Slaap lekkerquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:34 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
Super![]()
![]()
Vinden je ouders het niet erg dat je blowt?quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jawel met de deur open in de deurpost
quote:
Je moet er maar zin in hebbenquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jawel met de deur open in de deurpost
Weet ik niet eensquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vinden je ouders het niet erg dat je blowt?
Weten hun het wel?quote:
Durf je niet meer zonder Stuartquote:
zijquote:
Ja en nee,quote:
Nee ik moet van hem mijn laptop weg doenquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Durf je niet meer zonder Stuart![]()
Slaap lekker
Slaap lekkerquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:37 schreef Angel-Joy het volgende:
Slaap lekker schatjes, wou jullie nog ff gedag zeggen.
Nou, ook weer lekker gezelligquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:37 schreef Angel-Joy het volgende:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:37 schreef Angel-Joy het volgende:
Hebben ze zelf opgerookt zekerquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja en nee,![]()
Me tipboekje en lang vloei ligt gewoon bij de pc, en ook 1 keer joint laten liggen en de volgende ochtend was die opeens spoorloos verdwenen en niemand die wat zei
Haha, denk dat men pa helemaal gek zou worden als ik regelmatig zou blowenquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:38 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
hahaha, nee denk het niet ze roken alleen shaq
Mwah, mijn ouders zijn nooit moeilijk..quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha, denk dat men pa helemaal gek zou worden als ik regelmatig zou blowen
Had dan weg gebleven in plaats van posten en weer weggaan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
JIJ OOK SLAAP LEKKER.
Ja dankjewel pap.
handzeep stinkt nooitquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mwah, mijn ouders zijn nooit moeilijk..
En handzeep met tea tree oil stinkt echt
Je zal je bovenlip wel ruikenquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nou deze echt wel hoor, heel apart chemisch geurtje ofzo
Sorry hoor, dacht even beleefd te zijn om gedag te zeggen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Had dan weg gebleven in plaats van posten en weer weggaan.
nou slaapse
En ik zeg lief gedag en ik word weer genegeerd.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry hoor, dacht even beleefd te zijn om gedag te zeggen.
Laat ook maar, je houdt niet van me als jouw dochter
Van iemand houden is voor mietjesquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry hoor, dacht even beleefd te zijn om gedag te zeggen.
Laat ook maar, je houdt niet van me als jouw dochter
Je moederquote:
Maar ik ben jouw dochter verdommequote:Op donderdag 17 januari 2013 00:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Van iemand houden is voor mietjes
quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik ben jouw dochter verdomme![]()
quote:
Ik heb helemeaal geen vader..quote:
Jij kan het gewoon niet loslaten hequote:
En natuurlijk nog even voordat je jouw ogen dicht doet de usual lurks doen om te zien of er ook iemand op je post heeft gereageerdquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En natuurlijk nog even voordat je jouw ogen dicht doet de usual lurks doen om te zien of er ook iemand op je post heeft gereageerd
Het houdt niet op, niet vanzelf..quote:
k bbyquote:
Je reageert hier vast ook nog wel opquote:
Niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je reageert hier vast ook nog wel op
Nee serieus wacht ffquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:50 schreef Angel-Joy het volgende:
Godver, nu ga ik echt echt echt.
Doei.
danquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Een sukkel zijn is nog steeds niet erger als een sukkelin ha!
van AJ?quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Naja, nu gaan we het over cup maten hebben..
[ququote:Op donderdag 17 januari 2013 00:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
JIJ OOK SLAAP LEKKER.
Ja dankjewel pap.
otequote:
][iquote:
mg]http://i.fokzine.net/p/17s.gif[/img] Op donderdag 17 januari 2013 00:37 schreef Angel-Joy het volgende:quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:50 schreef Angel-Joy het volgende:
Godver, nu ga ik echt echt echt.
Doei.
quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:52 schreef Angel-Joy het volgende:
Sukkelin is geen woord.
Just saying.
Doei.
En dat in combinatie met cupmaten? Dientje dientje..quote:
Ja, doet me denken aan mijn eerste bezoek bij de liveraquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat in combinatie met cupmaten? Dientje dientje..
Vertelquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, doet me denken aan mijn eerste bezoek bij de livera
Over voortijdige zaadlozingen gesprokenquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ging naar de livera en ik kwam.. xD
HUnkemuller wat is dat?quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Over voortijdige zaadlozingen gesprokenMaar oke je was vast een jaar of 11 dus ik kan het je niet kwalijk nemen
![]()
LiveraJe had je al helemaal in het paradijs gewaand als je de Hunkemöller was binnen gelopen
Dat is volgens mij allemaal wel ietsjes eleganter en chiquer dan een livera qua ondergoedquote:
Maar ff pakje condooms kopen en daarheen gaan danquote:Op donderdag 17 januari 2013 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is volgens mij allemaal wel ietsjes eleganter en chiquer dan een livera qua ondergoed
Volg je gewoon stiekem een dame het pashokje in. merkt ze toch niet, jouw gewiekste maniertjes.quote:Op donderdag 17 januari 2013 01:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar ff pakje condooms kopen en daarheen gaan dan
Nee, ik ben als een slang in het grassssssquote:Op donderdag 17 januari 2013 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volg je gewoon stiekem een dame het pashokje in. merkt ze toch niet, jouw gewiekste maniertjes.
Dan moet m'n mentor eerst goedkeuring geven om een hele dag vrij te zijn voor de tandarts. Gare school.quote:
meld je gewoon ziekquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:33 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dan moet m'n mentor eerst goedkeuring geven om een hele dag vrij te zijn voor de tandarts. Gare school.
Tja aan de andere kant is het een niet te missen praktijkles..quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
voor 2,5 uur naar school is echt nutteloos
ach so, ja dan zou ik maar wel gaan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:40 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Tja aan de andere kant is het een niet te missen praktijkles..
als ik niet zo erg zou achterlopen als ik praktijk zou missen zou ik ook thuis blijvenquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:40 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Tja aan de andere kant is het een niet te missen praktijkles..
Hmm ja en volgensmij krijgen we een nieuwe techniek.quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:46 schreef lientj33 het volgende:
[..]
als ik niet zo erg zou achterlopen als ik praktijk zou missen zou ik ook thuis blijven
*start auto..quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:03 schreef Taexon het volgende:
Iemand breng me een tosti ijzer op het werk
ik wil tosti's bouwen
Warm zat voor de scooterquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
*start auto..
Oh grapje er is geen auto meer
Tosti's... Bouwen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:03 schreef Taexon het volgende:
Iemand breng me een tosti ijzer op het werk
ik wil tosti's bouwen
Gelijk heb jequote:Op donderdag 17 januari 2013 10:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha grapjas, naar Amsterdam vind ik al te lang en dat is 15 km
Klinkt goedquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:50 schreef Rockiejj het volgende:
Zometeen eerste mix op YouTube zetten
Was even een test voor mn nieuwe controller, maar volgens mij is tie wel nice!quote:
School, tentamens etc. etc.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:51 schreef Stuart het volgende:
Stil hier trouwens overdag zeg. Mis gelukkig niet zoveel dus eigenlijk
Ben wel benieuwd. Hoor en/of zie het vast vanavond welquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:51 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Was even een test voor mn nieuwe controller, maar volgens mij is tie wel nice!
Ja ja ja, fair enough. Ik moet ook weer iets gaan doenquote:
Had nu eigenlijk in de bus moeten zitten, maar neem de trein van 12:18 welquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd. Hoor en/of zie het vast vanavond wel
mensen hebben een leven overdagquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:51 schreef Stuart het volgende:
Stil hier trouwens overdag zeg. Mis gelukkig niet zoveel dus eigenlijk
doei stuquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:52 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat weer iets doen. Ciao mensen![]()
Sorry, daar moet ik ook iets mee gaan doen nuquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mensen hebben een leven overdag
Lateeeer!quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:52 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat weer iets doen. Ciao mensen![]()
Doe nog eens dan..quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
deze video wordt verwerkt
Denk dat het aan de app ligt, hij blijft het doorgeven, kijk vanavond wel op de computer, was benieuwdquote:
Dan moet je indd effe op de pc kijken of straks nog een keer proberen!quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Denk dat het aan de app ligt, hij blijft het doorgeven, kijk vanavond wel op de computer, was benieuwd
nicee!!quote:
gadverquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:21 schreef Taexon het volgende:
Toen liep er iemand in het magazijn te roepen dat die je saus lekker vind...
Volgende keer wilt die weer mijn saus over zijn turkse pizza
Vieze mensen zijn vies
Jouw "saus" ?quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:21 schreef Taexon het volgende:
Toen liep er iemand in het magazijn te roepen dat die je saus lekker vind...
Volgende keer wilt die weer mijn saus over zijn turkse pizza
Vieze mensen zijn vies
prima, voor 1 uurtje naar het Amstelpark gegaanquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:44 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja hoor, ga zo maar eens naar huismorgen laatste stagedag
hoest met jou?
Nicequote:Op donderdag 17 januari 2013 16:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
prima, voor 1 uurtje naar het Amstelpark gegaanwas opzich wel tof op de kabelbaan enzo
Morgen een dagje van half 9 tot 12 en dan eindelijk weekend
Ben jij dan helemaal klaar met stage of moet je weer een andere stageplek zoeken?
ah chillquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja dan ben ik helemaal klaar met stage. Daarna 2 weken vrij en daarna weer 5 dagen/week naar school
Pas volgend jaar moet ik weer een stageplek zoeken.
hahaquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jrry van tom en jerry hahaha lol
Middag
ja zovaakquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:08 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
Heb je weleens iets meegemaakt dat emotioneel zoveel pijn doet dat je het gewoon op je borst voelt?
Zaterdag kabelbaanquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
prima, voor 1 uurtje naar het Amstelpark gegaanwas opzich wel tof op de kabelbaan enzo
Morgen een dagje van half 9 tot 12 en dan eindelijk weekend
Ben jij dan helemaal klaar met stage of moet je weer een andere stageplek zoeken?
Jup.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:08 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
Heb je weleens iets meegemaakt dat emotioneel zoveel pijn doet dat je het gewoon op je borst voelt?
Ik ookquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:23 schreef Ga.aguyim het volgende:
Hoi stinkende pubers, ik verveel me.
Ik zou het doen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:26 schreef supersof het volgende:
Straks oppassen maar geen internet. Zou ik de code vragen?
heeeuj mag ik de code van jullie internetquote:
Jaa okee ik vraag het wel gewoonquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:32 schreef Rockiejj het volgende:
Joh, misschien een rare vraag, maar mijn internet is bijna op, zou ik misschien even op jullie WiFi mogen?
Zo kan het wel toch?quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaa okee ik vraag het wel gewoon
Ja alleen doe ik het niet op mijn mobielquote:
Ahjoh, gewoon vragen!quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja alleen doe ik het niet op mijn mobiel
je past toch op hun kleine, zullen ze heus niet erg vindenquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja alleen doe ik het niet op mijn mobiel
quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:41 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ahjoh, gewoon vragen!
Ik heb het ook gevraagd, en toen zeiden ze; Ja tuurlijk!
okee ik ga het gewoon vragen jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je past toch op hun kleine, zullen ze heus niet erg vinden
ja precies, van tv kijken word je ook gaarquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:45 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
okee ik ga het gewoon vragen jaals de kinderen op bed liggen is het anders zo saai
Nee, jij?quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:54 schreef JRRY het volgende:
Hoi alllemaal![]()
Iedereen een keitoffe dag gehad?
ik welquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:54 schreef JRRY het volgende:
Hoi alllemaal![]()
Iedereen een keitoffe dag gehad?
Cordon Bleu met spinazie en aardappelpurree. En jij?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ok mooi man, wat had jij?
ik krijg zo salade met aardappels en nog iets ofzo maar wat weet ik nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Cordon Bleu met spinazie en aardappelpurree. En jij?
Ook lekkerquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik krijg zo salade met aardappels en nog iets ofzo maar wat weet ik niet
een leven? Wat is dat?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee mensen hebben een leven
Welk vak?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:38 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ben aan het leren, concentratie van een pinda(hahahaha xD)
kutzooi.
iedereen die ik ken heeft dat morgen jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maatschappelijke wetenschappen
Ik ben AJ en ik ben boos
Klinkt niet goed datquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat enge ding wat je doet naast FOK! Soms dan
Heb medelijden met mijquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:42 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
iedereen die ik ken heeft dat morgen ja![]()
dat vak niet hebben![]()
![]()
Ik heb morgen Engelspresentaties
![]()
heb ikquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heb medelijden met mij
Engels is makkelijk, ja toch.
Ik wil nu heel graag iets slaan
Hoezo, nerveus?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
heb ik
Klopt. Maar presenteren niet![]()
![]()
Sla me nietSLA ME NIET
Jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoezo, nerveus?
Nee, jij niet. Maar wel iemand anders hier op FOK!
Word je dan rood of ga je ook stotteren?quote:
nee dat niet gelukkigquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Word je dan rood of ga je ook stotteren?
Maakt niks uit, ik ga vanaf nu ook zoveel mogelijk over diegene lullen.
??quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Word je dan rood of ga je ook stotteren?
Maakt niks uit, ik ga vanaf nu ook zoveel mogelijk over diegene lullen.
Maarja, nerveus zijn is logisch toch, komt goedquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:52 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
nee dat niet gelukkigvroeger wel
![]()
![]()
aww
uhuquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maarja, nerveus zijn is logisch toch, komt goed
Ik vind presentaties juist leuk(jaja aandachtshoer en alles)
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Diegene met een voetfetisj.
Altijd aan mijn voeten likkend vroeger, jwz.
Tenzij heppie jou aandacht geeft, ja toch.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:54 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
uhu![]()
![]()
ik heb juist een hekel aan aandacht
lult ie weer over je ja?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Diegene met een voetfetisj.
Altijd aan mijn voeten likkend vroeger, jwz.
ja nouquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tenzij heppie jou aandacht geeft, ja toch.
Jij stiekem aandachtshoertje van heppie
Jep, meneer heeft zelfs een kloon gemaakt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
lult ie weer over je ja?
jezus wat een kleuterquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jep, meneer heeft zelfs een kloon gemaakt.
Zo kinderachtig
Dan ga ik nu ook wel alles doorlullen
Maakt niks uit, alle mensen die ervan af weten lachen me uitquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:56 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik moet er nog steeds om lachen ja.
Solly AJ
AJ niet doen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jep, meneer heeft zelfs een kloon gemaakt.
Zo kinderachtig
Dan ga ik nu ook wel alles doorlullen
Ik ben altijd kleuterderederedere.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jezus wat een kleuter
Spannend
Stiekem lachen we jou niet uit maar hem natuurlijkquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maakt niks uit, alle mensen die ervan af weten lachen me uit
Ik hoop dat mijn voeten aids hebben, muwhaha
ja weet ik tochquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben altijd kleuterderederedere.
Ik maak het niet erger, maar hij.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
AJ niet doen.Dan maak je het erger. Laat gewoon gaan joh.
Maar ik(en mijn voeten) voel(en) me(ons) vies.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Stiekem lachen we jou niet uit maar hem natuurlijk
Probeer daarboven te staan dan, niet tot dat niveau verlagen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik maak het niet erger, maar hij.
Begrijpelijk wel.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik(en mijn voeten) voel(en) me(ons) vies.
Maar ik wil dat alles eerlijk is, waarheid enzo weet je wel.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Probeer daarboven te staan dan, niet tot dat niveau verlagen.
Laat het gaan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik wil dat alles eerlijk is, waarheid enzo weet je wel.
Nee joh, maak ook een account voor ze.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:05 schreef supersof het volgende:
op de laptop van mn oppaskindjes. Straks internetgeschiedenis verwijderen alsof er niks gebeurd is
Diegene houdt ook op als jij er ook over ophoudt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan moet diegene ook gewoon ophouden niet waar
haha nicequote:Op donderdag 17 januari 2013 20:05 schreef supersof het volgende:
op de laptop van mn oppaskindjes. Straks internetgeschiedenis verwijderen alsof er niks gebeurd is
Ik was er al over op gehouden.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:06 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Diegene houdt ook op als jij er ook over ophoudt.Echt.
Dit wil hij juist.Dat je helemaal overstuur bent telkens en hysterisch gaat doen en boos terug doet.
hahaha ja hoe zal ik ze noemen danquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee joh, maak ook een account voor ze.
Lekker happenquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:06 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Diegene houdt ook op als jij er ook over ophoudt.Echt.
Dit wil hij juist.Dat je helemaal overstuur bent telkens en hysterisch gaat doen en boos terug doet.
Ik dacht dat ik heel lang moest, maar die vrouw is over een kwartier alweer thuisquote:
minisof en littlesofquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:08 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaha ja hoe zal ik ze noemen dan
aawh best liefquote:
Nu niet meer.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik was er al over op gehouden.
Oppaskindje1Supersof en oppaskindje2supersofquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:08 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaha ja hoe zal ik ze noemen dan
het zijn er wel drie hoorquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oppaskindje1Supersof en oppaskindje2supersof
Wat, je bent geen lesbo???!!!!quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nu niet meer.
Ik heb een vriendje gehad die toen ik het uitmaakte maandenlang heeft beweerd dat ik lesbisch was want het was onmogelijk dat ik het met hem uitmaakte.
mensen doen rare dingen als ze het niet leuk vinden als je het uitmaaktquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nu niet meer.
Ik heb een vriendje gehad die toen ik het uitmaakte maandenlang heeft beweerd dat ik lesbisch was want het was onmogelijk dat ik het met hem uitmaakte.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat, je bent geen lesbo???!!!!
Maar je hebt met heppie?
Ik was 13 verdomme.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mensen doen rare dingen als ze het niet leuk vinden als je het uitmaakt
Zo noemden we vorig jaar een jongen in onze klasquote:
beter dan een jongen die na bijna 2 jaar nog beweert dat je met hem wilt trouwen -.-quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nu niet meer.
dat is wel royal sadnessquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik was 13 verdomme.We hadden een maand.
EEN MAAND.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:12 schreef lientj33 het volgende:
[..]
beter dan een jongen die na bijna 2 jaar nog beweert dat je met hem wilt trouwen -.-
okee goedquote:
Hèhèquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:12 schreef lientj33 het volgende:
[..]
beter dan een jongen die na bijna 2 jaar nog beweert dat je met hem wilt trouwen -.-
haha wtfquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:12 schreef lientj33 het volgende:
[..]
haha lolololololquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Zo noemden we vorig jaar een jongen in onze klas
Is makkelijk te begrijpen hoor, gewoon kijken kom je dr vanzelf in. Misschien ben je er nog te jong voor om het te begrijpen ;pquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:28 schreef JRRY het volgende:
[..]BORING
Ik snap er eigenlijk helemaal niks van, zal wel te dom zijn ofzo.
Waarom zou ik te jong zijn, de hele f*cking klas kijkt het. Zelfs kinderen van 8 kijken er met volle spanning naar.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:29 schreef nodig het volgende:
[..]
Is makkelijk te begrijpen hoor, gewoon kijken kom je dr vanzelf in. Misschien ben je er nog te jong voor om het te begrijpen ;p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |