Nog niet kunnen vinden...wel van Larry Grahamquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:44 schreef Meike26 het volgende:
Is het optreden van Santana ergens terug te vinden? Cultura24 herhaalt alleen maar 2012 materiaal?
Betty Wright![]()
![]()
Ja ik ga ook zappen, maar niet naar RTL4quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:53 schreef Karina het volgende:
Caro. Ik zap wel even naar RTL4 tussendoor.
Gordon Ramseyquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik ga ook zappen, maar niet naar RTL4
Strakker dan zij ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Gelukkig draaien ze de 2 minst vreselijkequote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:55 schreef Norrage het volgende:
Hoeveel nummers heeft Caro nu gemaakt? Precies zovaak heeft ze zichzelf herhaald dus
Aah ik zit dus op radio 6 te luisteren, daar deden ze wat andersquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:57 schreef DinoPK het volgende:
Welk nummer was dat lange nummer net van the Roots (met stukje gotye en het mondgitaar gepingel)? Fantastisch nummer, en wat een uitvoering! Ik ken eigenlijk de hele band niet zo goed, maar dit smaakt naar meer.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:57 schreef DinoPK het volgende:
he Roots (met stukje gotye en het mondgitaar gepingel)? Fantastisch nummer, en wat een uitvoering! Ik ken eigenlijk de hele ba
Nee, het ging over Engeland, geloof ik. Zagen jullie het niet in beeld of ben ik nou zo dronkenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Caro? In Nederland? Welke periode? Enz enz
quote:
Ik luister alleenquote:Op zondag 14 juli 2013 00:01 schreef pennyfarthing het volgende:
[..]
Nee, het ging over Engeland, geloof ik. Zagen jullie het niet in beeld of ben ik nou zo dronken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |