de filter eruithalen, in dat lege stuk een tip doen, dan is 't prima te doen, je moet alleen door blijven hijsen omdat die vloei door blijft branden.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat wil ik ook nog wel eens doen, maar mijn (ex)vriend zei dat 't een beetje vies was en je er niet veel van merkte. Of je moet 'm helemaal vol doen, maar dat zou zonde van je wiet zijn
Ik hijs nooit doorquote:Op donderdag 17 januari 2013 01:26 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
de filter eruithalen, in dat lege stuk een tip doen, dan is 't prima te doen, je moet alleen door blijven hijsen omdat die vloei door blijft branden.
Goeie zaakquote:Op donderdag 17 januari 2013 08:13 schreef sinepedraap het volgende:
Vanavond ga ik wel even een dikke toeter roken denk ik
Ik had vorige week een hazeje gehaald. Volgens mij iets van lemon of zo. Was een prettige smaak en een lekkere high. Ik kijk er naar uit.quote:
Beetje wel jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:00 schreef Weka het volgende:
Ik heb nog nooit een joint gerookt en ik ben 20 jaartjes oud. Wat een kneus ben ik eigenlijk.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Lokpost.quote:
Nee. Nestalgie ook sowieso morgen pas weer.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Lokpost.
Waar zijn jullie?Is niemand (meer) stoned?
Hommosquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:57 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Nee. Nestalgie ook sowieso morgen pas weer.
morgen ben.ik.wss knetterquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:57 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Nee. Nestalgie ook sowieso morgen pas weer.
Ik zal dan hier om een voortgangs verslag vragenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |