Oh je moet hem wel ff dichtlikken voor je hem terugvouwt was ik vergeten erbij te zettenquote:
Eerst de plakrand activeren, dan dicht draaien en nog even sabbelen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:29 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Oh je moet hem wel ff dichtlikken voor je hem terugvouwt was ik vergeten erbij te zetten
Ja precies langs die vouw zodat je de overige 2/3 van de vloei makkelijk af kan scheuren. Je kan het ook wegbranden maar dat is alleen voor de eckte diehardsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:31 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Eerst de plakrand activeren, dan dicht draaien en nog even sabbelen?
Duidelijkquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:32 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja precies langs die vouw zodat je de overige 2/3 van de vloei makkelijk af kan scheuren. Je kan het ook wegbranden maar dat is alleen voor de eckte diehards
Ja daar begin ik maar niet aan, gaat zo snel verkeerd. Maar als je hem goed omhoog houdt en de plakrand bevochtigd en op tijd blaast moet het wel lukken denk ikquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:33 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Duidelijk![]()
Dat wegbranden heb ik wel eens mensen zien doen in de kroeg ja. Zo heel nonchalant je jointje in de fik zetten![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:27 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Nah ik heb verder niks tegen blowen, tuurlijk heb ik ook wel is een paar trekjes genomen. Maar vind het gewoon zo stinken
Haha faalhaasquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:36 schreef Trollscience het volgende:
hebben jullie nooit dat je je joint probeert aan te steken en je vloei in de fik vliegt en je snel moet blazen?
ja maar als hij daarna uitgaat omdat je niet meer teugtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:38 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Haha faalhaas
Je moet het einde zo aan 1 kant naar binnen drukken zo steek je hem in 1 keer perfect aan jwz
Dan vliegt die spontaan in de fik bij jou?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja maar als hij daarna uitgaat omdat je niet meer teugt
Of gewoon de tabak zachtjes aandrukken en het 'overtollige' stukje vloei aansteken. Dan gaat 'ie ook perfect brandenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:38 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Haha faalhaas
Je moet het einde zo aan 1 kant naar binnen drukken zo steek je hem in 1 keer perfect aan jwz
Dan heb je 'm niet gelijkmatig gedraaid. Als er een stuk is waar minder tabak/wiet zit, zal het papier hier snel gaan branden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja maar als hij daarna uitgaat omdat je niet meer teugt
Nee je moet hem nog ff dichtlikken door de vloei heen was ik vergeten erbij te vermeldenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:41 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lukt mij dus echt nooit, hèSowieso niet dat hij opgerold blijft liggen als ik 'm los laat
![]()
Maargoed ik draai prima rookbare joints dus ik klaag niet
Als ik hier foto's ga maken van hoe ik een joint draai gaan jullie wss allemaal huilen
Ik denk dat 'ie daar stiekem al gelikt hadquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:41 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lukt mij dus echt nooit, hèSowieso niet dat hij opgerold blijft liggen als ik 'm los laat
![]()
Als ik hier foto's ga maken van hoe ik een joint draai gaan jullie wss allemaal huilen
dichtlikken door de vloei heen. Dan omvouwen als hij nog een beetje nat is, gaat het afscheuren ook makkelijker. Bij het dichtlikken vastblijven houden bij tip en aan de bovenkant, daarna de bovenkant en de tip dichtlikken. Omvouwen en dan afscheuren/brandenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:41 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Mijn tong is zo snelquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:42 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie daar stiekem al gelikt had
Edit: Te laat
niet altijd, maar wel vakerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:40 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dan vliegt die spontaan in de fik bij jou?
oquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:41 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dan heb je 'm niet gelijkmatig gedraaid. Als er een stuk is waar minder tabak/wiet zit, zal het papier hier snel gaan branden.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:45 schreef Moira. het volgende:
Aaaaah zo
Maargoed in ieder geval kunnen sommige mensen 'm ook nog dichtgerold (zonder geplakt te zijn) vasthouden met één hand. Bij mij gaat dat niet. Als ik 'm rechts loslaat dondert de tip eruit, als ik 'm links loslaat dondert de wiet eruit
En toch krijg ik het elke keer (en steeds sneller) weer voor elkaar om een prima rookbare joint te bouwen
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:45 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Boh, als ik een vrouw was wist ik het wel hoor![]()
![]()
Wel vreemdquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
niet altijd, maar wel vaker
[..]
o
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |