Kapt-Ruigbaard zou de gemeente vragen de bomen te stornerenquote:
Dan kan TS naar de rechter stappen. Als het inderdaad haar grond is en de struiken mochten er gewoon staan gaat de gemeente dat niet winnen, en dat weten ze zelf ook best.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:12 schreef JoPiDo het volgende:
ik voorspel dat TS helemaal niets krijgt van de gemeente, zelfs geen excuus...
Dat is niet vergelijkbaar, dan is er gewoon sprake van vandalisme en moet je naast de schade een flinke boete aftikken.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:43 schreef niels0 het volgende:
Benieuwd wat je moet tikken als je een gemeenteplantsoen molesteert. Ik zou voor de hoofdprijs gaan TS.
Resultaat is hetzelfde. Kijk die foto, ziet 'r toch niet uit? Ik zou vet uit m'n dak gaan bij die gemeente haha.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is niet vergelijkbaar, dan is er gewoon sprake van vandalisme en moet je naast de schade een flinke boete aftikken.
Als jij een politieagent opsluit is het resultaat ook hetzelfde als wanneer je de gevangenis in gaat. Toch is het niet helemaal hetzelfde, zelfs als blijkt dat je niet de gevangenis in had gehoeven.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:48 schreef niels0 het volgende:
[..]
Resultaat is hetzelfde. Kijk die foto, ziet 'r toch niet uit? Ik zou vet uit m'n dak gaan bij die gemeente haha.
Joh, een groepje heeft gewoon opdracht gekregen daar de boel weg te halen. Het zijn meestal niet de opzichters zelf die dit doen, en er worden foutjes gemaakt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:41 schreef Pollewoppie het volgende:
vriendelijk vragen aan de gemeente of ze het willen herstellen?? serieus? ik zo echt enorm pissig worden en als ze niet met een serieuse oplossing komen zou ik aangifte van vernieling doen!
hun maken een fout laat hun lekker het in de oude staat herstellen!
Stel je voor dat het andersom was. Die grond is van de gemeente en TS besluit er een moestuintje van te maken. Ik raad al wat er gebeurd.quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als jij een politieagent opsluit is het resultaat ook hetzelfde als wanneer je de gevangenis in gaat. Toch is het niet helemaal hetzelfde, zelfs als blijkt dat je niet de gevangenis in had gehoeven.
En natuurlijk ziet het er niet uitMaar dat betwistte ook niemand. Als ik trouwens TS was liet ik de gemeente dokken en betaalde ik daarvan de aanleg van een net tuintje, want wat er eerst stond was nou ook niet bepaald prachtig. Maar smaken verschillen
Als ze die dan ook vergezellen van de getekende opdrachtbonquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:43 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik denk al: die huizen ken ik. TS woont bij mij in het dorp.
In dat geval zou ik me de moeite besparen, TS. Ik zie onze gemeente je nog wel een naheffing sturen voor het aantal kilo's aan groenafval wat ze opgehaald hebben.
Nee, want voor bomen gelden andere bepalingen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:14 schreef Snoepje5 het volgende:
Beetje belachelijk want als je een exclusief boompje hebt van 2000¤ ben je mooi je geld kwijt volgens die regel.
Gemeenten zijn veel groen aan het opruimen om onderhoudskosten te besparen. Dus het is de bedoeling het geheel te verwijderen. Dat het dood gaat door de vorst of door het verwijderen maakt dan niet zo heel gek veel uit.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:51 schreef boarn het volgende:
Welke idioot gaat er nou snoeien bij vorst overdag?
Wat er nog van over is, is tegen de lente hartstikke dood.
Die zaten er natuurlijk ook al voordat er gekapt werd.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:22 schreef CafeRoker het volgende:
Je zit nu wel met die dooie plekken in de coniferen als ik het goed zie. Die groeien niet meer bij.
En voordat er gekapt werd, was dat geen probleem. Nu uiteraard wel.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:03 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Die zaten er natuurlijk ook al voordat er gekapt werd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |