de filter eruithalen, in dat lege stuk een tip doen, dan is 't prima te doen, je moet alleen door blijven hijsen omdat die vloei door blijft branden.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat wil ik ook nog wel eens doen, maar mijn (ex)vriend zei dat 't een beetje vies was en je er niet veel van merkte. Of je moet 'm helemaal vol doen, maar dat zou zonde van je wiet zijn
Ik hijs nooit doorquote:Op donderdag 17 januari 2013 01:26 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
de filter eruithalen, in dat lege stuk een tip doen, dan is 't prima te doen, je moet alleen door blijven hijsen omdat die vloei door blijft branden.
Goeie zaakquote:Op donderdag 17 januari 2013 08:13 schreef sinepedraap het volgende:
Vanavond ga ik wel even een dikke toeter roken denk ik
Ik had vorige week een hazeje gehaald. Volgens mij iets van lemon of zo. Was een prettige smaak en een lekkere high. Ik kijk er naar uit.quote:
Beetje wel jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:00 schreef Weka het volgende:
Ik heb nog nooit een joint gerookt en ik ben 20 jaartjes oud. Wat een kneus ben ik eigenlijk.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Lokpost.quote:
Nee. Nestalgie ook sowieso morgen pas weer.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Lokpost.
Waar zijn jullie?Is niemand (meer) stoned?
Hommosquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:57 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Nee. Nestalgie ook sowieso morgen pas weer.
morgen ben.ik.wss knetterquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:57 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Nee. Nestalgie ook sowieso morgen pas weer.
Ik zal dan hier om een voortgangs verslag vragenquote:
wat bedoel je met je. vorige post en.deze?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:30 schreef ouyevoli het volgende:
Of ik maak een topic voor je aan. Hoelaat heb je plannen?
1 februari pas weer, tentamens... Goed voor de tolerantie, dat wel. Ga flink space worden 1 februariquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Lokpost.
Waar zijn jullie?Is niemand (meer) stoned?
Dat ik om je voortgang ga vragen met uw blowings en zo.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:32 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
wat bedoel je met je. vorige post en.deze?
ahh zo, lijkt me tofquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:33 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Dat ik om je voortgang ga vragen met uw blowings en zo.
Top.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:35 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ahh zo, lijkt me tofben rond een uur of 6 thuis en savonds ben ik wss weer ff weg.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:33 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Dat ik om je voortgang ga vragen met uw blowings en zo.
Uiteraard, maar het is wel chill om dat hier met elkaar te delenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:37 schreef UncleJoe het volgende:
[..]wat een happening..
Smoken moet je ervaren, kan met geen pen beschreven worden..
Het princiepe van ONZ niet begrijpenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:37 schreef UncleJoe het volgende:
[..]wat een happening..
hihi boefjequote:Op donderdag 17 januari 2013 22:31 schreef Onorgineel het volgende:
Ey godver zometeen zien m'n ouders die OP
ja dit is trouwens wel waar, sommige dingen zijn moeilijk te beschrijvenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:37 schreef UncleJoe het volgende:
[..]wat een happening..
Seker..quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het is wel chill om dat hier met elkaar te delen
quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:41 schreef UncleJoe het volgende:
[..]
Seker..
Steek 'm op na facking 30 rolpogingen.. onervaren roller..
Boeiend we zijn stoned dan maakt dat toch niet uitquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:42 schreef Nestalgie het volgende:
nog steeds ben ik er wel voor inMaar het staat natuurlijk niet vast dat ik heel trippy word dus er is geen garantie van leuk leesvoer
same here ben ook nog niet zo goed. veel oefenenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:41 schreef UncleJoe het volgende:
[..]
Seker..
Steek 'm op na facking 30 rolpogingen.. onervaren roller..
dat heb ik ookquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:42 schreef Moira. het volgende:
[..]Dat heb ik altijd
Maar ik heb ook geen nagels om dat vloeitje er zo tussenin te duwen zodat je 'm om kan rollen, dat is wel naar
Ik blow niet veel, max 2 keer per maand, moet toegeven dat ik 't vooral doe als ik niet kan slapen enzo.. Ben verder meer een alcohol guy...quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:43 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
same here ben ook nog niet zo goed. veel oefenen
Mooi zoquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:54 schreef UncleJoe het volgende:
[..]
Ik blow niet veel, max 2 keer per maand, moet toegeven dat ik 't vooral doe als ik niet kan slapen enzo.. Ben verder meer een alcohol guy...
Deze valt goed, dat wel..
ik.ben dan geen neger maar heb wel een.witte chocostaaf voor jequote:Op donderdag 17 januari 2013 23:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mooi zo
Ik rook er nog een sigaretje bij
Heb al 2 repen chocola op hihihihihi
Lekkahquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:03 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik.ben dan geen neger maar heb wel een.witte chocostaaf voor je
quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:03 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik.ben dan geen neger maar heb wel een.witte chocostaaf voor je
Forum Opties | |
---|---|