoor Rivquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
1 ding: geen gezeik op mij of mijn rijstijl of je ken lopend naar huis
[b]AirwiN schreef [/b]
Ach, kleine moeite om hem in Purmerend te droppen... rijd ik wel via de dijk naar huisquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
1 ding: geen gezeik op mij of mijn rijstijl of je ken lopend naar huisDit account is niet meer in gebruik.![]()
Van stress val je af he!!
NOU DAN VLIEGEN DE KILO'S NU WEL WEG ZEKER!!
Tussen het poetsen en dweilen door moet ik ook nog werk doen![]()
En ergens moet ik nog tijd vinden om te douchen en omkleden.
[b]AirwiN schreef [/b]
Straks doet een hele slanke den de deur open?quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Van stress val je af he!!
NOU DAN VLIEGEN DE KILO'S NU WEL WEG ZEKER!!
Tussen het poetsen en dweilen door moet ik ook nog werk doen![]()
En ergens moet ik nog tijd vinden om te douchen en omkleden.![]()
Mijn zoon speelt voor portier vandaagquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:47 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Straks doet een hele slanke den de deur open?
[b]AirwiN schreef [/b]
En voor ober
[b]AirwiN schreef [/b]
Truequote:
Hij mixed dodelijke mixjesquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laat hem maar werken voor zijn terra.
[b]AirwiN schreef [/b]
Haha, dat zou kunnen jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen is naar de meet, denk ik..
![]()
OH JA DAT DILEMMA OOK NOG !!!quote:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
* Huppelmuts rent als een kip zonder kop rond!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Whahahahaquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OH JA DAT DILEMMA OOK NOG !!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
* Huppelmuts rent als een kip zonder kop rond!![]()
Screw datquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mag helaas niet ivm verzekering.
Als iemand in mijn auto wil rijden gebeurt dat toch niet tenzij ik die persoon echt vertrouw.. Nu is het al wel minder als toen ik hem net had, toen mocht helemaal niemand erin rijden behalve ik.. Zelfs de lui van de garage/dealer niet
Best wel. Ik ga ook lekker niet meer naar buiten vandaagquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Johis verstandig met deze kou
. Vanavond beginnen aan een tekening voor lief
.
4 uur en nog geen mail van de baas.. volgensmij ben ik morgen wéér vrij
Ben je ook zo met je vriendin?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Screw dat
Als iemand in mijn auto wil rijden gebeurt dat toch niet tenzij ik die persoon echt vertrouw.. Nu is het al wel minder als toen ik hem net had, toen mocht helemaal niemand erin rijden behalve ik.. Zelfs de lui van de garage/dealer nietEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Mijn auto is nu bijna 1 jaar oud, maar daar mag ik nog steeds als enige in rijden... (en dat zal altijd zo blijven tenzij ik hem verkoop)Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Dat heeft er niets mee te maken. Als die persoon brokken maakt is hij of zij niet verzekerd. Best kut als je iemand dan een rolstoel in rijd...quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Screw dat
Als iemand in mijn auto wil rijden gebeurt dat toch niet tenzij ik die persoon echt vertrouw.. Nu is het al wel minder als toen ik hem net had, toen mocht helemaal niemand erin rijden behalve ik.. Zelfs de lui van de garage/dealer niet![]()
M'n rechterhand bedoel je?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je ook zo met je vriendin?
Wat ga je tekenen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Best wel. Ik ga ook lekker niet meer naar buiten vandaag. Vanavond beginnen aan een tekening voor lief
.
Mijn broer had een fotoshoot gedaan met ene hond, prachtig beest, en bij 1 foto moest ik gelijk aan jou denkendat jij dat wel mooi zou kunnen schilderen
![]()
Dus jij gaat ook naar de huppelmeet?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
4 uur en nog geen mail van de baas.. volgensmij ben ik morgen wéér vrij![]()
Tot vanavond!quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
4 uur en nog geen mail van de baas.. volgensmij ben ik morgen wéér vrij![]()
Gandalf in grafietquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat ga je tekenen?
Mijn broer had een fotoshoot gedaan met ene hond, prachtig beest, en bij 1 foto moest ik gelijk aan jou denkendat jij dat wel mooi zou kunnen schilderen
.
Oh echt? Cool.
Mijne is nu 4,5 jaar oud.. En nog heb ik er moeite meequote:Op donderdag 17 januari 2013 16:04 schreef Spezza19 het volgende:
Mijn auto is nu bijna 1 jaar oud, maar daar mag ik nog steeds als enige in rijden... (en dat zal altijd zo blijven tenzij ik hem verkoop)Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dan mag je je leven lang krom gaan liggen, ben ik bangquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat heeft er niets mee te maken. Als die persoon brokken maakt is hij of zij niet verzekerd. Best kut als je iemand dan een rolstoel in rijd....
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus jij gaat ook naar de huppelmeet?De mail kan nog tot 5 uur binnenkomen hequote:Of ik kan gebeld worden..
Maar als dat niet gebeurt kom ik vanavond ook
ik zal ff fotootje zoekenquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gandalf in grafiet.
Oh echt? Cool.
![]()
![]()
Wat is dat toch met mannen en anderen in hun auto laten rijden? I.v.m. de verzekering snap ik het helemaal, maar dat is niet eens het isssue.
Jup.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan mag je je leven lang krom gaan liggen, ben ik bang.
Ik vind het gewoon hardstikke onverstandig om onverzekerd rond te gaan rijden, ga ik dus niet toestaan.![]()
Geheel terecht.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jup.
Ik vind het gewoon hardstikke onverstandig om onverzekerd rond te gaan rijden, ga ik dus niet toestaan.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: