Slaap lekkerquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:34 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
Super![]()
![]()
Vinden je ouders het niet erg dat je blowt?quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jawel met de deur open in de deurpost
quote:
Je moet er maar zin in hebbenquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jawel met de deur open in de deurpost
Weet ik niet eensquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vinden je ouders het niet erg dat je blowt?
Weten hun het wel?quote:
Durf je niet meer zonder Stuartquote:
zijquote:
Ja en nee,quote:
Nee ik moet van hem mijn laptop weg doenquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Durf je niet meer zonder Stuart![]()
Slaap lekker
Slaap lekkerquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:37 schreef Angel-Joy het volgende:
Slaap lekker schatjes, wou jullie nog ff gedag zeggen.
Nou, ook weer lekker gezelligquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:37 schreef Angel-Joy het volgende:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:37 schreef Angel-Joy het volgende:
Hebben ze zelf opgerookt zekerquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja en nee,![]()
Me tipboekje en lang vloei ligt gewoon bij de pc, en ook 1 keer joint laten liggen en de volgende ochtend was die opeens spoorloos verdwenen en niemand die wat zei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |