[/quote]quote:Oh mijn god.....The Valleys is nog gekker, meer naakt en nog moeilijker verstaanbaar.
The Valleys:
[quote]The Valleys is a British reality television series broadcast on MTV. Based in the Welsh city of Cardiff, it premiered on 25 September 2012. It follows nine youngsters from 'the valleys' as they move to the capital city of Wales, Cardiff, to live out their dreams.
Meeste hier hebben dat ook wel gezien denk ik.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:11 schreef Obama het volgende:
quote:
Oh mijn god.....The Valleys is nog gekker, meer naakt en nog moeilijker verstaanbaar.
The Valleys:
Jupquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
Meeste hier hebben dat ook wel gezien denk ik.
Komt er nog een seizoen 2?
Heb overigens de OP geüpdatet!quote:'The Valleys' returns to MTV in 2013 with more tampin', fumin', ragin and cwtching! Stay tuned for all the details ...
Deep in the heart of South Wales, in the quiet and picturesque rolling countryside known as 'The Valleys', nine youngsters dream of a life of stardom, limousines, flashing paparazzi bulbs and adoring fans.
bronquote:Geordie Shore's Euro Tour!
The brand new series sees the gang hit the stag and hen circuit...
The Geordies are back - and this time they’ll be touring some of Europe’s best stag and hen destinations!
Charlotte, Gary, Sophie, Holly, James, Dan and Scott will be heading to Amsterdam, Barcelona, Prague and Tignes for Series 5, which starts at 10pm on Tuesday 19th February, as they tash on, get mortal and party hard in another new series of Geordie Shore.
Probeer deze eensquote:Op woensdag 13 februari 2013 11:51 schreef karoltje het volgende:
Ziek thuis dus alle tijd om dit eens op m'n gemak te gaan bekijken. Alleen nogal lastig om te vinden, vooral het eerste seizoen. Iemand een tip?
Dankje! Ondertussen ook deze gevonden: http://www.watchtvfree.co(...)sode-1-cast-arrives/quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:19 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Probeer deze eens
http://tvmuze.com/geordie-shore/season/1
Hoop het ook! Maar zal wel niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:18 schreef tralalala het volgende:
Vanavond toch? Hopelijk dit seizoen wel direct geupload.
Jeejjj een mp4, al gekeken?quote:Op woensdag 20 februari 2013 01:40 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik ben hem nu als het goed is aan het downloaden.
Is wel een leuke aflevering. Altijd heerlijk hoe een Dan / James vrijwel niet te zien zijn in de serie omdat ze "saai" zijn en niks uitvreten.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:18 schreef Rockiejj het volgende:
Zometeen de aflevering van vandaag terugkijken.
Wist niet dat meer mensen dit leuk vonden joh
James is gewoon een koningquote:Op donderdag 28 februari 2013 06:36 schreef rene90 het volgende:
[..]
Is wel een leuke aflevering. Altijd heerlijk hoe een Dan / James vrijwel niet te zien zijn in de serie omdat ze "saai" zijn en niks uitvreten.
Cancun Chrisquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:45 schreef Ace1 het volgende:
Ben het cancun seizoen aan het kijken.. Wat een mensen zeg
Wijf heeft ook bergen make up opquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:32 schreef Mylene het volgende:
Ik snap niet wat er zo knap is aan Vicky met die uitstekende kin, het is net een heks.
Het is nog veel erger om je daar druk om te maken.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:16 schreef H4ppy het volgende:
"Bazen serie"
"Erg vermakelijke aflevering"
"Topshow"
______________!^2
Dit is gewoon een show voor mensen die geen hersencellen meer over hebben om naar iets normaals te kijken.
Wat is "Iets normaals" volgens jou?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:16 schreef H4ppy het volgende:
"Bazen serie"
"Erg vermakelijke aflevering"
"Topshow"
______________!^2
Dit is gewoon een show voor mensen die geen hersencellen meer over hebben om naar iets normaals te kijken.
KLB vol baggeren is ook hoogstaand vermaak.quote:Op zondag 3 maart 2013 02:00 schreef Catkiller het volgende:
Onzin vol baggeren daarentegen is wel hoogstaand vermaak.
Laat hem toch.
Op national geographic heb je genoeg interessante programma's zoals Hard Time, To catch a smuggler, scam city etc. En ook regelmatig leuke docu's zoals Inside Underground Poker, The Last Days of Osama Bin Laden, Drugs Inc. etc. etc.quote:
Het een sluit het ander niet uit hé. Scam city is overigens een geweldige serie.quote:Op zondag 3 maart 2013 09:36 schreef H4ppy het volgende:
[..]
Op national geographic heb je genoeg interessante programma's zoals Hard Time, To catch a smuggler, scam city etc. En ook regelmatig leuke docu's zoals Inside Underground Poker, The Last Days of Osama Bin Laden, Drugs Inc. etc. etc.
Programma's die interessant zijn om naar te kijken, die je iets nieuws leren en misschien wel aan het denken zetten.
En dat je niets te doen hebt of verveeld bent is geen excuus om als een hersendood iemand naar zo'n waardeloze show als geordie of jersey shore te kijken. Ik bedoel, als je zo'n show kijkt heb je toch meteen het gevoel dat dat soort vermaak bedoeld is voor simpele zielen?
Anders ga je toch een boek lezen, of zet je een goede film op?
Mja, maar toch vind ik de serie in kwestie echt vermaak voor simpele mensen. Vooral hoe iedere kansloze aflevering tot in de details toe wordt besproken en hoe sommige mensen tegen de acteurs aan kijken als rolmodellen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:44 schreef Obama het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit hé. Scam city is overigens een geweldige serie.
Maar je kan niet alleen maar National Geographic kijken, je moet zo nu en dan lachen.
Als je er zo negatief over bent en de mensen die het kijken maar simpele mensen vindt, waarom blijf je dan toch in dit topic hangen telkens?quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:11 schreef H4ppy het volgende:
[..]
Mja, maar toch vind ik de serie in kwestie echt vermaak voor simpele mensen. Vooral hoe iedere kansloze aflevering tot in de details toe wordt besproken en hoe sommige mensen tegen de acteurs aan kijken als rolmodellen.
Ik moet toegeven, ik vind het grappig om te zien hoe mensen (op een enkeling na) niet willen beseffen dat ze een grijze massa vormen welke slechts een doelgroep vormt voor bedrijven die expres hersenloze programma's maken om diezelfde grijze massa uit te melken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:21 schreef rene90 het volgende:
[..]
Als je er zo negatief over bent en de mensen die het kijken maar simpele mensen vindt, waarom blijf je dan toch in dit topic hangen telkens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
Nee same old Holly.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:29 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet ze er een stuk beter uit dan in season 1 wat ik nu kijk
quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:16 schreef YogaLove het volgende:
Charlotte: "I'm a dirty dirty human being... But at least I didn't shag Gary.."![]()
![]()
Na & voor mag ik toch hopen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:04 schreef karoltje het volgende:
Vicky zonder make-up, nephaar, nepwimpers en bruine bende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nogal een verschil.
En hier de voor en na foto van een 10 daagse bootcamp waarbij ze af moest vallen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond dat echt een lesbo.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
In de vorige seizoen zat echt een hele lelijke Rebecca ofzo ik werd altijd een beetje misselijk als die kop op tv was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:31 schreef YogaLove het volgende:
Mijn radar gaat bij James en Dan af, of zijn die gewoon über metro?
En bij Rikki ging ie trouwens ook af.
Bij James was ik er best wel van overtuigd eigenlijk in die periode dat hij nooit iemand kon "pullen" en zo trots was op zijn comboverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nu toch wel een vriendin, dus ja..Die Guido's en Geordies zijn nou eenmaal wat anders dan normale mannen I guess
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Dat water zag er niet meer zo goed uit na dat feestje.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:57 schreef tralalala het volgende:
Valt me mee dat die vissen(kom) het elke keer overleven.
De afleveringen als ze in de UK worden uitgezonden, dus die op MTV lopen achter. Sowieso weet ik niet of dat dit seizoen is wat wij hier allemaal volgen ook.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:00 schreef vencodark het volgende:
Kijken jullie die huidige uitzendingen van MTV of online afleveringen die voorlopen?
Ah ok, dat is jammer.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:11 schreef rene90 het volgende:
[..]
De afleveringen als ze in de UK worden uitgezonden, dus die op MTV lopen achter. Sowieso weet ik niet of dat dit seizoen is wat wij hier allemaal volgen ook.
Ik kijk ook de nieuwste uitzendingen wanneer ze vers online staan.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:11 schreef rene90 het volgende:
[..]
De afleveringen als ze in de UK worden uitgezonden, dus die op MTV lopen achter. Sowieso weet ik niet of dat dit seizoen is wat wij hier allemaal volgen ook.
That's no fun.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:52 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Ik kijk ook de nieuwste uitzendingen wanneer ze vers online staan.
Op Wikipedia wordt het blokkenschema ook wekelijks aangepast met wie er nog in zitten etc).
Maar je kunt hier over alle seizoenen je verhaal kwijt Venco
Nice!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:29 schreef tralalala het volgende:
Morgen begint The Valleys ook weer! (dit keer echt)
Dit vinden Holly en Charlotte ervan.
Moeitequote:Op donderdag 4 april 2013 00:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die moeite neem ik dan ook weer niet.
Ach, wat is volgen. Heb net 2 afleveringen gezien ofzo. Waar heb je het over?quote:Op donderdag 4 april 2013 01:02 schreef Obama het volgende:
[..]
Moeite![]()
Mensen die series nog op tv volgen
Jezelf conformeren aan tv tijden ipv het gemak wanneer en wat je wil kijken online.quote:Op donderdag 4 april 2013 01:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ach, wat is volgen. Heb net 2 afleveringen gezien ofzo. Waar heb je het over?
Soms kom je tijdens het zappen simpelweg leuke dingen tegen. Ik laat mij graag verrassen.quote:Op donderdag 4 april 2013 01:07 schreef Obama het volgende:
[..]
Jezelf conformeren aan tv tijden ipv het gemak wanneer en wat je wil kijken online.
[ afbeelding ]
Ik kende dit helemaal niet, ben nu seizoen 1 aflevering 1 aan het kijken......................................quote:Op donderdag 4 april 2013 01:03 schreef tralalala het volgende:
Promo van The Valleys staat er wel op.
http://www.mtv.co.uk/shows/the-valleys
Best vermakelijk toch?quote:Op donderdag 4 april 2013 09:55 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Ik kende dit helemaal niet, ben nu seizoen 1 aflevering 1 aan het kijken......................................
Ja best leuk. Die bazin AK of hoe heet ze, lijkt op Vicky.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
Best vermakelijk toch?![]()
Alleen die Lateysha is bloedirritant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Btw ik hoop zo dat Charlotte en Scott gaan neuken ooit.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
eenschzsquote:Op zondag 7 april 2013 20:42 schreef Smash-it het volgende:
Die spoiler doet me weinig eerlijk gezegd. Charlotte is toch het leukst, Scotty T. kan me ook erg bekoren. Bijna een karikatuur haha. Dat ie ergens in Europa in een huis aankomt, een kast opentrekt, de strijkplank pakt en helemaal ' Sorted!' is.. Vind ik leuk
Ja! Dat zou wel leuk zijn idd!quote:Op zondag 7 april 2013 20:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Charlotte en Scott zijn dan ook echt tof samen toen ze samen die absint gingen drinken en met die maffe hoeden I love praag liepen te schreeuwen geweldige tv. Ik hoop zo dat ze eens gaan neuken alleen al om de reactie van Gary.
Bedoel de nieuwe serie in Australie, net laatste aflevering gezien.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:44 schreef YogaLove het volgende:
Geen idee, ik kijk ze online.
Vandaag komt weer een nieuwe!!
Huh?! Waar dan? Die staan toch helemaal nog niet online.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:49 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bedoel de nieuwe serie in Australie, net laatste aflevering gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 03:46 schreef booo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 03:46 schreef booo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Wel mooi dat hij stopte omdat hij zichzelf te oud vond worden voor dit concept, het geld zal wel op zijn.
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
#buzzin'quote:Op donderdag 11 april 2013 20:35 schreef Gorzalka het volgende:
Vooral James is een zaaddodende verschijning; zo dom, awkward en saai.
Gelukkig. Ik vond het einde van aflevering 8 (laatste seizoen) wel zielig.. Gary die de vissen brengt en Charlotte die niet open wilt doen. Ben benieuwd hoe dit verder gaat in seizoen 6. Las wel dat ze naar Australië gaan?quote:Op maandag 29 april 2013 14:47 schreef YogaLove het volgende:
Don't worry. Charlotte gaat mee. Ik heb een paar posts op Facebook gelezen.
Idd, ik ging er stiekem vanuit dat ze wel zouden smokenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat ik matig vind ze zijn in Amsterdam geweest en niemand is gaan blowen.
Hij heeft nog een tattoo met haar naam in zijn zij.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:03 schreef Revanches het volgende:
Het is niet uit met Jay en zn vriendin, zag laatst nog een foto van hen samen op zijn twitter.
Vicky en Ricci zijn geloof ik uit elkaar, al heeft Vicky nog een foto van hen samen op haar facebook.
Sophiequote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch erg hoe die Holly en die Blonde steeds Gaz de schuld geven van Charlotte haar idote gedrag.
Nopequote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:35 schreef tralalala het volgende:
Is Jay wel weer single dan? Anders is het niet echt een goede toevoeging.
9 juliquote:Op zondag 26 mei 2013 20:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan er maar niet achter komen wanneer season 6 nou begint
Ik vond Dan ook niet zo'n beste toevoeging.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:35 schreef tralalala het volgende:
Is Jay wel weer single dan? Anders is het niet echt een goede toevoeging.
Mee eens, ik vind het ook totaal niet erg dat hij er niet meer bij is. Maar goed vind ik zelf ook van Ricci want Vicky is veel losser, vrolijker en leuker met de meiden zonder hemquote:Op zondag 2 juni 2013 09:17 schreef Sway- het volgende:
[..]
Ik vond Dan ook niet zo'n beste toevoeging.
Nou hequote:Op zondag 2 juni 2013 16:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mee eens, ik vind het ook totaal niet erg dat hij er niet meer bij is. Maar goed vind ik zelf ook van Ricci want Vicky is veel losser, vrolijker en leuker met de meiden zonder hem
Ik snap deze opmerking niet..quote:Op zondag 2 juni 2013 23:51 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Nou he
Denk jij ook dat Holly keiharde kutscheten laat soms?
Vond een klein lijstje..quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:39 schreef Dropback het volgende:
Geweldige show met een bak bier voor je.
Iemand een klein overzicht met alle rare benamingen zoals Lads en 'mint'...
Of we posten dit topic 'even' vol, zodat we met het nieuwe seizoen vers kunnen beginnen.quote:
Pff haha dat wordt flink posttenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:15 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Of we posten dit topic 'even' vol, zodat we met het nieuwe seizoen vers kunnen beginnen.
Nog maar 79 posts
Hoezo het echte liefje?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zullen Jay en Scott gaan vechten over wie het echte liefje is van Gaz?
Dan zal je The Valley's wel helemaal niks vindenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:51 schreef Scarface88 het volgende:
Ik vind Geordie Shore echt een waardeloos niveau vergeleken met Jersey Shore (als je uberhaupt over niveau kunt spreken). Geordie Shore draait alleen maar om "birds pullen" en cocks en fanny'sWaar het bij Jersey in ieder geval nog meer is dan alleen maar neuken.
Ik vind dat juist andersomquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:51 schreef Scarface88 het volgende:
Ik vind Geordie Shore echt een waardeloos niveau vergeleken met Jersey Shore (als je uberhaupt over niveau kunt spreken). Geordie Shore draait alleen maar om "birds pullen" en cocks en fanny'sWaar het bij Jersey in ieder geval nog meer is dan alleen maar neuken.
quote:
Is niet seizoen 6 nog niet volledig opgenomen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:37 schreef YogaLove het volgende:
Het betekent dus wél dat ze bezig zijn met opnames voor seizoen 7
Heb The Valley's nu een aantal keer gezien, weet eigenlijk niet zo goed wat ik er van moet vinden. Het is zo plat en ordinair dat het ook wel iets heeftquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:23 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Dan zal je The Valley's wel helemaal niks vinden
Waarom doe je de moeite om te reageren?quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:10 schreef doedeljen2 het volgende:
Waarom vindt men zo bijzonder leuk aan geordie shore. Het zou leuk zijn als het niet gescript was. Maar dat is het dus wel
Ik browse op het fok forum en ben op zoek naar een mondiaal antwoord op mijn vraag Amarantha. De vraag is ontopic. Jou comment echter niet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom doe je de moeite om te reageren?
quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:32 schreef doedeljen2 het volgende:
[..]
Ik browse op het fok forum en ben op zoek naar een mondiaal antwoord op mijn vraag Amarantha. De vraag is ontopic. Jou comment echter niet.
Waarom nam jij zojuist de moeite om offtopic op mijn vraag te reageren? Bent u stoned?
Nieuwsgroepenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:45 schreef YogaLove het volgende:
Hij staat nog niet op de site waar ik het normaal kijk.
Ben nu bezig aan afl 7.
Hierna nog 1 en dan is het tijd voor het nieuwe seizoen!
Staat er nu al opquote:Op woensdag 10 juli 2013 01:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat die morgen wel te vinden is
Ja dat snapte ik ook niet, James heeft een kamer met Charlotte, Vicky slaapt bij Gaz en Scott.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:18 schreef YogaLove het volgende:
Ik ben nu al plaatsvervangend gefrustreerd over die kamerindeling..
Wat een ellende..
Dat krijgt dus volgende week weer een vervolg als Holly terug komt.
ja hè, zo krijg je wel drama. Want nu neemt Jay het bed van Holly in en heeft zij straks geen bed meer.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja dat snapte ik ook niet, James heeft een kamer met Charlotte, Vicky slaapt bij Gaz en Scott.
Apart zou wel extra gedaan zijn voor drama. Waar was Holly trouwens opeens naartoe?
Ja en die vriendin die haar een dikke walvis heeft genoemd.. Snap wel dat Holly het allemaal fucked vind maar ze stelt zich wel een beetje aan.. zoals in die club dat ze eruit gegooid werdquote:Op donderdag 11 juli 2013 07:56 schreef tliciouz het volgende:
Zo jammer dat Jay weer terug is, vind hem echt een kwal![]()
Snap Holly wel een beetje, James heeft haar een seizoen lang kei hard genegeerd.
Als je dit dik noemt.. Stevig ja maar dik? Dan ben ik moddervet haha!quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Holly is toch ook een dikke walvis? En niet eens een echte Geordie.
Ik hoop dat die vrijgezel is.. 3 mensen met relatie is niet leukquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is Jay single? Misschien kruipt Vicky er wel weer op.
http://www.nu.nl/achterkl(...)e-shore-racisme.htmlquote:Realityster Sophie Kasaei is ontslagen bij de MTV-show Geordie Shore. Ze is het middelpunt van een rel na een racistische uitspraak. Tijdens de opnames van het programma, over een groep losgeslagen jongeren, zei Kasaei "I hate niggers". Dat soort taalgebruik wordt door MTV niet op prijs gesteld, waarna de zender besloot de Britse vrouw te ontslaan.
Kasaei deed de omstreden uitspraak vorige week, toen de opnames voor het zevende en laatste seizoen werden gemaakt. "Ze is er kapot van", zegt een bron tegen The Sun.
Het team dat de show produceert, onderzoekt de gang van zaken nu. MTV laat weten dat de andere deelnemers nog eens te horen krijgen dat beledigend taalgebruik niet wordt getolereerd.
Twee andere leden van de groep moesten onlangs een nacht in de cel doorbrengen nadat ze zich hadden misdragen in een nachtclub. Een van de meiden sloeg een andere bezoekster met een schoen in haar gezicht.
En terecht.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)e-shore-racisme.html
Had niet verwacht dat Sophie ontslagen zal worden..![]()
Mwah een beetje gezeik dat rassen gedoe in de uk en Amerika.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:34 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
En terecht.
Al zal ze het er waarschijnlijk uitgeflapt hebben zonder het echt te menen.
Zo te lezen wel..quote:[b]Op vrijdag 12 juli 2013 22:53 schreef tralalala
Maar ik begrijp dus dat volgend seizoen de laatste zal zijn?
Dat en waarschijnlijk dat het een dronken moment was waar ze waarschijnlijk niet eens achterstond. Ik vind het heel raar dat inderdaad 2 die iemand in elkaar geslagen hebben en gearresteerd zijn mogen blijven en iemand die regelmatig het huis kort en klaar slaat vanwege Gaz daar wel mogen blijven.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mwah een beetje gezeik dat rassen gedoe in de uk en Amerika.
Charlotte breekt drie keer per week de hele boel af en Holly en Vicky zijn opgepakt wegens geweldpleging en mogen blijven zitten. Roept er eentje i hate niggers moet ze opdonderen.
Wellicht was dat van Sophie ook gewoon een misplaatste grap op een verkeerde timing en was het niet bedoeld zoals het nu overkomt.. Verder snap ik je punt 'reden zoeken om te dumpen'. Ze is tenslotte al 7 seizoenen in een relatie en ik denk dat MTV haar daardoor misschien een beetje saai vind?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:08 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat en waarschijnlijk dat het een dronken moment was waar ze waarschijnlijk niet eens achterstond. Ik vind het heel raar dat inderdaad 2 die iemand in elkaar geslagen hebben en gearresteerd zijn mogen blijven en iemand die regelmatig het huis kort en klaar slaat vanwege Gaz daar wel mogen blijven.
Ze is de rustige van allen en ik denk dat ze waarschijnlijk gewoon een excuus zochten om haar te dumpen.
( In interviews later stond ook dat ze zelf juist ook een slachtoffer van racisme is geweest op school en ook juist van andere afkomst is )
Ja en ze is van de meiden gewoon de rustigste heeft bijna nooit heibel en ik denk eigenlijk dat ze meer de heibelmeiden, zoals Vicki want laten we eerlijk zijn die is hardstikke agressief en Holly ook en dan Charlotte ook, dat levert natuurlijk meer kijkcijfers op.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wellicht was dat van Sophie ook gewoon een misplaatste grap op een verkeerde timing en was het niet bedoeld zoals het nu overkomt.. Verder snap ik je punt 'reden zoeken om te dumpen'. Ze is tenslotte al 7 seizoenen in een relatie en ik denk dat MTV haar daardoor misschien een beetje saai vind?
Charlotte is soms gewoon psychoquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja en ze is van de meiden gewoon de rustigste heeft bijna nooit heibel en ik denk eigenlijk dat ze meer de heibelmeiden, zoals Vicki want laten we eerlijk zijn die is hardstikke agressief en Holly ook en dan Charlotte ook, dat levert natuurlijk meer kijkcijfers op.
Sophie is toch altijd een beetje de moederkloek geweest die juist rustig is, en de enige problemen die ze had is dat de meeste haar vriendje niets vonden.
Ik denk dat ze nu weer een herrieschopper in haar plaats zetten.
Ja het verbaast me daarom ook dat die wel steeds terug mag komen, terwijl ze het volledige huis sloopt maar schijnbaar levert dat goede tv dus mag ze steeds terugkomen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Charlotte is soms gewoon psycho! Die ging in seizoen 5 al veel te ver toen ze het hele huis afbrak
Je ene opmerking klopt wel.. Sophie is de moeder van t huis en James de vader haha!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:39 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja het verbaast me daarom ook dat die wel steeds terug mag komen, terwijl ze het volledige huis sloopt maar schijnbaar levert dat goede tv dus mag ze steeds terugkomen.
Ik denk eigenlijk ook dat als Jay, James of Sophie weg zouden vallen allemaal , dat het zooitje helemaal naar de tering zou gaan. Ik denk juist dat in dat huis ook juist even de rustige personen in huis nodig hebben om de boel toch een beetje in balans te houden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je ene opmerking klopt wel.. Sophie is de moeder van t huis en James de vader haha!Ze staan ook vaak bij elkaar omdat ze beide een relatie hebben haha
HAHAquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:43 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk ook dat als Jay, James of Sophie weg zouden vallen allemaal , dat het zooitje helemaal naar de tering zou gaan. Ik denk juist dat in dat huis ook juist even de rustige personen in huis nodig hebben om de boel toch een beetje in balans te houden.
Ja inderdaad en helemaal triest als je beseft dat ze zelf dus ook van andere komaf is en zelf juist vaak op school door dat soort dingen gepest is, dan kan ik me voorstellen dat het heel hard aankomt.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik denk ook dat het een excuus is. Ook leuk voor Sophie btw ben je de kalmste in het huis sta je voortaan bekend als racist.
Geen idee of hij single is.. Verder heb ik The Valleys na 10 minuten afgezet. Niks voor mijquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:20 schreef Mylene het volgende:
Jay single? Had hij geen naam tattoo van die vriendin op zijn lijf?
En waarom stopt MTV ermee? Dalende kijkcijfers?
The Valleys vind ik trouwens niets aan.
Denk ik ook. Wel jammer dit.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik denk ook dat het een excuus is. Ook leuk voor Sophie btw ben je de kalmste in het huis sta je voortaan bekend als racist.
dan breekt charlotte het huis af denk ikquote:Op zondag 14 juli 2013 03:10 schreef Ties02 het volgende:
Wat een giller als Gaz met Vicki zou bangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |