Is wel een leuke aflevering. Altijd heerlijk hoe een Dan / James vrijwel niet te zien zijn in de serie omdat ze "saai" zijn en niks uitvreten.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:18 schreef Rockiejj het volgende:
Zometeen de aflevering van vandaag terugkijken.
Wist niet dat meer mensen dit leuk vonden joh
James is gewoon een koningquote:Op donderdag 28 februari 2013 06:36 schreef rene90 het volgende:
[..]
Is wel een leuke aflevering. Altijd heerlijk hoe een Dan / James vrijwel niet te zien zijn in de serie omdat ze "saai" zijn en niks uitvreten.
Cancun Chrisquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:45 schreef Ace1 het volgende:
Ben het cancun seizoen aan het kijken.. Wat een mensen zeg
Wijf heeft ook bergen make up opquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:32 schreef Mylene het volgende:
Ik snap niet wat er zo knap is aan Vicky met die uitstekende kin, het is net een heks.
Het is nog veel erger om je daar druk om te maken.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:16 schreef H4ppy het volgende:
"Bazen serie"
"Erg vermakelijke aflevering"
"Topshow"
______________!^2
Dit is gewoon een show voor mensen die geen hersencellen meer over hebben om naar iets normaals te kijken.
Wat is "Iets normaals" volgens jou?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:16 schreef H4ppy het volgende:
"Bazen serie"
"Erg vermakelijke aflevering"
"Topshow"
______________!^2
Dit is gewoon een show voor mensen die geen hersencellen meer over hebben om naar iets normaals te kijken.
KLB vol baggeren is ook hoogstaand vermaak.quote:Op zondag 3 maart 2013 02:00 schreef Catkiller het volgende:
Onzin vol baggeren daarentegen is wel hoogstaand vermaak.
Laat hem toch.
Op national geographic heb je genoeg interessante programma's zoals Hard Time, To catch a smuggler, scam city etc. En ook regelmatig leuke docu's zoals Inside Underground Poker, The Last Days of Osama Bin Laden, Drugs Inc. etc. etc.quote:
Het een sluit het ander niet uit hé. Scam city is overigens een geweldige serie.quote:Op zondag 3 maart 2013 09:36 schreef H4ppy het volgende:
[..]
Op national geographic heb je genoeg interessante programma's zoals Hard Time, To catch a smuggler, scam city etc. En ook regelmatig leuke docu's zoals Inside Underground Poker, The Last Days of Osama Bin Laden, Drugs Inc. etc. etc.
Programma's die interessant zijn om naar te kijken, die je iets nieuws leren en misschien wel aan het denken zetten.
En dat je niets te doen hebt of verveeld bent is geen excuus om als een hersendood iemand naar zo'n waardeloze show als geordie of jersey shore te kijken. Ik bedoel, als je zo'n show kijkt heb je toch meteen het gevoel dat dat soort vermaak bedoeld is voor simpele zielen?
Anders ga je toch een boek lezen, of zet je een goede film op?
Mja, maar toch vind ik de serie in kwestie echt vermaak voor simpele mensen. Vooral hoe iedere kansloze aflevering tot in de details toe wordt besproken en hoe sommige mensen tegen de acteurs aan kijken als rolmodellen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:44 schreef Obama het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit hé. Scam city is overigens een geweldige serie.
Maar je kan niet alleen maar National Geographic kijken, je moet zo nu en dan lachen.
Als je er zo negatief over bent en de mensen die het kijken maar simpele mensen vindt, waarom blijf je dan toch in dit topic hangen telkens?quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:11 schreef H4ppy het volgende:
[..]
Mja, maar toch vind ik de serie in kwestie echt vermaak voor simpele mensen. Vooral hoe iedere kansloze aflevering tot in de details toe wordt besproken en hoe sommige mensen tegen de acteurs aan kijken als rolmodellen.
Ik moet toegeven, ik vind het grappig om te zien hoe mensen (op een enkeling na) niet willen beseffen dat ze een grijze massa vormen welke slechts een doelgroep vormt voor bedrijven die expres hersenloze programma's maken om diezelfde grijze massa uit te melken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:21 schreef rene90 het volgende:
[..]
Als je er zo negatief over bent en de mensen die het kijken maar simpele mensen vindt, waarom blijf je dan toch in dit topic hangen telkens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |