Oja ga je richting Brabant?..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:42 schreef Moira. het volgende:
Bij ons verkopen ze K2, is het goedkoopste (7¤/gram) dus dat neem ik altijd :p maar in t hasj&wiettopic kende niemand het :p
Ik zit nu in de trein, onderweg naar een weekendje seks, bier en wiet
K2 hebben we hier ook ooit gehad, maar da's al wat jaartjes geleden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:42 schreef Moira. het volgende:
Bij ons verkopen ze K2, is het goedkoopste (7¤/gram) dus dat neem ik altijd :p maar in t hasj&wiettopic kende niemand het :p
Ik zit nu in de trein, onderweg naar een weekendje seks, bier en wiet
Tegen dingen opbotsen wanneer je looptquote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:49 schreef sinepedraap het volgende:
Zo ik was me toch een partij stoned gisteren jeetje mina
Dan heb je er wel wat meer middelen doorheen gebruikt denk ikquote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Tegen dingen opbotsen wanneer je looptstruikelen over je eigen voeten
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:53 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dan heb je er wel wat meer middelen doorheen gebruikt denk ik
Bleh wat een kut emo muziekquote:
quote:
waarvoorquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:24 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ben je niet een beetje te oud daarvoor
dit is ook leuk om te luisteren als je gaar bentquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:44 schreef sinepedraap het volgende:
Hier trollenwetenschap ik luister deze wel eens als ik stoned ben maar ik hou echt niet van die overheersende simpele elektrische gitaar akkoorden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |