Ja, ik vind de kwaliteit van veel punten alleen niet echt top.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:06 schreef Norrage het volgende:
Hier zitten echt heel veel geniale punten tussen, ook een paar die ik nog niet kende en sowieso awesome om op een rijtje te zien![]()
![]()
Ja, geweldig. Dat is legaal kennelijk?quote:
Nee. Op dit moment niet in ieder geval.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:25 schreef Federer-fan het volgende:
Ja, geweldig. Dat is legaal kennelijk?
Vond ik ook erg bijzonder. Normaal vind ik die spin van Nadal zum kotsen, maar dit is echt bizarquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:40 schreef Norrage het volgende:
Deze misschien toch wel de mooiste, die kennen we natuurlijk wel, maar alles zeg
Ik zit nu al een uur te kijken
Tsja, zitten zoveel oude punten bij....quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik vind de kwaliteit van veel punten alleen niet echt top.
[..]
Ja, geweldig. Dat is legaal kennelijk?
Ja, blijft een geniaal punt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:40 schreef Norrage het volgende:
Deze misschien toch wel de mooiste, die kennen we natuurlijk wel, maar alles zeg
Ik zit nu al een uur te kijken
Ja, vraag me af of ze die ooit nog een beetje kunnen verbeteren met een of ander programma.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Tsja, zitten zoveel oude punten bij....
Almagro?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:21 schreef Szura het volgende:
Als ie dat toernooi niet wint, bijna iedereen van een beetje niveau ligt eruit
Bijna dan ookquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Almagro?
Hij verloor vorig week van Zeballos he...
Kan het verkeerd hebben hoor, ik herinnerde me ergens gehoord te hebben dat één van de Zuid-Amerikaanse toernooitjes indoor zou zijn/worden en dacht dat het Sao Paulo was.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:32 schreef Norrage het volgende:
Indoor?dat was mij helemaal niet opgevallen toen ik de stream zag?
True, maar gezien de dominantie van Nadal op gravel zou je toch geen verliespartijen verwacht tegen veredelde Challanger spelers als Berlocq en Zeballosquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:07 schreef Norrage het volgende:
Die comeback van Rafa gaat toch wat minder fijn dan verwacht....dat verklaart eigenlijk maar weer dat de ATP tour wel niveua heeft en dat niet iedereen hier zomaar terug is aan de top, zoals bijWTA
Delpo deed er ook wel eventjes over na zijn blessure...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |