SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes en orgie meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er mag op 1 laptop gefokt worden, de rest blijft UIT. HEB JE ME GEHOORD?
VOOR ELKE FOK POST AT JE EEN GLAS SANGRIA!!!!SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Gelukkig staan jullie allemaal te springen om naar de meet te komenAAAAAAAAAAAA ZO VROEG ALquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:15 schreef Ishimaru het volgende:
[..]verwacht rond 12.00 een telefoontje
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik werd ermee wakker, omdat ik droomde dat ik onder de gekleurde polkadots zat en ene gekleurde afro op had.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:25 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Nu zit dat weer in me hoofdWhat you forget, you are gonna repeat.
Ik wil ook springenquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Gelukkig staan jullie allemaal te springen om naar de meet te komen
[..]
AAAAAAAAAAAA ZO VROEG AL![]()
![]()
De meet wel!quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAA ZO VROEG AL
Alleen de voorbereidingen..
What you forget, you are gonna repeat.
Ik lees alleen maar "geen zin"quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Hahaha, wel een leuk carnavals kostuumquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik werd ermee wakker, omdat ik droomde dat ik onder de gekleurde polkadots zat en ene gekleurde afro op had.![]()
![]()
Oh, ok, gelukkig!! Ik schrok alquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De meet wel!
Alleen de voorbereidingen..
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoe kunnen ze nou geen zin hebben. Zeker nog nooit een huppelmeet meegemaaktquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lees alleen maar "geen zin"
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2013 11:27:58 ]![]()
Ik moet naar Den haag centrum he, daar ligt nog heul veel sneeuw. Deed er gisteren 1,5 uur over om van uit DH centrum te komenquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAA ZO VROEG AL![]()
![]()
Jaaquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:26 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hahaha, wel een leuk carnavals kostuumIk ga gewoon als Marty!!
De afro heb ik al, alleen nog even in verschillende kleuren spuiten. En dan allemaal polkadots overal
Ik nog nooit neequote:Op donderdag 17 januari 2013 11:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze nou geen zin hebben. Zeker nog nooit een huppelmeet meegemaakt![]()
![]()
Dan moet je wel het dansje onder de knie hebben natuurlijkquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
JaaIk ga gewoon als Marty!!
De afro heb ik al, alleen nog even in verschillende kleuren spuiten. En dan allemaal polkadots overal
![]()
Doe datquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:28 schreef Vinniiee het volgende:
Toch maar mezelf naar de douche slepen![]()
![]()
Om te douchen ja, en door de kou te moeten. Maar wel super veel zin in de meet!quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lees alleen maar "geen zin"![]()
![]()
Duidelijk niet neequote:Op donderdag 17 januari 2013 11:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze nou geen zin hebben. Zeker nog nooit een huppelmeet meegemaakt
[b]AirwiN schreef [/b]
Echt hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Je mist er niks aanquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Haal jij haar kids om 3 uur uit school? Zorg je voor eten voor J.? Breng jij de kids morgenochtend naar school? Enz enz enz!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Niksquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan huppelmeets?
[b]AirwiN schreef [/b]
Waarom zetten mensen een kwartier geleden een advertentie online op marktplaats voor een kitten, en als je het nummer belt neemt er niemand op.
Gisteren had ik er eentje die zei van "je kunt de kat in Londen ophalen, maar als dat te ver is sturen we hebben gewoon naar je op. en haal je hem op het vliegveld."
Ja natuurlijk betaal ik even 200 euro vooraf voor een kitten die ik nooit heb gezien die jullie even naar me toe sturen.![]()
Heb ik al, min of meerquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:29 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dan moet je wel het dansje onder de knie hebben natuurlijk
Te ergquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:32 schreef Myraela het volgende:
Waarom zetten mensen een kwartier geleden een advertentie online op marktplaats voor een kitten, en als je het nummer belt neemt er niemand op.
Gisteren had ik er eentje die zei van "je kunt de kat in Londen ophalen, maar als dat te ver is sturen we hebben gewoon naar je op. en haal je hem op het vliegveld."
Ja natuurlijk betaal ik even 200 euro vooraf voor een kitten die ik nooit heb gezien die jullie even naar me toe sturen.
[b]AirwiN schreef [/b]
bemoei je met je eigen gesprekkenquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Haal jij haar kids om 3 uur uit school? Zorg je voor eten voor J.? Breng jij de kids morgenochtend naar school? Enz enz enz!![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:32 schreef Myraela het volgende:
Ja natuurlijk betaal ik even 200 euro vooraf voor een kitten die ik nooit heb gezien die jullie even naar me toe sturen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Als ik een oplossing zie zodat LoLa erbij kan zijn dan bemoei ik mij ermee jaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Doen we die bij Fotoquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:34 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha, tijd voor een carnavals meet in 2013 dus.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zou niet weten wat. Het is gewoon altijd 1 groot zuipfestijnquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:34 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha, tijd voor een carnavals meet in 2013 dus.
Ga ik wel als Evaquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:35 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
En dan een kostuum wedstrijd
[b]AirwiN schreef [/b]
hier scoor je punten meequote:Op donderdag 17 januari 2013 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
ja wat? je gaat zeker weer je kinderen als excuus gebruiken?![]()
![]()
i'm so inquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:35 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
En dan een kostuum wedstrijd![]()
![]()
Dat kan het al episch maken!quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat. Het is gewoon altijd 1 groot zuipfestijn![]()
Money?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: