Hallo buurmanquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:43 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik denk al: die huizen ken ik. TS woont bij mij in het dorp.
In dat geval zou ik me de moeite besparen, TS. Ik zie onze gemeente je nog wel een naheffing sturen voor het aantal kilo's aan groenafval wat ze opgehaald hebben.
Ja zeker gaan we het bij de tuin betrekken, het is zonde van je ruimte om het niet te doen. Maar eerst binnen maar eens afkrijgenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:49 schreef ikbenschipper het volgende:
k zou t.z.t. toch zelf een nieuwe coniferenhaag tussen de stoep en je perceel gaan zetten. Want dit gaat natuurlijk ieder jaar gebeuren
Dat niet direct, ik woon ergens achter De Tol.quote:
Netjes? Zoals ik het lees doen ze vrijwel niks.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
En netjes hoe de gemeente het afhandelt.
Schadevergoeding? Welke schade? Als die struiken in het voorjaar weer gewoon uitlopen is er toch geen (permanente) schade?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:32 schreef Me_Wesley het volgende:
Maar ook geen schadevergoeding etc? Dat aanharken zat waarschijnlijk al gewoon in het standaard onderhoud
Dus als iemand jouw heg kortwiekt en maand later aanharkt dan is dat prima verder?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:05 schreef yoppybt het volgende:
[..]
Schadevergoeding? Welke schade? Als die struiken in het voorjaar weer gewoon uitlopen is er toch geen (permanente) schade?
Wat heeft dat te maken met de vraag of er wel daadwerkelijk schade is ontstaan?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:15 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dus als iemand jouw heg kortwiekt en maand later aanharkt dan is dat prima verder?
Ik geef je groot gelijkquote:
Als blijkt dat dat een gebruikelijke manier is om onderhoud te plegen op dat soort struiken en het gewoon een oprechte vergissing was: ja, dan ben ik blij dat mij wat werk uit handen is genomen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:15 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dus als iemand jouw heg kortwiekt en maand later aanharkt dan is dat prima verder?
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 06:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Schijnbaar toch niet zulke dure principes, ts?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |