Ik zit altijd in de JB.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:17 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Weet jij toevallig of de spellingscontrole in Word in de UB wel werkt?
Burgerlijk 3 ook nog steeds nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:51 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hing bestuursrecht 2 er toevallig al
Als ze nou de norm aan hadden gepast zodat 50% geslaagd was, zat ik me nu niet druk te maken om een BSA.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:41 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
Ik zie nu het eerste hoorcollege Staatsrecht terug en zie hoe Warmelink zegt dat het slagingspercentage rond de 50% hangt. Jammer dat de eerste kans bij ons onder de 30% zat.
Normen aanpassen omdat het tentamen te moeilijk is? Hohoho.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:57 schreef Argelos het volgende:
[..]
Als ze nou de norm aan hadden gepast zodat 50% geslaagd was, zat ik me nu niet druk te maken om een BSA.
Mooi vak is dat.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Burgerlijk 3 ook nog steeds nietEven spieken welk keuzevak in de master het gemakkelijkst gehaald wordt. Blijkt agrarisch recht te zijn
Belasting 2 is een slagveld qua cijfers, dus dat gaat nog wat worden! Maar eerst maar foutloos ab-intestaat erfrecht naar oud recht erin rammen. Dito voor de legitieme.. het zijn de kleine details die je punten kost blijkt maar weer. Gaat wat worden a.s. woensdag, erf moet ik halen anders... schade alles ist vorbei
Is this a dagger which I see before me, the handle towards my hand?quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Het wordt weer eens tijd voor een rondje eendenkooi.
ARW wel gehaald dus?quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:57 schreef Argelos het volgende:
[..]
Als ze nou de norm aan hadden gepast zodat 50% geslaagd was, zat ik me nu niet druk te maken om een BSA.
Het is je middelbare school nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:57 schreef Argelos het volgende:
[..]
Kom maar op.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:05 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Is this a dagger which I see before me, the handle towards my hand?
Vooral het verschil tussen oud en nieuw erfrecht kennen helpt voor het vak. Oja, en uitleggen of sommige bepalingen van oud recht nu wel of niet gelden in nieuw recht, en welke bepalingen je eventueel nu nog in een testament zou kunnen zetten.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Burgerlijk 3 ook nog steeds nietEven spieken welk keuzevak in de master het gemakkelijkst gehaald wordt. Blijkt agrarisch recht te zijn
Belasting 2 is een slagveld qua cijfers, dus dat gaat nog wat worden! Maar eerst maar foutloos ab-intestaat erfrecht naar oud recht erin rammen. Dito voor de legitieme.. het zijn de kleine details die je punten kost blijkt maar weer. Gaat wat worden a.s. woensdag, erf moet ik halen anders... schade alles ist vorbei
Wat passeert er in dat vak zoal de revue? Beetje praten over de hinderwet, flora- en faunawet, ruilverkaveling en dergelijke? Of ook hoe de opvolging in boerenbedrijven het beste vorm gegeven kan worden? Want ik moet nog een vak vinden wat mij aanstaat. En het aanbod is zo schraal bij de RuG. Allemaal vakken waarvan ik zeg: meh.quote:
Als je op progress bent ingeschreven voor de her, heb je hem niet. Ben je niet ingeschreven voor de her? Gefeliciteerd, de cijfers zullen binnen nu en een uurtje wel hangen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Burgerlijk 3 ook nog steeds niet![]()
Haha. Ik bedoelde by no means dat me dat normaal leek. Slechts een constatering dat het voordelig zou hebben uitgepakt in mijn geval.quote:
Ja, maar wat is het verband hiermee?quote:
Schaam je.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:16 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ah I had rather have such men my friends then my enemies?
En vooral ook veel over pacht. En ruikverkaveling. Quotahandel. Dat was het hier.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wat passeert er in dat vak zoal de revue? Beetje praten over de hinderwet, flora- en faunawet, ruilverkaveling en dergelijke? Of ook hoe de opvolging in boerenbedrijven het beste vorm gegeven kan worden? Want ik moet nog een vak vinden wat mij aanstaat. En het aanbod is zo schraal bij de RuG. Allemaal vakken waarvan ik zeg: meh.Behalve forensisch bewijs, maarja.. als civiel persoon staat dat zo gek op je cijferlijst later. Waarom forensisch bewijs kiezen? Simpel, krijg je mooi een excursie naar het NFI
Verder biedt agrarisch recht nog enigszins aansluiting bij notarieel. Dus tja, ach ik heb nog tijd genoeg om erover te twijfelen
Hop, hop, terug naar erfrecht!
Vorig jaar, jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:34 schreef Ties02 het volgende:
Oke top bedankt!
Had jij rechtsgeschiedenis 2 trouwens al gemaakt Giku?
Zie DM!quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:42 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik houd mij aanbevolgen voor eventuele schema's.
Ik ga ze zelf tzt ook wel maken, maar een beetje referentie kan geen kwaad.
Ik krijg 0,07 euro rente over een rekening waar ik niet bij kan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:22 schreef Yreal het volgende:
ik moet 8.56 aan btw afdragen over vorig jaar![]()
Oud en nieuw komt sowieso terug elk tentamen. Legitieme eveneens. Verder OBV in de eerste kans, codicil (niet lastig), aanwas en oh wilsrechten. (ook niet lastig) Maarja, als je dan punten laat liggen op de legitieme, oud & nieuw de breukdelen fout doetquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:15 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Vooral het verschil tussen oud en nieuw erfrecht kennen helpt voor het vak. Oja, en uitleggen of sommige bepalingen van oud recht nu wel of niet gelden in nieuw recht, en welke bepalingen je eventueel nu nog in een testament zou kunnen zetten.
Huurrecht is overigens ook dik prima te doen als keuzevak.
ik ga dit jaar zowaar eens over de euro heenquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik krijg 0,07 euro rente over een rekening waar ik niet bij kan.
Ik met mijn normale rekening ook, maar dit is een of andere vage rekening bij een andere bank waar ik niet bij kan en mijn ouders ook niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik ga dit jaar zowaar eens over de euro heen(en goed ook)
Aangifte doen dan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:22 schreef Yreal het volgende:
ik (zou) moet(en) 8.56 aan btw afdragen over vorig jaar![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:19 schreef Giku het volgende:
[..]
Als je op progress bent ingeschreven voor de her, heb je hem niet. Ben je niet ingeschreven voor de her? Gefeliciteerd, de cijfers zullen binnen nu en een uurtje wel hangen.
Quasi-legaten niet?quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oud en nieuw komt sowieso terug elk tentamen. Legitieme eveneens. Verder OBV in de eerste kans, codicil (niet lastig), aanwas en oh wilsrechten. (ook niet lastig) Maarja, als je dan punten laat liggen op de legitieme, oud & nieuw de breukdelen fout doet, OBV de mist in gaat en bij aanwas niet ingaat op uitlegperikelen.. tja, terecht dat ik dan moet herkansen. Nuja, als ik mij niet had verslapen
Zit een beetje te kijken wat er in de herkansing voorbij kan komen. Oud en nieuw ab-intestaat erfrecht, legitieme, maar verder? Miss som ineens, andere wettelijke rechten en executele. Wil er namelijk een paar uitpikken om mij daar nu op te focussen
Heb dinsdag Staats 2, alleen grondrechten nog leren en die heb ik wel. Woensdag Straf 2, dat is schema's en arresten pompen dus. Druk weekje nu dus.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]Kon er nog wel bij hoor
Druk weekje dan
Nope, die zijn uitgezonderd want Ter Haar vond dat het vak erfrecht te boven gaan voor nu. Komt wel terug in de master als ik kies voor estate planningquote:
Gisteren een brief van mijn pensioenverzekeraar. 11 cent in het kader van een woekerpolisregelingquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik met mijn normale rekening ook, maar dit is een of andere vage rekening bij een andere bank waar ik niet bij kan en mijn ouders ook niet..
Ah oke. Bij ons kwam dat meteen in de bachelor erbij.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nope, die zijn uitgezonderd want Ter Haar vond dat het vak erfrecht te boven gaan voor nu. Komt wel terug in de master als ik kies voor estate planning
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |