PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Godver, die heb ik toen allemaal maar gedumpt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:53 schreef Tim86 het volgende:
Lol, Benitez gaat nu voor 22-25k, die had ik ook nog een paar..IF Moutinho is nu zelfs nog met winst te verkopen (maar de mijne heb ik toen allemaal maar gedumpt). Wel raar hoe de markt er nu ineens bijna beter aan toe is dan eind november ofzo
ARSENAAL, dat is mikel arteta op je plaatje toch?quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:57 schreef Thorb het volgende:
Bartley (ex-Arsenal) kopt 2 wedstrijden tegen Arsenal achter elkaar op de lat
Die CDM is togni goed joh?quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:58 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
5 leagues zelfs
Fuk maar 7 chem op cam
Lastig zeg. De CB is een pauper. Niet zeiken, want ik ben er een uur mee bezig geweest.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lastig zeg. De CB is een pauper. Niet zeiken, want ik ben er een uur mee bezig geweest.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel een kutCCB idd.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Als je Ibra weghaalt is 'ie best betaalbaar denk ik.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:04 schreef el-blanchito het volgende:
Mooie teams hoor
Ik heb nog de handicap dat ik slechts 70K budget heb, dat maakt het nog leuker om iets goeds te maken
[..]
Lastig zeg. De CB is een pauper. Niet zeiken, want ik ben er een uur mee bezig geweest.
[ afbeelding ]Ik tel maar 3 leagues..of ben ik scheel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Ja klopt idd!quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als je Ibra weghaalt is 'ie best betaalbaar denk ik.
-.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik tel maar 3 leagues..of ben ik scheel?
Scheelquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je bent scheel.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]Zet dan gewoon Nestor en Rose als CBsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
oh fuck ja, BPL overheen gekeken, excusesquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:07 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
4 leagues, NPL1, Ligue 1, BPL en Pro League
M'Voto komt uit Ligue 2 nPower League 1.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik zo scheel was dat ik dezelfde post heulll vaak zagquote:
Komt gewoon door je ongesteldheid, geeft niks.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik zo scheel was dat ik dezelfde post heulll vaak zag
[..]
[ afbeelding ]Basis is erg mooi, die CB's zijn nog wel te vervangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg tof. Het is alleen gevaarlijk om alleen bronze en silver achterin te hebben denk ik. Ik heb het liefst 1 gouden CB centraal achterin, 1 op CDM of CAM en 1 spits.
Ik ga zelf puzzelen maar ik hou dit in m'n achterhoofd.
Erg nice.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Vooral de linkerachterkant is niet top, maar veel keuze heb je niet, tenzij je een trio kan vinden dat geen externe links nodig heeft. Dan moet je trouwens nog wel rekening houden met je CCB en Lucas.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Basis is erg mooi, die CB's zijn nog wel te vervangen.Erg tof. Het is alleen gevaarlijk om alleen bronze en silver achterin te hebben denk ik. Ik heb het liefst 1 gouden CB centraal achterin, 1 op CDM of CAM en 1 spits.
Ik ga zelf puzzelen maar ik hou dit in m'n achterhoofd.
Erg nice.
Alessandrini - Benzia - Die CDM van Lyon.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Vooral de linkerachterkant is niet top, maar veel keuze heb je niet, tenzij je een trio kan vinden dat geen externe links nodig heeft. Dan moet je trouwens nog wel rekening houden met je CCB en Lucas.
Ik denk door mijn koorts + ebolaquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Komt gewoon door je ongesteldheid, geeft niks.![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:14 schreef el-blanchito het volgende:
Wil iemand van mijn link ook een puushje maken?
http://www.futhead.com/fifa/squads/3986441/
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:14 schreef el-blanchito het volgende:
Wil iemand van mijn link ook een puushje maken?
http://www.futhead.com/fifa/squads/3986441/
quote:
Je gaat niet dood toch?quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik denk door mijn koorts + ebola![]()
Al hoort de koorts wellicht bij ebola
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik stuurde gisteren ook good game. Toen kreeg ik een voice message waarin een 14 jarig jongetje aan het fluisterschreeuwen was en me uit begon te schelden. Toen stuurde ik dat ik het geweldig vond dat hij fluisterde omdat hij bang was zijn ouders wakker te maken. En toen stuurde hij niets meerquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:11 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik stuurde na een winstpartij "good game", kreeg ik terug "you too". Faith in PS3 community restored!
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je gaat niet dood toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Al bezig, schele.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:18 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
tja...
Buutje in de basis zometeen
Godver, dit is niet mijn dagquote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Godver, dit is niet mijn dag
Maar flashscore helpt ook niet mee
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |