SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes en orgie meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er mag op 1 laptop gefokt worden, de rest blijft UIT. HEB JE ME GEHOORD?
VOOR ELKE FOK POST AT JE EEN GLAS SANGRIA!!!!SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik heb tequilaquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:30 schreef Blind_Guardian het volgende:
Moet ik nog iets meenemen (wodka oid)?
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Bring your own bitchquote:?
booze, I knowWhistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Krijg je geen spijt vanquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:19 schreef MeneerLogica het volgende:
Hmm oke ik geef homeland een kans![]()
FYI: vanaf september S03.Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.![]()
Ik ben de bossbitch alquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:32 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Bring your own bitch?
booze, I know
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
En ik neem net als de helft van de gasten ook massageolie mee
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Ik drink er toch niet vanquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:32 schreef muhahaha het volgende:
Zeg, eigen drank? Dus die sangria is voor mij alleen?
[b]AirwiN schreef [/b]
Goede serie vergeleken met dexter/breaking bad?quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:32 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Krijg je geen spijt van![]()
FYI: vanaf september S03.![]()
Ok, hoeveel experience lever je op? En komt er ook een expansionquote:
Condooms, massageolie, tequila, spelletjes
Niet nodig.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja
Ja
Ja![]()
![]()
Heb ik allebei niet gezienquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:33 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Goede serie vergeleken met dexter/breaking bad?
Maar zowel de serie zelf als diverse acteurs hebben afgelopen week (en vorig jaar ook trouwens) Emmy Awards gewonnen. Zegt wel iets toch
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.![]()
Dacht dat dit een onschuldige meet werdquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Snappumnietmeer
Klinkt goedquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Van condooms kun je leuke ballonbeestjes maken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:34 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Dacht dat dit een onschuldige meet werd
Snappumnietmeer“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dit.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van condooms kun je leuke ballonbeestjes maken.
Waarom zou ik ze anders meenemen?
Ah, nooit begrepen waar je ze anders voor moest gebruikenquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van condooms kun je leuke ballonbeestjes maken.
Gelukkig heb je mij.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:36 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ah, nooit begrepen waar je ze anders voor moest gebruiken“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
True, oke oke ik ga het downloadenquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:34 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Heb ik allebei niet gezien
Maar zowel de serie zelf als diverse acteurs hebben afgelopen week (en vorig jaar ook trouwens) Emmy Awards gewonnen. Zegt wel iets toch![]()
![]()
Was dat maar waarquote:
Dexter en Breaking Bad zijn ook aanradersquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:37 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
True, oke oke ik ga het downloaden
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dexter en Breaking Bad zijn ook aanraders
En Once Upon A Time
Die neemt Viro mee voor mequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Allebei alles al van gezien. Ben best een serie junkie. Maar bedoelde meer of het net zo goed is.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dexter en Breaking Bad zijn ook aanraders![]()
Ik ben gewoon niet verrast. Gewoon echt nietquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:41 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Allebei alles al van gezien. Ben best een serie junkie. Maar bedoelde meer of het net zo goed is.![]()
Misschien zelfs beter
[b]AirwiN schreef [/b]
MeneerLogica kende Homeland eerst ook nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet verrast. Gewoon echt niet![]()
![]()
Onwijs goede serie over een scheikunde leraar die crystal meth gaat verkopen. En alles eromheen maar ga meer niet zeggen.quote:![]()
Oh, ik nam 'm ook al mee voor jequote:
Dan kan mn externe harde schijf wel thuis blijven..
Hmm, moeilijk te geloven aangezien dexter en bb echt onwijs goed zijn. Maar nu moet ik het wel kijkenquote:![]()
![]()
Hmm, maar eens gaan kijken dan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:41 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Onwijs goede serie over een scheikunde leraar die crystal meth gaat verkopen. En alles eromheen maar ga meer niet zeggen.![]()
Breaking Bad (TV Series 2008– ) - IMDbquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, maar eens gaan kijken dan.
kijk het gemiddelde.![]()
Da's behoorlijk hoogquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:43 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Breaking Bad (TV Series 2008– ) - IMDb
kijk het gemiddelde.
Huppel, heb jij die serie?![]()
Ja na 'The Wire' Hoogste rating voor een serie volgens mij. Zieke serie.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Da's behoorlijk hoog
Huppel, heb jij die serie?![]()
Ken ik -wederom- nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:44 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja na 'The Wire' Hoogste rating voor een serie volgens mij. Zieke serie..
![]()
Ik had het al opgezocht, jammer dat het al een paar jaar oud is. Eerst een schijfruimte kopen en dan maar eens downloadenquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:46 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
The Wire (TV Series 2002–2008) - IMDb![]()
![]()
Haha valt mee hoe oud hoor. Is wel een onwijs goede serie. White Collar ook.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had het al opgezocht, jammer dat het al een paar jaar oud is. Eerst een schijfruimte kopen en dan maar eens downloaden![]()
Even noterenquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:48 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha valt mee hoe oud hoor. Is wel een onwijs goede serie. White Collar ook.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: