SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes en orgie meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dacht dat ze aardwetenschappen deed ofzo.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Gelul WT, en je weet het.Mijn parser gaat stuk op deze zin.quote:Lokje weet ik wat ik van haar vind, he?
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik hoop dat je doos leeg blijft.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een pak slaag kun je krijgen.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:25 schreef twi het volgende:
[..]
Het klinkt anders best een beetje achterbaks in mijn oren. Hoe durf je? Leg dat maar eens uit via DM, want ik snap helemaal niet waarom je zo doet tegen mensen.![]()
Ik ben graag eerlijk. Wie daar niet tegen kan, is een miet.![]()
En ja Vin, het is waar.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Wat nou, bitch!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kopen we weer een nieuw doosje ferrero rocher toch.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop dat je doos leeg blijft.
[..]Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ja, dat weet ik. Dat is het erge er juist aanquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop dat je doos leeg blijft.
[..]![]()
Ik ben graag eerlijk. Wie daar niet tegen kan, is een miet.![]()
En ja Vin, het is waar..
![]()
Vorig jaar deed ze elektrotechniek.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dacht dat ze aardwetenschappen deed ofzo.
[..]
Mijn parser gaat stuk op deze zin.
En sorry, ik ben moe. Ik kan niet meer spellen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik begrijp je niet zo goed meer, maar de verklaring staat waarschijnlijk in de tweede zin.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vorig jaar deed ze elektrotechniek.
En sorry, ik ben moe. Ik kan niet meer spellen.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik erger me vaak ook aan het accent van mensen, maar dan vooral schriftelijk.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Dat is het erge er juist aan.
Dat is geen accent. Dat is gewoon geen fatsoenlijk ABN kunnen typen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik erger me vaak ook aan het accent van mensen, maar dan vooral schriftelijk.![]()
![]()
Ik wist niet eens dat dit konquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik erger me vaak ook aan het accent van mensen, maar dan vooral schriftelijk.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Nee daar heb ik het niet over.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is geen accent. Dat is gewoon geen fatsoenlijk ABN kunnen typen.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wat nou, bitch!
Lompe klapjostiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Waar heb je het dan over?quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee daar heb ik het niet over.![]()
Ferrero Rocher.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kopen we weer een nieuw doosje ferrero rocher toch.Ik was ineens ''minder tof''. Dat sloeg toch een krater in mijn zelfvertrouwen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Dat is het erge er juist aan.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik erger me vaak aan mensen die onsamenhangende slechtgespelde smsjes sturen met iemand anders haar telefoon.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik erger me vaak ook aan het accent van mensen, maar dan vooral schriftelijk.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Beetje triest dat je iemand "minder tof" gaat vinden, als diegene zegt dat je accent niet mooi isquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ferrero Rocher.
[ afbeelding ]
[..]
Ik was ineens ''minder tof''. Dat sloeg toch een krater in mijn zelfvertrouwen..
![]()
Er zit nu een kitten op mn knie naar mij te staren.
Ik ben bang
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo weet Twi vanaf zijn huidige positie het bed te vinden. Waar sprookjes al niet goed voor zijn.quote:![]()
Dat deed ze ook bij mijquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben bang. Echt letterlijk op m'n knie
![]()
![]()
Het was meer het feit dat ik niet toegaf, geen sorry zei voor mijn achterbakse daad. Hij zei ook: "Je komt me ook nergens tegemoet". Ik weet nog steeds niet wat hij daarmee bedoelde.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beetje triest dat je iemand "minder tof" gaat vinden, als diegene zegt dat je accent niet mooi is.
Doet ze regelmatig!quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat deed ze ook bij mij. Echt letterlijk op m'n knie
En dan gaat ze je aan zitten staren!
Zo eng dit
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zo weet Twi vanaf zijn huidige positie het bed te vinden. Waar sprookjes al niet goed voor zijn.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Zoals een accent een soort "vormgeving" is voor gesproken taal, heb ik het meer over de vormgeving van een stuk tekst. De inhoud is hetzelfde, maar het is bijvoorbeeld geschreven met een lelijk lettertype, of op een andere manier ziet het eruit alsof de woorden op het papier gepoept zijn. Tabellen die uitsteken over de margerand (Word heeft hier een handje van om redenen), hoerenjongen, kleinkapitalen die gewoon verkleinde hoofdletters zijn ARGH, ik haat het.quote:
Maar ik besef dat ik niet kan verwachten dat iedereen dit heeft geleerd of onthouden. Maar als ik de kans schoon zie wil ik nog wel eens de ondankbare taak als gratis leraar op me nemen.
Mn stippenkunst gezien?quote:
Hij is af
[b]AirwiN schreef [/b]
Lolaquote:
14 SHADES OF GREY
Vet hè. Ik kan niet zo goed met die bende omgaan, en ik negeer alle interpunctie ook gewoonquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik erger me vaak aan mensen die onsamenhangende slechtgespelde smsjes sturen met iemand anders haar telefoon.
Nee nog niet ben net thuisquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn stippenkunst gezien?
Hij is af![]()
![]()
Waarom zou je ineens toegeven? Alsof je mening ineens veranderd of zoquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Het was meer het feit dat ik niet toegaf, geen sorry zei voor mijn achterbakse daad. Hij zei ook: "Je komt me ook nergens tegemoet". Ik weet nog steeds niet wat hij daarmee bedoelde.Je mening geven, dat achterbaks noemen en er ook nog een excuus voor willen hebben... dat noem ik eerder achterbaks.
Gewoon lief aaienquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doet ze regelmatig!
En dan gaat ze je aan zitten staren!
Zo eng dit![]()
![]()
Ik stiekem ook welquote:![]()
Ik ga van het weekend wel aan de VW beginnen
Herinner je mijn "Ik heb bloed" post nog?quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zou je ineens toegeven? Alsof je mening ineens veranderd of zoJe mening geven, dat achterbaks noemen en er ook nog een excuus voor willen hebben... dat noem ik eerder achterbaks.
[..]
Gewoon lief aaienIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Een volle asbak omtyfen op bed... ik ben de tel inmiddels kwijtgeraaktquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sigarettenas ook niet overigens.
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.![]()
Vooruitgang in de nacht/ochtend, maar heeft wel weer de hele dag onder de dekens of in het kastje gezeten. We hadden een kitten gevonden op MP, die zouden terugbellen maar dat hebben ze nog niet gedaan. Anders ga ik morgen weer verder met zoeken naar een kitten.quote:
We hebben ons bed geannuleerd omdat het allemaal wat duur word, 150 euro aan kattenspullen, 100 euro voor de kat zelf en een kitten gaat ons waarschijnlijk ook nog wel 150 kosten.![]()
En ik had perongeluk teveel geld van mn werk gekregen en dat moet ik nu weer terugbetalen.![]()
![]()
Whoaaaaaaah je hebt een VW ? een Kever?quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik stiekem ook wel![]()
[..]
Herinner je mijn "Ik heb bloed" post nog?![]()
Heb je weer een auto? Toch wel een diesel?quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik stiekem ook wel![]()
[..]Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Daarom handige asbak met soort dekselding!quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:37 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Een volle asbak omtyfen op bed... ik ben de tel inmiddels kwijtgeraakt
Geen idee hoe die asbakken heten
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik herken wel wat dingen van je wat je zegt. De schrijfstijl van een stuk tekst.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zoals een accent een soort "vormgeving" is voor gesproken taal, heb ik het meer over de vormgeving van een stuk tekst. De inhoud is hetzelfde, maar het is bijvoorbeeld geschreven met een lelijk lettertype, of op een andere manier ziet het eruit alsof de woorden op het papier gepoept zijn. Tabellen die uitsteken over de margerand (Word heeft hier een handje van om redenen), hoerenjongen, kleinkapitalen die gewoon verkleinde hoofdletters zijn ARGH, ik haat het.
Maar ik besef dat ik niet kan verwachten dat iedereen dit heeft geleerd of onthouden. Maar als ik de kans schoon zie wil ik nog wel eens de ondankbare taak als gratis leraar op me nemen.
Vooral dat er tabellen buiten die margerand kunnen is wel zo afschuwelijk lelijk.
Haha, ik denk dat dat nog best wel eens nuttig kan zijn![]()
![]()
Als in stippenkunst VW hequote:Op woensdag 16 januari 2013 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whoaaaaaaah je hebt een VW ? een Kever?
[b]AirwiN schreef [/b]
Met zo'n ding aan de bovenkant die axiale krachten omzet in tangentiëlequote:Op woensdag 16 januari 2013 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom handige asbak met soort dekselding!
Ojaquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik stiekem ook wel![]()
[..]
Herinner je mijn "Ik heb bloed" post nog?![]()
![]()
Dit bedoel je? Maar dat rookt lang niet zo lekkerquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom handige asbak met soort dekselding!
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.![]()
Nee, dat je op een knop moet rammen en dan draait ie open en weg is je peukquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Dit bedoel je? Maar dat rookt lang niet zo lekker
[ afbeelding ]
http://www.create4fun.nl/(...)e-dots-retro-vw-van/quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whoaaaaaaah je hebt een VW ? een Kever?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar toch heb ik van jou gewonnen met triviantquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met zo'n ding aan de bovenkant die axiale krachten omzet in tangentiële
[b]AirwiN schreef [/b]
Oeh, dat is wel aardig wat geld ja.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vooruitgang in de nacht/ochtend, maar heeft wel weer de hele dag onder de dekens of in het kastje gezeten. We hadden een kitten gevonden op MP, die zouden terugbellen maar dat hebben ze nog niet gedaan. Anders ga ik morgen weer verder met zoeken naar een kitten.
We hebben ons bed geannuleerd omdat het allemaal wat duur word, 150 euro aan kattenspullen, 100 euro voor de kat zelf en een kitten gaat ons waarschijnlijk ook nog wel 150 kosten.![]()
En ik had perongeluk teveel geld van mn werk gekregen en dat moet ik nu weer terugbetalen.
Ik heb wel een beetje medelijden met het katje. Ik hoop dat het snel beter gaat.
Geld teveel van werk, wat een naai actie.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik denk dat ik dat gewoon op mijn grafsteen laat zetten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar toch heb ik van jou gewonnen met triviantBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik wil dat !quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, dat je op een knop moet rammen en dan draait ie open en weg is je peuk
[..]
http://www.create4fun.nl/(...)e-dots-retro-vw-van/![]()
Leuk speelgoedquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, dat je op een knop moet rammen en dan draait ie open en weg is je peuk![]()
Ok. Dan stuur ik er 1 op naar jequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Lagerolie ertussen en dan zo hard mogelijk proberen te laten draaien natuurlijkquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:41 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Leuk speelgoed![]()
[ afbeelding ]
Ja diequote:Op woensdag 16 januari 2013 21:41 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Leuk speelgoed![]()
[ afbeelding ]
Terecht welquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat gewoon op mijn grafsteen laat zetten.
[b]AirwiN schreef [/b]
Duim en wijsvinger om het strotje en knijpen?quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben bangProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mag ik jouw piemel verwijderen met een nagelschaartje?quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Duim en wijsvinger om het strotje en knijpen?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Komt goed met het katje hoor, heb er wel vertrouwen in.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel aardig wat geld ja.
Ik heb wel een beetje medelijden met het katje. Ik hoop dat het snel beter gaat.
Geld teveel van werk, wat een naai actie.En ik ben toch al te verliefd en gek op dat beestje, dus het moet gewoon wel goed komen.
Ja, een heel maandloon dubbel gekregen. Had het kunnen verwachten, want ik hoorde dat moment geen geld te krijgen. Maar toch was het wel lekker geweest.![]()
Je weet wel, die een beetje bot en roestig zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik jouw piemel verwijderen met een nagelschaartje?
Bij voorkeur wel jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je weet wel, die een beetje bot en roestig zijn.
[b]AirwiN schreef [/b]
Hey hey agressieve katjes is heul wat anders dan levensgevende pretorganen!quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik jouw piemel verwijderen met een nagelschaartje?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Oooh dat wil ik ook welquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, een heel maandloon dubbel gekregen. Had het kunnen verwachten, want ik hoorde dat moment geen geld te krijgen. Maar toch was het wel lekker geweest.
Dat zei ik ook, maar hij was niet voor rede vatbaar.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zou je ineens toegeven? Alsof je mening ineens veranderd of zoJe mening geven, dat achterbaks noemen en er ook nog een excuus voor willen hebben... dat noem ik eerder achterbaks.
[..]
Gewoon lief aaienAls je al om zoiets gaat huilen, dan heb ik er al snel genoeg van.
Hou mij erbuiten wil jequote:Op woensdag 16 januari 2013 19:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik doe mee met je fantasie al weet ik al dat het overeenkomt muhahaha.
![]()
Pret?quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hey hey agressieve katjes is heul wat anders dan levensgevende pretorganen!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Whehehequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, heel erg begrijpelijk.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zei ik ook, maar hij was niet voor rede vatbaar.Als je al om zoiets gaat huilen, dan heb ik er al snel genoeg van.
![]()
Ik heb van Fera nog niks vernomen, ze zou me whatsappen als ze meer wistquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Fera en Muhahaha gingen onderweg eten, Engel komt later en Spezza weet het nog steeds niet.
![]()
Ze komt nietquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb van Fera nog niks vernomen, ze zou me whatsappen als ze meer wist.
[b]AirwiN schreef [/b]
Jammer dat ik het allemaal moet missen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb van Fera nog niks vernomen, ze zou me whatsappen als ze meer wist.
Kun je vrijdag ook niet?quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jammer dat ik het allemaal moet missen.![]()
![]()
Je kan vrijdag komenquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jammer dat ik het allemaal moet missen.
Inderdaadquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Daar hoeft ze niet bang voor te zijn, die deel ik niet behalve met mijn vriendinquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is bang voor jouw piemel..
![]()
De dag dat ik bang ben voor piemels ... Komt niet.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is bang voor jouw piemel.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nou er zijn piemels waar ik toch wel bang voor benquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:47 schreef Fera het volgende:
[..]
De dag dat ik bang ben voor piemels ... Komt niet.
[b]AirwiN schreef [/b]
En anders kan je altijd nog lesbisch wordenquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:47 schreef Fera het volgende:
[..]
De dag dat ik bang ben voor piemels ... Komt niet.
14 SHADES OF GREY
Vrijdagavond ook?quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, vrijdag heb ik óók werk.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Waarom kom jij niet?quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:47 schreef Fera het volgende:
[..]
De dag dat ik bang ben voor piemels ... Komt niet.![]()
![]()
Sommige vrouwen hebben ook piemelsquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En anders kan je altijd nog lesbisch worden.
![]()
Fera is peners van 25cm gewend.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou er zijn piemels waar ik toch wel bang voor benEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Vertel.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou er zijn piemels waar ik toch wel bang voor ben
Daarna mag je ook komen...quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, dan heb ik een etentje.![]()
![]()
Ja, want je seksualiteit is een keuze.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En anders kan je altijd nog lesbisch worden
Ik ook, je punt is?quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fera is peners van 25cm gewend.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Die mansterkak zeker.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou er zijn piemels waar ik toch wel bang voor benBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik heb geen zin.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Hoax dat zijn geen vrouwenquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sommige vrouwen hebben ook piemels.
14 SHADES OF GREY
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fera is peners van 25cm gewend.Nietus.
Heeft Gitaar ook snaren langs z'n schacht gespannen?quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:47 schreef Fera het volgende:
[..]
De dag dat ik bang ben voor piemels ... Komt niet.![]()
Ja, er is een therapie die je geaardheid kan veranderenquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, want je seksualiteit is een keuze.14 SHADES OF GREY
Die had jij nodig?quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, er is een therapie die je geaardheid kan veranderen![]()
![]()
Ik heb ooit een programma gezien over piemels met allemaal nare aandoeningen. Wratjes, spaanse kraag, eczeem enzquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik moet nog heel erg veel leren, ik woon onder een steen namelijkquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet weten over oversized clitjes.
14 SHADES OF GREY
Nee, maar het is niettemin een bijzonder goed bespeelbaar instrument.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:49 schreef twi het volgende:
[..]
Heeft Gitaar ook snaren langs z'n schacht gespannen?
Die ook jaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
21 max.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ja ik ben nu A-seksueelquote:
14 SHADES OF GREY
Verdoriequote:Op woensdag 16 januari 2013 21:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, dan heb ik een etentje.
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar dat is vies, niet eng.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ooit een programma gezien over piemels met allemaal nare aandoeningen. Wratjes, spaanse kraag, eczeem enz
Als jij hem bespeelt krijg je er nog wat interessants uit?quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, maar het is niettemin een bijzonder goed bespeelbaar instrument.![]()
Noten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:51 schreef twi het volgende:
[..]
Als jij hem bespeelt krijg je er nog wat interessants uit?Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Stofnestjesquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:51 schreef twi het volgende:
[..]
Als jij hem bespeelt krijg je er nog wat interessants uit?![]()
![]()
Dat er lichaamssappen in je grotje lopen en je toch nog even wilt checken wat het precies was bedoel je?quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:51 schreef twi het volgende:
[..]
Als jij hem bespeelt krijg je er nog wat interessants uit?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Leuke 11-stedentochtdocu op Ned1Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Stel je hebt een succesvolle zoveelste date, allebei hitsig en dan trekt ie zn broek uit!quote:
Wedden dat ik dan harder gil en walg dan wanneer ik een kudde kikkers tegen kom
[b]AirwiN schreef [/b]
Ook dat, ja. Maar het is het plezier in het spelen wat er echt toe doet.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:51 schreef twi het volgende:
[..]
Als jij hem bespeelt krijg je er nog wat interessants uit?
Wordt katholiekquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nice, dat wil ik ook wel. Zo achter je lul aanlopen is maar niks.
14 SHADES OF GREY
Nee, dat ging over Huppel haar SOA piemels.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat er lichaamssappen in je grotje lopen en je toch nog even wilt checken wat het precies was bedoel je?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nog beter, hij trekt zijn broek omlaag en er springen een aantal kikkers losquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stel je hebt een succesvolle zoveelste date, allebei hitsig en dan trekt ie zn broek uit!
Wedden dat ik dan harder gil en walg dan wanneer ik een kudde kikkers tegen kom.
![]()
Kikkers zijn tof.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stel je hebt een succesvolle zoveelste date, allebei hitsig en dan trekt ie zn broek uit!
Wedden dat ik dan harder gil en walg dan wanneer ik een kudde kikkers tegen kom
Maar ik zou wel walgen, maar dat is niet hetzelfde als eng vinden. Spinnen zijn eng.
Goeie muziekquote:
14 SHADES OF GREY
Dat bedoelde ik eigenlijk ook, of heb je ook niet iets waarbij de puisten open kunnen springen?quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dat ging over Huppel haar SOA piemels.
Schatje, waar wil je heen? Ik begrijp je niet.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik eigenlijk ook, of heb je ook niet iets waarbij de puisten open kunnen springen?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nog beter, hij trekt zijn broek omlaag en er springen een aantal kikkers los.
Ik ga zondag met zoonlief naar een reptielenbeurs hier in het dorp.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Kikkers zijn tof.
Maar ik zou wel walgen, maar dat is niet hetzelfde als eng vinden. Spinnen zijn eng.
Ik had er zin in, tot zoonlief doodleuk zei: "mam de kans is groot dat ze er ook kikkers hebben!!"
[b]AirwiN schreef [/b]
Blue Waffle anyone?14 SHADES OF GREY
Neuh oude beelden en mensen die destijds hebben gefilmd / gefotografeerdquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:53 schreef twi het volgende:
[..]
Is 11 steden, 13 ongelukken weer terug?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Genki genkiquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik ga zondag met zoonlief naar een reptielenbeurs hier in het dorp.
Ik had er zin in, tot zoonlief doodleuk zei: "mam de kans is groot dat ze er ook kikkers hebben!!"Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Geeft niet. Het is tijd voor mijn schoonheidsslaapje.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Schatje, waar wil je heen? Ik begrijp je niet.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Die worden toch apart tentoongesteld, gewoon buiten blijven staan, peukie erbijquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had er zin in, tot zoonlief doodleuk zei: "mam de kans is groot dat ze er ook kikkers hebben!!".
![]()
Durf ik dat te googlen?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Als je van naakte Japanse vrouwen houdt die omgeven zijn door ranzige beesten.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nee ik ga mee naar binnen! Denk ik!!quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die worden toch apart tentoongesteld, gewoon buiten blijven staan, peukie erbij.
Komen jullie mij zondag opzoeken in het ziekenhuis?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee doe maar niet dan kan ik vannacht niet meer slapenquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je van naakte Japanse vrouwen houdt die omgeven zijn door ranzige beesten.14 SHADES OF GREY
Ja is goed, dan neem ik wel een bossie bloemen meequote:Op woensdag 16 januari 2013 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik ga mee naar binnen! Denk ik!!
Komen jullie mij zondag opzoeken in het ziekenhuis?.
![]()
Die kikkertjes hebben echt geen zoutzuurspeeksel waarmee ze door het glas van hun terraria kunnen bijten hoorquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik ga mee naar binnen! Denk ik!!
Komen jullie mij zondag opzoeken in het ziekenhuis?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Waarom stoppen ze een inktvis in hun kut?quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je van naakte Japanse vrouwen houdt die omgeven zijn door ranzige beesten.
[b]AirwiN schreef [/b]
En een zak kikker-snoepjes?quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja is goed, dan neem ik wel een bossie bloemen mee.
![]()
Van die hele grote. Maar die zitten achter glas. Evenals vogelspinnen, vaak hebben ze die ook.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik had er zin in, tot zoonlief doodleuk zei: "mam de kans is groot dat ze er ook kikkers hebben!!"A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Slaap zacht.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geeft niet. Het is tijd voor mijn schoonheidsslaapje.
3x raden wie zojuist een slaapplaats op het balkon heeft gereserveerdquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Spinnen zijn gaafquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Van die hele grote. Maar die zitten achter glas. Evenals vogelspinnen, vaak hebben ze die ook.
[b]AirwiN schreef [/b]
Coolquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Van die hele grote. Maar die zitten achter glas. Evenals vogelspinnen, vaak hebben ze die ook.Haal ik ook geen krat bier voor jequote:Op woensdag 16 januari 2013 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
3x raden wie zojuist een slaapplaats op het balkon heeft gereserveerdJawelquote:![]()
![]()
Omdat het kennelijk verkoopt, in Japan.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom stoppen ze een inktvis in hun kut?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dan regel ik die zelf welquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Cool
[..]
Haal ik ook geen krat bier voor je
[..]
Jawel
[b]AirwiN schreef [/b]
Toch wel met een blokjes vagina?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat het kennelijk verkoopt, in Japan.14 SHADES OF GREY
Dan maar hopen dat het een jonge griet isquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo gemeen ben ik niet, ik ga wel met de zuster aanpappen.
Primaquote:![]()
![]()
Ik snap maar weinig van die japannersquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat het kennelijk verkoopt, in Japan.![]()
Overigens, LoLa, Vin en Muhahaha!! Was het jullie opgevallen dat toen ik door de IKEA kroop er opeens een typische japanner met camera zat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Die zijn er altijd hoor, co-schappen allesquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:01 schreef Vinniiee het volgende:
Dan maar hopen dat het een jonge griet is.
![]()
Uhu, er word nu dagelijks op je gefapt want zo een wilde Hollandse schone hadden ze nog niet eerder vastgelegdquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap maar weinig van die japanners![]()
Overigens, LoLa, Vin en Muhahaha!! Was het jullie opgevallen dat toen ik door de IKEA kroop er opeens een typische japanner met camera zat?.
![]()
Nee ik had alleen maar oog voor jouquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Overigens, LoLa, Vin en Muhahaha!! Was het jullie opgevallen dat toen ik door de IKEA kroop er opeens een typische japanner met camera zat?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2013 22:02:42 ]![]()
Er waren storingen tussen Almelo en Deventer, en tussen Apeldoorn en Amersfoort.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het zo erg daar?
Hier was chaos. Constant herzieningen, treinen die niet reden, iedere trein was te laat en te vol. Gingen allemaal van andere perrons...
Heb vandaag 8 mensen geholpen op het station, omdat ze er niks meer van snapten. Ik zou de NS een rekening moeten sturen...
Mijn route is Enschede - Hengelo - Almelo - Deventer - Apeldoorn - Amersfoort.
Had dan dus voor Deventer en voor Amersfoort om moeten reizen
Lief collegaatje
Nu al thuis
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Nee, kan ik me niet herinneren.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Overigens, LoLa, Vin en Muhahaha!! Was het jullie opgevallen dat toen ik door de IKEA kroop er opeens een typische japanner met camera zat?Truequote:Op woensdag 16 januari 2013 22:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die zijn er altijd hoor, co-schappen alles.
![]()
![]()
Je bedoelt dat hij een foto maakte van Lola?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uhu, er word nu dagelijks op je gefapt want zo een wilde Hollandse schone hadden ze nog niet eerder vastgelegd.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ik had alleen maar oog voor jou
[b]AirwiN schreef [/b]
Afgelopen zaterdag jaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Allebei stiekemquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Je bedoelt dat hij een foto maakte van Lola?.
![]()
Say whut? Van mijquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij een foto maakte van Lola?
[..]![]()
![]()
In Amsterdamquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Die jappen zetten alles op de foto johquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ze doen maarquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die jappen zetten alles op de foto joh![]()
![]()
Dan ben ik ook stukquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
Volgens mij ben ik stuk, ik heb echt mega koude voetjes, maar heb het niet koud.
![]()
Dat is toch niet raar?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
Volgens mij ben ik stuk, ik heb echt mega koude voetjes, maar heb het niet koud14 SHADES OF GREY
Volgende keerquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, die in Barendrecht is voor echte bazen. Maar helaasch..
![]()
truste@allProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Droom fijn, zacht en geilquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo flauw, wel waar![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb dat ook en ik niet eens een vrouw. ijsvoetenquote:14 SHADES OF GREY
Koop whatsappquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:09 schreef twi het volgende:
[..]
Gediskwalificeerd als humor, want ik snap hem niet.![]()
![]()
Terecht.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:10 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb WhatsApp, ik heb alleen geen vrienden.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Mjah, die was ik even vergetenquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:11 schreef Myraela het volgende:
Hij is leuker met de tekst erbij op 9gag. Alleen het plaatje zegt niet zoveel.
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat heeft iedereen toch met de Primark? Ben nog nooit in zo'n winkel geweest.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Veel voor weinigquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:13 schreef Fera het volgende:
Wat heeft iedereen toch met de Primark? Ben nog nooit in zo'n winkel geweest.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ga er heen, dan weet je het.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:13 schreef Fera het volgende:
Wat heeft iedereen toch met de Primark? Ben nog nooit in zo'n winkel geweest.![]()
Met een beetje geluk hebben ze wel leuke dingen. En het is achterlijk goedkoop.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:13 schreef Fera het volgende:
Wat heeft iedereen toch met de Primark? Ben nog nooit in zo'n winkel geweest.![]()
Jammer wel. Ik heb veel FOK! dames gehosseldquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:10 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb WhatsApp, ik heb alleen geen vrienden..
![]()
Leuk!!quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:13 schreef Fera het volgende:
Moet je eens heengaan! Leuke simpele kleding voor weinig geld
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
quote:quote:Ik weet genoeg.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met een beetje geluk hebben ze wel leuke dingen. En het is achterlijk goedkoop.
Kan toch ook via DM? Beetje DM'en en dan seks.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jammer wel. Ik heb veel FOK! dames gehosseld.
![]()
En altijd stervensdrukquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Leuk!!![]()
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Zodra mijn eerste salaris gestort wordt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Leuk!!![]()
Ja, dat kan ookquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Kan toch ook via DM? Beetje DM'en en dan seks.![]()
![]()
Ik kan straks op tijden winkelen waarop de meeste mensen nog op kantoor zitten.
Vind de drukte meestal wel meevallen, je moet alleen de kleren niet willen passen. Want die rij is altijd enorm. Maar eerlijk gezegd, als het zo goedkoop is dan neem ik het gewoon mee. Als ik het niet pas, geef ik het wel weg.![]()
Wat is leuke kleding?quote:14 SHADES OF GREY
DAT feestje gaat dus niet op bij de Pirmarkquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:16 schreef Fera het volgende:
Ik kan straks op tijden winkelen waarop de meeste mensen nog op kantoor zitten.
[b]AirwiN schreef [/b]
En hoe heet de grootste vangst tot nu toe?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jammer wel. Ik heb veel FOK! dames gehosseld.
![]()
Soms wel ja. In de zomer hebben ze wel grappige shirtjes. Laatst heeft twi een spijkerblouse gekocht, ook tof.quote:![]()
Boh, ik wilde de naam van een dikke FOK!ster zeggen en toen realiseerde ik me dat ik de verkeerde was om dat grapje te maken.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:19 schreef twi het volgende:
[..]
En hoe heet de grootste vangst tot nu toe?![]()
![]()
Van wat ik op de website zie, mwoah. Maar dat is een kwestie van smaak.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Deze vrouw weetquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DAT feestje gaat dus niet op bij de Pirmark.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Zou ik ook weer eens heen moeten gaan, alweer poos terugquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady noteert... vrije dag -> primark![]()
![]()
Hahahaha, ow wow.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Boh, ik wilde de naam van een dikke FOK!ster zeggen en toen realiseerde ik me dat ik de verkeerde was om dat grapje te maken. [ afbeelding ]Hmm.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Soms wel ja. In de zomer hebben ze wel grappige shirtjes. Laatst heeft twi een spijkerblouse gekocht, ook tof.
Ik zoek meer kansloze nerd shirts eigenlijk.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik zou niet eens weten waar die toko zit hier in de buurt.14 SHADES OF GREY
Ga je mee?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou ik ook weer eens heen moeten gaan, alweer poos terugIk haat shoppen
![]()
![]()
Boeiend, niemand geeft een neukquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Boh, ik wilde de naam van een dikke FOK!ster zeggen en toen realiseerde ik me dat ik de verkeerde was om dat grapje te maken. [ afbeelding ].
Alexandrium is dichtst bij voor jouquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zou niet eens weten waar die toko zit hier in de buurt.
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar de vrouwenkleren op de website vind ik ook niet tof. Je moet gewoon rondlopen en toevallig iets tegenkomen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Van wat ik op de website zie, mwoah. Maar dat is een kwestie van smaak.![]()
Ik ookquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is nog wel te doen voor een dagje shoppenquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alexandrium is dichtst bij voor jou
14 SHADES OF GREY
Daar waren wij ook, toch?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alexandrium is dichtst bij voor jou“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Waar ze drakenshirts verkopen weet ik niet.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zoek meer kansloze nerd shirts eigenlijk.![]()
Kloptquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Haha....quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dichtsbijzijnde is zaandam ()
Hoofddorp?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dichtsbijzijnde is zaandam ()
![]()
Of wolven!quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waar ze drakenshirts verkopen weet ik niet.![]()
Er zit geen Primark in het Zuid-Oosten van het land.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
In Zaandam zit een tentje met heul lekkere broodjes geitenkaas.
Wolvenshirts.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waar ze drakenshirts verkopen weet ik niet.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat maakt mij niet uitquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat de enige vrije dag alleen woensdag isIk dacht dat ze bezig waren om er 1 in fucking Almelo te makenquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:24 schreef Fera het volgende:
Er zit geen Primark in het Zuid-Oosten van het land.![]()
![]()
In Essen wel. Maar da's DL.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:24 schreef Fera het volgende:
Er zit geen Primark in het Zuid-Oosten van het land.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
ochtendquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat maakt mij niet uit
[..]
Ik dacht dat ze bezig waren om er 1 in fucking Almelo te maken![]()
![]()
Almelo, of all placesquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat maakt mij niet uit
[..]
Ik dacht dat ze bezig waren om er 1 in fucking Almelo te maken.
Niet haten op Almelo, dat is gunstig voor mij.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat maakt mij niet uit
[..]
Ik dacht dat ze bezig waren om er 1 in fucking Almelo te maken
Laat ze dan Enschede of Hengelo nemen. Almelo_!
Dus niet het land waar ik op bedoelde. En voor Duitsland is dat het Westen.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Heul niks mis met zaandAm.... Alles wat daar boven zit aan plaatsen isquote:
Misschien binnenkort, als de moeder van mijn oppaskinderen is bevallenquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dan kan het wel eens lastig worden
[..]
Inderdaad.
Dan heb ik wel meer vrij![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet haten op Almelo, dat is gunstig voor mij.Dit dus.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:26 schreef Samzz het volgende:
Laat ze dan Enschede of Hengelo nemen. Almelo_!
![]()
Misschien heb ik dan ook weer werk, dus moeten we maar even kijkenquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien binnenkort, als de moeder van mijn oppaskinderen is bevallen
Dan heb ik wel meer vrij.
![]()
Je kiest ze uit... Zaandam, Lelystadquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heul niks mis met zaandAm.... Alles wat daar boven zit aan plaatsen is![]()
![]()
![]()
We houden contact, bel ons niet, wij bellen uquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien heb ik dan ook weer werk, dus moeten we maar even kijken.
![]()
![]()
Vanuit Gitaar is Almelo het dichtst bij.quote:Maar die andere twee mogen ook wel
Zwolle kan ook.
Of Nijmegen, die stad verdient het gewoon.
Ten oosten van ons. Klein uurtje rijden. Maar he, je bedoelde op wat andersquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus niet het land waar ik op bedoelde. En voor Duitsland is dat het Westen..
quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We houden contact, bel ons niet, wij bellen u
[b]AirwiN schreef [/b]
Waar woonde jij ook alweer? Hoorn ofzo toch?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kiest ze uit... Zaandam, Lelystad![]()
Komt goedquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We houden contact, bel ons niet, wij bellen u.
Ja, maar dat was dus niet de planningquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Vanuit Gitaar is Almelo het dichtst bij.Maar die andere twee mogen ook wel
Zwolle kan ook.
Of Nijmegen, die stad verdient het gewoon.. Almelo is gewoon zo'n onlogische kut stad
![]()
![]()
Hoorn. Ja?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waar woonde jij ook alweer? Hoorn ofzo toch?![]()
Blij dat ik er weg benquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:29 schreef Samzz het volgende:
Niet in het Oosten van het land wonen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat is Apeldoorn nu? Ook oosten toch?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:29 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Joaquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is Apeldoorn nu? Ook oosten toch?.
Zevenaar heb ik ook gewoond hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dit.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:29 schreef Samzz het volgende:
Oh, wist ik niet.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zevenaar heb ik ook gewoond he“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Bij dezenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoi jijquote:![]()
Hoe laat kan ik jou morgen ook alweer verwachten?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik lig dus the Vampire Diaries te kijken, het is net Twilight, maar dan leuk.
Haiquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi jij![]()
Hoe laat kan ik jou morgen ook alweer verwachten?
Uhm nouja ik ben om 6 uur klaar met werken. Dan nog even douchen enzo, en maar even snel thuis eten denk ik (of is er iets goeds bij jou in de buurt?) dus zal tussen 8 en half 9 zijn denk ik.
Ik zal m'n drankvoorraad wel meenemen![]()
![]()
Nu klinkt het vies..quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nomnom lik lik zuig pompomp slurp smak smak![]()
Hoi![]()
![]()
![]()
Ik heb ze nog niet op de weegschaal gehadquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:19 schreef twi het volgende:
[..]
En hoe heet de grootste vangst tot nu toe?.
![]()
Ik heb hier op het plein een Italiaan, Chinees en snackbar zitten en ik maak Roti voor de mee-eters.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hai
Uhm nouja ik ben om 6 uur klaar met werken. Dan nog even douchen enzo, en maar even snel thuis eten denk ik (of is er iets goeds bij jou in de buurt?) dus zal tussen 8 en half 9 zijn denk ik.
Ik zal m'n drankvoorraad wel meenemen
Goed plan
[b]AirwiN schreef [/b]
Aloha.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Ow ok dan eet ik daar wel als het magquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb hier op het plein een Italiaan, Chinees en snackbar zitten en ik maak Roti voor de mee-eters.
Goed plan
Heb niet superveel, maar wel een paar likeurtjes nog die toch niet snel opgaan hier.
Heb ook wel een hoop wijn, maar weet niet hoe het met houdbaarheid van wijn zit? ... Sommige flessen zijn 3 jaar oud....![]()
Oehquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady kijkt streng over haar bril
Ik verdien straf juffrouw![]()
![]()
Ga maar in de hoek.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: