SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes en orgie meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er mag op 1 laptop gefokt worden, de rest blijft UIT. HEB JE ME GEHOORD?
VOOR ELKE FOK POST AT JE EEN GLAS SANGRIA!!!!SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Gelukkig staan jullie allemaal te springen om naar de meet te komenAAAAAAAAAAAA ZO VROEG ALquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:15 schreef Ishimaru het volgende:
[..]verwacht rond 12.00 een telefoontje
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik werd ermee wakker, omdat ik droomde dat ik onder de gekleurde polkadots zat en ene gekleurde afro op had.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:25 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Nu zit dat weer in me hoofdWhat you forget, you are gonna repeat.
Ik wil ook springenquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Gelukkig staan jullie allemaal te springen om naar de meet te komen
[..]
AAAAAAAAAAAA ZO VROEG AL![]()
![]()
De meet wel!quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAA ZO VROEG AL
Alleen de voorbereidingen..
What you forget, you are gonna repeat.
Ik lees alleen maar "geen zin"quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Hahaha, wel een leuk carnavals kostuumquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik werd ermee wakker, omdat ik droomde dat ik onder de gekleurde polkadots zat en ene gekleurde afro op had.![]()
![]()
Oh, ok, gelukkig!! Ik schrok alquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De meet wel!
Alleen de voorbereidingen..
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoe kunnen ze nou geen zin hebben. Zeker nog nooit een huppelmeet meegemaaktquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lees alleen maar "geen zin"
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2013 11:27:58 ]![]()
Ik moet naar Den haag centrum he, daar ligt nog heul veel sneeuw. Deed er gisteren 1,5 uur over om van uit DH centrum te komenquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAA ZO VROEG AL![]()
![]()
Jaaquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:26 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hahaha, wel een leuk carnavals kostuumIk ga gewoon als Marty!!
De afro heb ik al, alleen nog even in verschillende kleuren spuiten. En dan allemaal polkadots overal
Ik nog nooit neequote:Op donderdag 17 januari 2013 11:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze nou geen zin hebben. Zeker nog nooit een huppelmeet meegemaakt![]()
![]()
Dan moet je wel het dansje onder de knie hebben natuurlijkquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
JaaIk ga gewoon als Marty!!
De afro heb ik al, alleen nog even in verschillende kleuren spuiten. En dan allemaal polkadots overal
![]()
Doe datquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:28 schreef Vinniiee het volgende:
Toch maar mezelf naar de douche slepen![]()
![]()
Om te douchen ja, en door de kou te moeten. Maar wel super veel zin in de meet!quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lees alleen maar "geen zin"![]()
![]()
Duidelijk niet neequote:Op donderdag 17 januari 2013 11:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze nou geen zin hebben. Zeker nog nooit een huppelmeet meegemaakt
[b]AirwiN schreef [/b]
Echt hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Je mist er niks aanquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Haal jij haar kids om 3 uur uit school? Zorg je voor eten voor J.? Breng jij de kids morgenochtend naar school? Enz enz enz!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Niksquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan huppelmeets?
[b]AirwiN schreef [/b]
Waarom zetten mensen een kwartier geleden een advertentie online op marktplaats voor een kitten, en als je het nummer belt neemt er niemand op.
Gisteren had ik er eentje die zei van "je kunt de kat in Londen ophalen, maar als dat te ver is sturen we hebben gewoon naar je op. en haal je hem op het vliegveld."
Ja natuurlijk betaal ik even 200 euro vooraf voor een kitten die ik nooit heb gezien die jullie even naar me toe sturen.![]()
Heb ik al, min of meerquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:29 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dan moet je wel het dansje onder de knie hebben natuurlijk
Te ergquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:32 schreef Myraela het volgende:
Waarom zetten mensen een kwartier geleden een advertentie online op marktplaats voor een kitten, en als je het nummer belt neemt er niemand op.
Gisteren had ik er eentje die zei van "je kunt de kat in Londen ophalen, maar als dat te ver is sturen we hebben gewoon naar je op. en haal je hem op het vliegveld."
Ja natuurlijk betaal ik even 200 euro vooraf voor een kitten die ik nooit heb gezien die jullie even naar me toe sturen.
[b]AirwiN schreef [/b]
bemoei je met je eigen gesprekkenquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Haal jij haar kids om 3 uur uit school? Zorg je voor eten voor J.? Breng jij de kids morgenochtend naar school? Enz enz enz!![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:32 schreef Myraela het volgende:
Ja natuurlijk betaal ik even 200 euro vooraf voor een kitten die ik nooit heb gezien die jullie even naar me toe sturen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Als ik een oplossing zie zodat LoLa erbij kan zijn dan bemoei ik mij ermee jaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Doen we die bij Fotoquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:34 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha, tijd voor een carnavals meet in 2013 dus.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zou niet weten wat. Het is gewoon altijd 1 groot zuipfestijnquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:34 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha, tijd voor een carnavals meet in 2013 dus.
Ga ik wel als Evaquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:35 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
En dan een kostuum wedstrijd
[b]AirwiN schreef [/b]
hier scoor je punten meequote:Op donderdag 17 januari 2013 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
ja wat? je gaat zeker weer je kinderen als excuus gebruiken?![]()
![]()
i'm so inquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:35 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
En dan een kostuum wedstrijd![]()
![]()
Dat kan het al episch maken!quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat. Het is gewoon altijd 1 groot zuipfestijn![]()
Money?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
In limbo wonen en geen carnaval kennenquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wat is deze. Carnaval ken ik nietDit account is niet meer in gebruik.![]()
Vastelaovendquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
In limbo wonen en geen carnaval kennen![]()
![]()
Mensen uit Brabant hier toevallig? Dat zijn pas carnavalsgangers! Daar zouden we dat moeten doen!What you forget, you are gonna repeat.
MonkeySuit ken ik nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
Money Talks / MonkeySuit
of misschien kom ik wel met iets vers
[b]AirwiN schreef [/b]
Muhhahahahaquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mensen uit Brabant hier toevallig? Dat zijn pas carnavalsgangers! Daar zouden we dat moeten doen!![]()
DaMook
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is toch dat feest waar je onherkenbaar verkleed gaat en je zoveel als je kan neukt op je partner na?quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
In limbo wonen en geen carnaval kennenAlle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Klinkt als een feest voor mijquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is toch dat feest waar je onherkenbaar verkleed gaat en je zoveel als je kan neukt op je partner na?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
tsss, elk jaar als ik daar ben carnaval ik ze eruitquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mensen uit Brabant hier toevallig? Dat zijn pas carnavalsgangers! Daar zouden we dat moeten doen!![]()
![]()
Wanneer neem je mij mee?quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:41 schreef rival het volgende:
[..]
tsss, elk jaar als ik daar ben carnaval ik ze eruit
[b]AirwiN schreef [/b]
Brabandersquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:41 schreef rival het volgende:
[..]
tsss, elk jaar als ik daar ben carnaval ik ze eruit![]()
![]()
daar ben ik zelfs mee op tv geweestquote:(regio brabant tv ofzo, omdat we een stukkie meeliepen in de optocht
)
![]()
ja doen jullie het beter? ik wilde eerder wel al naar Maastricht maar het is bij brabant gebleven elke keer...quote:![]()
Ik kijk niet dagelijks naar Brabant TVquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:43 schreef rival het volgende:
[..]
daar ben ik zelfs mee op tv geweest(regio brabant tv ofzo, omdat we een stukkie meeliepen in de optocht
)
[b]AirwiN schreef [/b]
als ik het ergens kan vinden mag je het zienquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kijk niet dagelijks naar Brabant TV![]()
![]()
Die moet toch ook werkenquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:36 schreef rival het volgende:
[..]![]()
kan je je vent er niet mee opzadelen?![]()
ik weet natuurlijk nog niet alle details... misschien een buurvrouw die ff op kan passen tot hij terug is van werk?quote:![]()
![]()
Hihi, het is nog steeds chaos op het spoor. Waarom vind ik dat zo leuk... Oh ja, omdat ik er zelf eerst altijd last van had en nu lekker thuis zit terwijl anderen gezeur hebben.
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Brabanders afzeiken terwijl je zelf nog lager op de lijst staatquote:
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:52 schreef Samzz het volgende:
Hihi, het is nog steeds chaos op het spoor). Waarom vind ik dat zo leuk... Oh ja, omdat ik er zelf eerst altijd last van had en nu lekker thuis zit terwijl anderen gezeur hebben.
.
![]()
![]()
![]()
Duitsers staan overal bovenquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Brabanders afzeiken terwijl je zelf nog lager op de lijst staat![]()
![]()
Als je de lijst omdraait ja.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Duitsers staan overal boven![]()
Mja, als het een lijstje is over de beste auto's.... Dan staat Duitsland wel bovenaan....
Beste bier ook.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Broertjes
[b]AirwiN schreef [/b]
goed punt, jammer dat Limboland bij de belgen hoortquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Duitsers staan overal boven![]()
![]()
Geen idee. Mn broertje en zusje zijn al maanden druk met zichzelf vervreemden van de hele familie maar gaan wel staan bitchen als je ze geen aandacht geeft.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Lekker negerenquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Mn broertje en zusje zijn al maanden druk met zichzelf vervreemden van de hele familie maar gaan wel staan bitchen als je ze geen aandacht geeft.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Dat is wel heel vreemdquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Mn broertje en zusje zijn al maanden druk met zichzelf vervreemden van de hele familie maar gaan wel staan bitchen als je ze geen aandacht geeft.![]()
![]()
Het gaat gewoon niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:50 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet natuurlijk nog niet alle details... misschien een buurvrouw die ff op kan passen tot hij terug is van werk?![]()
Herkenbaarquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Mn broertje en zusje zijn al maanden druk met zichzelf vervreemden van de hele familie maar gaan wel staan bitchen als je ze geen aandacht geeft..
Mijn broer weet nu pas de naam van mijn zusjes ongeboren baby en toen riep ie dat ie nooit op de hoogte gehouden word. Ja, ga dan eens langs eikel.
![]()
Gelukkig woon ik wel in reserve-Duitslandquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:59 schreef rival het volgende:
[..]
goed punt, jammer dat Limboland bij de belgen hoort.
ik ben hartstikke blij dat ik een Nederlander ben, een echte Hollander.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik wel in reserve-Duitsland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb het doorquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maakt alleen maar klote dat ik niet kan komen![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:03 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben hartstikke blij dat ik een Nederlander ben, een echte Hollander.PoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ach weet je, ik ben deels Duits en daar ben ik trots op. Net als dat ik er trots op ben deels Nederlands te zijn.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:03 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben hartstikke blij dat ik een Nederlander ben, een echte Hollander.* Ishimaru Polen Meldpunt beltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:59 schreef rival het volgende:
[..]
goed punt, jammer dat Limboland bij de belgen hoort![]()
![]()
Hoeveel Duitsquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pool.
Ach weet je, ik ben deels Duits en daar ben ik trots op. Net als dat ik er trots op ben deels Nederlands te zijn.
![]()
![]()
Een kwart, ongeveer. Beetje lastig te berekenen omdat zowel van mijn vaders kant als mijn moeders kant Duitse mensen bevat (ook Fransen, maar daar spreek ik liever niet overquote:).
Zal ik Guitar Hero meenemen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgende week eigen meet, wordt ook vast gezellig![]()
Hater.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een kwart, ongeveer. Beetje lastig te berekenen omdat zowel van mijn vaders kant als mijn moeders kant Duitse mensen bevat (ook Fransen, maar daar spreek ik liever niet over).
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Aha. Leuk!quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een kwart, ongeveer. Beetje lastig te berekenen omdat zowel van mijn vaders kant als mijn moeders kant Duitse mensen bevat (ook Fransen, maar daar spreek ik liever niet over).
![]()
Fransen![]()
![]()
![]()
Nederlanders zijn gewoon iets slimmere Duitsersquote:
Al twijfel ik daar tegenwoordig steeds meer aan![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nederlanders zijn gewoon iets slimmere Duitsers
Al twijfel ik daar tegenwoordig steeds meer aan.
![]()
Ik ga zo ook maar even halen, kan ik gelijk langs de G&Gquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:15 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Oh thnx voor de tip, ik loop straks langs de Subway.
![]()
Waar blijft mijn uitnodiging?quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgende week eigen meet, wordt ook vast gezellig
Ik heb het drumstel, mic, en 3 gitaren liggenquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:16 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Welke delen?
Ik heb 2 gitaartjes liggen, Kunnen we weer een keertje battlen
En ik maak je toch wel in
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2013 12:18:47 ]![]()
Drumstelquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb het drumstel, mic, en 3 of 4 gitaren liggen![]()
![]()
Ik wens je veel succesquote:![]()
Ik vind dat zo'n kutding
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2013 12:19:11 ]![]()
Top, neem ik alleen mijn harde schrijf mee. Heb daar DLC op staanquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb het drumstel, mic, en 3 of 4 gitaren liggen
En ik maak je toch wel in![]()
Ik heb er nog nooit op gespeeldquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes![]()
Ik vind dat zo'n kutding
. Eens even een paar YT-filmpjes checken
.
![]()
DLC ?quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:19 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Top, neem ik alleen mijn harde schrijf mee. Heb daar DLC op staan![]()
Ben je al gebeld?quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:19 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Top, neem ik alleen mijn harde schrijf mee. Heb daar DLC op staanIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Kan die zomaar aan mijn xbox ?quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:20 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Downloadable Content/uitbreidingen
Ik weet niet eens of ik kan spelen met mijn schouder/arm![]()
![]()
Ja dat kan, tenzij je de zwarte xbox hebt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan die zomaar aan mijn xbox ?
Ik weet niet eens of ik kan spelen met mijn schouder/arm
Minder fappen jijWatsgebeurt?
![]()
Ik zit nog in mn badjas, ik ga zo in tijdnood komen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:20 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Nope, wacht nog 10 minuten en dan ga ik bellenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
zwarte xbox?quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:22 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ja dat kan, tenzij je de zwarte xbox hebt.
Minder fappen jijWatsgebeurt?
Je bedoeld zonder de 360
Ik loop al een tijdje met klachten hoorpezen in de schouderkom zitten klem omdat mijn schouderblad niet mee werkt ofzo.
![]()
Ik ben goed bezig, handdoeken in de wasmachine, otto binnengehaald en de vuilnisbakken geleegd en er nieuwe zakken in gedaan, de toiletten schoongemaakt.
Het is koopavond in DH dus zal wel druk zijn, ik mag blij zijn als ik om 14.00 het centrum uit benquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit nog in mn badjas, ik ga zo in tijdnood komen.![]()
![]()
Ik zit hier ook nog steeds, zoals ik 2 uur geleden onder de douche vandaan kwamquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit nog in mn badjas, ik ga zo in tijdnood komen.
Geen ideequote:Op donderdag 17 januari 2013 12:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar van oorsprong ook vast Germaans?
.
![]()
De zwarte xbox 360 (slim), deze:quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zwarte xbox?
Je bedoeld zonder de 360
Ik loop al een tijdje met klachten hoorpezen in de schouderkom zitten klem omdat mijn schouderblad niet mee werkt ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is klote![]()
Pics please!!quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zit hier ook nog steeds, zoals ik 2 uur geleden onder de douche vandaan kwam
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:26 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
De zwarte xbox 360 (slim), deze:Ik heb de slim nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is kloteWie blijven er allemaal tot zaterdag?quote:![]()
Mooi, dan past mijn harde schijf erop.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb de slim niet
[..]
Wie blijven er allemaal tot zaterdag?![]()
Ik waarschijnlijkquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:27 schreef LovelyLady het volgende:
Wie blijven er allemaal tot zaterdag?.
![]()
Present.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wie blijven er allemaal tot zaterdag?![]()
Ohjaquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:28 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Mooi, dan past mijn harde schijf erop.
Zeg dat dat gelijkquote:Hmhmquote:![]()
C_A wilde ook komen als ze zich weer beter voelde geloof ik. Verder weet ik het niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja
Zeg dat dat gelijk
[..]
[..]
Hmhm![]()
Ik heb de hele dag nog geen storingen gezien bij NS, maar ik kom toch voor de zekerheid een half uur eerder.quote:![]()
Nog 2,5 uur, dan spring in in de auto om met een omweggetje naar Gorinchem te sjezen
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Ja, ik had daar al rekening mee gehouden.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag nog geen storingen gezien bij NS, maar ik kom toch voor de zekerheid een half uur eerder.
Ik ben me nu maar aan het aankleden, omdat de tijd me aanstaart
Doe dat maar, als je de tweets leest wordt je namelijk een stuk minder vrolijkquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag nog geen storingen gezien bij NS, maar ik kom toch voor de zekerheid een half uur eerder..
De NS probeert het stil te houdenquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe dat maar, als je de tweets leest wordt je namelijk een stuk minder vrolijk.
minstens zo gezellig tochquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgende week eigen meet, wordt ook vast gezellig![]()
![]()
Nou, ik geloof wel dat er geen storingen zijn, maar dat betekent natuurlijk nog niet dat alles op rolletjes looptquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De NS probeert het stil te houden.
Waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij vanavond wel naar Huppel?![]()
![]()
Ja, als je nog boodschappen moet doen is dat wel slimquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik had daar al rekening mee gehouden.
Ik ben me nu maar aan het aankleden, omdat de tijd me aanstaart.
Heb jij B_G z'n nummer?Okéquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe dat maar, als je de tweets leest wordt je namelijk een stuk minder vrolijk.
![]()
![]()
Ik las o.a. drie keer naar een verschillende trein worden gestuurd en de vorige trein zien vertrekken, vertragingen en treinen die niet komen en falende omroepberichtenquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, als je nog boodschappen moet doen is dat wel slim.
Heb jij B_G z'n nummer?
[..]
Oké.
En wat is jouw geldig excuus? Je cactusplant kan niet alleen zijn?quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2013 12:42:05 ]![]()
Hey waar blijft de uitnodiging van je meetquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En wat is jouw geldig excuus? Je cactusplant kan niet alleen zijn?
Jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, als je nog boodschappen moet doen is dat wel slim.
Heb jij B_G z'n nummer?
Oh godquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik las o.a. drie keer naar een verschillende trein worden gestuurd en de vorige trein zien vertrekken, vertragingen en treinen die niet komen en falende omroepberichten.
. Gelukkig hoef ik maar tot Amersfoort
![]()
![]()
Als de treinen rijden, wat ze normaal gewoon doen, is het echt ideaal vind ikquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:42 schreef Spezza19 het volgende:
En dan zijn er mensen die het OV boven de auto prefereren.
Jij komt nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En wat is jouw geldig excuus? Je cactusplant kan niet alleen zijn?
en mijn Cactus heeft minder aandacht nodig dan mijn Bonzai hoor![]()
![]()
Niet met dit weer natuurlijk.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:42 schreef Spezza19 het volgende:
En dan zijn er mensen die het OV boven de auto prefererenOké, mooiquote:![]()
![]()
Wij kennen het woord wees niet hier.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:12 schreef Vinniiee het volgende:
En het is "Wees er maar trots op.".![]()
Wat dacht je van niet?quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hey waar blijft de uitnodiging van je meet![]()
Als je de miniboompjes bedoelt, dan is het Bonsaiquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:45 schreef rival het volgende:
[..]
Jij komt niet
en mijn Cactus heeft minder aandacht nodig dan mijn Bonzai hoor.
daar ben je mooi klaar meequote:Op donderdag 17 januari 2013 12:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
Verwarmingsketel is volgens mij kapot
Al drie keer storing in 10 minutenmisschien ff ontluchten?
![]()
is dat zo? Ik vind bonzai veel leuker staanquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je de miniboompjes bedoelt, dan is het Bonsai.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wij kennen het woord wees niet hier.Da's kutquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
Verwarmingsketel is volgens mij kapot
Al drie keer storing in 10 minuten![]()
![]()
Ik wil best gaan. Rij jij? Moet wel dan weer terug zijn vanavond/vannacht.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:45 schreef rival het volgende:
[..]
Jij komt niet
en mijn Cactus heeft minder aandacht nodig dan mijn Bonzai hoor![]()
Hoe dat dan?quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:47 schreef rival het volgende:
[..]
daar ben je mooi klaar meemisschien ff ontluchten?
Maar wij hadden die storing voor twee jaar terug ook al. Toen ook megaveel gezeik mee gehad. Duurde wel twee weken voor alles weer normaal werkte zonder storingen..
Ketel zal er nu dus wel uitvliegen![]()
![]()
Kan wel janken !!
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja doenquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil best gaan. Rij jij? Moet wel dan weer terug zijn vanavond/vannacht.
[b]AirwiN schreef [/b]
serieus? is op zich wel een optiequote:Op donderdag 17 januari 2013 12:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil best gaan. Rij jij? Moet wel dan weer terug zijn vanavond/vannacht.![]()
![]()
De situatie om mn broertje is aan het escalerenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat denk jequote:Op donderdag 17 januari 2013 12:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wat nou![]()
Ja, vond het al erg koud onder.
edit: kut, beneden![]()
![]()
Koude kut ja?quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wat nou![]()
Ja, vond het al erg koud onder.
edit: kut, benedenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ah, kakquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De situatie om mn broertje is aan het escaleren![]()
Wish I could help
Ik ga even tequila halen voor vanavond enzo
quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De situatie om mn broertje is aan het escaleren![]()
![]()
Ik heb een hele lading klaar staan, likeurtjes, whiskey, wijn,quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga even tequila halen voor vanavond enzo![]()
![]()
Ik gooi het even hier neer anders blijf ik ermee zitten en ik wil een leuke meetquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, kak![]()
Wish I could help![]()
In april is mijn stiefvader overleden. Sindsdien zijn mn zusje en broertje heel erg naar elkaar gegroeid. Ze sluiten iedereen buiten, ook onze moeder.
Broertje heeft wel eens uitspraken op FB zoals "van je familie moet je het hebben" enz.
Gisteren was ik daar klaar mee.
As wij mn zusje appen reageert ze niet terug, dat doet ze alleen bij Marokkanen blijkbaar. Mn broertje komt alleen langs als ie peuken of drank of een lift nodig heeft. Constant bieden we aan om ze te helpen ook financieel maar we mogen ze niet helpen om vervolgens op FB te lezen dat ze al 3 dagen zonder eten zitten en dat niemand ze helpt bijvoorbeeld.
Enfin net heel gesprek gehad met mn broertje op de whatsapp waarbij ik gewoon heb gezegd dat ze eens in de spiegel moeten gaan kijken en moeten stoppen met bitchen over alles.
Zit ik net met mn ma aan de foon, krijgt die een app van mn zusje dat ze even alle contact verbreekt met mn moeder omdat ik dat tegen mn broertje had gezegd.
Dus nu is mn ma ook boos op mij.
Bah familie![]()
Zo opgelucht, nu dweilen
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als uk morgen. Maar de kinderen naar school kan brengen![]()
Dat kan![]()
![]()
Tot vanavond
[b]AirwiN schreef [/b]
Whahahaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb spontaan zin om ieders libido voor de komende drie weken rigoureus om zeep te helpen.
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.![]()
She's sexy and she knows it!!quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:58 schreef GauloisesB. het volgende:
Ik heb spontaan zin om ieders libido voor de komende drie weken rigoureus om zeep te helpen.
[ afbeelding ]If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben de laatste dagen zo geil dat zelfs dat niet helpt om eraf te komenquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:58 schreef GauloisesB. het volgende:
[ afbeelding ].
Doet me denken aan monica als ze die fatsuit draagt en los gaat. Maar dit is wel verontrustend en goor.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:58 schreef GauloisesB. het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Nou ja zeg. Doe anders gewoon even normaalquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik gooi het even hier neer anders blijf ik ermee zitten en ik wil een leuke meet![]()
In april is mijn stiefvader overleden. Sindsdien zijn mn zusje en broertje heel erg naar elkaar gegroeid. Ze sluiten iedereen buiten, ook onze moeder.
Broertje heeft wel eens uitspraken op FB zoals "van je familie moet je het hebben" enz.
As wij mn zusje appen reageert ze niet terug, dat doet ze alleen bij Marokkanen blijkbaar. Mn broertje komt alleen langs als ie peuken of drank of een lift nodig heeft. Constant bieden we aan om ze te helpen ook financieel maar we mogen ze niet helpen om vervolgens op FB te lezen dat ze al 3 dagen zonder eten zitten en dat niemand ze helpt bijvoorbeeld.
Enfin net heel gesprek gehad met mn broertje op de whatsapp waarbij ik gewoon heb gezegd dat ze eens in de spiegel moeten gaan kijken en moeten stoppen met bitchen over alles.
Zit ik net met mn ma aan de foon, krijgt die een app van mn zusje dat ze even alle contact verbreekt met mn moeder omdat ik dat tegen mn broertje had gezegd.
Bah familie![]()
Zo opgelucht, nu dweilen![]()
![]()
![]()
Raar volkquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik gooi het even hier neer anders blijf ik ermee zitten en ik wil een leuke meet![]()
Bah familie![]()
Zo opgelucht, nu dweilen![]()
![]()
BEL DE KRANT!
Ik had alleen een t-shirt aan toen ik naar buiten ging (jaja, ook jas en een broek, maar geen trui). En ik had het niet eens koud
Sterkter nog, ik heb het zo warm dat ik het raam maar even open heb gezet![]()
![]()
Als het de laatste vrouw op aarde was, zou ik switchen van geaardheidquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
She's sexy and she knows it!!Gelukkig heb je een meet vanavondquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben de laatste dagen zo geil dat zelfs dat niet helpt om eraf te komen.
Weerzinwekkend.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:59 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Doet me denken aan monica als ze die fatsuit draagt en los gaat. Maar dit is wel verontrustend en goor.
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.![]()
Altijd leuk hoge koorts.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:04 schreef Vinniiee het volgende:
BEL DE KRANT!
Ik had alleen een t-shirt aan toen ik naar buiten ging (jaja, ook jas en een broek, maar geen trui). En ik had het niet eens koud
Sterkter nog, ik heb het zo warm dat ik het raam maar even open heb gezet![]()
Ik heb geen meet vanavond.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:04 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Als het de laatste vrouw op aarde was, zou ik switchen van geaardheid
[..]
Gelukkig heb je een meet vanavond“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Samzz komt niet hoorquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:04 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Als het de laatste vrouw op aarde was, zou ik switchen van geaardheid
[..]
Gelukkig heb je een meet vanavond
[..]
Weerzinwekkend.Ik heb geen koorts, ik voel me verder primaquote:![]()
![]()
Het vriest. Als jij in je shirt naar buiten gaat en het warm hebt is er iets niet goed.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Samzz komt niet hoor
[..]
Ik heb geen koorts, ik voel me verder prima![]()
+1quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben de laatste dagen zo geil dat zelfs dat niet helpt om eraf te komen.
![]()
![]()
Met jas, natuurlijk.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:07 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Het vriest. Als jij in je shirt naar buiten gaat en het warm hebt is er iets niet goed.![]()
Nee. Ik heb ook nooit indicatie gegeven dat ik wel zou komen, dus ik weet niet waarom je nu aan het sippen bentquote:.
Hoe laat pikt Rival je op?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nouja het was een leuke verrassing geweestquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik heb ook nooit indicatie gegeven dat ik wel zou komen, dus ik weet niet waarom je nu aan het sippen bent.
![]()
![]()
Ik heb net even snel zonder jas de otto binnen gezet, nou ik had het echt wel koud op den duur.
Jawel, normaal heb ik het altijd koudquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:08 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Oh dan is het niet boeiend. Ik draag in de winter nooit meer dan shirt+jas..
![]()
Je was niet serieusquote:![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
App hem danquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Semi... ik weet verder nog niks he?![]()
En overleg met J. enzo is ook prettig
[b]AirwiN schreef [/b]
Komt Cry hier nooit meer?quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En overleg met J. enzo is ook prettig![]()
Gewoon komenquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En overleg met J. enzo is ook prettig![]()
![]()
Keek ff op je fobo, is homeland de moeite waard?quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:12 schreef Vinniiee het volgende:
Omnomnom, Subway broodje
Whiskey is ook al binnen![]()
Ik moet nog steeds naar de winkelquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:12 schreef Vinniiee het volgende:
Omnomnom, Subway broodje
Whiskey is ook al binnen
[b]AirwiN schreef [/b]
Zeker wetenquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:13 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Keek ff op je fobo, is homeland de moeite waard?![]()
![]()
JA!!quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:13 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Keek ff op je fobo, is homeland de moeite waard?
[b]AirwiN schreef [/b]
Is Viro al onderweg?quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds naar de winkel![]()
![]()
Geen ideequote:![]()
Ik ga maar even snel wat doen hier
[b]AirwiN schreef [/b]
Wel verdacht stil van zijn kant hierquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Ik ga maar even snel wat doen hier
Haha, succes![]()
![]()
Verhaal spreekt me niet zo aan eigenlijk. Oorlog etc. Maja is wel bekroond tot beste nieuwe serie.quote:![]()
Heel weinig oorlog in de serie hoorquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:16 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Verhaal spreekt me niet zo aan eigenlijk. Oorlog etc. Maja is wel bekroond tot beste nieuwe serie.
[b]AirwiN schreef [/b]
Kijk 2 afleveringen en oordeel dan nog eensquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:16 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Verhaal spreekt me niet zo aan eigenlijk. Oorlog etc. Maja is wel bekroond tot beste nieuwe serie.![]()
![]()
Die doet werken tussen het FOK!ken door hequote:Op donderdag 17 januari 2013 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
Rival reageert ook verder niet meer ofzo
[b]AirwiN schreef [/b]
Klinkt als mijn vorige baanquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die doet werken tussen het FOK!ken door he![]()
![]()
Tot vanavondquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:16 schreef Faxie het volgende:
Brood smeren en naar het werk, tot 6 uur
[b]AirwiN schreef [/b]
Even soppenquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik bevries. Ik ga weer in bed liggen..![]()
![]()
Vanavond hou ik je warm schatjequote:Op donderdag 17 januari 2013 13:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik bevries. Ik ga weer in bed liggen...
![]()
Pik dan ook meteen Foto opquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:17 schreef muhahaha het volgende:
Samzz wilde wel komen, mits ik even 500 kilometer omrij.
[b]AirwiN schreef [/b]
Snap ikquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die doet werken tussen het FOK!ken door he
Het ligt dan nu aan rival of ik ga of niet![]()
Nee, hoor.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:17 schreef muhahaha het volgende:
Samzz wilde wel komen, mits ik even 500 kilometer omrij.
Hij leest dit vast welquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Snap ik
Het ligt dan nu aan rival of ik ga of niet
[b]AirwiN schreef [/b]
Hardstikke leuk toch, kan ik LoLa ook wel eventjes oppikkenquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Gewoon rondje Nederland.
Verwachtte aankomsttijd huppel: 2 uur snachts.
![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hardstikke leuk toch, kan ik LoLa ook wel eventjes oppikken.
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
Zo lang kunnen wij niet zonder sangriaquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:20 schreef muhahaha het volgende:
+/- 572 kilometer en 5,5 uur reistijd excl files of sneeuw.
![]()
![]()
Hier sneeuwt hetquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:20 schreef muhahaha het volgende:
+/- 572 kilometer en 5,5 uur reistijd excl files of sneeuw.
![]()
![]()
En het is hartstikke
[b]AirwiN schreef [/b]
Of onder het deken te kruipenquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel meer reden om naar de meet te gaan!
![]()
![]()
![]()
quote:Ik ben nu in DH centrum, ben met veel geluk om 14.00 weer thuis. Dan is het tank vol gooien en richting hups rijdenquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Ik ga maar even snel wat doen hier![]()
Denken dat er iets overblijft eer ik bij je benquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo lang kunnen wij niet zonder sangria.
Lekker lekker rijdenquote:. En zaterdag hetzelfde rondje terug
.
Ow manquote:.
![]()
Oke, jij komt dus niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Of onder het deken te kruipen![]()
![]()
Zaterdag kunnen we ook wel met de trein terugquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Denken dat er iets overblijft eer ik bij je ben.
[..]
Lekker lekker rijden. En zaterdag hetzelfde rondje terug
.
[..]
Ow man.
![]()
![]()
Ik vrees dat je de lul bent en mij gewoon mag helpen hoorquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:21 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
[..]
Ik ben nu in DH centrum, ben met veel geluk om 14.00 weer thuis. Dan is het tank vol gooien en richting hups rijden
[b]AirwiN schreef [/b]
Ergens tussen 3 en 9quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hoe laat zijn de meeste daar?
[b]AirwiN schreef [/b]
Vanavondquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hoe laat zijn de meeste daar?![]()
![]()
Ik moet langs Delft en Rdam he, staat altijd vast daar.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vrees dat je de lul bent en mij gewoon mag helpen hoor![]()
Uurtje of 5? Dan zijn TGND, B_G, Viro en ik er denk ik.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hoe laat zijn de meeste daar?![]()
Ik haat prijsstickers die er maar half afwillen en vervolgens per kleine millimeter
Zo irritant is dat jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik haat prijsstickers die er maar half afwillen en vervolgens per kleine millimeter![]()
![]()
Irritant jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik haat prijsstickers die er maar half afwillen en vervolgens per kleine millimeter
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Foto, als je om 6 uur in Den Bosch bent kun je de rest meerijden.
Muziekje aan alles. Handen aan het stuur
.
![]()
Nog 1,5 uur...
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Dan ben ik er al bijnaquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:28 schreef muhahaha het volgende:
Foto, als je om 6 uur in Den Bosch bent kun je de rest meerijden.
Muziekje aan alles. Handen aan het stuur
.
![]()
![]()
FFFFFFUUUUUUUU tram kan niet verder rijden vanwege een storing. Nu weer een half uur wachten op de volgende tram![]()
![]()
Ik sta echt te stuiteren hier. Heb zin in vanmiddag!!!!
Godverdomme, ik schrik me helemaal de tering van een stuk ijs dat vanaf m'n raam naar beneden tieft.
Moet ik nog iets meenemen (wodka oid)?Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Je moet voor je eigen drank zorgenquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:30 schreef Blind_Guardian het volgende:
Moet ik nog iets meenemen (wodka oid)?![]()
![]()
BYOB!!quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:30 schreef Blind_Guardian het volgende:
Moet ik nog iets meenemen (wodka oid)?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: