PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Godver, die heb ik toen allemaal maar gedumpt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:53 schreef Tim86 het volgende:
Lol, Benitez gaat nu voor 22-25k, die had ik ook nog een paar..IF Moutinho is nu zelfs nog met winst te verkopen (maar de mijne heb ik toen allemaal maar gedumpt). Wel raar hoe de markt er nu ineens bijna beter aan toe is dan eind november ofzo
ARSENAAL, dat is mikel arteta op je plaatje toch?quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:57 schreef Thorb het volgende:
Bartley (ex-Arsenal) kopt 2 wedstrijden tegen Arsenal achter elkaar op de lat
Die CDM is togni goed joh?quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:58 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
5 leagues zelfs
Fuk maar 7 chem op cam
Lastig zeg. De CB is een pauper. Niet zeiken, want ik ben er een uur mee bezig geweest.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lastig zeg. De CB is een pauper. Niet zeiken, want ik ben er een uur mee bezig geweest.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel een kutCCB idd.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Als je Ibra weghaalt is 'ie best betaalbaar denk ik.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:04 schreef el-blanchito het volgende:
Mooie teams hoor
Ik heb nog de handicap dat ik slechts 70K budget heb, dat maakt het nog leuker om iets goeds te maken
[..]
Lastig zeg. De CB is een pauper. Niet zeiken, want ik ben er een uur mee bezig geweest.
[ afbeelding ]Ik tel maar 3 leagues..of ben ik scheel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Ja klopt idd!quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als je Ibra weghaalt is 'ie best betaalbaar denk ik.
-.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik tel maar 3 leagues..of ben ik scheel?
Scheelquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je bent scheel.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]Zet dan gewoon Nestor en Rose als CBsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
oh fuck ja, BPL overheen gekeken, excusesquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:07 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
4 leagues, NPL1, Ligue 1, BPL en Pro League
M'Voto komt uit Ligue 2 nPower League 1.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik zo scheel was dat ik dezelfde post heulll vaak zagquote:
Komt gewoon door je ongesteldheid, geeft niks.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik zo scheel was dat ik dezelfde post heulll vaak zag
[..]
[ afbeelding ]Basis is erg mooi, die CB's zijn nog wel te vervangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg tof. Het is alleen gevaarlijk om alleen bronze en silver achterin te hebben denk ik. Ik heb het liefst 1 gouden CB centraal achterin, 1 op CDM of CAM en 1 spits.
Ik ga zelf puzzelen maar ik hou dit in m'n achterhoofd.
Erg nice.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Vooral de linkerachterkant is niet top, maar veel keuze heb je niet, tenzij je een trio kan vinden dat geen externe links nodig heeft. Dan moet je trouwens nog wel rekening houden met je CCB en Lucas.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Basis is erg mooi, die CB's zijn nog wel te vervangen.Erg tof. Het is alleen gevaarlijk om alleen bronze en silver achterin te hebben denk ik. Ik heb het liefst 1 gouden CB centraal achterin, 1 op CDM of CAM en 1 spits.
Ik ga zelf puzzelen maar ik hou dit in m'n achterhoofd.
Erg nice.
Alessandrini - Benzia - Die CDM van Lyon.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Vooral de linkerachterkant is niet top, maar veel keuze heb je niet, tenzij je een trio kan vinden dat geen externe links nodig heeft. Dan moet je trouwens nog wel rekening houden met je CCB en Lucas.
Ik denk door mijn koorts + ebolaquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Komt gewoon door je ongesteldheid, geeft niks.![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:14 schreef el-blanchito het volgende:
Wil iemand van mijn link ook een puushje maken?
http://www.futhead.com/fifa/squads/3986441/
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:14 schreef el-blanchito het volgende:
Wil iemand van mijn link ook een puushje maken?
http://www.futhead.com/fifa/squads/3986441/
quote:
Je gaat niet dood toch?quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik denk door mijn koorts + ebola![]()
Al hoort de koorts wellicht bij ebola
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik stuurde gisteren ook good game. Toen kreeg ik een voice message waarin een 14 jarig jongetje aan het fluisterschreeuwen was en me uit begon te schelden. Toen stuurde ik dat ik het geweldig vond dat hij fluisterde omdat hij bang was zijn ouders wakker te maken. En toen stuurde hij niets meerquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:11 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik stuurde na een winstpartij "good game", kreeg ik terug "you too". Faith in PS3 community restored!
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je gaat niet dood toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Al bezig, schele.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:18 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
tja...
Buutje in de basis zometeen
Godver, dit is niet mijn dagquote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Godver, dit is niet mijn dag
Maar flashscore helpt ook niet mee
[ afbeelding ]
Is dat de goedkoopste?quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:18 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
tja...
Buutje in de basis zometeen
Noem eens een paar spelers en formatie.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
best moeilijk zo'n team maken voor een toernooi.
Dat is de enigequote:
Ga ik zo even wat pakjes openenquote:
Newcastle zonder demba en zonder rémy is zoveel slechterquote:
Haha ja. Wel grappig je ziet dat Chelsea veel beter speelt, valt het des te meer op hoe slecht Torres wasquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:31 schreef quer het volgende:
[..]
Newcastle zonder demba en zonder rémy is zoveel slechter
Maar hoe zit dat nou, atlethico wilt torres als ruil voor falcao en een shit load aan geldquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha ja. Wel grappig je ziet dat Chelsea veel beter speelt, valt het des te meer op hoe slecht Torres was
En heeeeeeeeeeeel veel pagina's ermee. Echt bizar wat er vanmiddag gebeurdequote:
Haha..twitter:FootballFunnys twitterde op woensdag 16-01-2013 om 21:35:47Demba Ba - £7.5M, first 3 starts, 3 goals. Fernando Torres - £50M, first 39 starts, 3 goals. reageer retweet
Hopelijk dropt hij perongeluk onder zijn normale waarde dus rond de 50kquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En heeeeeeeeeeeel veel pagina's ermee. Echt bizar wat er vanmiddag gebeurde
Vanwege de formatie.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En meteen gediscard. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Blij dat ik leavede uit mijn potje en hem verkocht voor 125kquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En heeeeeeeeeeeel veel pagina's ermee. Echt bizar wat er vanmiddag gebeurde
11 finishingquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vanwege de formatie.
Die Lautoa (CB van Lorient) heeft 10 dribbling.
1.295mquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Place your bets, voor hoeveel gaat hij eruit?
1,423mquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Nu krijg ik neigingen om een pakje te kopenquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfde vraag.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Na het toernooi zoals vorig jaar.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:42 schreef GekkeZuiden het volgende:
Afrika Cup begint toch deze week?
En zouden ze dan een TOTW aan het einde van de AC doen met alleen spelers die meededen of om de week?
Gewoon in normale TOTW steeds en misschien bij de finale een MOTM ofzo. En wellicht inderdaad nog iets speciaals, zoals vorig jaar met die paar IF Afrikanen die ineens een paar uur in packs zaten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:42 schreef GekkeZuiden het volgende:
Afrika Cup begint toch deze week?
En zouden ze dan een TOTW aan het einde van de AC doen met alleen spelers die meededen of om de week?
Moest 4 nations toch? Wel fucking vet team. Mlapa lijkt mij ziek goed.quote:
If you've got it, flaunt it!quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:43 schreef Jelle_96 het volgende:
Je zou toch überhaupt moeten weten dat je Lukaku naar verloop van tijd tonnen zal dalen wanneer je zo veel geld hebt? Snap mensen soms niet helemaal haha.
Sick!quote:
Oke, wel jammer dat veel topspelers niet mee doen. Boateng, Ba, Cisse, Ayew, etc.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Na het toernooi zoals vorig jaar.
Gewoon een andere keeper? Beste team wat ik tot nu toe heb gezien!quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Alleen jammer van de 3 nations, kan er ook geen oplossing voor bedenken....
quote:
IF Forde, speelt ook bij Millwallquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:46 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Osborne heeft een sterke link nodig...
En hij mag niet Engels zijn.
Osborne LCB Caulker CB Lloris GKquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:46 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Osborne heeft een sterke link nodig...
En hij mag niet Engels zijn.
+1`quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me zowaar een bazenteam
Idd. Kwam een beetje traag en moeizaam op gang, maar nu zie ik een hoop toffe dingenquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:49 schreef detennismaster het volgende:
Zijn met dit thema toch wel best vette teams te maken.
Die van mij mag je voor 350Kquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:49 schreef Hoogstaande het volgende:
Lukaku en Benteke
Ja ik heb ze nu pas en ja godverdomme wat spelen ze lekker.
Ik ga IF Benteke ook even halen.
Die kwam ik tegen in mijn Franse bronze team, en toen bedacht ik me dat die eigenlijk best goed functioneerdequote:
Nee ik zoek m voor onder de 300k.quote:
Vind hem daarom ook niet erg bijzonder, wel erg goed mja.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:50 schreef el-blanchito het volgende:
Eigenlijk in 352 gewoon een landenteam, met ergens een sterk driehoekje aan de zijkant.
Kom clubben!quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vind hem daarom ook niet erg bijzonder, wel erg goed mja.
Is een chineesquote:
Je zal wel scheel zijn.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat de neuk? Ik heb er ineens fucked up veel coins bijGraties en voor niets
wat zeur je nouquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat de neuk? Ik heb er ineens fucked up veel coins bijGraties en voor niets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:57 schreef el-blanchito het volgende:
Die IF Villa is echt zo'n baas in m'n 41212 team
Beste kopper die ik kenIk wist het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:57 schreef el-blanchito het volgende:
Die IF Villa is echt zo'n baas in m'n 41212 team
Beste kopper die ik kenIk had al zo'n vermoedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
oke ik ga hem toch postenquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:56 schreef Dudeweiser het volgende:
ik heb ook zo'n team verzonnen.
Ik ben echt slecht in teams maken. [ afbeelding ]
Kijk OP of lees terugquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:59 schreef DuTank het volgende:
wat waren de eisen nou voor het toernooi?
quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oke ik ga hem toch posten
[ afbeelding ]
Met teams moet je ook spelen hé, dus ik zou niet 2 bronzen als spits doen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oke ik ga hem toch posten
[ afbeelding ]
In ieder geval niet Ings want hij is deze FIFA slechtquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:00 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Met teams moet je ook spelen hé, dus ik zou niet 2 bronzen als spits doen.
Ik zou wel willen maar moet aan schoolquote:
ach het gaat toch alleen maar om de pace. En alsof er iemand is die dat team gaat makenquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:00 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Met teams moet je ook spelen hé, dus ik zou niet 2 bronzen als spits doen.
quote:
Ah joh 1 potjequote:Op woensdag 16 januari 2013 22:04 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar moet aan school
Ook mooiquote:
Ben ik ook scheel?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ook mooi
Maar je zou hem niet met de IF's doen lijkt me..of heb je die al?
Heb zelf al een team, kan natuurlijk ook zonder die dure IF's al staat het wel leuker.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ook mooi
Maar je zou hem niet met de IF's doen lijkt me..of heb je die al?
Snel wegsluizen dat geld, geef maar.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:07 schreef Jonnsie het volgende:
hey jongens, wtf happend?!
[ afbeelding ]
veel geld erbij gekregen?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:07 schreef Jonnsie het volgende:
hey jongens, wtf happend?!
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het aan mij lag dat de RM vrij mongools oogde..quote:
quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik wil wel!
Heb je je Lukaku nog?
Ben al aant investerenquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:09 schreef ThadCastle het volgende:
Op EA forum had ook iemand het. Maak het op of investeer
Omdat hij 80k-90k was vanmiddag. Nu nog 60kquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:10 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja die heb ik nog, hoezo?ik kom eraan!
niet dat ik me kan heugenquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Snel in spelers pompen. Nooit iets verloren?
juist niet, koop meerdere dure spelers niet 1 hele durequote:Op woensdag 16 januari 2013 22:10 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ben al aant investerenToty spelers lijkt me goed
Dat bedrag zou je wel missen jaquote:
Oh, was niet thuis. Maar ik heb Lukaku beloofd hem nooit weg te doen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:10 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Omdat hij 80k-90k was vanmiddag. Nu nog 60k
Zet er maar een Ronaldo opquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mag ik dan een miljoen omdat ik dat nog tegoed heb
quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Goedzo 5k erbij in afgelopen 2 uur
Niet normaal hequote:
militoquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat is nog een leuke In Form voor een bedrag tot 2 ton, die echt het kopen waard is?
Ronnie.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat is nog een leuke In Form voor een bedrag tot 2 ton, die echt het kopen waard is?
Hangt van je team af, maar ik vind van de IF's die ik dit jaar heb gebruikt Guarin en Taarabt wel de beste qua prijs/kwaliteitquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
TOTY Messiquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als die 2 tonnen gevuld zijn met miljoenen coins wellicht.quote:
Ik wist niet dat jij Taaraabt hebt gebruikt?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hangt van je team af, maar ik vind van de IF's die ik dit jaar heb gebruikt Guarin en Taarabt wel de beste qua prijs/kwaliteit
Ja ik bouw er dan een heel team omheen voor de rest van mijn moneyzquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hangt van je team af, maar ik vind van de IF's die ik dit jaar heb gebruikt Guarin en Taarabt wel de beste qua prijs/kwaliteit
Hoeveel had je erbij gekregen ook 1mil?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik bouw er dan een heel team omheen voor de rest van mijn moneyzMaar Guarin is wel een goede, ga denk ik weer een colombianen squad maken, alleen dan zonder Martinez omdat die al in een ander team zit
Blijkbaarquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:21 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij Taaraabt hebt gebruikt?
Muriel is ook erg goed. Beetje traag alleenquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik bouw er dan een heel team omheen voor de rest van mijn moneyzMaar Guarin is wel een goede, ga denk ik weer een colombianen squad maken, alleen dan zonder Martinez omdat die al in een ander team zit
Ik vond hem als spits niet voldoen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
If Taarabt is wel de beste IF die ik tot nu toe heb gebruikt
Het is ook meer een cam sletjequote:Op woensdag 16 januari 2013 22:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vond hem als spits niet voldoen.
Ik zat net samen te spelen met mijn huisgenoot, precies hetzelfde. Elke keer de verkeerde speler selecteren, echt fucking irritant.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:22 schreef wieisboos het volgende:
kutspel. mijn bloed kookt
2e goal wou mijn poppetje niet switchen hoe hard ik ook op L1 drukte, kon niet springen = tegengoal
Op CF issie topquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Truequote:Op woensdag 16 januari 2013 22:34 schreef Reemi het volgende:
Kanu op CDM is echt een fenomeen, ik blijf het zeggen. Scoort keer op keer.
Kloptquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:34 schreef Reemi het volgende:
Kanu op CDM is echt een fenomeen, ik blijf het zeggen. Scoort keer op keer.
Jij schijnt aardig goed in fifa te zijn win jij nou ook makkelijk div 1 altijd? Ik vind het namelijk moeilijk om kampioen te worden in div1.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:36 schreef Reemi het volgende:
Ronald Vargas trouwens 66 shot power. Ik heb bijna nog nooit een speler zulke snoeiharde longshots zien afvuren.
Idd..abonnementje op de kruisingquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:36 schreef Reemi het volgende:
Ronald Vargas trouwens 66 shot power. Ik heb bijna nog nooit een speler zulke snoeiharde longshots zien afvuren.
Ik ben fucking slecht in divisies, ben nog nooit kampioen geworden in div 1.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:37 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
Jij schijnt aardig goed in fifa te zijn win jij nou ook makkelijk div 1 altijd? Ik vind het namelijk moeilijk om kampioen te worden in div1.
Ik vond hem ook kut als spits. Hij is snel weg maar werd vaak weer bijgehaald als je net langs een speler was en tja containenquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Benzema ipv Remyquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:38 schreef Sjempjun het volgende:
[ afbeelding ]
He, jullie hebben wel een beetje verstand van zaken op dit gebied.
Wat kan/moet ik nog verbeteren?
GK moet sowieso nog Lloris komen en Lopez voor Aguero, die komen binnen 2 dagen.
Voor de rest nog suggesties?
Haha raar met concentratie ofzo te maken zekerquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik ben fucking slecht in divisies, ben nog nooit kampioen geworden in div 1.
Omfg, die schietstatsquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:37 schreef Tim86 het volgende:
Dit zijn de ingame stats van Lukaku volgens iemand op futhead:
74 Ball Control - 72 Crossing - 62 Curve - 74 Dribbling - 86 Finishing - 56 Fk accuracy - 70 Heading Accuracy - 61 Long Passing - 80 Longshots - 17 Marking - 76 Penaltys - 71 Short Passing - 93 Shot Power !!! - 22 Sliding Tacle - 26 Standing Tacle - 76 Volleys - 80 Acceleration - 53 Agility - 52 Balance - 72 Jumping - 74 Reactions - 85 Sprint Speed - 91 Strength!!! - 69 Aggression - 72 Positioning - 69 Vision
Er zijn best al wat aardige teams langsgekomen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:39 schreef Ozz-03 het volgende:
Wat een eisen bij dat toernooi zeg.
4 Golds
4 Silvers
3 Bronze
Was wel voldoende geweest.
8-1 verliezenquote:
Oja! Nog niet aan gedacht thanks!quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Benzema ipv Remy
En ik vind je middenveld wel heeeeeeeel aanvallend. Zou er een defensieve speler bijzetten eigenlijk..of heb je daar geen last van?
Voor hoeveel slijt je de squadfitness?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:48 schreef vandermar het volgende:
Nog maar 125 squadfitness verkopenen nog wat 41212 kaarten.
2k per stuk. Verkoop er zo'n 15 per uur voor de bin.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:49 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Voor hoeveel slijt je de squadfitness?
Iets meer balans toevoegen kan gewoon door een iets meer defensieve speler erbij..maar dan moet je dus Nasri of Pastore opofferen. Genoeg Franse spelers zoals Sissoko/Cabaye die geschikt zijn voor die rol. Qua Argentijnen kan je denken aan Lucho Gonzalez of Costaquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:43 schreef Sjempjun het volgende:
[..]
Oja! Nog niet aan gedacht thanks!
Nee vooralsnog niet, ik wil altijd al het spel maken dus dat vind ik niet erg.
Verdedigers blijven ook wel vrij goed in positie staan, vooral Konko wat een baas is dat!
Hoe zou ik dat eventueel moeten oplossen dan? chemistry is geen probleem zolang ze maar links Argentinië en rechts Frans zijn.
Dat kwam wel door jezelf hoor.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:40 schreef wieisboos het volgende:
Reemi geeft me altijd het idee de eerste 20 minuten dat ik kan winnen, vervolgens sta ik 5-0 achter na 45 minuten
35k zat ik er van afquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:55 schreef Tim86 het volgende:
Die Lukaku waarbij ik zei place your bets:
[ afbeelding ]
Heb je een linkje TOTW voor mij?quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:55 schreef Tim86 het volgende:
Die Lukaku waarbij ik zei place your bets:
[ afbeelding ]
ik had 1.6 miljoenquote:
trollolololquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb je een linkje TOTW voor mij?
ik ben zeker scheel want ik tel er maar 4quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:52 schreef Lindgren. het volgende:
5 leagues
[ afbeelding ]
Die bronzen CB lijkt slecht, maar hij is slecht en 1.92.
Gundogan op CDMquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:52 schreef Lindgren. het volgende:
5 leagues
[ afbeelding ]
Die bronzen CB lijkt slecht, maar hij is slecht en 1.92.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
dan ben je inderdaad scheelquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ben zeker scheel want ik tel er maar 4
Ja, ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze zoiets uitzenden.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:00 schreef Thorb het volgende:
Morgen in WIDM de befaamde sprong
Of is dat ook al een spoiler, dan ben ik gespoild door Pauw en Witteman
Once a kutteam always a kutteamquote:
Tofquote:
mehhquote:
Donder op vent, de genialiteit spat er vanafquote:Op woensdag 16 januari 2013 23:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Once a kutteam always a kutteam
Ze hebben gezegd dat ze het wel gaan uitzenden...quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze zoiets uitzenden.
Best wel sick.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:07 schreef JochemP het volgende:
[..]
Ze hebben gezegd dat ze het wel gaan uitzenden...
Jepjepper.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:07 schreef TBakkert het volgende:
dus bij dat toernooi is het 4 golds, 3 silver en bronzes, dus je keeper mag alles zijn?
even knutselen, dan doe ik misschien meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Ze laten zien hoe ze springt, niet hoe ze neerkomt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:07 schreef JochemP het volgende:
[..]
Ze hebben gezegd dat ze het wel gaan uitzenden...
Ze sprong op het water, ze zenden het uit. Ze laten straks al een stukje zien zeiden zequote:
Jij weer he!quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:11 schreef vandermar het volgende:
En er staan al weer 2 IF Benteke's voor veel minder erop.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |