ja daarom tochquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, 's avonds gaat het wel lekker want dan ben ik er![]()
Hoezoquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je gaat me uitlachen zaterdag
ja het zit er nog steedsquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:26 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik zou jou nooit uitlachen alleen toelachen
(Vanwege je nek!?)
Nee echt klef zou zijn: "Heppie is zo lief omg hvj wobbi lobbi wjnmk ntb. :$ :$ :$ <3 <33 kan niet zonder je"quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja het zit er nog steeds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik ga je daarom niet uitlachen hoorach het valt nauwelijks op, moet ik alleen niet vergeten mn elastiek uit te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
Achquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach het valt nauwelijks op, moet ik alleen niet vergeten mn elastiek uit te doen
als je jezelf nu maar niet op ideeën brengt omdat je het grappig vindt als peter het zietquote:
Oké, je hoeft niet boos te worden.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:27 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee echt klef zou zijn: "Heppie is zo lief omg hvj wobbi lobbi wjnmk ntb. :$ :$ :$ <3 <33 kan niet zonder je"
Nee geen zorgenquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als je jezelf nu maar niet op ideeën brengt omdat je het grappig vindt als peter het ziet
sry AJquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké, je hoeft niet boos te worden.
Weet ik nietquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:30 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Wij willen vast niet weten waar dit over gaat, of wel?
Moet je instellen bij profiel aanpassenquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:32 schreef ChesterPerry het volgende:
ey ik heb een vraag he, als ik op zon fotoboek kijk zie ik de laatste bezoekers, maar bij me eigen kan ik dat niet zien?
Hoezo?quote:
jij wilt gewoon aandacht hequote:
Moet je het anders instellen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:32 schreef ChesterPerry het volgende:
ey ik heb een vraag he, als ik op zon fotoboek kijk zie ik de laatste bezoekers, maar bij me eigen kan ik dat niet zien?
maar dat is toch allemaal waar?quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:27 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee echt klef zou zijn: "Heppie is zo lief omg hvj wobbi lobbi wjnmk ntb. :$ :$ :$ <3 <33 kan niet zonder je"
oooh stu, je bent zo belangrijk voor deze wereld, maar vooral voor deze slowchat.quote:
Hiquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
AANDACHTTTTT HOIIIIII STAURTIEEEEE MANNETJUUUUH
Thanksquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef supersof het volgende:
[..]
oooh stu, je bent zo belangrijk voor deze wereld, maar vooral voor deze slowchat.![]()
![]()
Maar zeg ik niet hier tochquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
maar dat is toch allemaal waar?
TT
alles voor stuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |