Jij kijkt teveel films.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:43 schreef WammesWaggel het volgende:
Bijna net zo bazig als die Amerikaan die in een bedrijf binnenliep zichzelf een bureau toeeigende en iedere dag voor zich uit begon te staren en gewoon een salaris kreeg, zonder ooit aangenomen te zijnook in de ICT natuurlijk
Zal wel verkeerd übersetzt zijn: "The guy was watching pussy the whole morning"quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:10 schreef Karina het volgende:
Gewoon slim![]()
Maar wie gaat er nou de hele tijd kattenfilmpjes kijken
Zo een idee had ik al inderdaadquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:49 schreef my2cents het volgende:
[..]
Zal wel verkeerd übersetzt zijn: "The guy was watching pussy the whole morning"
Zal wel iets met een security clearance van doen hebben.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Wie is hier nu het slachtoffer? Het werk werd gedaan, baas was tevreden.
Hij zocht zeker wat anders.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:10 schreef Karina het volgende:
Gewoon slim![]()
Maar wie gaat er nou de hele tijd kattenfilmpjes kijken
Vijf minuten is grappig.quote:Op woensdag 16 januari 2013 22:42 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Kan me toch wel voorstellen dat je hier de hele dag naar wil kijken.
Je kan wel ergens doodleuk naar binnen wandelen en ergens achter een bureau gaan zitten, maar daarmee sta je natuurlijk nog niet op de loonlijst, dat verhaal lijkt me dus lichtelijk overdreven.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:55 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee, heb dat artikel hier op Fok een jaar of tien geleden gelezen.
Bron?quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:43 schreef WammesWaggel het volgende:
Bijna net zo bazig als die Amerikaan die in een bedrijf binnenliep zichzelf een bureau toeeigende en iedere dag voor zich uit begon te staren en gewoon een salaris kreeg, zonder ooit aangenomen te zijnook in de ICT natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |