Ik had in mijn beginjaren vaak dat de joints zwanger warenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:45 schreef Moira. het volgende:
Aaaaah zo
Maargoed in ieder geval kunnen sommige mensen 'm ook nog dichtgerold (zonder geplakt te zijn) vasthouden met één hand. Bij mij gaat dat niet. Als ik 'm rechts loslaat dondert de tip eruit, als ik 'm links loslaat dondert de wiet eruit
En toch krijg ik het elke keer (en steeds sneller) weer voor elkaar om een prima rookbare joint te bouwen
Geen zware, 3/4. Maar het is wel vies als je veel rookt ja. Maar dat is met elke. Maar gewoon af en toe dan is die smaak toch wel het lekkerste hoor.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:48 schreef Trollscience het volgende:
trouwens sinepdraap, javaanse jongens is toch zware shag? Is dat niet harstikke goor
Mijn eerste jointjes waren altijd een ramp. Gebruikte er nog net geen prittstift of plakband bijquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:49 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik had in mijn beginjaren vaak dat de joints zwanger warenMet zo'n verdikking net na de tip..
Ook ooit last van?
Javaanse jongens is lekker! Rook er zelf altijd shaq van, maar gebruik ze ook voor m'n joints. Wel heel weinig altijd in m'n joints, overigens.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:48 schreef Trollscience het volgende:
trouwens sinepdraap, javaanse jongens is toch zware shag? Is dat niet harstikke goor
met john player is heerlijk manquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:49 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Geen zware, 3/4. Maar het is wel vies als je veel rookt ja. Maar dat is met elke. Maar gewoon af en toe dan is die smaak toch wel het lekkerste hoor.
Ken ik nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
met john player is heerlijk mandan boeit de shag me niet
heb je peuken van, maar ik heb meestal de shag. heeft best veel smaak. tussen de wiet vind ik hem vooral lekker. vrienden tiefen altijd Drum door hun joints, gadverdammequote:
Bah, sowieso moet je maar heel weinig tabak erdoorheen doenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb je peuken van, maar ik heb meestal de shag. heeft best veel smaak. tussen de wiet vind ik hem vooral lekker. vrienden tiefen altijd Drum door hun joints, gadverdamme
ik pak ook meestal een paar van die kleine draadjes, als bedje voor de wiet die erop komtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:57 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Bah, sowieso moet je maar heel weinig tabak erdoorheen doen
vloeitje eerst vouwenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:45 schreef Moira. het volgende:
Aaaaah zo
Maargoed in ieder geval kunnen sommige mensen 'm ook nog dichtgerold (zonder geplakt te zijn) vasthouden met één hand. Bij mij gaat dat niet. Als ik 'm rechts loslaat dondert de tip eruit, als ik 'm links loslaat dondert de wiet eruit
En toch krijg ik het elke keer (en steeds sneller) weer voor elkaar om een prima rookbare joint te bouwen
Haha nee bij mij waren ze daar juist super dun omdat ik vanuit de tip de tabak daar 'wegdraaide'quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:49 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik had in mijn beginjaren vaak dat de joints zwanger warenMet zo'n verdikking net na de tip..
Ook ooit last van?
Je bent wel enthousiast. Doe je het niet te vaak?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:03 schreef Moira. het volgende:
Nu ik regelmatig joints draai is het echt een eitje om een keer een simpel sjekkie voor iemand te draaien
Eerst faalde ik daar keihard inMaar nu is 't juist zo gedaan omdat zo'n kort vloeitje veel makkelijker gaat dan een lange
Eigenlijk welquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:06 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Je bent wel enthousiast. Doe je het niet te vaak?
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Eigenlijk welDoe 't eigenlijk sowieso altijd als ik de volgende dag vroeg op moet, en dat is vaak wel 3x per week
![]()
Maar ik rook ook vaak halve, dan flikker ik er gewoon wat meer wiet in en ben ik halverwege stoned genoeg om lekker te kunnen slapenAls ik echt stoned ben vergeet ik toch telkens te hijsen
Dus dan zit ik toch al een uur met een halve joint in m'n hand die al lang uit is
Uiteraardquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:10 schreef sinepedraap het volgende:
[..]damn
Je weet wel hoe je meot chillen hoor
Haha, hoe krijg je dat voor elkaar? Als ik wiet rook slaap ik veel langer dan normaal en heb ik super veel moeite om op te staan 's ochtendsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Eigenlijk welDoe 't eigenlijk sowieso altijd als ik de volgende dag vroeg op moet, en dat is vaak wel 3x per week
![]()
Maar ik rook ook vaak halve, dan flikker ik er gewoon wat meer wiet in en ben ik halverwege stoned genoeg om lekker te kunnen slapenAls ik echt stoned ben vergeet ik toch telkens te hijsen
Dus dan zit ik toch al een uur met een halve joint in m'n hand die al lang uit is
Dat heb ik alleen als ik 2 joints op een avond rook, of één die propvol wiet zitquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:12 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Haha, hoe krijg je dat voor elkaar? Als ik wiet rook slaap ik veel langer dan normaal en heb ik super veel moeite om op te staan 's ochtends
Ah. Ik rookte vrijwel elke dag wiet en na een tijdje zit je dan op 2 per avond om een stoned te worden... Maar goed, rest van de maand rook ik er geen een en dan vanaf 1 februari ga ik naar een keer per weekquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen als ik 2 joints op een avond rook, of één die propvol wiet zit
Met die halfjes van mij of een hele waar niet zo veel in zit heb ik daar geen last van
Heerlijk herkenbaarquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
![]()
Meestal Brabantse Witte, als ze die hebben. NLXje is ook altijd lekker, maar vaak een beetje plakkerig. Oh en Amnesiaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:41 schreef Trollscience het volgende:
welke wiet roken jullie eigenlijk?
Ik vind zelf haze het fijnst, smaak en (zowel onverbrande als verbrande) geur zijn heerlijkquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:41 schreef Trollscience het volgende:
welke wiet roken jullie eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |