SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes en orgie meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dacht dat ze aardwetenschappen deed ofzo.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Gelul WT, en je weet het.Mijn parser gaat stuk op deze zin.quote:Lokje weet ik wat ik van haar vind, he?
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik hoop dat je doos leeg blijft.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een pak slaag kun je krijgen.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:25 schreef twi het volgende:
[..]
Het klinkt anders best een beetje achterbaks in mijn oren. Hoe durf je? Leg dat maar eens uit via DM, want ik snap helemaal niet waarom je zo doet tegen mensen.![]()
Ik ben graag eerlijk. Wie daar niet tegen kan, is een miet.![]()
En ja Vin, het is waar.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Wat nou, bitch!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kopen we weer een nieuw doosje ferrero rocher toch.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop dat je doos leeg blijft.
[..]Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ja, dat weet ik. Dat is het erge er juist aanquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop dat je doos leeg blijft.
[..]![]()
Ik ben graag eerlijk. Wie daar niet tegen kan, is een miet.![]()
En ja Vin, het is waar..
![]()
Vorig jaar deed ze elektrotechniek.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dacht dat ze aardwetenschappen deed ofzo.
[..]
Mijn parser gaat stuk op deze zin.
En sorry, ik ben moe. Ik kan niet meer spellen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik begrijp je niet zo goed meer, maar de verklaring staat waarschijnlijk in de tweede zin.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vorig jaar deed ze elektrotechniek.
En sorry, ik ben moe. Ik kan niet meer spellen.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik erger me vaak ook aan het accent van mensen, maar dan vooral schriftelijk.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Dat is het erge er juist aan.
Dat is geen accent. Dat is gewoon geen fatsoenlijk ABN kunnen typen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik erger me vaak ook aan het accent van mensen, maar dan vooral schriftelijk.![]()
![]()
Ik wist niet eens dat dit konquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik erger me vaak ook aan het accent van mensen, maar dan vooral schriftelijk.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Nee daar heb ik het niet over.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is geen accent. Dat is gewoon geen fatsoenlijk ABN kunnen typen.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wat nou, bitch!
Lompe klapjostiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Waar heb je het dan over?quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee daar heb ik het niet over.![]()
Ferrero Rocher.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kopen we weer een nieuw doosje ferrero rocher toch.Ik was ineens ''minder tof''. Dat sloeg toch een krater in mijn zelfvertrouwen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Dat is het erge er juist aan.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik erger me vaak aan mensen die onsamenhangende slechtgespelde smsjes sturen met iemand anders haar telefoon.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik erger me vaak ook aan het accent van mensen, maar dan vooral schriftelijk.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Beetje triest dat je iemand "minder tof" gaat vinden, als diegene zegt dat je accent niet mooi isquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ferrero Rocher.
[ afbeelding ]
[..]
Ik was ineens ''minder tof''. Dat sloeg toch een krater in mijn zelfvertrouwen..
![]()
Er zit nu een kitten op mn knie naar mij te staren.
Ik ben bang
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo weet Twi vanaf zijn huidige positie het bed te vinden. Waar sprookjes al niet goed voor zijn.quote:![]()
Dat deed ze ook bij mijquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Er zit nu een kitten op mn knie naar mij te staren.
Ik ben bang. Echt letterlijk op m'n knie
![]()
![]()
Het was meer het feit dat ik niet toegaf, geen sorry zei voor mijn achterbakse daad. Hij zei ook: "Je komt me ook nergens tegemoet". Ik weet nog steeds niet wat hij daarmee bedoelde.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beetje triest dat je iemand "minder tof" gaat vinden, als diegene zegt dat je accent niet mooi is.
Doet ze regelmatig!quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat deed ze ook bij mij. Echt letterlijk op m'n knie
En dan gaat ze je aan zitten staren!
Zo eng dit
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zo weet Twi vanaf zijn huidige positie het bed te vinden. Waar sprookjes al niet goed voor zijn.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Zoals een accent een soort "vormgeving" is voor gesproken taal, heb ik het meer over de vormgeving van een stuk tekst. De inhoud is hetzelfde, maar het is bijvoorbeeld geschreven met een lelijk lettertype, of op een andere manier ziet het eruit alsof de woorden op het papier gepoept zijn. Tabellen die uitsteken over de margerand (Word heeft hier een handje van om redenen), hoerenjongen, kleinkapitalen die gewoon verkleinde hoofdletters zijn ARGH, ik haat het.quote:
Maar ik besef dat ik niet kan verwachten dat iedereen dit heeft geleerd of onthouden. Maar als ik de kans schoon zie wil ik nog wel eens de ondankbare taak als gratis leraar op me nemen.
Mn stippenkunst gezien?quote:
Hij is af
[b]AirwiN schreef [/b]
Lolaquote:
14 SHADES OF GREY
Vet hè. Ik kan niet zo goed met die bende omgaan, en ik negeer alle interpunctie ook gewoonquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik erger me vaak aan mensen die onsamenhangende slechtgespelde smsjes sturen met iemand anders haar telefoon.
Nee nog niet ben net thuisquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn stippenkunst gezien?
Hij is af![]()
![]()
Waarom zou je ineens toegeven? Alsof je mening ineens veranderd of zoquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Het was meer het feit dat ik niet toegaf, geen sorry zei voor mijn achterbakse daad. Hij zei ook: "Je komt me ook nergens tegemoet". Ik weet nog steeds niet wat hij daarmee bedoelde.Je mening geven, dat achterbaks noemen en er ook nog een excuus voor willen hebben... dat noem ik eerder achterbaks.
Gewoon lief aaienquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doet ze regelmatig!
En dan gaat ze je aan zitten staren!
Zo eng dit![]()
![]()
Ik stiekem ook welquote:![]()
Ik ga van het weekend wel aan de VW beginnen
Herinner je mijn "Ik heb bloed" post nog?quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zou je ineens toegeven? Alsof je mening ineens veranderd of zoJe mening geven, dat achterbaks noemen en er ook nog een excuus voor willen hebben... dat noem ik eerder achterbaks.
[..]
Gewoon lief aaienIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Een volle asbak omtyfen op bed... ik ben de tel inmiddels kwijtgeraaktquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sigarettenas ook niet overigens.
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.![]()
Vooruitgang in de nacht/ochtend, maar heeft wel weer de hele dag onder de dekens of in het kastje gezeten. We hadden een kitten gevonden op MP, die zouden terugbellen maar dat hebben ze nog niet gedaan. Anders ga ik morgen weer verder met zoeken naar een kitten.quote:
We hebben ons bed geannuleerd omdat het allemaal wat duur word, 150 euro aan kattenspullen, 100 euro voor de kat zelf en een kitten gaat ons waarschijnlijk ook nog wel 150 kosten.![]()
En ik had perongeluk teveel geld van mn werk gekregen en dat moet ik nu weer terugbetalen.![]()
![]()
Whoaaaaaaah je hebt een VW ? een Kever?quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik stiekem ook wel![]()
[..]
Herinner je mijn "Ik heb bloed" post nog?![]()
Heb je weer een auto? Toch wel een diesel?quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik stiekem ook wel![]()
[..]Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Daarom handige asbak met soort dekselding!quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:37 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Een volle asbak omtyfen op bed... ik ben de tel inmiddels kwijtgeraakt
Geen idee hoe die asbakken heten
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik herken wel wat dingen van je wat je zegt. De schrijfstijl van een stuk tekst.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zoals een accent een soort "vormgeving" is voor gesproken taal, heb ik het meer over de vormgeving van een stuk tekst. De inhoud is hetzelfde, maar het is bijvoorbeeld geschreven met een lelijk lettertype, of op een andere manier ziet het eruit alsof de woorden op het papier gepoept zijn. Tabellen die uitsteken over de margerand (Word heeft hier een handje van om redenen), hoerenjongen, kleinkapitalen die gewoon verkleinde hoofdletters zijn ARGH, ik haat het.
Maar ik besef dat ik niet kan verwachten dat iedereen dit heeft geleerd of onthouden. Maar als ik de kans schoon zie wil ik nog wel eens de ondankbare taak als gratis leraar op me nemen.
Vooral dat er tabellen buiten die margerand kunnen is wel zo afschuwelijk lelijk.
Haha, ik denk dat dat nog best wel eens nuttig kan zijn![]()
![]()
Als in stippenkunst VW hequote:Op woensdag 16 januari 2013 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whoaaaaaaah je hebt een VW ? een Kever?
[b]AirwiN schreef [/b]
Met zo'n ding aan de bovenkant die axiale krachten omzet in tangentiëlequote:Op woensdag 16 januari 2013 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom handige asbak met soort dekselding!
Ojaquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik stiekem ook wel![]()
[..]
Herinner je mijn "Ik heb bloed" post nog?![]()
![]()
Dit bedoel je? Maar dat rookt lang niet zo lekkerquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom handige asbak met soort dekselding!
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.![]()
Nee, dat je op een knop moet rammen en dan draait ie open en weg is je peukquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Dit bedoel je? Maar dat rookt lang niet zo lekker
[ afbeelding ]
http://www.create4fun.nl/(...)e-dots-retro-vw-van/quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whoaaaaaaah je hebt een VW ? een Kever?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: