Haha nee bij mij waren ze daar juist super dun omdat ik vanuit de tip de tabak daar 'wegdraaide'quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:49 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik had in mijn beginjaren vaak dat de joints zwanger warenMet zo'n verdikking net na de tip..
Ook ooit last van?
Je bent wel enthousiast. Doe je het niet te vaak?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:03 schreef Moira. het volgende:
Nu ik regelmatig joints draai is het echt een eitje om een keer een simpel sjekkie voor iemand te draaien
Eerst faalde ik daar keihard inMaar nu is 't juist zo gedaan omdat zo'n kort vloeitje veel makkelijker gaat dan een lange
Eigenlijk welquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:06 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Je bent wel enthousiast. Doe je het niet te vaak?
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Eigenlijk welDoe 't eigenlijk sowieso altijd als ik de volgende dag vroeg op moet, en dat is vaak wel 3x per week
![]()
Maar ik rook ook vaak halve, dan flikker ik er gewoon wat meer wiet in en ben ik halverwege stoned genoeg om lekker te kunnen slapenAls ik echt stoned ben vergeet ik toch telkens te hijsen
Dus dan zit ik toch al een uur met een halve joint in m'n hand die al lang uit is
Uiteraardquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:10 schreef sinepedraap het volgende:
[..]damn
Je weet wel hoe je meot chillen hoor
Haha, hoe krijg je dat voor elkaar? Als ik wiet rook slaap ik veel langer dan normaal en heb ik super veel moeite om op te staan 's ochtendsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Eigenlijk welDoe 't eigenlijk sowieso altijd als ik de volgende dag vroeg op moet, en dat is vaak wel 3x per week
![]()
Maar ik rook ook vaak halve, dan flikker ik er gewoon wat meer wiet in en ben ik halverwege stoned genoeg om lekker te kunnen slapenAls ik echt stoned ben vergeet ik toch telkens te hijsen
Dus dan zit ik toch al een uur met een halve joint in m'n hand die al lang uit is
Dat heb ik alleen als ik 2 joints op een avond rook, of één die propvol wiet zitquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:12 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Haha, hoe krijg je dat voor elkaar? Als ik wiet rook slaap ik veel langer dan normaal en heb ik super veel moeite om op te staan 's ochtends
Ah. Ik rookte vrijwel elke dag wiet en na een tijdje zit je dan op 2 per avond om een stoned te worden... Maar goed, rest van de maand rook ik er geen een en dan vanaf 1 februari ga ik naar een keer per weekquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen als ik 2 joints op een avond rook, of één die propvol wiet zit
Met die halfjes van mij of een hele waar niet zo veel in zit heb ik daar geen last van
Heerlijk herkenbaarquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
![]()
Meestal Brabantse Witte, als ze die hebben. NLXje is ook altijd lekker, maar vaak een beetje plakkerig. Oh en Amnesiaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:41 schreef Trollscience het volgende:
welke wiet roken jullie eigenlijk?
Ik vind zelf haze het fijnst, smaak en (zowel onverbrande als verbrande) geur zijn heerlijkquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:41 schreef Trollscience het volgende:
welke wiet roken jullie eigenlijk?
Oja ga je richting Brabant?..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:42 schreef Moira. het volgende:
Bij ons verkopen ze K2, is het goedkoopste (7¤/gram) dus dat neem ik altijd :p maar in t hasj&wiettopic kende niemand het :p
Ik zit nu in de trein, onderweg naar een weekendje seks, bier en wiet
K2 hebben we hier ook ooit gehad, maar da's al wat jaartjes geleden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:42 schreef Moira. het volgende:
Bij ons verkopen ze K2, is het goedkoopste (7¤/gram) dus dat neem ik altijd :p maar in t hasj&wiettopic kende niemand het :p
Ik zit nu in de trein, onderweg naar een weekendje seks, bier en wiet
Tegen dingen opbotsen wanneer je looptquote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:49 schreef sinepedraap het volgende:
Zo ik was me toch een partij stoned gisteren jeetje mina
Dan heb je er wel wat meer middelen doorheen gebruikt denk ikquote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Tegen dingen opbotsen wanneer je looptstruikelen over je eigen voeten
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:53 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dan heb je er wel wat meer middelen doorheen gebruikt denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |