Geen idee of het een restant was, er lag een hele bak vol van. Bordeaux,bruin (licht), aqua blauw, donkerpaars, dat waren de kleuren. Per 10 bollen, ¤5,-.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:44 schreef blabbel6 het volgende:
[..]
Hè... heeft de Aldi paketten wol??? Ik heb er een poos geleden wol gekocht, is het over van die partij of hebben ze een nieuwe lading?

Dat is zo'n clown dat als dat eitje open gaat er toch een bek vol haaientanden tevoorschijn komt... Kind getraumatiseerd voor het leven. Zitten er nog kindjes in de klas die je niet zo leuk vind Trui?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:03 schreef trui het volgende:
haha ik vind 't juist echt zo'n engerd geworden (ik hou ook niet zo van clowns).

En ook zo leuk dat ze allemaal verschillend zijn, waar haal je de inspiratie vandaan?
 En ook zo leuk dat ze allemaal verschillend zijn, waar haal je de inspiratie vandaan? En als het in het bedje ligt, ligt het ook niet helemaal netjes strak, dus komt vast goed!
 En als het in het bedje ligt, ligt het ook niet helemaal netjes strak, dus komt vast goed! 
 Ik ben zelf ook aan een granny stripe bezig die ongeveer 1.30x1.60 wordt en dat vind ik al een monsterproject!
 Ik ben zelf ook aan een granny stripe bezig die ongeveer 1.30x1.60 wordt en dat vind ik al een monsterproject! 

deels van 't voorbeeld bij het patroon, en verder komt er genoeg in me op tijdens het maken van de poppetjes. ook de kinderen hebben steeds weer ideeën/wensen voor de volgende, dus ik vraag me af of 30 eiermonsters genoeg is om alle ideeën uit te voeren.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:19 schreef BrainTeaser het volgende:
Leuk trui!En ook zo leuk dat ze allemaal verschillend zijn, waar haal je de inspiratie vandaan?
 inmiddels zijn er een olifant en een poes bijgekomen. over de helft, yeah!
 inmiddels zijn er een olifant en een poes bijgekomen. over de helft, yeah! 

Haha, kan me voorstellen dat kinderfantasie een onuitputtelijke bron van inspiratie vormt ja!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:55 schreef trui het volgende:
[..]
deels van 't voorbeeld bij het patroon, en verder komt er genoeg in me op tijdens het maken van de poppetjes. ook de kinderen hebben steeds weer ideeën/wensen voor de volgende, dus ik vraag me af of 30 eiermonsters genoeg is om alle ideeën uit te voeren.inmiddels zijn er een olifant en een poes bijgekomen. over de helft, yeah!

quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:23 schreef trui het volgende:
tussenstand (min de 4 eersten):
[ afbeelding ]

Dekentje is mooi geworden en leuke beestjes, stiekem vind ik de "mislukte"het mooist.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:24 schreef MissN het volgende:
Dit is het eindresultaat van het dekentje, gewoon een enkel groen randje (na het blocken gewoon weer in zn oude vorm geschoten) :
[ afbeelding ]
En dit is het begin van mn nieuwe project:
[ afbeelding ]
En familie vogel voor op de babykamer:
[ afbeelding ]
Bij de oranje was ik een paar toeren vergeten waardoor ie n beetje dik en klein is, maar eigenlijk is dat best komisch

quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:08 schreef -Marjo- het volgende:
Even mijn laatste Granny-stripe blanket showen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee wat de maten zijn, maar zeker 2x2 meter.
Ben er best trots op!

Héél gaafquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:08 schreef -Marjo- het volgende:
Even mijn laatste Granny-stripe blanket showen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee wat de maten zijn, maar zeker 2x2 meter.
Ben er best trots op!
 zo moet mijn ripple ook worden
 zo moet mijn ripple ook worden  

dekentje vind ik ook mooi geworden!
 dekentje vind ik ook mooi geworden!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |