Slaap lekkerquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:34 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
Super![]()
![]()
Vinden je ouders het niet erg dat je blowt?quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jawel met de deur open in de deurpost
quote:
Je moet er maar zin in hebbenquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jawel met de deur open in de deurpost
Weet ik niet eensquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vinden je ouders het niet erg dat je blowt?
Weten hun het wel?quote:
Durf je niet meer zonder Stuartquote:
zijquote:
Ja en nee,quote:
Nee ik moet van hem mijn laptop weg doenquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Durf je niet meer zonder Stuart![]()
Slaap lekker
Slaap lekkerquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:37 schreef Angel-Joy het volgende:
Slaap lekker schatjes, wou jullie nog ff gedag zeggen.
Nou, ook weer lekker gezelligquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:37 schreef Angel-Joy het volgende:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:37 schreef Angel-Joy het volgende:
Hebben ze zelf opgerookt zekerquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja en nee,![]()
Me tipboekje en lang vloei ligt gewoon bij de pc, en ook 1 keer joint laten liggen en de volgende ochtend was die opeens spoorloos verdwenen en niemand die wat zei
Haha, denk dat men pa helemaal gek zou worden als ik regelmatig zou blowenquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:38 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
hahaha, nee denk het niet ze roken alleen shaq
Mwah, mijn ouders zijn nooit moeilijk..quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha, denk dat men pa helemaal gek zou worden als ik regelmatig zou blowen
Had dan weg gebleven in plaats van posten en weer weggaan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
JIJ OOK SLAAP LEKKER.
Ja dankjewel pap.
handzeep stinkt nooitquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mwah, mijn ouders zijn nooit moeilijk..
En handzeep met tea tree oil stinkt echt
Je zal je bovenlip wel ruikenquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nou deze echt wel hoor, heel apart chemisch geurtje ofzo
Sorry hoor, dacht even beleefd te zijn om gedag te zeggen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Had dan weg gebleven in plaats van posten en weer weggaan.
nou slaapse
En ik zeg lief gedag en ik word weer genegeerd.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry hoor, dacht even beleefd te zijn om gedag te zeggen.
Laat ook maar, je houdt niet van me als jouw dochter
Van iemand houden is voor mietjesquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry hoor, dacht even beleefd te zijn om gedag te zeggen.
Laat ook maar, je houdt niet van me als jouw dochter
Je moederquote:
Maar ik ben jouw dochter verdommequote:Op donderdag 17 januari 2013 00:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Van iemand houden is voor mietjes
quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik ben jouw dochter verdomme![]()
quote:
Ik heb helemeaal geen vader..quote:
Jij kan het gewoon niet loslaten hequote:
En natuurlijk nog even voordat je jouw ogen dicht doet de usual lurks doen om te zien of er ook iemand op je post heeft gereageerdquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En natuurlijk nog even voordat je jouw ogen dicht doet de usual lurks doen om te zien of er ook iemand op je post heeft gereageerd
Het houdt niet op, niet vanzelf..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |