En maar gedeeltelijk met Janinequote:
Dat zullen we straks gaan zienquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:15 schreef Achtentachtig het volgende:
Is er vanavond wel gewoon een test?
Dit, maar ook hoe ze het ongeluk en de gevolgen daarvan in beeld gaan brengen..quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:43 schreef Rockiejj het volgende:
Wel benieuwd hoe het gaat lopen vanavond..
We gaan het vanavond zien!quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit, maar ook hoe ze het ongeluk en de gevolgen daarvan in beeld gaan brengen..
http://live.avro.nl/#videoquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:01 schreef Operc het volgende:
Ik zit in het buitenland, is er ergens een mogelijkheid om de aflevering live mee te kijken in plaats te wachten op uitzending gemist?
live.avro.nl werkt ook in het buitenland.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:01 schreef Operc het volgende:
Ik zit in het buitenland, is er ergens een mogelijkheid om de aflevering live mee te kijken in plaats te wachten op uitzending gemist?
Dat is echt het vetste wat ik ooit gezien hebquote:
Alleen de sprong volgens Janine gisteren in P&Wquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd wat er in beeld gebracht gaat worden van de sprong..
Weinig denk ik, is ook niet zo spectaculair, gewoon ontzettende pech zoals ze het vertelde gister bij P&W. Janine weg, voornamelijk letten dus op extra aanwijzingenquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd wat er in beeld gebracht gaat worden van de sprong..
Wat zei ze dan?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Weinig denk ik, is ook niet zo spectaculair, gewoon ontzettende pech zoals ze het vertelde gister bij P&W. Janine weg, voornamelijk letten dus op extra aanwijzingen
Dat ze haar rug met name hol maakte door de klap en daardoor een wervel verbrijzelde, het is niet zo dat ze met haar rug op een stuk rots is beland ofzo.quote:
Je hoeft niet te kijkenquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:29 schreef waxmask het volgende:
Wat slecht die Moltalk.... Geen info, niks, gewoon wat bla bla wat iedereen al wist.
zullen heus wel hints in verstopt zitten maar je ziet ze gewoon nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:29 schreef waxmask het volgende:
Wat slecht die Moltalk.... Geen info, niks, gewoon wat bla bla wat iedereen al wist.
Inside joke he.quote:
Helaas welquote:
TV werkt wel altijd.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga het proberen te kijken via de livestream, ben benieuwd of die een beetje soepel loopt.
Even kijken wie er in een tunnel staat vandaagquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Er licht aan het eind van de tunnel
Ach, al draagt een aap een gouden ring. Aan haar kun je weinig verpestenquote:
scary ditquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:38 schreef waxmask het volgende:
[..]
Al draagt een aap een gouden ring, Paulien blijft een lelijk humorloos ding....
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:38 schreef waxmask het volgende:
[..]
Al draagt een aap een gouden ring, Paulien blijft een lelijk humorloos ding....
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:38 schreef alors het volgende:
[..]
Ach, al draagt een aap een gouden ring. Aan haar kun je weinig verpesten
Als een ware topacteur.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:38 schreef patat het volgende:
Daniel legt het even zo episch mogelijk uit
Ook waar.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:38 schreef alors het volgende:
[..]
Ach, al draagt een aap een gouden ring. Aan haar kun je weinig verpesten
Opgelost.. en ze is geblinddoekt, dus ziet niks anders dan dat... TUNNELVISIE!quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En kijkt naar voren. Tunnelvisie!!11!!
Ohhh, dan zijn we er al uit!quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En kijkt naar voren. Tunnelvisie!!11!!
Iets met een vuurbal enzo?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:40 schreef megamandy het volgende:
Moet Tim geblinddoekt gaan varen?
BAM!
Nee, bestuurt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:41 schreef nodig het volgende:
Wacht, Tim bestuurd een boot met blinddoek ?
Gadverdammequote:Op donderdag 17 januari 2013 20:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Paulien lijkt me echt een stoeipoes.
Inderdaad. Carolienquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:41 schreef PatriQue89 het volgende:
IK ben trouwens verliefd aan het worden op Carolien.
Tania?quote:
zo dik is tania nou ook nietquote:
Dan ben je de enige.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:41 schreef PatriQue89 het volgende:
IK ben trouwens verliefd aan het worden op Carolien.
en een makkelijke plek om te mollenquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:45 schreef megamandy het volgende:
Tim heeft volgens mij wel de moeilijkste taak
Scaryquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:46 schreef patat het volgende:
[..]
Die zit alleen maar mooi te wezen.. oh wait
Ja hij is hem sws niet. Net Ewoud.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:46 schreef Taurus het volgende:
Tim is wel veel te opvallend aan het kutten hoor. Het is toch al lastig, is helemaal niet nodig om te mollen. Maar dat 'wat is terug corrigeren dan?' en 'huh, wat?' toen hij afdreef (terwijl het dus gewoon rechtdoor had moeten zijn) vond ik er nogal dik bovenop liggen.
Hoezo?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:47 schreef byah het volgende:
[..]
Je zoekt toch automatisch de lekkerste vrouw
zou Art hier TheArt zijn?quote:
Het is iPad.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:48 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
art met zijn hippe Ipad
Waarvan je het scherm niet ziet op beeldquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:48 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
art met zijn hippe Ipad
ze moesten 5 foto's makenquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom krijgen ze geen 1000 euro?
Ah.quote:
Krijgen ze wel; maar is gewoon niet gemonteerd.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Miljoeska.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:48 schreef Gramulanion het volgende:
Als Tim niet de mol is, is het wel de grootste mongool ooit.
Niets is wat het lijktquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:49 schreef Guanabana het volgende:
De productie zet de Mol NIET op de boot, bij deze opdracht. Te makkelijk en te obvious.
Ze moesten op 2500 uitkomen toch?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
En ik denk dat de opdracht sowieso supermoeilijk is.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:49 schreef Guanabana het volgende:
De productie zet de Mol NIET op de boot, bij deze opdracht. Te makkelijk en te obvious.
En daarom verwacht je het niet, en doen ze het dus toch.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:49 schreef Guanabana het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:50 schreef patat het volgende:
Ik vind Tania.. hoe noem je zoiets?Irritant?
En jij denkt dat de mol dat niet zelf kiest?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:49 schreef Guanabana het volgende:
Neeeeee Soundos was leuk en had zelfspot, Tania is alleen maar een biatch.quote:
En de eerste, en de tweede en de derde jawel!quote:
Tuurlijk niet. Alles gaat in goed overleg met de productie. De kandiaten zijn bij deze opdracht toch ergens neergezet? We hebben ze niet zelf zien kiezen, wat ook weleens voorkomt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En jij denkt dat de mol dat niet zelf kiest?
Soundos was niet leuk.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:51 schreef alors het volgende:
[..]
Neeeeee Soundos was leuk en had zelfspot, Tania is alleen maar een biatch.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:51 schreef franklop het volgende:
[..]
En de eerste, en de tweede en de derde jawel!
En ze staat euh niet... maar ik wel!quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:51 schreef franklop het volgende:
[..]
En de eerste, en de tweede en de derde jawel!
Janine..quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:52 schreef nodig het volgende:
Ik ben niet op de hoogte, bij wie gaat het zodadelijk mis?
Janine, verbrijzeld een ruggenwervel hierbij.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:52 schreef nodig het volgende:
Ik ben niet op de hoogte, bij wie gaat het zodadelijk mis?
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Waar is Patty Brard als je d'r nodig hebt?
Niet alles hoor..quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:53 schreef Achtentachtig het volgende:
Toch best raar tv kijken als je weet dat iemand alles zodadelijk gaat breken...
Leek er niet op nee.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:53 schreef TheFastOne het volgende:
Ze vond dit ook echt superleuk...
Misschien is die verkeerde gespelde achternaam van Daniel toch geen opzetquote:
Dat heet 'bij wijze van spreken'quote:
Tsja.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:54 schreef TheArt het volgende:
Zover mogelijk komen. Dat klinkt in het licht van wat komt heel raar
Valt wel mee. Als je het goed doet kan er niets misgaan.quote:
Schijnbaar verkrampte ze in het water? Nergens tegenaan gesprongen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:54 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Maakt ze zo'n buikklapper of komt ze op een steen?
Die instructie zullen ze best wel gehad hebben hoor, niet alles wordt uitgezonden.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:55 schreef StephanL het volgende:
Zoiets is ook onverantwoord zonder training of instructies vooraf.
Ze trok haar rug holquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Schijnbaar verkrampte ze in het water? Nergens tegenaan gesprongen.
Kwam verkeerd neer. Op haar rug voornamelijk begreep ik.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Verkeerde houding met haar rug.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij is dat bijna niet te vermijden.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Wel erg dicht langs de kant zeg!
Andere maat dan de rest?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:56 schreef Lutte het volgende:
Carolien heeft als enige een ander pak?
kindermaatjequote:Op donderdag 17 januari 2013 20:56 schreef Lutte het volgende:
Carolien heeft als enige een ander pak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |