quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:19 schreef Giku het volgende:
[..]
Als je op progress bent ingeschreven voor de her, heb je hem niet. Ben je niet ingeschreven voor de her? Gefeliciteerd, de cijfers zullen binnen nu en een uurtje wel hangen.
Quasi-legaten niet?quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oud en nieuw komt sowieso terug elk tentamen. Legitieme eveneens. Verder OBV in de eerste kans, codicil (niet lastig), aanwas en oh wilsrechten. (ook niet lastig) Maarja, als je dan punten laat liggen op de legitieme, oud & nieuw de breukdelen fout doet, OBV de mist in gaat en bij aanwas niet ingaat op uitlegperikelen.. tja, terecht dat ik dan moet herkansen. Nuja, als ik mij niet had verslapen
Zit een beetje te kijken wat er in de herkansing voorbij kan komen. Oud en nieuw ab-intestaat erfrecht, legitieme, maar verder? Miss som ineens, andere wettelijke rechten en executele. Wil er namelijk een paar uitpikken om mij daar nu op te focussen
Heb dinsdag Staats 2, alleen grondrechten nog leren en die heb ik wel. Woensdag Straf 2, dat is schema's en arresten pompen dus. Druk weekje nu dus.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]Kon er nog wel bij hoor
Druk weekje dan
Nope, die zijn uitgezonderd want Ter Haar vond dat het vak erfrecht te boven gaan voor nu. Komt wel terug in de master als ik kies voor estate planningquote:
Gisteren een brief van mijn pensioenverzekeraar. 11 cent in het kader van een woekerpolisregelingquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik met mijn normale rekening ook, maar dit is een of andere vage rekening bij een andere bank waar ik niet bij kan en mijn ouders ook niet..
Ah oke. Bij ons kwam dat meteen in de bachelor erbij.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nope, die zijn uitgezonderd want Ter Haar vond dat het vak erfrecht te boven gaan voor nu. Komt wel terug in de master als ik kies voor estate planning
quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:16 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ah I had rather have such men my friends then my enemies?
Hahahahaquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Gisteren een brief van mijn pensioenverzekeraar. 11 cent in het kader van een woekerpolisregeling
Ik werd vannocht wakker in een vreemde stad in een shirt van Bayern Munchen, naast een man die ik niet niet ken, zwaar koppijn van de drank en je raad het al...alles in een keer opgemaakt
Pijnlijk. Ik heb volgende week donderdag Staatsrecht, de week daarop woensdag EIP en dan vrijdag JVA.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:25 schreef Joosie200 het volgende:
Gaat leuk worden.. ma: registergoederen, woe: erf en vrij: br3. Hertentamens ftw?![]()
Wat had je ?quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:30 schreef Joosie200 het volgende:
60% heeft BR3 gehaald.. van de 613 in de eerste kans, moeten er 256 voor de her. En ik had nog wel het idee er qua arresten en achterliggende principes nog goed in te zitten v.w.b. aansprakelijkheidsrecht
quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:16 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ah I had rather have such men my friends then than my enemies?
Echt hè?quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:33 schreef Yreal het volgende:
raar om zo kort na de start van een blok al tentamens te leren
Ik nog meerquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Echt hè?Twee weken geleden was het nog vakantie en nu heb ik al weer drie tentamens in de steigers staan
Maar heb je ook al colleges dan?quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Echt hè?Twee weken geleden was het nog vakantie en nu heb ik al weer drie tentamens in de steigers staan
Die brief ken ik maar al te goed. Je verzekeraar moest die verplicht naar je opsturen en je wil niet weten hoeveel tijd een leger aan juristen en communicatiedeskundigen kwijt is geraakt aan de formulering daarvan. Als je geld terugkrijgt (ook al is het maar 10 cent) ben je voor een gigantisch bedrag genaaid. Afhankelijk van hoeveel je al gespaard had kan dat gaan om enkele tienduizenden euro's.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Gisteren een brief van mijn pensioenverzekeraar. 11 cent in het kader van een woekerpolisregeling
Ik werd vannocht wakker in een vreemde stad in een shirt van Bayern Munchen, naast een man die ik niet ken, zwaar koppijn van de drank en je raad het al...alles in een keer opgemaakt
Het blok duurt vier weken, waarvan één week tentamens. Dus dat is drie hoorcolleges en drie werkgroepen per vakquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:36 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar heb je ook al colleges dan?Dat is toch raar of ligt het aan mij?
Omdat die her nu isquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:20 schreef Argelos het volgende:
[..]
Haha. Ik bedoelde by no means dat me dat normaal leek. Slechts een constatering dat het voordelig zou hebben uitgepakt in mijn geval.
[..]
Ja, maar wat is het verband hiermee?
Waanzin, werkelijk waar.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het blok duurt vier weken, waarvan één week tentamens. Dus dat is drie hoorcolleges en drie werkgroepen per vak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |