ja daarom tochquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, 's avonds gaat het wel lekker want dan ben ik er![]()
Hoezoquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je gaat me uitlachen zaterdag
ja het zit er nog steedsquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:26 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik zou jou nooit uitlachen alleen toelachen
(Vanwege je nek!?)
Nee echt klef zou zijn: "Heppie is zo lief omg hvj wobbi lobbi wjnmk ntb. :$ :$ :$ <3 <33 kan niet zonder je"quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja het zit er nog steeds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik ga je daarom niet uitlachen hoorach het valt nauwelijks op, moet ik alleen niet vergeten mn elastiek uit te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
Achquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach het valt nauwelijks op, moet ik alleen niet vergeten mn elastiek uit te doen
als je jezelf nu maar niet op ideeën brengt omdat je het grappig vindt als peter het zietquote:
Oké, je hoeft niet boos te worden.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:27 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee echt klef zou zijn: "Heppie is zo lief omg hvj wobbi lobbi wjnmk ntb. :$ :$ :$ <3 <33 kan niet zonder je"
Nee geen zorgenquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als je jezelf nu maar niet op ideeën brengt omdat je het grappig vindt als peter het ziet
sry AJquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké, je hoeft niet boos te worden.
Weet ik nietquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:30 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Wij willen vast niet weten waar dit over gaat, of wel?
Moet je instellen bij profiel aanpassenquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:32 schreef ChesterPerry het volgende:
ey ik heb een vraag he, als ik op zon fotoboek kijk zie ik de laatste bezoekers, maar bij me eigen kan ik dat niet zien?
Hoezo?quote:
jij wilt gewoon aandacht hequote:
Moet je het anders instellen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:32 schreef ChesterPerry het volgende:
ey ik heb een vraag he, als ik op zon fotoboek kijk zie ik de laatste bezoekers, maar bij me eigen kan ik dat niet zien?
maar dat is toch allemaal waar?quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:27 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee echt klef zou zijn: "Heppie is zo lief omg hvj wobbi lobbi wjnmk ntb. :$ :$ :$ <3 <33 kan niet zonder je"
oooh stu, je bent zo belangrijk voor deze wereld, maar vooral voor deze slowchat.quote:
Hiquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
AANDACHTTTTT HOIIIIII STAURTIEEEEE MANNETJUUUUH
Thanksquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef supersof het volgende:
[..]
oooh stu, je bent zo belangrijk voor deze wereld, maar vooral voor deze slowchat.![]()
![]()
Maar zeg ik niet hier tochquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
maar dat is toch allemaal waar?
TT
alles voor stuquote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik wil vaker gezweept worden
[..]
[..]
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
HET HOUDT NIET OP NIET VANZELFFFF
lekker voor jequote:Op woensdag 16 januari 2013 21:42 schreef Taexon het volgende:
[..]nu heb ik dat deuntje weer in me kop
uhuquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maar zeg ik niet hier toch![]()
![]()
Enkel waarheden.behalve dat van geschiedenis
geschiedenis is meestal wel leuk
Mijn hond wat doe jequote:Op woensdag 16 januari 2013 21:43 schreef Taexon het volgende:
Godsamme whatsapped een collega me
"Hey Bowie"
HATERS
Bowie voelt zich beledigdquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
Collega zijn schuld
En die van je oma
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Bowie voelt zich beledigd
ik niet snapquote:
Ja omdat die mij mistquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hij is nu aan het huilen ja
Geschiedenisquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:49 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Heppie is liev. Geschiedenis is stom.
Waarheid. Behalve dat over geschiedenis.
ik was in mijn vorige leven een romeinse keizerquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:51 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja maar al die geloven en shit en romeinen en keizers.
Ik was. Weet niet.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik was in mijn vorige leven een romeinse keizer
mijn keizerinquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:53 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik was. Weet niet.
Weet je. In feite is reïncarnatie wetenschappelijk correct.![]()
Nee, helaas nietquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je bent toch al stoer van jezelf
Ik voel me wel aangetrokken tot de dark sidequote:
Want wij hebben koekjesquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik voel me wel aangetrokken tot de dark side
quote:
oh. Stoer. Maar romeinen zijn kut.quote:
En cake, en donutsquote:
ik wil die gekleurdequote:
ga.ik op mijn cv zettenquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
oh. Stoer. Maar romeinen zijn kut.
Omdat de atomen waar je lichaam uit is opgebouwd, dus koolstof en zo, vrij zijn gekomen bij ontploffing van supernova's (ja die grote sterren). Dus die deeltjes eet je, zijn bouwstoffen en als je dood gaat worden ze weer voor iets anders gebruikt.Dus gemiddeld is elk atoom in je lichaam al 5 keer iets anders geweest.
Dus ben je voor 1/100000000e of zo ex-dino.
![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ga.ik op mijn cv zetten1 miljardste dino
quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb behoefte aan wat anders
yaaaayquote:
hahahahquote:
Ik vond Duitsland en Denemarken zo saaiquote:
Is het ookquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vond Duitsland en Denemarken zo saai
Oh dearquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat mijn buik doet pijn en ik heb behoefte aan verdoving daar
Is het weer zover?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ach het gaat wel over
Dat is wel de bedoeling jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ach het gaat wel over
me tooquote:
Vrijdagavond is ook goed wat mij betreftquote:
soweiso staat het ook rechtsboven onze posts.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:12 schreef supersof het volgende:
Hebben jullie allemaal geen agenda ofzo
Nopequote:Op woensdag 16 januari 2013 22:12 schreef supersof het volgende:
Niet eens!?quote:
Nou dan gebruik je toch je agenda op die manierquote:
Ja, eigenlijk wel jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou dan gebruik je toch je agenda op die manier
quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel ja
Landentopic mag toch ook steden?
Ja dat doen wij gewoonquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel ja
Landentopic mag toch ook steden?
Vond Den Haag leuker dan Duitsland of Denemarkenquote:
Was jij hier danquote:
zet altijd dingenstjes in me telefoonquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:12 schreef supersof het volgende:
Oooh, dat wist ik nietquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:18 schreef JRRY het volgende:
Hey Stuart voor steden is er een ander ehe.
JAWEL toch - boeit niet.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, dat wist ik niet![]()
Maar GB is ook geen land
Net als Benelux dan zeg maar. Is Engeland, Wales en Schotland.quote:
fokitquote:
waaaaromquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:21 schreef Angel-Joy het volgende:
¤20 verdiend terwijl ik in mijn nest lig, het is geweldig.
het heet toch verenigd koninkrijk dan?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Net als Benelux dan zeg maar. Is Engeland, Wales en Schotland.
Slaap lekkerquote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
Welterusten.
Ik ook trouwens, groeten iederen.
whyy?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:22 schreef Fok-it het volgende:
Ik dacht heel even dat ik FOK! moest missen voor 2 dagen
Welterustenquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
Welterusten.
Ik ook trouwens, groeten iederen.
Dingen inkopen via eBay voor onder de $10 en doorverkopen op marktplaats voor ¤20quote:
Modem is kapotquote:
Ah.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Modem is kapotMaar ik heb een Hotspot gemaakt van mijn Iphone
Dankzij tips van iemand die een stuk meer hersens heeft dan ik
![]()
Ff luisteren
haha wtf. Klinkt wel bizarquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:24 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ah.Beter
Vriend van mij kan die spelen op z'n cellozo jaloers daarop
Haha, de coupletten wel ja. het refrein vind ik kutquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:25 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Op ukelele is ook enorm tof.![]()
Ik vind op cello beter dan het origineel eigenlijk
Refrein vind ik nog steeds wel te doenquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha, de coupletten wel ja. het refrein vind ik kut
Ja ik kan hem amper goed af spelen want mijn internet is loeislechtquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:27 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Refrein vind ik nog steeds wel te doenmaar die is bij het origineel ook best kut.
Awwquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik kan hem amper goed af spelen want mijn internet is loeislecht
Doe jij maarquote:
vertel.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:29 schreef ChesterPerry het volgende:
hypocriet er is een nieuw nummer van jimi hendrix opgedoken
Goed bezigquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:31 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik denk steeds dat het dinsdag is
idd hahaquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:31 schreef Hypocriet het volgende:
Lijkt best veel op Voodoo Child eigenlijk.
ja Zaterdag na half 3 pas, eerst werkenquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Goed bezig
En dan opeens is het toch stiekem weekend en ga je genieten
Das goed voor jequote:Op woensdag 16 januari 2013 22:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja Zaterdag na half 3 pas, eerst werken
Nietsquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:32 schreef ChesterPerry het volgende:
nu heb ik een fotoboek maar weet ik niet wat ik erop moet zetten
Hoeveel normaal? 19 is wel weinigquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:33 schreef supersof het volgende:
Ik hoef volgende week opeens maar 19 uur te werken. huh
gifjes en quotes fzoquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:32 schreef ChesterPerry het volgende:
nu heb ik een fotoboek maar weet ik niet wat ik erop moet zetten
Ik heb vrijdag vrij gevraagd dus die dag was ik sowieso vrij. Maar ik had afgesproken met mn baas 30 uur :/quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoeveel normaal? 19 is wel weinig
Krijg je dan ook maar 19 betaald
nee mijn make up gaat er lelijk van zitten en dat moet ik dan weer opnieuw gaan doenquote:
en verjaardags-tekeningenquote:
quote:
Raar dat je dan maar voor 19 uur staat. Wat gebeurd er volgende week vrijdag?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag vrij gevraagd dus die dag was ik sowieso vrij. Maar ik had afgesproken met mn baas 30 uur :/
jaaa iddquote:
Dan doe je gewoon niets opquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee mijn make up gaat er lelijk van zitten en dat moet ik dan weer opnieuw gaan doen
Dan ga ik naar The Scriptquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Raar dat je dan maar voor 19 uur staat. Wat gebeurd er volgende week vrijdag?
Daar ben ik 8 jaar geleden al mee gestoptquote:
Darth Vader maskerquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ga echt niet zonder make up de deur uit
Hoezo niet?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Oh god ben jij er zo eenquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Belachelijkquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Die zijn niet toegestaan op mn werk
hahahaha ja dat welquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Belachelijk
Lijkt me wel cool om zo aangesproken te worden bij de kassa
Nah, als je het gewoon doet dan merk je er niks meer van. Ik deed het best vaak als ik geen tijd had in de ochtend. Alhoewel ik normaal ook nauwelijks wat op hebquote:
Een cloak is ook cool aan de kassaquote:
cloakquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een cloak is ook cool aan de kassa
Jij met je capesquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een cloak is ook cool aan de kassa
Beetje mascara is niet erg maar mensen die zich helemaal onderpoederen van rouge tot foundationquote:
ik dacht msacrasquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje mascara is niet erg maar mensen die zich helemaal onderpoederen van rouge tot foundationecht spuuglelijk
Cakefacequote:Op woensdag 16 januari 2013 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje mascara is niet erg maar mensen die zich helemaal onderpoederen van rouge tot foundationecht spuuglelijk
ik gebruik alleen oogpotlood en mascara, that's allquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
oh srryquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:41 schreef Hypocriet het volgende:
Ik vind oogpotlood bij 90% van de meisjes die het dragen enorm lelijk staan.
soms heel klein beetje mag wel tochquote:
moet ie per se met capuchon ja?quote:
Ja maar niet onder en boven en dan enorm veel en dan van die pandabeerogen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:43 schreef supersof het volgende:
[..]
soms heel klein beetje mag wel toch
pandabeerogenquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja maar niet onder en boven en dan enorm veel en dan van die pandabeerogen.
Natuurlijkquote:
Nee dat is lelijk idd.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja maar niet onder en boven en dan enorm veel en dan van die pandabeerogen.
Ik heb geen vriendenquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:45 schreef Faux. het volgende:
Compleet willekeurig, maar: vriendschappen met mensen waaraan je eerst een hekel had
Wij zijn je vriendenquote:
zou ik niet kunnen denk ik, dan voel ik me zo hypocrietquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:45 schreef Faux. het volgende:
Compleet willekeurig, maar: vriendschappen met mensen waaraan je eerst een hekel had
Tuurlijk welquote:
Vind je me zo stom dan?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zou ik niet kunnen denk ik, dan voel ik me zo hypocriet
Je hebt ons tochquote:
hihahoquote:
Haal eens even gauw wegquote:
Ik heb ook mensenvreesquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zou ik niet kunnen denk ik, dan voel ik me zo hypocriet
quote:
true truequote:Op woensdag 16 januari 2013 22:48 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik heb ook mensenvreesMaar als eenmaal het ijs gebroken is is het echt super leuk
Er staat toch niet wat jij zei. Ik quote nadat je veranderdequote:
Waarom reageer je altijd zo serieus, best aandoenlijkquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Er staat toch niet wat jij zei. Ik quote nadat je veranderde
quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom reageer je altijd zo serieus, best aandoenlijk
ai ai har har harquote:
Ik ben engquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die is te eng, die kan jij niet zijn
Heel mooiquote:
KLBquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:52 schreef Faux. het volgende:
ik moet een betoog schrijven over je grootste ergernis, iemand suggesties?
IK WEET HET IK WEET HET IK WEET HETquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:52 schreef Faux. het volgende:
Jeugd van tegenwoordig.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:52 schreef Faux. het volgende:
Star Warsquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:52 schreef supersof het volgende:
Ik keek toen ik klein was heel vaak Star Wars met mn broertjes en vader. En dan keken we er een paar achter elkaar. En dan had iedereen een figuur die hij/zij was. mooie tijden
heel herkenbaar maar dan niet met star warsquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:52 schreef supersof het volgende:
Ik keek toen ik klein was heel vaak Star Wars met mn broertjes en vader. En dan keken we er een paar achter elkaar. En dan had iedereen een figuur die hij/zij was. mooie tijden
Laten struikelenquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:53 schreef Hypocriet het volgende:
Als je de deur voor iemand openhoudt en diegene zegt geen 'dankjewel'![]()
Iets als een high five, alleen dan met je vuist. En ouwe is gewoon als, hee ouwe, hee jijquote:
Ooooh, dus promsuckmyass vind mij oudquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Iets als een high five, alleen dan met je vuist. En ouwe is gewoon als, hee ouwe, hee jij
Onbeleefde mensen, die zou hoog in mn lijstje staanquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:53 schreef Hypocriet het volgende:
Als je de deur voor iemand openhoudt en diegene zegt geen 'dankjewel'![]()
quote:
de jodenquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:52 schreef Faux. het volgende:
Explain?quote:
Same!quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:54 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Bitchclap. Slaan. Wurgen. Bloedneus.ik HAAT het. Echt. Enorm.
jaaaa, ik was die robot die op een stofzuiger lijktquote:
eigenlijk deden we dat altijd. Maar Star Wars was de leukstequote:Op woensdag 16 januari 2013 22:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heel herkenbaar maar dan niet met star wars
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |