Niet dus, vanochtend vele bejaarden moeten staan naar Amsterdam vanuit de noordkop..quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:45 schreef Yreal het volgende:
Nouwja, de treinen zijn tenminste lang
Goed punt !quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee niet direct. Daar heb je gelijk in.
Echter: Je hebt wel meer ruimte om te schuiven. Vertragingen blijf je de ganze dag houden, maar als er nou ineens een wissel mee ophoudt, dan heb je dus meer mogelijkheid om een ander wissel te gebruiken. Want bij sommige wissels moet je dus een stuk over het linkerspoor bijvoorbeeld. Het is niet dat het een soort kruispunt is als bij auto's. Omstebeurt om seinbeeld. Soms moet je gewoon een stuk om, meerdere sporen kruisen om ergens te komen. Dan hinder je de doorgang op al die sporen. Heb je daar "veel" treinbewegingen, dan heb je in no time enorme vertragingen, die vervolgens door lopen naar steden verder op.
Ik kom bijna nooit verder dan tussen de 4 grote steden. Overal gewoon lekker 8 bakken in de sprinters en 10-12 in de ic's. Vind het goedquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:53 schreef b2py het volgende:
[..]
Niet dus, vanochtend vele bejaarden moeten staan naar Amsterdam vanuit de noordkop..
Beetje jammer dat mijn trein overgaat in de ic van de ene grote naar de andere grote stad..quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik kom bijna nooit verder dan tussen de 4 grote steden. Overal gewoon lekker 8 bakken in de sprinters en 10-12 in de ic's. Vind het goed
Ik ben niet op de hoogte van de prijzen voor teflon per meter in het illegale circuitquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
"Psst... 5 meter teflon strip kopuh?"
Zal wel een beetje meevallen toch
Het wordt steeds gekker.twitter:StationschefBMO twitterde op donderdag 17-01-2013 om 10:30:36Alle #Fyra treinen die wel rijden zullen hun volledige traject afleggen aan slechts 100 km/u en zware vertraging hebben#nmbs reageer retweet
Dan wordt er ter plekke waarschijnlijk een stelletje aangekoppeld.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:58 schreef b2py het volgende:
[..]
Beetje jammer dat mijn trein overgaat in de ic van de ene grote naar de andere grote stad..
Dat is niet gebeurd.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:03 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Dan wordt er ter plekke waarschijnlijk een stelletje aangekoppeld.
Misschien is het wel al rijdende gebeurd, "Knight Rider"-style.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:03 schreef b2py het volgende:
[..]
Dat is niet gebeurd.
Tenzij ze dat ergens tussen Amstel en Utrecht gedaan hebben!
Welk doel moet daarmee gediend zijn als ik vragen mag?quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:01 schreef James1988 het volgende:
Het wordt steeds gekker.twitter:StationschefBMO twitterde op donderdag 17-01-2013 om 10:30:36Alle #Fyra treinen die wel rijden zullen hun volledige traject afleggen aan slechts 100 km/u en zware vertraging hebben#nmbs reageer retweet
Geeeeeeeeen idee.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welk doel moet daarmee gediend zijn als ik vragen mag?
Bij harder dan 100 vallen ze uit elkaar met deze vorst, dat wordt nu voorkomen. ofzo.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welk doel moet daarmee gediend zijn als ik vragen mag?
Dan komt er teveel sneeuw in de stofzuigerzakquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:07 schreef b2py het volgende:
[..]
Bij harder dan 100 vallen ze uit elkaar met deze vorst, dat wordt nu voorkomen. ofzo.
De tongquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:07 schreef lyolyrc het volgende:
Wat vriest er eigenlijk precies vast van wissels, de tong of het verstelmechanisme?
Nee het machinisme vriest ook vaak vast. De tong kan niet meer bewegen doordat het ijs er tussenvaltquote:
We proberen extra treinen te laten rijden naar Friesland, maar door de winter durven we het niet. Prop jezelf maar in een solo icm viertje..quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ocht-heel-groot.html
Lees: Bekrompen dienstregeling tot minimaal eind van de maand
het wordt wel steeds een grotere faal he. Denk je dat je het gehad hebt, komen ze weer met een nieuw dieptepuntquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:01 schreef James1988 het volgende:
Het wordt steeds gekker.twitter:StationschefBMO twitterde op donderdag 17-01-2013 om 10:30:36Alle #Fyra treinen die wel rijden zullen hun volledige traject afleggen aan slechts 100 km/u en zware vertraging hebben#nmbs reageer retweet
Zodat je tenminste snel kan controleren dat ns.nl er weer uit ligtquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:42 schreef Peterselieman het volgende:
Er is gelukkig ook positief nieuws, want Arriva heeft in al haar treinen in Noord-Nederland wifi geīnstalleerd en vanaf vandaag zou dat gratis internet beschikbaar moeten zijn
Snelheid ligt inmiddels al op 0.twitter:StationschefBMO twitterde op donderdag 17-01-2013 om 11:59:50GEEN #Fyra verkeer tussen Bxl en A’dam meer tot nader berichtReizigers met relatie 45xx tot A’penVanaf A’pen bussen tot Breda#nmbs reageer retweet
Lijkt erop alsof al het materieel defect is...quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:05 schreef b2py het volgende:
Snelheid ligt inmiddels al op 0.twitter:StationschefBMO twitterde op donderdag 17-01-2013 om 11:59:50GEEN #Fyra verkeer tussen Bxl en A’dam meer tot nader berichtReizigers met relatie 45xx tot A’penVanaf A’pen bussen tot Breda#nmbs reageer retweet
de norm is waarschijnlijk dat er geen meltdown is, maar op een aantal knooppunten verloopt het gewoon nog steeds niet soepelquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:07 schreef bork het volgende:
Wat is tegenwoordig de norm? citaat NS-woordvoerder "alles rijdt"
http://www.zie.nl/video/a(...)terweer/m1nz7hxf1bvc![]()
![]()
Ja hoor, wij welquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:54 schreef b2py het volgende:
Ik hoop dat de 26e wel gereden kan worden, zou dat niet geregeld kunnen worden dat onze trein wel gereden gaat worden? Hebben we niet al zoveel macht?
Goed klote zoiets. Wel al die tijd mensen hoop geven dat er gedeeltelijk half misschien iets rijdt, en dan... oh nee toch niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:05 schreef b2py het volgende:
Snelheid ligt inmiddels al op 0.twitter:StationschefBMO twitterde op donderdag 17-01-2013 om 11:59:50GEEN #Fyra verkeer tussen Bxl en A’dam meer tot nader berichtReizigers met relatie 45xx tot A’penVanaf A’pen bussen tot Breda#nmbs reageer retweet
Alle Nederlandse twitteraccounts die daar wat over zouden willen melden, worden bedreigd denk ik. Met Stappenquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:28 schreef b2py het volgende:
Ook wel typerend dat een belgisch twitteraccount over een Nederlands prestigeproject meldt dat het hele verkeer is stilgelegd..
Dan ga ik mooi naar Frieslandquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:34 schreef dennistd het volgende:
Alles leuk en aardig met die elfstedentocht, maar toch hopelijk niet de 26e..
Gelukkig ligt er ook nog een hoop asfalt tussen Rotterdam en Antwerpenquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:44 schreef James1988 het volgende:
Die kaartjes zijn supersavers, die zijn niet terugbetaalbaar. Behalve als er stront aan de knikker is dan
De reden voor het geheel stilleggen van het Fyra-verkeer zou kunnen komen doordat nog voor het middaguur 2 (!) V250's stuk zijn gegaan: trein 9221 (Brussel V 11:18) is niet verder gekomen dan Antwerpen, 9228 (Amsterdam V 10:41) is niet verder gekomen dan Rotterdam.
neuh. er ligt amper ijs in de meren en grote vaarten, dus met mazzel kan ie pas rond de 31e worden gehouden, als de tocht al doorgaat.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:34 schreef dennistd het volgende:
Alles leuk en aardig met die elfstedentocht, maar toch hopelijk niet de 26e..
twitter:Timbiels twitterde op donderdag 17-01-2013 om 13:25:29#Fyra Amsterdam-Brussel rijdt niet. De treinen kunnen niet tegen de winterse omstandigheden. reageer retweet
daar rijden klassieke motorstellen (Luik-Aken)quote:Op donderdag 17 januari 2013 08:25 schreef J.B. het volgende:
[..]
Dat zou ik eerlijk gezegd niet weten, ik zal volgende week dinsdag eens kijken.
Ah, de V250 doet een SLeT'jequote:Op donderdag 17 januari 2013 13:39 schreef _serial_ het volgende:
twitter:Timbiels twitterde op donderdag 17-01-2013 om 13:25:29#Fyra Amsterdam-Brussel rijdt niet. De treinen kunnen niet tegen de winterse omstandigheden. reageer retweet
Wat denk jij? Wij betalen voor een dienst, die dienst wordt niet geleverd. Wij krijgen dan dus ons geld terug, dat is heel eenvoudig. Of zo'n kaartje nou supersaver heet of piet of kees of jaap.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:44 schreef James1988 het volgende:
Die kaartjes zijn supersavers, die zijn niet terugbetaalbaar. Behalve als er stront aan de knikker is dan
Of in elk geval gratis omgeboekt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat denk jij? Wij betalen voor een dienst, die dienst wordt niet geleverd. Wij krijgen dan dus ons geld terug, dat is heel eenvoudig. Of zo'n kaartje nou supersaver heet of piet of kees of jaap.
Dat weet ik wel, maar ik weet niet of het gerenoveerde varianten zijn (zoals die inmiddels naar Maastricht kachelen) of nog altijd van die antieke apparaten.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:43 schreef greavy het volgende:
[..]
daar rijden klassieke motorstellen (Luik-Aken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |